embe napisał(a):
Ale loot w pvp moze spowodowac tylko odplyw graczy, tak jak to bylo w Vanguard, a Mythic celowal w miliony graczy, a nie nisze dla 50-100 tysiecy.
odplyw graczy w VG to nie tylko loot PvP
fakt ktos tam plakal na tych zbugowanych palladynow itp ale gra ogolnie zniechecila ludzi
bugi zjebanu customer service no i abo powinien kosztowac 5 dolcow a nie 15
no i to gadanie ze na PvP nie beda sie skupiac
teraz tam chyba szamani roxuja wszystkich
widomo w grze mmo nie bedzie balansu ale jesli jest sytuacja ze zawsze bedziesz np ofiara szamana - bez wzgedu co bys nie robil to nie zacheca do pvp - no chyba ze szamanem
w grach typu WAR jak narazie brakuje celu wyzszego
jak to wprowadza to mysle ze gra sie znacznie podniesie
co mnie zacheca do walki i stawiania oporu np w AoC - to keep i honor mojej gildi i strata punktow PvP
co bedzie np w DFO - podobnie miasto mojej gildii i moje itemzory
co mnie zacheca w WAR? do walki itemzy do stawiania oporu? juz nic
lepiej smignac do innej krainki przejac keepa dostac repe i itemy
no i zawsze kokojambo i do przodu - nic nie trace
tak nie moze byc w grze nastawionej na PvP