mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 maja 2002, 11:19 
Cytuj  
Hmm ostatnio wprowadzona kolejną łatke na krawiectwo. Zmieniono ceny ale nadal nie poprawiono starych bugów.
- Bandaże maja tendencje do znikania jezeli do pociecia wskasze sie zbyt duza liczbe materialu.
- Leatherworker nie skupuje i nie sprzedaje utwardzanych narammiennikow (dlaczego ?)
- Ceny wiekszosci wyrobow skorzanych sa wielokrotnie wyzsze od ceny skor jakie ida na ich wykonanie :sad:
(Moze by tak podniesc trudnosc wykonania takich wyrobow i zmniejszyc ceny skor, bo cen wyrobow raczej sie juz nie podniesie. Inna propozycja jest mimimalne zmniejszenie trudnosci wykonywania wyrobow zeby czesciej odnosic sukces a ceny zostawic na poziomie jakim sa)

Z góry THX za szybką odpowiedz GMa.


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2002, 00:56 
Cytuj  
Koszt materiału potrzebny na wyszycie niektórych wyrobów jest również > od ceny jaką dostajemy za gotową rzecz. Serw ma być trudny ale... to jest jakiś brak logiki (albo utrudniamy i wszystko jest tańsze niz powinno byc albo zachowujemy jakieś podstawy praw rynkowych ?) Pomijam tu również kwestie że im trudniejsze ubranko do wyszycia tym mniej na nim zarabiamy (a nawet ostro tracimy :sad: )

Ponawiam podziękowania za szybką odpowiedź GM... może jakiś się odezwie :smile:


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

***

Posty: 627
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 4 maja 2002, 07:59 
Cytuj  
Chyba naturalne jest, ze jesli kupujesz material, to tracisz. Tak samo jest w kowalstwie i wszedzie indziej. Jesli sam bys sobie zapewnial material, to jeden problem zniknie.

*

Posty: 157
Dołączył(a): 28.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 maja 2002, 09:08 
Cytuj  
Lol Nishruu, a to zes teraz przywalil, "naturalne jest ,ze jak kupujesz material to tracisz..." Hyhy w takim wypadku 90% wszystkich firm na ziemi by byla bankrutami , no moze oprocz kopaln( bo one same pozyskuja materail ).Bylo by logiczne , ze bardziej przetworzony produkt jest drozszy od mniej przetworzonego. Wezmy tak welne-- ( moglo sie cos zmienic odkad sie ostanio za welne bralem, czyli gdzies od 2 tygodni) . Z owcy sa 3 klebki welny po 15 gp za 1 klebek. , z tego jest 9 kulek nici po 7 gp za 1 nic, a potem z 5 nici robi sie tkanine po 30 gp. No i z tego widac,ze na niciach sie zarabia lepiej niz na welnie( co jest skadinad logiczne) ale tez i lepiej niz an plotnie( co jest mom zdniem dziwne, ale coz.. moze sie nie znam ...).

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Zeiram dnia 2002-05-04 10:09 ]</font>

***

Posty: 627
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 4 maja 2002, 11:29 
Cytuj  
Zeiram... mi chodzi o UO, a nie o firmy :> W UO zawsze, jak kupujesz jakis material do wykonania przedmiotu to tracisz, szczegolnie, jesli qpujesz go od vendora. Czyz nie?

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Nishruu dnia 2002-05-04 12:29 ]</font>

*

Posty: 60
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2002, 12:18 
Cytuj  
ta standardowo kawalek materialu drozszy od ubran :grin: czyli inwestowac w szmaty panowie :grin:
a tak na powaznie to daimonion ma racje...
a co do skor to 18gp za jedna to troszke drogo jak wysokie buty potrzebuja 10 czyli za 180 szyje se buty a wsklepie po 60 chodza no moge trafic na dobra jakosc wiec to jest +
hmm ale niewiem mi to w zasadzie obojetne ale robta co chceta ... :grin:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Cyrkon dnia 2002-05-04 13:20 ]</font>

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2002, 13:59 
Cytuj  
Cytuj:
2002-05-04 12:29, Nishruu napisał:
Zeiram... mi chodzi o UO, a nie o firmy :> W UO zawsze, jak kupujesz jakis material do wykonania przedmiotu to tracisz, szczegolnie, jesli qpujesz go od vendora. Czyz nie?



Wszystko fajnie Nishruu ale... nie ze wszytskimi rzeczami ktore krawiec wyrabia tak jest. Co łatwiejsze rzeczy mozna spokojnie szyc z kupionego materialu i zarabiac :smile: A po drugie... zdobywanie materialów powiadacie powinno poprawic oplacalnosc... hmm niestety tak nie jest. Zrodlem materialu jest albo myslistwo (skory) gdzie ryzykujesz chodzenie po lesie wlasnym zyciem a ze zwierzaka duzo ich nie wytrzesiesz :sad: lub tez owce (material) Zeby zarobic na robieniu ubranek z zakupionego stada owiec musialbys byc w UO wlascicielem stadniny tych zwierzatek :sad: Zreszta mi chodzilo o brak jakichkolwiek logicznych zaleznosci... ubranka i wyroby latwiejsze sa bardziej oplacalne niz wyroby ktorych uczyles sie wykonywac od kilkunastu tygodni... :sad: Nie mow mi Nishuru ze wlasnie tak jest w kowalstwie bo tak chyba nie jest nieprawdaz ?

Pomijam juz kwestie zroznicowania cen bo ta jest w ogole dziwna. I jeszcze jedna sprawa. Jezeli tak tendencja sie utrzyma to niestety krawcy pojda na maksymalne uproszczenie swoich wyrobow. Nikomu nie bedzie oplacalo sie wyrabiac i sprzedawac trudniejszych do wykonania rzeczy nawet jezeli bedzie je robil wysmienicie bo znacznie wiecej zarobi sie na rzeczach prostrzych. Mowice ze tak to jest jak sie handluje z vendorami ale... krawiec to nie kowal. On nie dostanie za kilka dni swojej pracy kilkunastu tysiecy za komplet dobrej jakosci ( a skor przy tym leci ze hohoho...) A co do wyrobu ubranek... to niemozliwym jest zyc z handlu z graczami. Ubranak nie niszcza sie, kazdy kupuje i kompletuje swoje raz na dllluuuuugii czas, ubranka sa naprawde baaardzo tanie nawet te dobrej jakosci :sad: a na dokladke... 1 krawiec spokojnie moze ubrac caly serwer w przeciagu dnia... skim wiec handlowac jak nie z vendorami ? Wyroby skorzane owszem mozna jeszce jakos sprzedawac graczom ale do nich naprawde trzeba umiejetnosci i sporego poswiecenia (krawiec pod tym wzgledem ma znacznie wiecej do roboty niz kowal :sad: )

Dlatego postuluje do GMow o ponowne rozpatrzenie kwesti krawiectwa. Ten zawod moze byc naprawde bardzo interesujacy ale trzeba troche nad nim pomyslec.


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2002, 22:12 
Cytuj  
Hmm jakby to powiedzieć... wciąż czekam na wypowiedź jakiegoś GMa...

GADGET WROC !!! ty przynajmniej ludziom na posty odpisujesz !!!! plzzzzzzzzzzzz!!! :smile:


_________________
To nie skill lost... to LAG :)


Posty: 18
Dołączył(a): 18.04.2002
Offline
PostNapisane: 4 maja 2002, 22:45 
Cytuj  
Zgodze sie z tym ze strukture cen trzeba poprawic i staram sie juz zrobic jakas rozsadna. Niedlugo przekaze ja GMom

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 08:34 
Cytuj  
uprzejmie dziękujemy :smile:


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

****

Posty: 1401
Dołączył(a): 22.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 maja 2002, 11:43 
Cytuj  
podobne "jaja" sa z tinkeringiem wiekszosci rzeczy jak sie wykona to niemozna ich sprzedac np. swieczniki, spy glass (luneta), kolka do kluczy, wagi, wielu rzeczy w ogóle niemozna zrobic np. globus czy sztućce. Kiedy to bedzie mozna zrobic? GM`owie odpowiedzcie


_________________
Obrazek

*

Posty: 60
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 maja 2002, 16:30 
Cytuj  
ehhh chyba nato trzeba bedzie jeszcze poczekac ..jak narazie odswieze temat bo jest sensowny..... :wink:

***

Posty: 627
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 maja 2002, 16:54 
Cytuj  
Oj, wiedzcie, ze jest wiele powazniejszych rzeczy do naprawienia jak aukcja, albo stajenni. Dopiero, jak GMi uporaja sie z tym, to zaczna wprowadzac nowe rzeczy, ktore beda wymagac testow i poprawek...

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 maja 2002, 19:35 
Cytuj  
Nisz... tu nie chodzi o nowe rzeczy... tu chodzi o poprawienie starych... naprawdę bezsensownych założeń...


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

***

Posty: 627
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 maja 2002, 19:54 
Cytuj  
Daimonion, daj cennik i konkretne propozycje to moze to poprawie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 maja 2002, 09:09 
Cytuj  
Cytuj:
2002-05-05 12:43, Aeroth napisał:
Kiedy to bedzie mozna zrobic? GM`owie odpowiedzcie

Nigdy.

X.


_________________
http://zaginiony.net

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 7 maja 2002, 14:40 
Cytuj  
Hmm, to szkoda. A czy będzie kiedyś możliwość robienia tych wszelkich pieców, palenisk, kowadeł itp? Teraz, kiedy domki są, takie rzeczy by nabrały sensu.

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 7 maja 2002, 15:12 
Cytuj  
Cytuj:
2002-05-06 20:54, Nishruu napisał:
Daimonion, daj cennik i konkretne propozycje to moze to poprawie.


Pogadamy przez e-mail ok ?

***

Posty: 627
Dołączył(a): 28.12.2001
Offline
PostNapisane: 7 maja 2002, 15:31 
Cytuj  
Ok. [email protected]


Posty: 18
Dołączył(a): 18.04.2002
Offline
PostNapisane: 7 maja 2002, 22:42 
Cytuj  
Przekazalam nowa strukture cen GMom moze nie jest doskonala i bardziej przychyla sie do zalozen GMow niz graczy ale coz wydawala mi sie rozsadna. Wiele osob zajmujacych sie szyciem w grze pewnie przeklelo by mnie za to. Ale to nie ma wiekszego znaczenia poniewaz jak to powiedzial jeden z GMow jestem namistka gracza jeczaca i czekajaca na ulatwienia w grze (to za moja sprawa zniknely ubrania wjatkowej jakosci przed poziomem 90%) to ja zaproponowalam podwyzszenie cen welny u vendorow zeby pobudzic handel miedzy graczami) ale podobno jestem przeznaczona do odsiewu namiastek graczy wiec moze nie warto

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.