mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 305  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 paź 2012, 20:54 
Cytuj  
Nie no sc2 nie umiera, ale blizz robi wszystko by ta gre zabic = nie robi nic. Ludzie od poczatku placza i wytykaja bledy, a reakcji ze strony blizza nie bylo. Po tej dramie co teraz sie odbyla, przynajmniej zaprosili pro graczy na jakas pogawedke - w stog o tym mowili, catz na twiterze cos tam pisal. Wiec cala drama o smierc sc2 "tuz" przed premiera hotsa na tyle napelnila gacie panom w garniturach w blizzie, ze postanowili cos zrobic. Takie pogloski o umierjacej grze na pewno wplyna negatywnie na sprzedaz, a sprzedaz to jest to co najbardziej blizza interesuje. Zreszta destiny tylko zaczal, tam inni gracze tez sie wypowiadali w podobnym tonie.

Co do doboru graczy w samej grze, jest bardzo ok, wygrywasz - dostajesz coraz lepszych, przegrywasz - gorszych. Nie slyszalem, zeby ktos narzekal na ilosc graczy na jakims poziomie rozgrywek. Ofc jak chce sie ciagle isc do gory w ligach to trzeba ostro ciotowac bo inaczej sie tego nie przeskoczy.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 22 paź 2012, 21:08 
Cytuj  
r_ADM napisał(a):
A jezeli chodzi o dobieranie przeciwnikow to zaimplementowany w sc2 matchmaking jest najlepsza tego typu rzecza w grach jakie kiedykolwiek widzialem. Raz, ze ludzie rozmieszczeni sa po ligach mniej wiecej rowno to jeszcze system caly czas dobiera przeciwnikow z podobnym poziomem.

Gowno prawda, grajac w bronze, pozniej w silver w 90% meczach dostawalem ludzi z 1-2 lig wyzej. W goldzie po 3-4 przegranych z rzedu gra potrafila mi przydzielic goscia z platyny ktory jechal mnie w 5-8 min. Faktycznie dobieral mi rownych przeciwnikow w chuj... :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 paź 2012, 21:27 
Cytuj  
ligi nie maja wiekszego znaczenia, liczy sie ten tam ich mmr. Ten gosciu z platyny mogl sobie przegwywac specjalnie by pozniej szybko wygrywac, tez sa tacy farmerzy obrazkow.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 paź 2012, 21:33 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
ligi nie maja wiekszego znaczenia, liczy sie ten tam ich mmr. Ten gosciu z platyny mogl sobie przegwywac specjalnie by pozniej szybko wygrywac, tez sa tacy farmerzy obrazkow.

+1
Nie da się zrobić systemu który zawsze będzie działał. Wystarczy że większość gier będzie na poziomie i można powiedzieć że jest jakiś sukces.

Btw też mam coś z tym mm anxiety, dużo mniejszego stresa mam grając ze znajomymi nawet jeśli wiem że są lepsi i przegram. Chat channele strasznie na odwal się zrobili, a to był imo główny bodziec który mnie trzymał ciągle przy grze.. a ilu ludzi przez BW poznałem irl. Tak czy inaczej, w obecnym systemie dużo ciężej jest poznać kogoś nowego, a po prostu posiedzieć jak na IRCu i nic nie robić po prostu się nie da.


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

**

Posty: 299
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 paź 2012, 21:53 
Cytuj  
Cytuj:
Ludzie od poczatku placza i wytykaja bledy, a reakcji ze strony blizza nie bylo.


To, ze SC2 ma sporo problemow (choc nie sa to problemy z sama rozgrywka) to sie zgodze, ale twierdzenie, ze blizz nie robi nic jest nieprawdziwe. Oni reaguja wolno, nawet bardzo wolno, ale reaguja. Zreszta zobacz niedawno zapowiedziane zmiany w hotsie. Przeciez to musialo byc przygotowywane od tygodni wiec nie bylo reakcja na posty Bonnela.

Btw, duzym problemem blizzarda sa rozbuchane oczekiwania. Klient sc2 pokazuje srednio ok. miliona aktywnych graczy na bnecie (samo SC2), peaki sa w granicach 1,75kk. 2 lata po premierze to sa dobre wyniki, ale porownujac do WoWa czy LoLa nie wyglada to juz tak dobrze. Tylko nikt nie bierze pod uwage, ze to zupelnie rozne gry i potem powstaja takie faktoidowe popluczyny jak te w polygamii.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 paź 2012, 22:33 
Cytuj  
sorry ale dla mnie reakcja po 2latach = nic nie robienie :)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 22 paź 2012, 22:46 
Cytuj  
r_ADM napisał(a):

Btw, duzym problemem blizzarda sa rozbuchane oczekiwania. Klient sc2 pokazuje srednio ok. miliona aktywnych graczy na bnecie (samo SC2), peaki sa w granicach 1,75kk. 2 lata po premierze to sa dobre wyniki, ale porownujac do WoWa czy LoLa nie wyglada to juz tak dobrze. Tylko nikt nie bierze pod uwage, ze to zupelnie rozne gry i potem powstaja takie faktoidowe popluczyny jak te w polygamii.

No tak, ale imho w Acti-Blizzie też chcą takie wyniki. Cała managment i inwestorzy fapują teraz do LoL-a i w mniejszym stopniu do World of Tanks. Dlatego było coś o tym, że SC2 może będzie miał opcje f2p multi w przyszłości, a każdy koncern swoją wersję LoL-a / Doty zaczął robić i masę mniejszych studiów też.

Tak samo było z mmorpg-ami i WoW-em. Od razu naśladowcy i oczekiwania milionów graczy, a jak ma 200-300 k subów to fail, mimo, że to nie najgorszy wynik, a przed WoW-em to już w ogóle bardzo dobry.

Tak samo z FPS-ami i CoD-em. Jak się okazało ile można tego sprzedać, to EA zaczeła pimpować przyszły BF3 w stronę casual i na rywala CoD a cała reszta łącznie z azjatami zaczeła tłuc f2p mniej lub bardziej wierne klony CoD-a.


SC2 ma dobre wyniki obiektywnie patrząc, ale wraz z sukcesem niektórych innych gier pimpowanych na e-sportowe / skillowe albo choć arenkowe to się oczekiwania przemysłu growego zmieniły a dziennikarze biją pianę pod to wiadomo.

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2012, 07:58 
Cytuj  
r_ADM napisał(a):
Cytuj:
Ludzie od poczatku placza i wytykaja bledy, a reakcji ze strony blizza nie bylo.


To, ze SC2 ma sporo problemow (choc nie sa to problemy z sama rozgrywka) to sie zgodze, ale twierdzenie, ze blizz nie robi nic jest nieprawdziwe. Oni reaguja wolno, nawet bardzo wolno, ale reaguja. Zreszta zobacz niedawno zapowiedziane zmiany w hotsie. Przeciez to musialo byc przygotowywane od tygodni wiec nie bylo reakcja na posty Bonnela.

Btw, duzym problemem blizzarda sa rozbuchane oczekiwania. Klient sc2 pokazuje srednio ok. miliona aktywnych graczy na bnecie (samo SC2), peaki sa w granicach 1,75kk. 2 lata po premierze to sa dobre wyniki, ale porownujac do WoWa czy LoLa nie wyglada to juz tak dobrze. Tylko nikt nie bierze pod uwage, ze to zupelnie rozne gry i potem powstaja takie faktoidowe popluczyny jak te w polygamii.


Blizzard przez 2 lata nie oddal ladderowego map poola w rece community, ggwp.

**

Posty: 299
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2012, 10:01 
Cytuj  
Blizzard zwiekszyl supply cost roachy do dwoch mimo, ze community chcialo jeden, ggwp.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2012, 18:22 
Cytuj  
http://us.battle.net/sc2/en/blog/768124 ... 10_25_2012 leveling


_________________
.

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2012, 20:58 
Cytuj  
r_ADM napisał(a):
Blizzard zwiekszyl supply cost roachy do dwoch mimo, ze community chcialo jeden, ggwp.


Zerg to nie jest cale community.

**

Posty: 299
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 paź 2012, 21:43 
Cytuj  
Eshim napisał(a):
Zerg to nie jest cale community.


Ludzie whinujacy o gsl mapy to tez nie jest cale community.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 paź 2012, 09:14 
Cytuj  
Ale chujowe mapy by juz mogli ogarnac, to naprawde nie jest fizyka kwantowa - ja tam jestem nub w sc2 i mi to ryba, ale jak wszyscy pro mowia jednym glosem, ze mapy w becie hotsa sa do dupy to naprawde... Z okazji hots widac beda dodawac to co mialo byc soon sto lat temu, ponoc w tym tyg maja zapowiedziec jakies wsparcie dla klanow.

**

Posty: 299
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2012, 10:19 
Cytuj  
A co ma betatestowany hots do ladderowego mappoola w WoL?


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 paź 2012, 10:42 
Cytuj  
mapy, tu i tam nie ogarniaja (w wol idzie im lepiej)

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2012, 16:54 
Cytuj  
r_ADM napisał(a):
Eshim napisał(a):
Zerg to nie jest cale community.


Ludzie whinujacy o gsl mapy to tez nie jest cale community.


Sorry ale dla mnie topowi gracze w e-sportowej grze to jest cale community.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2012, 19:10 
Cytuj  
Obrazek

hm "General chat" button po lewej...


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 paź 2012, 19:26 
Cytuj  
To czy zrobia wiekszy przycisk imo niewiele zmieni, ludzie nie beda wchodzic na czat. Jezeli bedzie sie wlaczac domyslnie to tak, ale jezeli trzeba bedzie kliknac to nara. Zwezyli by te przyciski menu po lewej, jebneli okienko czatu na srodku na stale i gitara.

Swoja droga na tym screene to chyba najwazniejsze sa tagi klanowe.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 30 paź 2012, 21:06 
Cytuj  
Wait what. Potrzeba bylo DODATKU, zeby wprowadzic general chat? Ja jebie.


_________________
cypis#2942
Obrazek

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 paź 2012, 21:57 
Cytuj  
Możliwe że będzie potrzeba 2 dodatków żeby wrócić do IRC style chata ;]
POL-1


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 305  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.