mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 24 cze 2013, 19:19 
 
Aha. Dzięki. Czyli turowa gra taktyczna z misyjkami / kampaniami składającymi się z instancjowanych misji. Miałem nadzieję, że to pełny rpg w stylu F1&F2 tylko inny setting.
To sobie narazie odpuszcze, poczekam - może mnie kiedyś chętka najdzie. Nie specjalnie mnie coś takiego kręci, no Syndicate było fajne, ale to było w real time.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 24 cze 2013, 19:41 
 
sula napisał(a):
Aha. Dzięki. Czyli turowa gra taktyczna z misyjkami / kampaniami składającymi się z instancjowanych misji. Miałem nadzieję, że to pełny rpg w stylu F1&F2 tylko inny setting.
To sobie narazie odpuszcze, poczekam - może mnie kiedyś chętka najdzie. Nie specjalnie mnie coś takiego kręci, no Syndicate było fajne, ale to było w real time.


No mapa będzie coś ala ta z Fallouta (chyba). Niby przez nią jest obsuwka o miesiąc (jakieś poważne bugi z edytorem mapy> nie możność wstawienia nowych lokacji na mapie ?).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 cze 2013, 19:52 
 
warhameron napisał(a):
Jak dla mnie CoH II jest słabiutki. Jeśli wyjdą ciekawe mody/dlc to może się zainteresuje. Sry ale zrobili po prostu z tego głupie rts dla hamburgerów (balans,zasięgi, skuteczność broni etc to żenua). Wolę CoH z modami, a jeszcze bardziej MoW AS (multi jest dużo sensowniejszy i brak dzieciarni/deb ili)


Warhameron brzmisz trochę jak ktoś z forum relica co narzeka na balans gry a po prostu jej nie ogarnął ;). Serio, balans jest tylko ludzie nadal nie ogarniają że trzeba oduczyć się tego jak się grało w coh1 i nauczyć się grać w coh2. Na pewno w ciągu pierwszych kilku tygodni będzie sporo fixów bo gra idealnie zbalansowana nie jest ale jaka jest w dniu premiery?? Ja zagrałem kilkadziesiąt meczy ruskimi i szwabami - każda nacja ma wady i zalety. Ruscy wymagają lepszego micro bo mają więcej słabszych jednostek. Za to w early game mogą ostro pocisnąć (truck + flame, truck + snajperzy etc). Skuteczność broni/zasiegi - tutaj nie wiem o co chodzi...Jest true sigh więc trzeba sie nauczyć, że zasięg jednostki jest wiekszy niż to co w sumie widzimy (fog of war). Skuteczność broni moim zdaniem jest ok. Ppance działają jak należy, anty infr też kosi spoko ale na wszystko jest kotra. TO, że trafienie kontry zależy od farta jak to ktoś stwierdził to idiotyzm który szkoda komentować ;). Mi i kumplowi jakoś wychodzi(jednak zawsze się ktoś lepszy znajdzie).Ludzie dopiero rozpracowują gierkę i zabawy typu gdzie postawić miny i drut kolczasty albo jak postawić bunkier dopiero się zaczną.

Pożyjemy, zobaczymy. 100zł to nie tragedia i na pewno kilka tygodni pogram. Będzie bliżej premiery bf4 ;).

CoH1 w dniu premiery w sumie był słabiutki (dopiero dodatki sprawiły że gra nabrała rumieńców).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 24 cze 2013, 19:55 
 
@warhammeron

Ogólnie fajnie, ale sama mapka wiosny nie robi, takie Baldury i Icewindy to technicznie praktycznie to samo, ale w sumie inne typy gier. No nic nie ma co po próżnicy gadać, wyjdzie pograsz, zdasz relację i się okaże ;p

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 24 cze 2013, 20:50 
 
@zaboleq

Jeśli tobie się gra podoba i planujesz ją kupić mi nic do tego. Ja wyraziłem swoją opinię. Według mnie CoH II w porównaniu do CoH to słaba gra.

Pograłem kilkanaście godzin w CoH II betę i ... nic więcej nie będę pisał. CoH II tak przewyższa CoH jak nowy TW Rome II starego :D

Bardziej mnie kręci ten mod w produkcji do CoH niż CoH II http://www.moddb.com/mods/the-far-east-war
Obejrzyjcie ten trailer od tego moda i jak on się ma do CoH II
http://www.moddb.com/mods/the-far-east- ... e#imagebox

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 cze 2013, 21:18 
 
warhameron napisał(a):
@zaboleq

Jeśli tobie się gra podoba i planujesz ją kupić mi nic do tego. Ja wyraziłem swoją opinię. Według mnie CoH II w porównaniu do CoH to słaba gra.

Pograłem kilkanaście godzin w CoH II betę i ... nic więcej nie będę pisał. CoH II tak przewyższa CoH jak nowy TW Rome II starego :D

Bardziej mnie kręci ten mod w produkcji do CoH niż CoH II http://www.moddb.com/mods/the-far-east-war
Obejrzyjcie ten trailer od tego moda i jak on się ma do CoH II
http://www.moddb.com/mods/the-far-east- ... e#imagebox


Na tym trailerze czególnie pathfinding zachwyca, jak kolesie się od czołgu do ściany odbijają i tak w kółko ;). Spoko, każdy lubi to co lubi, koniec dyskusji o wyższości cycków nad dupą ;).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 cze 2013, 00:01 
 
20+ dlc/skinów do CoH II :D ?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2013, 06:51 
 
ja mam 32 z kolekcjonerki ;d


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2013, 09:41 
 
No skórki osobiście to mnie walą, niech sobie wydawają takie pierdółki o ile nie koliduje to z dalszym rozwojem gry.
Dowódców można dość szybko odblokować grając a ja ktoś kupił prepurchase to i tak coś tam ma gratis.

Obecnie prior to nowi komanderzy i bugfixing (np przerwanie animacji rzucania granatu sprawia, że pożera nam zasoby i mamy coldown na skillu, ale granat rzucony nie został...). Balans też ale to cięższy orzech do zgryzienia.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2013, 10:18 
 
Fajnie wyszedł ten shadowrun. Po skleconych na szybko custom misjach tez widać, ze ludzie będą mogli tworzyć zajebiste rzeczy.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 cze 2013, 14:45 
 
tomugeen napisał(a):
Fajnie wyszedł ten shadowrun. Po skleconych na szybko custom misjach tez widać, ze ludzie będą mogli tworzyć zajebiste rzeczy.

Dopiero wyjdzie (25 lipiec). Ci co grają od paru tygodni to osoby, które wybuliły 100-150$ + na kicku i dostali wcześniejszy dostęp do wersji alpha gry i edytora. Generalnie fajnie bo ludziska wyciskają siódme poty z edytora (na YT w pip filmików i guidów co i jak edytować, nawet już ludzie chyba własne asety porobili?)

Jak się zbierze ekipa, która będzie chciała np: zrobić fallout or xcom moda to da radę (skiliowi moderzy ofc)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2013, 14:52 
 
"Fajnie wyszedł" nie oznacza ze gra została wydana. Wiem jakie byly tiery na K$.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 cze 2013, 14:58 
 
tomugeen napisał(a):
"Fajnie wyszedł" nie oznacza ze gra została wydana. Wiem jakie byly tiery na K$.


Sry pomyślałem ,że zjadłeś że :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2013, 15:00 
 
ragnarok czy ktoś pisal, ze im bliżej premiery tym bliżej faila, ale nie doprosiłem się wytłumaczenia o co chodzi... ze każdy nowy news gorszy. A tak mniej więcej o co chodzi?


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 cze 2013, 15:12 
 
Highlander napisał(a):
ragnarok czy ktoś pisal, ze im bliżej premiery tym bliżej faila, ale nie doprosiłem się wytłumaczenia o co chodzi... ze każdy nowy news gorszy. A tak mniej więcej o co chodzi?


O SR? ,że będzie steam only poza tymi co kupili w kicku. Biagało jeszcze o znikające ciała i brak loota w nich, ale to już zrobili moderzy(ciała zostaja i nawet może byc random loot).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 cze 2013, 15:22 
 
A co złego w Steamie? Dla mnie to zaleta, wersji non-steam nawet kijem nie tknę (zresztą i tak ma być wykastrowana o elementy moddingowo-community bo nie będzie mieć steam workshop).


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 cze 2013, 15:24 
 
Perrin napisał(a):
A co złego w Steamie? Dla mnie to zaleta, wersji non-steam nawet kijem nie tknę (zresztą i tak ma być wykastrowana o elementy moddingowo-community bo nie będzie mieć steam workshop).


Ja tez wole steam, ale kilka setek wycofało kase z kicka jak sie dowiedzieli ze support będzie tylko dla steam wersji. Flejm rozkręcili jakby ta kasę zdefraudowali... ale debili po prostu nie brak.

Mi sie bardzo podoba to co do tej pory pokazali i to jeden z lepszych moich zakupów (na bank lepszy od xcoma)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 cze 2013, 15:26 
 
Ja jeszcze nie zdążyłem pożałować żadnego kickowego zakupu ;). Z SR jestem zadowolony a po premierze będę zadowolony jeszcze bardziej (o ile pojawi się milion kampanii/przygód/modów jak to miało miejsce np. z NWN).


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2013, 15:33 
 
Po prostu wyglada na to, ze to bedzie malutka i krotka gra (ponoc 12h max), z minimalna iloscia lootu, bezklasowym rozwojem postaci, checkpointami zamiast sejvow, ze statycznymi NPC-ami (ruszaja sie tylko jak ty sie ruszasz: http://www.shadowrun.com/forums/discuss ... turn-based) i przylepionym edytorem, w ktorym tak naprawde ktos dopiero MOZE zrobi porzadna gre. Jak to wszystko wyjdzie w praniu i ile z tego okaze sie prawda dowiemy sie za miesiac, ale moj entuzjam bardzo mocno opadl i mam obecnie minimalne oczekiwania wobec tej gry. W sumie moze to i dobrze :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 cze 2013, 15:50 
 
Jeśli to prawda, to pozostaje mieć nadzieję, że SR online nie będzie spieprzony ;-)


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.