mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9732 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447 ... 487  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2013, 17:27 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):

Versus XIII to nie XIII mimo wszystko. Niewiele z XIII i XIII-2 ma wspolnego.


No to tak czy siak Square Enix jest w czarnej dupie, bo z jednej strony trzynastka jest tragiczna, ale z drugiej strony XIII-2 kończy się słowami "to be continued" co samo w sobie raz, że jest splunięciem w twarz fanom a dwa - wymaga dotrzymania słowa. Z jednej strony powinni już skończyć reanimowanie tej pomyłki ale z drugiej - zobowiązali się ją dokończyć.

Także ciekawi mnie jak wybrną z tej sytuacji. Pewnie chujowo.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2013, 17:31 
Cytuj  
XIII-3 jest zapowiedziane niezależnie od versusa ;)


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2013, 17:32 
Cytuj  
Trylogia XIII bedzie zakonczona wraz z FF XIII Lightning Returns czy cos takiego. Generalnie lekki zal, ze w czasie jednej generacji dostalimsy jedno i to tak chujowe FF, od ktorego odcinano rownie zalosne kupony - bez kitu, Square zeszlo na psy w ostatnich latach jeszcze bardziej niz BioWare; tragicznie zarzadzano ta firma, no ale moze cos sie zmieni w nastepnych latach.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2013, 17:37 
Cytuj  
Well, glowy polecialy, a firmia zapowiada zmiany wiec moze cos z tego bedzie. Trzeba tez brac pod uwage, ze w duzym stopniu do tej calej sytuacji musiala sie przysluzyc porazka XIV i to ile firma laduje w jej reanimacje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2013, 18:17 
Cytuj  
Nie zwalalbym winy na FFXIV, to po prostu jeden z wielu projektow Square, ktore zaliczyly totalnego faila i niestety bedzie on imho powtorzony wraz z Realm Reborn, bo dzisiejszy rynek MMO jest zupelnie inny niz za czasow swietnosci FFXI.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2013, 18:36 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Nie zwalalbym winy na FFXIV, to po prostu jeden z wielu projektow Square, ktore zaliczyly totalnego faila i niestety bedzie on imho powtorzony wraz z Realm Reborn, bo dzisiejszy rynek MMO jest zupelnie inny niz za czasow swietnosci FFXI.


Z tym, ze przez Realm Reborn S-E olalo robienie 'wiekszych tytulow' (sami sie do tego przyznali). Co do total faila ARR to sie nie zgadzam, chocby dlatego, ze wlasnie nie jest to XI-2 (w zadnym stopniu). Czy odniesie jakis wielki sukces to nie wiem, chyba nie... ale ma szanse przynajmniej istniec z rozsadnym fanbase, a to im wystarczy + o ile sie dobrze orientuje, to bylby pierwszy taki MMO revival po mega failu, a to zawsze cos. Generalnie rzecz biorac Yoshida (producent ARR) to w tej chwili jedna z madrzejszych osob w S-E i ktora daje nadzieje firmie i widac to bardzo dobrze po tym co robi w ARR (jak ktos tego nie sledzi dokladnie to nie bedzie wiedzial, ale polecam poczekac az wyjdzie ARR).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2013, 16:30 
Cytuj  
MGS Legacy na PS3:

Cytuj:
Konami has now confirmed the Legacy Collection, which "will include Metal Gear Solid, Metal Gear Solid 2: HD Edition, Metal Gear Solid 3: HD Edition (which includes the original MSX versions of Metal Gear and Metal Gear 2), Metal Gear Solid: Peace Walker HD Edition, Metal Gear Solid: VR Missions and Metal Gear Solid 4: Trophy Edition. In addition, the collection will also include two Ashley Wood digital graphic novels."

"We wanted to give Metal Gear Solid fans the opportunity to experience the series from beginning to end, all on one console," said Konami president Tomoyuki Tsuboi. "With the collection's multiple titles, players can truly see how Metal Gear Solid evolved into the critically acclaimed and beloved franchise it is today."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2013, 15:43 
Cytuj  
Pewnie Keii napisze więcej, ale szykuje nam się całkiem fajny JRPGowy team:

http://kotaku.com/that-new-niche-jrpg-b ... -481913408

Yoshitaka Amano, Uematsu Nobuo i team od Hyperdimension Neptunia, które generalnie ssie pauke, ale kto wie, kto wie...


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2013, 03:58 
Cytuj  
Vejitta napisał(a):
Pewnie Keii napisze więcej, ale szykuje nam się całkiem fajny JRPGowy team:

http://kotaku.com/that-new-niche-jrpg-b ... -481913408

Yoshitaka Amano, Uematsu Nobuo i team od Hyperdimension Neptunia, które generalnie ssie pauke, ale kto wie, kto wie...

Dokładnie tak - szykuje się gra z bardzo dobrym stylem graficznym, świetną muzyką i prawdopodobnie bardzo kiepskim systemem. Biorąc pod uwagę wcześniejsze produkcje Team Neptune, nie czekałbym z zapartym tchem.


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2013, 18:17 
Cytuj  
Fajny wątek o grach na PS Vita:

http://gamrconnect.vgchartz.com/thread. ... 298&page=1

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 5 maja 2013, 00:49 
Cytuj  
Keii - właśnie zacząłem grać w Soul Sacrifice - jakieś hinty może?
Chapter 6 powtarzałem z 5 razy zanim udało mi się zabić przeciwniczkę, teraz bodajże chapter 8 znów jakiś boss, nie widzę żebym miał szansę go pokonać bo mnie rozwala w ~3 strzałach.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2013, 09:52 
Cytuj  
Nie jestem Keii ale w SS trochę pograłem i taktyką, dzięki której można wygrać z 99% przeciwników jest: stawiasz golema gdzie wróg się spawnuje a potem chronisz się za golemem i spamujesz elementalne strzałki aż nie wrzucisz statusu, który bossa unieruchamia a potem robisz rzeźnie ze słabymi punktami/wrzucasz kolejny status innym elementalem, odnawiasz golema. Jeśli słabo ci idą uniki to polecam tarczę- zatrzymuje dużo ataków i często stunuje bossa gdzie otwiera nam się okno na szybką kontrę.

Co do walki z innymi czarownikami: eksplodujące jajka spoza ich zasięgu/trapy i bieganie w kółko albo ofensywa z 4-5 hitowym najszybszym mieczem dowolnego elementala (po ostatnim hicie większość się wywraca).

Napisz z jakim konkretnie przeciwnikiem masz problem to można będzie coś bardziej szczegółowo odpowiedzieć.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 5 maja 2013, 10:45 
Cytuj  
wieczorkiem coś napiszę, ale ja jestem na samym początku - więc to co piszesz to dla mnie jakaś czarna magia. Nie mam żadnego Golema, strzałek, mieczy z elementalem etc. Chyba ;)

btw. jak działa to synchronize w cloudzie w PS3/Vita? Tzn. co po koleji musze zrobić by przenieść save z PS3 na PS Vita, nie kopiując sobie z clouda starego save? Przynam się, że mi się udało, chociaż robiłem to na pałę w Thomas Was Alone - save z PS3 ładnie się przeniósł na Vita i mogłem kontynuować grę.

W obu konsolkach mam tylko synchronize, natomiast nigdzie nie widzę opcji by wrzucić nowego save do clouda.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2013, 11:42 
Cytuj  
Generalnie podstawą w tej grze jest obserwacja ataków mobków i nauczenie się jak ich uniknąć (tarcza czy unik a jak unik to w którą stronę). Czasem padnie się i 10 razy zanim opanuje się jakąś walkę w sensowny sposób. Odpal lodowy miecz z 25dmg (lub podobny spell z innego elementu jeżeli masz z dema) i obserwuj co się stanie.
Każdy cios i ładowanie do ataku ma inną animację ale w przypadku Sortiary to akurat prosta sprawa bo z daleka będzie cię katowała atakiem, który można wyminąć biegnąc po skosie do niej.
Jeżeli jesteś blisko to będzie albo robić unik albo odpali jedną z dwóch rzeczy- instant w homing w powietrze, którego za 2-3 sekundy musisz uniknąć (xx w kierunku z którego leci piorun jeżeli jest odpowiednio blisko załatwia sprawę) albo się kuli żeby krzyknąć (długi czas ładowania) co gdy będziesz za blisko odrzuci cię i zada obrażenia.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2013, 15:22 
Cytuj  
Golemy sprawdzają się w większości przypadków, ale późniejsi bossowie robią się ruchliwi i bardziej odporni na negatywne statusy, więc nie jest tak łatwo. 3 ostatni z DLC to w ogóle jakieś cuda, bo ciągle skaczą/teleportują się/turlają się po planszy i ciężko w nich trafić z czegokolwiek.
Ale ogólnie tak, golema warto sobie zrobić jak najszybciej, jeśli się grało w demo to za transfer save'a powinien być do odebrania tam, gdzie jest online.
Poza tym jajka, jeśli ktoś lubi artylerię i dywany z żywiołami jeśli chce się szybko przeciwnika unieruchomić.


_________________
Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2013, 16:45 
Cytuj  
Keii postnij jakieś screenshoty z archfiendów dlc pls!

Dywanami się jeszcze nie bawiłem ze względu na opis, że zadają dmg wszystkiemu w zasięgu... Nigdy nie sprawdziłem, czy to dotyczy też gracza czy nie. :)
A propos ciekawych walk właśnie miałem pierwsze starcie z minotaurem, da mu się rozwalić te topory leżące po bokach zanim rozwalimy staffa czy nie bardzo?

Osobiście uważam, że jajka są przegięte na maksa, kosmiczny dmg z wielkiej odległości, wielki splash w tych lepszych i sporo ładunków a do tego można robić uniki mimo jednoczesnego celowania. Ogólnie ta gra nie zachęca zbytnio do bicia z bliska, chyba że ma się w drużynie kogoś kto się specjalizował w tankowaniu.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2013, 17:41 
Cytuj  
DLC Dark Rites - Berserk i Angelus:
Obrazek
Obrazek
I dwaj ostatni DLC bossowie - Uroboros i Ghost o ile dobrze pamiętam. Reszty nie mam, bo grałem podczas przerwy w pracy i łapałem screenów, ale są chyba nawet trailery, a na oficjalnej stronie modele.
Obrazek
Obrazek


_________________
Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 maja 2013, 18:54 
Cytuj  
this just in: gry na handheldy nie wyglądają jak superprodukcje na pc/ps3 :wink:

Całkiem fajny design, kompas to też dodatek w dlc? Ten ostatni wygląda podobnie do phoenixa, jak ja tej walki nie lubię :/
Btw dlc darmowe czy płatne bo ponoć miały być jakieś za darmo z przeciwnikami, to właśnie to?

Widzę max glass cannon, po co Ci leczenie, nie oneshotują Cie wszystkie mobki? :p


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2013, 04:49 
Cytuj  
roball napisał(a):
jezu jakie to brzydkie

Soul Sacrifice ma co prawda trochę problemów z teksturami (ale przy tym co dzieje się na ekranie do wyboru było albo to albo slideshow), ale winę ponosi wspaniały ficzer łapania screenshotów na Vicie, który podbija wszystko do natywnej rozdzielczości (SS w natywnej nie śmiga). Na ekranie wygląda normalnie, na wielkich obrazkach nie.
Targaryen napisał(a):
this just in: gry na handheldy nie wyglądają jak superprodukcje na pc/ps3 :wink:

Całkiem fajny design, kompas to też dodatek w dlc? Ten ostatni wygląda podobnie do phoenixa, jak ja tej walki nie lubię :/
Btw dlc darmowe czy płatne bo ponoć miały być jakieś za darmo z przeciwnikami, to właśnie to?

Widzę max glass cannon, po co Ci leczenie, nie oneshotują Cie wszystkie mobki? :p

Kompas jest z patcha, dodali też system plotek podbijających drop rate rzadszych dusz itp. w ustalone dni itp.
Bossowie to darmowe DLC, na razie wypuszczono 6 i zostały 4. Płatne mają być dodatkowe questy (mini-historyjki NPCów może, jak te 4 dostępne obecnie, kto wie), ale o nich na razie nic nie słychać.

Gdzie temu do Glass Cannon - po tym jak zacząłem robić końcówkę Avalonu, przestawiłem się z Sigilia +80% dmg -40% def na +40% atk +40% def o ile dobrze pamiętam, właśnie dlatego, że często ginąłem. Zresztą, w trudniejsze questy nie chce mi się nawet bawić w single playerze, a w multi ze znajomymi zawsze ktoś Cię wskrzesi. ;d


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 6 maja 2013, 08:40 
Cytuj  
te screeny są tu jakieś 2 razy większe niż sam ekran do Vita. Grafika w Soul Sacrifice jest świetna.

W ogóle nie grałem w demo. Nie mam jeszcze Golema, jajek etc. ;)
Jedyne co wkurza to fakt, że trzeba Vitę co ~3h ładować.


Ostatnio edytowano 6 maja 2013, 08:46 przez Mark24, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9732 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447 ... 487  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.