mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1188 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 60  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2010, 15:03 
Cytuj  
Ja zaobserwowałem, że jadąc t28 i t46 z takim samym działem, trafiając podobną liczbę strzałów zawsze zarabiam 2-3k kredytów więcej prowadząc t28.

Oczywiście koszty naprawy są coraz większe, więc w wyższych tierach kredyty się przy przegranych wręcz traci.
Słyszałem opinię, że taką granicą po między łatwym zarobkiem, a dopłacaniem do cięższych maszyn jest Tier5.

Cytuj:
Jesli chodzi o rozpiske postnieta przez gosu to nie mam juz sily o tym myslec.
Nie rozumiem jak mozna faworyzowac slabe czolgi az tak bardzo... meh


Eno bez przesady, light/medium tanki( z niższych tierów) nie mają przecież łatwego życia, każdy grubas ściąga takich scoutów na strzała, a zdarza się, że i artyleria w rozpędzonego mediuma/lighta trafi.
Dodając do tego fakt, że mniejsze czołgi nie mają nawet szans spenetrować grubasów to ten exp za wykrywanie pozycji jest często jedynym osiągnieciem w bitwie dla mniejszych czołgów.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2010, 15:56 
Cytuj  
Ktos wie może o ile rośnie koszt naprawy maszyn po dorzuceniu tych dodatkowych mod?
Full rozwinietym grilem z siatką tylko mam~1500-2000. Zastanawiam się o ile to może wzrosnąc po dodaniu ramera i szybszego namierzania (+700k a jak dotąd grill kosztował mnie max 400k).


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2010, 16:49 
Cytuj  
Mam rammer i nie zauważyłem większej różnicy w kosztach naprawy.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2010, 20:20 
Cytuj  
ja teraz jezdze sobie KV-3 i kasa leci jak szalona
zwykle 500-800exp na gre i 20-24k kasy. Na premium.
Naprawa to okolo 4,5k, ammo 270 za strzal.


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...


Ostatnio edytowano 5 wrz 2010, 20:26 przez Rzeznik, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2010, 20:23 
Cytuj  
A flexnę co mi tam :d

Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 07:49 
Cytuj  
Mówiłem że JagTigery są przegięte ;P

BTW szukamy 3-go do plutonu (gramy zazwyczaj po 20). W teami jagpantera, VK3001 - czyli nic rewelacyjnego (więc nie musisz grać IS7 żeby dołączyć ;p). Anyone?


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 10:43 
Cytuj  
czy oplaca sie przesiadac z vk3001H na vk3001P?
czy lepiej sobie powoli i spokojnie zbierac na vk3002?

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 11:07 
Cytuj  
JT nie s przegięte - powiedz to gościowi którego w 1:1 zajechało T34.
Sprzęt jest sensownym upgradem po koszmarze grania ferdynandem ;)

Mendol:
Jak jeździsz z tym działem 105mm i potrzebna Ci duża zwrotność to ten 3001H jest lepszy.
Ale jak grasz tym 88mm i więcej snipujesz niż grasz w close combat to bardziej Ci sie przyda trochę lepszy armor i HP z 3001P.
Niestety najwiekszym failem jest, że silników nie przełożysz a bez upgrade (przynajmniej do tego pierwszego) zawsze przesiadka będzie bolesna.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 11:43 
Cytuj  
czyli najlepiej miec 2.
jeden do 'pojezdzenia' a drugi do snajpy :)
dzieki Karol :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 11:44 
Cytuj  
Gdzie teraz można dostać kluczyk ?


_________________
@polygamia

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 11:45 
Cytuj  
Hehehe no ja nie zamierzam się przesiadać na Ferdynanda ani na JT zostanę w JP. Mam tylko nadzieję, że jest to dobry kompromis pomiędzy mobilnością, i siłą ognia (i kosztami ;p).
Na IS7, mausa czy innego ciężkiego koszmara i tak nie mam co polować (chyba że jest jakieś działo które na to pozwala) ale w trybie supportu dla arti albo jak backup dla ciężkich jest ok.


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 12:18 
Cytuj  
Masa osób tak zrobiła.
Powyżej JagdP to się już robi z TD czołgajaca się kupa blachy.
Też ma swój urok ale jak ktoś lubi ciężkie czołgi.
Zresztą gra się dość dynamicznie zmienia. Na poczatku nie było specjalnie widać altylerii a teraz bywaja gry, gdzie jest 5-6 szt po obu stronach. A dobre arty to masakra dla tych ciężkich maszyn.

Mendol: zawsze jest lepiej miec 2 maszyny. Jak Ci kijowo pójdzie gra (a fajki się skończyły :) ) to nie czekasz do końca tylko się przesiadasz do następnej.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 12:20 
Cytuj  
hehe do tego mam pzk4 jeszcze :)
no i niestety Neon zawsze sie chowa po krzakach co oznacza, ze musze czekac 10min az go zabija ;)

btw. polecam wybrac ms-1 i wskoczyc z plutonem do t6-t9 walki ;)
fajnie wyglada ms w porownaniu do tigera :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 15:16 
Cytuj  
Cytuj:
JT nie s przegięte - powiedz to gościowi którego w 1:1 zajechało T34.
Sprzęt jest sensownym upgradem po koszmarze grania ferdynandem


Ba nie tyle nawet t34, co wszystko co posiada wieżyczkę.
Nie powalę żadnego czołgu jednym strzałem, więc wystarczy że zacznie na mnie szarżować zachowując przyzwoity transversal speed, i jeżeli nie mam nikogo do pomocy to dupa zbita.
A że większość walk odbywa się na śmiesznie małych dystansach (pomijając campinovkę)...

No i z Ferdinanda też w sumie byłem zadowolony.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 15:50 
Cytuj  
hm ta 88 straasznie wolno sie laduje.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 15:54 
Cytuj  
BTW jak ja nie lubie malinovki, a jak na zlosc gra zawsze losuje x2 pod rzad ta sama mape.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

***

Posty: 677
Dołączył(a): 1.03.2008
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 16:43 
Cytuj  
Sciagnalem gierkie przedwczoraj, troszke sobie strzelam tu i tam, no i w koncu na slepo zainwestowalem w Hetzera. Albo kupilem kiepska maszyne albo jestem kiepskim graczem (sklaniam sie do tej drugiej opcji) bo bitwy koncze stosunkowo szybko (przyjme dwa, max trzy strzaly artyleryjskie i po ptokach) i rzadko kiedy cos upoluje.
Nie ruszam sie zbytnio z respawnu, jedynie wybieram sobie jakies bardziej dogodne miejsce do strzalu, czy to pagorek, czy to schowam sie w krzakach, byle tylko nie stac na otwartej przestrzeni. amidoingitright?
Nie obrazilbym sie gdyby ktos sie podzielil ze mna jakimis protipami co do gry TD albo gdyby ktos polecil jakis w miare dobry czolg z 3-4 tieru ;<

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 16:52 
Cytuj  
Jesli dostajesz od arty. to cos robisz zle. Jesli przeciwnik jest blisko ciebie to artyleria cie widzi i jesli sie nie poruszasz to jestes latwym celem.
Polecam ukrywanie sie wraz z artyleria w krzokach i czesta relokacje jesli przeciwnik znajdzie sie blisko.
Tyle, ze i tak to jest slaba maszyna, pewnie jestes przydzielany do duzo silniejszych czolgow wiec zostaje zagryzc zeby i poczekac do t6-8


_________________
PSN_id: Adhoc8810


Ostatnio edytowano 6 wrz 2010, 16:55 przez Adhoc, łącznie edytowano 3 razy
*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 16:53 
Cytuj  
TD to sniper z FPSów.
Musi pozostać niewykryty żeby go nie zabili (dlatego o 25% trudniej go wykryc niz zwykły czołg).
Siedz w krzakasz, zdecydowanie za linią walki.
Wal z dystansu jak jesteś pewny trafienia przynajmniej na 50%.
Jeśli strzelałeś dużo albo zabiliście przeciwnika na tyle blisko, że Cie detektnął to nie stój w miejscu - uciekaj starajać się skrecać żeby nie być łatwym celem dla artylerii (jeśli nikt inny Cie nie widział to potrzebujesz ok 5-8 sek żeby zniknąć "z radaru" - po tym czasie mozna nawet wrócić na stare miejsce).

Co do wyboru maszyn to wszystkie "trees" są ok - nie ma czegos gimpniętego.
Natomiast nie wszystkim pasuje każdy styl walki.
Poświęć czas po swojej śmierci na obserwowanie jak grają inni to wyczaisz co Tobie będzie najbardziej pasowało - arty, TD, medium czy heavy tanki.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2010, 19:12 
Cytuj  
Hetzer jest biedny. Nie masz specjalnie szans na kile. Lepiej dopiero jest panzerjagerIV. JP jest już nice jak masz lesze działo.

Jako TD po pierwsze jedziesz z tyłu a nie z przodu Ty nie jesteś od szarżowania ale od strzelania z daleka. Zasada jest prosta. Jak jest artyleria w grze to strzelasz max 3 razy i zmieniasz miejsce inaczej po tobie.Staraj się nie grać samemu - jak możesz działaj razem z medium tankiem, który pomoże w przypadku szarży jakiegoś mediuma lub lighta, z którymi jeżeli nie unieruchomisz to nie masz szans. Granie TD to faktycznie snajperka. Strzał max 2 i zmieniasz miejsce pobytu. Kup siatkę maskującą - pomaga. Miłego polowania i nie zrażaj sie nedzą hetzera czy stuga.


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1188 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 60  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.