Tak apropo progressu innych produkcji w klimacie survival online.
Rust ma globalnego anti-cheat'a, jak złapią Cie na jednym serwerze to już na żaden inny serwer z oryginalnego klienta nie wejdziesz.
Co więcej development wrze, bo patche są średnio raz na tydzień - wiadomo czasami to są zmiany kosmetyczne, ale ostatnio dodali sporo nowego stuffu do budowania, w tym pierwszej rodzaje pułapek, zasieków.
...w WarZ dodali samochody. Mimo, że tradycyjnie nowy element jest zbugowany jak siemasz to jednak idą do przodu.
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Wracając do DayZ standalone, to dalej może wyjść z tego dobra gra... tyle, że za kilka lat, bo developerzy nie są specjalnie pracocholikami, a o biznesie pojęcia mają mniej niż baba co sprzedaje ziemniory na targu. Tyle czasu nie wystarczyło im na zrobienie grywalnej bety, a w tym samym czasie kilka ekip zrobiło kilka/kilkanaście gier opartych na podobnym schemacie - od zera. WTF