Mendol napisał(a):
hm czyli dochodze do wiezy (niedaleko, ktorej jest merchant sprzedajacy strzaly) po drabinie na gore i od razu do szczurkow?
bez pullowania mobow z mostu itd?
tak
od strony firelink shirine też się da go zobaczyć ale nie zawsze
był rumor że potrzeba do tego binoculars ale u mnie to nie pomogło
a idąc tą drogą od pierwszego ogniska w undead burgu masz smoka widocznego w 9 przypadkach na 10
Targaryen napisał(a):
Karol66:
Każdy shotel ignoruje podniesioną tarczę i każdy działa. Może nie zadaje się 100% ale 50% jak ktoś stoi i blokuje mnie osobiście też satysfakcjonuje
na tej zasadzie to tarczę przebija też spear z butterfly - też zadaje ok 50% dmg przez shielda i nie daje efektu odbicia na większości tarcz średnich
IMO jeśli piszą w opisie przedmiotu albo w guide że "ignoruje tarczę" to dmg kurcze ma przechodzić a nie "przechodzić w części" albo odbijać się
W demon souls to działało dokładnie tak jak opisano a w Dark Souls działa "różnie" co trochę podważa sens używania tej broni.
Podobnie jest z Iron Round Shieldem. To podobno jest tarcza średnia z defleksją jak ciężkie tarcze (czyli "efekt odbicia od tarczy" powinien występować nawet u przeciwników 2x większych niż ty). Zrobiłem ją na +14 i capra demon ani nawet black knight nie ma tego efektu "oszołomienia" po ciosie w moją tarczę.
Więc jaki sens jest robienia "itemów ze specjalnymi właściwościami" które nie działają?
A tak btw - to może znacie jakieś inne itemy które dają specjalne efekty "działające". Mi się udało rozczaić do tej pory:
crown of dusk - +20% do zadawanych i OTRZYMYWANYCH obrażeń od czarów
crown of dark sun - +10% do zadawanych obrażeń od czarów
zbroja z kirka - rolując zadajesz dmg
sunlight maggot - świeci (idealne do tomb of giants)
skull latern - świeci gdy jest używane jako "tarcza"
bloodshield - boost resistów poison/toxic/bleed/curse
sanctus - HP regen
chaos blade - HP loss przy trafieniu
server - HP regen przy trafieniu
gargoyle axe - boost resistów poison/toxic/bleed/curse
moonlight sword - bardzo duży bonus do magic defence
j.w. + shotel + whip - w teorii omijają shielda, w praktyce często po prostu nie dają efektu "odbicia" przy parowaniu ataku przez przeciwnika
moonlight sword, drake sword, grant, dragon slayer spear, dragon king greataxe, golem axe - specjalne ataki "projectile" albo AE
chanelers trident - 2handed R2 daje buff do dmg koledze w co-op
chanelers trident + velka's rapier - R2 to podwójny atak
dragonslayer greatbow - mocny efekt "kicka" nawet przy sparowaniu
avelyn - strzela 3 boltami na raz
pika - potrójny atak po odskoku+R1
queelag furrysword - kick jest zastąpiony przez atak + salto do tyłu
do tego catalist bazujący na faith, talizman bazujący na INT, ring of fog, shield z butterfly i dark hand