mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 08:07 
Cytuj  
Z forum www.warhammeralliance.com
"Picked this little trick up when I was playing AoC. By default Nvidia's drivers are set to dual monitor support instead of single monitor support. By setting it back to single you will double your frame rates.

Here's how

Open up the Nvidia control panel
goto Manage 3D settings
scroll down till ya find "Multi/Display" and set it to single monitor instead of dual monitors.

By default Dual is on but it splits your framerate which ya don't need if your running one monitor.

Also if your dropping alot or getting disconnected do this:

If you also have an nvidia motherboard chipset make sure to update the nforce drivers for the board which include the network and hard drive drivers as well as the chipset driver, it's a combo package. Seemed to help out a ton of my guild members."

Nie wiem czy to dziala, reakcje ludzi w watk http://www.warhammeralliance.com/forums ... p?t=108765
sa raczej pozytywne. Sam nie narzekam na klatkowanie, ale sprawdze w domu czy cos jeszcze poprawia ten tweak.
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

*

Posty: 161
Dołączył(a): 8.09.2008
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 08:28 
Cytuj  
Tja, cos jeszcze trzeba sobie wylaczyc, zeby ten cudaczny engine sie nie gubil?
Zreszta, wystarczy male doswiadczenie. Uruchomic who w oknie zmaksymalizowanym na monitorze "primary" - pozniej kliknac myszka w dowolna aplikacje na ktoryms z pozostalych monitorow. Efekt: who ma 2 klatki na sekunde. Gubi sie totalnie. Wszystkie inne mmo radza sobie dobrze z ta sytuacja - nie trzeba niczego wylaczac.

**

Posty: 368
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 08:37 
Cytuj  
Powiem tak - ja nie mam problemow najmniejszych:)
A.


_________________
www.miniwojna.blogspot.com

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 08:55 
Cytuj  
lolgamebryo.


_________________
Obrazek
Obrazek

*

Posty: 161
Dołączył(a): 8.09.2008
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 08:59 
Cytuj  
no to tylko pozazdroscic
u mnie lepiej dziala wow odpalany na zdalnym terminalu ;p
niz who na "drugim" monitorze.

Zreszta ktos tu juz zauwazyl, ze obciazenie generowane na karcie jest smiesznie niskie. Dochodzi do tego (przynajmniej w moim przypadku) kiepskie wykorzystanie wielordzeniowosci:
1:20%
2:80%
3:5%
4:5%

Gdyby kogos interesowalo to tak sie zachowuje na Serwer2008standartEd.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 11:55 
Cytuj  
srodkowy_olek napisał(a):
Tja, cos jeszcze trzeba sobie wylaczyc, zeby ten cudaczny engine sie nie gubil?
Zreszta, wystarczy male doswiadczenie. Uruchomic who w oknie zmaksymalizowanym na monitorze "primary" - pozniej kliknac myszka w dowolna aplikacje na ktoryms z pozostalych monitorow. Efekt: who ma 2 klatki na sekunde. Gubi sie totalnie. Wszystkie inne mmo radza sobie dobrze z ta sytuacja - nie trzeba niczego wylaczac.


LOL. Czy Ty jesteś normalny? Kurwa, jeszcze tak zajebistego wyznacznika optymalizacji to nie widziałem.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 11:58 
Cytuj  
Masz jakis zrypany komp srodkowy_olek i tyle, u mnie w 1680x1050 z vista64 na 9600gt z [email protected] i 4gb chodzi bez zajakniecia wszedzie nawet na keepach gdzie jest nie raz ponad sto ludzi, na becie w praag bylo podobnie z wieksza iloscia graczy.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 161
Dołączył(a): 8.09.2008
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 12:20 
Cytuj  
nie o wyznaczniku optymalizacji
...tylko pisze o tak podstawowych bledach w kodzie gry - tak, zwalamto na kod gry mimo iz nie widzialem zrodla enginu uzywajac rachunku prawdopodobienstwa, ktory jest cholernie dla wara nie korzystny.

i co mnie obchodzi jakie macie komputery, u mnie tez chodzi "znosnie-tak jak wszystkim ktorzy narzekaja" w fullhd z 16Qx16 - tyle ze gdy zmienie aktywne okno na okno Opery (wlasnie w tej chwili) to monitorze z who dzieja sie cuda na kiju.

Srednio wyrobiony programista potrafi wskazac i usunac zrodla tego problemu w dosc szybkim czasie - wiec tym bardziej Wy-spece od wszystkiego. Szczegolnie, ze z echem tego zjawiska spotykacie sie gdy po alt+tab zyskujecie czarny ekran. (fullscr)

Engine ma mnostwo idiotycznych niedobek, na ktore jeden moze sie natkac a ktos inny nie, ja nie mam zamiaru tego ukrywac i tak czesto powtarzac sobie "who jest moim bogiem" az w to sam uwierze - co zdaje sie wielu z was juz zrobilo.

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 12:21 
Cytuj  
srodkowy_olek napisał(a):
Tja, cos jeszcze trzeba sobie wylaczyc, zeby ten cudaczny engine sie nie gubil?

Nie wyrokuj tak szybko na podstawie tak małe ilości informacji.
To, że zachodzi taki przypadek wcale nie decyduje o tym, że jest to wina błędu w silniku gry.
Równie dobrze może być to błąd w sterowniku, który pojawia się przy pewnej kombinacji różnych czynników.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 12:36 
Cytuj  
http://warhammeralliance.com/forums/sho ... p?t=100571

sam próbowałem, wielu rzeczy nic nie pomogło,
dziś sprawdzę jeszcze specjalnych ustawień 3d pod WAR.exe na najnowszych sterach do GFa, ale wątpię żeby pomogło

a w tym topicu gość zbiera wszelkie info:
http://warhammeralliance.com/forums/sho ... hp?t=99123


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.


Ostatnio edytowano 24 wrz 2008, 12:39 przez Buffchef, łącznie edytowano 1 raz
****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 12:38 
Cytuj  
srodkowy_olek napisał(a):
nie o wyznaczniku optymalizacji
...tylko pisze o tak podstawowych bledach w kodzie gry - tak, zwalamto na kod gry mimo iz nie widzialem zrodla enginu uzywajac rachunku prawdopodobienstwa, ktory jest cholernie dla wara nie korzystny.

i co mnie obchodzi jakie macie komputery, u mnie tez chodzi "znosnie-tak jak wszystkim ktorzy narzekaja" w fullhd z 16Qx16 - tyle ze gdy zmienie aktywne okno na okno Opery (wlasnie w tej chwili) to monitorze z who dzieja sie cuda na kiju.

Srednio wyrobiony programista potrafi wskazac i usunac zrodla tego problemu w dosc szybkim czasie - wiec tym bardziej Wy-spece od wszystkiego. Szczegolnie, ze z echem tego zjawiska spotykacie sie gdy po alt+tab zyskujecie czarny ekran. (fullscr)

Engine ma mnostwo idiotycznych niedobek, na ktore jeden moze sie natkac a ktos inny nie, ja nie mam zamiaru tego ukrywac i tak czesto powtarzac sobie "who jest moim bogiem" az w to sam uwierze - co zdaje sie wielu z was juz zrobilo.


warhammer online jest napisany na silniku ZAKUPIONYM. ingerencja w zrodla tego silnika to nie jest cos co robi sie z przyjemnoscia miedzy kawa a ciastkiem, to jest przerabianie tysiecy linii nie swojego kodu.
gwarantuje wam ze performance tej gry nie zostanie predko zmieniony, bo programisci nie sa autorami silnika.

PS.
"widzialem" zrodla silnika na ktorym zostal zrobiony war. jak ktos sie tym interesuje to niech sciagnie z internetow sobie jakas piracka wersje gamebryo i zobaczy jak wygladaja techdema ktore tam sa zamieszczone.
zenua. te same efekty na pozostalych 'wspolczesnych' silnikach sa osiagane znacznie wydajniej.
Troche sie czlowiek przestaje dziwic ze war wyglada jak wyglada...


_________________
Obrazek
Obrazek

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 12:55 
Cytuj  
Ash napisał(a):
"widzialem" zrodla silnika na ktorym zostal zrobiony war. jak ktos sie tym interesuje to niech sciagnie z internetow sobie jakas piracka wersje gamebryo i zobaczy jak wygladaja techdema ktore tam sa zamieszczone.
zenua. te same efekty na pozostalych 'wspolczesnych' silnikach sa osiagane znacznie wydajniej.
Troche sie czlowiek przestaje dziwic ze war wyglada jak wyglada...

To trochę dziwne co piszesz, bo z tego co mi wiadomo na tym silniku, (nie wiem czy na tej samej wersji) stworzono m. in. Oblivion i Fallout 3, które graficznie są powalające.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 13:04 
Cytuj  
i ktore rowniez maja wymagania nieadekwatne do wygladu.


_________________
Obrazek
Obrazek

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 13:07 
Cytuj  
Oblivion akurat jest bardzo ok jeśli chodzi o stosunek wymagania/wygląd.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

*

Posty: 161
Dołączył(a): 8.09.2008
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 13:32 
Cytuj  
Ash: jako, ze tego nie sprawdzalem, to na slowo Ci wierze - zostal zakupiony od (....).
Tyle, ze wtedy nie interesuja mnie szczegoly umowy jaka zawarly firmy, byc moze posiadaja wsparcie ze strony tworcow oryginalnej wersji silnika, byc moze za kazdy miesiac wsparcia musza bulic ostra kase (sytuacja bolesna - ktora znam z wlasnej firmy - bo szefostwo uwaza, ze sobie poradzimy bez pomocy, szkoda kazdej zlotowki a problemy pozostaja nie rozwiazane znacznie dluzej niz to konieczne).
Byc moze wsparcie obowiazywalo tylko do momemtu otwarcia serwerow.
Patrze na to od strony clienta^1 - proste bledy, rzucajace sie w oczy, przetrwaly faze beta i .... nadal sa obecne.

Najgorsze, ze prawdopodobnie masz racje i w tym, iz nie za szybko te sprawy zostana uregulowane a gra przyspieszy.


1) istota ludzka a nie client.exe

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 13:49 
Cytuj  
Nie moge powiedziec ile kosztowal support u Emergentu, bo by mnie prawnicy scigali, ale powiem ze jest to koszt duzy dla malej firmy, a bardzo niewielki dla firmy wielkosci Mythic.
Support mozna tez wykupic sobie niezaleznie od umowy, jako usluge ktora swiadczy Emergent, na okreslony czas (na miesiac, na rok) tak wiec jesli support nagle stalby sie niezbedny to oczywiscie Mythic go pewnie kupi.

Problem w tym, ze support moze udzielic ci podstawowych informacji typu 'gdzie w kodzie trzeba cos zmienic zeby osiagnac jakistam efekt'. Nie wyglada to tak ze ty wysylasz im zrodla warhammera a oni siedza nad tym i szukaja dlaczego sa wycieki pamieci i garbage collector uruchamia sie co 4 minuty zamiast raz na godzine.

Jestem spokojny ze 'przyciecia' gry o ktorych pisze w innych threadach nestor beda wyeliminowane na pewnym etapie gry, natomiast nie spodziewam sie ze nagle silnik stanie sie 3x wydajniejszy albo zacznie obslugiwac dodatkowe efekty bez spadku wydajnosci ;/


_________________
Obrazek
Obrazek

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 14:00 
Cytuj  
@Ash czy garbage collector nie jest czasem w javie ?? a gry z tego co mi się wydaje robią w c++ który takowego chyba nie posiada a pamięć zwalnia się różnymi algorytmami które powinny jak najmniej obciążać procesor ?? Oczywiście mogę się mylić bo jestem programistą ale nie gier :)


_________________
no more wow...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1594
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 14:05 
Cytuj  
garbage collector to ogolna nazwa na system czyszczenia pamieci, czyli usuwania z pamieci obiektow ktore nie sa juz uzywane/potrzebne.

w javie garbage collector jest wbudowany w SDK, jakos.
w c++ nie jest, ale mozesz go sobie spokojnie sam zaimplementowac jesli wiesz o co chodzi.
we flashu tez jest wbudowany, ale nie mozesz go wywolac na zadanie, wlacza sie tylko sam, Bog jeden wie kiedy.

tak wiec w roznych jezykach GC dziala inaczej i zachowuje sie troszke specyficznie, ale to nie jest cos co jest wlasciwe tylko jednemu jezykowi programowania ;)


_________________
Obrazek
Obrazek

****

Posty: 1093
Dołączył(a): 15.10.2006
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 14:15 
Cytuj  
wszystko jasne jak na dłoni :) Dzięki


_________________
no more wow...

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2008, 14:28 
Cytuj  
Masz managed C++ i C#, obydwa maja garbage collector.

Jeszcze dochodzi managed DirectX :)

WAR wyglada kiepskawo jak na cos pisane w brajo tbh. Mysle ze samo dodanie blooma pomoglo by tej grze niezmiernie w wygladzaniu i rozswietlaniu wszystkiego.

A te czkawki to nie mam pojecia od czego sa, moze interfejs? W eve online wyswietlanie interfejsu zzeralo czesto kolo 30 fps :)
To moze byc Garbage Collector, ale uzycie takiego mechanizmu w mmo gdzie jest pelno dynamicznych danych by poprostu zabilo komputer. Wow jakos bez tego dziala :P


_________________
Nestor#1522

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.