roball napisał(a):
jezu jakie to brzydkie
Soul Sacrifice ma co prawda trochę problemów z teksturami (ale przy tym co dzieje się na ekranie do wyboru było albo to albo slideshow), ale winę ponosi wspaniały ficzer łapania screenshotów na Vicie, który podbija wszystko do natywnej rozdzielczości (SS w natywnej nie śmiga). Na ekranie wygląda normalnie, na wielkich obrazkach nie.
Targaryen napisał(a):
this just in: gry na handheldy nie wyglądają jak superprodukcje na pc/ps3
Całkiem fajny design, kompas to też dodatek w dlc? Ten ostatni wygląda podobnie do phoenixa, jak ja tej walki nie lubię :/
Btw dlc darmowe czy płatne bo ponoć miały być jakieś za darmo z przeciwnikami, to właśnie to?
Widzę max glass cannon, po co Ci leczenie, nie oneshotują Cie wszystkie mobki?
Kompas jest z patcha, dodali też system plotek podbijających drop rate rzadszych dusz itp. w ustalone dni itp.
Bossowie to darmowe DLC, na razie wypuszczono 6 i zostały 4. Płatne mają być dodatkowe questy (mini-historyjki NPCów może, jak te 4 dostępne obecnie, kto wie), ale o nich na razie nic nie słychać.
Gdzie temu do Glass Cannon - po tym jak zacząłem robić końcówkę Avalonu, przestawiłem się z Sigilia +80% dmg -40% def na +40% atk +40% def o ile dobrze pamiętam, właśnie dlatego, że często ginąłem. Zresztą, w trudniejsze questy nie chce mi się nawet bawić w single playerze, a w multi ze znajomymi zawsze ktoś Cię wskrzesi. ;d