mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 224  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 lis 2011, 23:18 
Cytuj  
o kurwa ladna masakra.
co chwila summony i inwazje.
no i soule leca teraz jak szalone.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 01:43 
Cytuj  
nie wiem jaka jest lista zmian ale poza tym co pisali ludzie powyżej zauważyłem:

- pogorszyli DRASTYCZNIE stability większości medium shieldów (z jednym wyjątkiem - EAGLE SHIELD dalej ma stability >>80 na +15)

- zmniejszyli mocno parametry def większości szmat (tzn armorów bez poise). Omineło to niektóre - np. pyro starting set, armor of the sun - dalej są takie jak pre patch

- dmg z pyro mocno ucierpiało (nerf rekawicy), nerfneli dmg z miracla WoG, nerfneli czasy spowolnienia i antimagic do 10 sek (czytaj: praktycznie unsless teraz) za to buffneli dmg ze spearów miraclowych. Z Sorcery nerfneli dmg hommingów ale dalej zadają straszny dmg.

- niektóre bronie mają zmodyfikowany dmg (za dużo zmian żeby o tym pisać ale generalnie różnice nie są drastyczne)

- buffneli bonus do drop rate z hummanity (przy +6 z ringiem mam 384 teraz) ale raczej nie ruszali generalnego drop rate mobów (przynajmniej tam gdzie sprawdzałem dalej się dropi jak dropiło)

- w niektórych miejscach podbili ilośc souli za moby (np. ghosty dropują teraz po 200 soulsow, sentinele w anor dawały 1k soulsów, teraz 3k) ale też to raczej jest zrobione z głową a nie na zasadzie "zróbmy grę łatwiejszą")

No i generalnie efekt "multiplayera" jest teraz o niebo lepszy. Szybko Cię summonują więc napisy muszą się propagować szybciej, PvP jest wreszcie różnorodne a nie tylko 2-3 techniki "I WIN" etc.
Bardzo duży plus tutaj :)

Ciekawy jestem jak zmienili convenanty, szczególnie te PvP based.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 08:59 
Cytuj  
Eagle Shield to duza tarcza, dlatego pewnie nie zauwazyles nerfa.

List zmian.

Magic Changes:
Pyro Glove nerfed from 270 to 230.
You can see resonance signs now.
Vow of Silence range increased.
Sorcery spell damage as a whole was slightly buffed, but Homing Soul Mass and other pursuit style spells were nerfed.
Magic Shield duration lowered to ~11 seconds.
Strong Magic Shield duration lowered to ~11 seconds. Invincibility removed. Effect on Stamina drastically reduced.
Tranquil Walk of Peace and other Slow duration reduced to ~10 secs. Effect supposedly changed from 100% encumberance to 50%. Rolling possible if your equip burden is lowered. Slowness is similar to swamp effect.
Iron Flesh effectiveness nerfed.
Invisible Body duration remains unchanged.


Status Changes:
Base Equipment Burden increased (~6-10 points)
Humanity Item drop rate increased from 10 to 210
Medium roll recovery faster? (unclear and unconfirmed)
Defensive bonuses gained via Humanity reduced. Other defensive bonuses remain unchanged.
Item discovery gained via Humanity improved. Capped at 20.

Equipment General Changes:
Reported some weapon scaling gets improved at higher normal upgrades (+15 uchi dex scaling goes to A)
Some scaling reported as changing from A to S with higher upgrades

Upgrade Changes:
Normal scaling buffed by 5-20% (20% at +14).
Crystal scaling buffed by 5-20% (20% at +4).
Lightning +4 nerfed by 2% (+5 remains unchanged).
Raw scaling buffed by 10% (all levels).
Magic stat scaling buffed by 10-20% (20% at +9).
Enchanted stat scaling buffed by 15-20% (20% at +4).
Divine stat scaling buffed by 10-20% (20% at +9).
Occult stat scaling buffed by 15-20% (20% at +4).
Fire +9 nerfed by 2%. (+5 remains unchanged)
Dragon stat scaling buffed by 5-20% (20% at +5).

Specific Gear Changes:
Grant scaling changed to Strength:B and Faith:A
Gold-hemmed nerfed, still can't be upgraded.
Dust skirt nerfed hard (streamlined to match the other pieces).
Silver Knights, Sun, Hollow Soldier's Shield and other medium shield stability nerfed to ~70 at max upgrades to improve Great Shield viability.
Crystal Ring Shield scaling drastically nerfed. Does around ~200 +-50
Dragon Greatsword buffed from 360 to 390.
Silver Knight's Sword lightning effect removed. Now enchantable.
Elite Knight gear nerfed, then buffed slightly in 1.05

Combat Changes:
Lock-on acquisition range increased.
Lock-on changing/switching got easier (more responsive).

Ring of Fog users can now be locked on.

PVE Changes:
Overall increase in souls gained (~2-2.5 times more)
Damage reduced on some mobs?
HP lowered on some mobs?
Reduced acquisition range on normal enemies.
Supposedly reduced poise on some enemies.
Bosses drop Humanity and Homeward Bones
Ghosts and Skeletons give souls now.
Twinkling Titanite drop rate improved.
Pyromancers in Catacombs drop Skull Lanterns.
Darkwraiths in New Londo drop Dark Hand.

Online Changes:
You can see resonance signs.
Some invasion restrictions possibly changed? Darkwraith upperlimit confirmed as unchanged.
1.05: Summon restrictions improved slightly again.
Amount of souls the Master of the game gains changed.
Cracked Eye Orbs no longer get consumed on failure. Confirmed
You can hit Select to rate messages.
1.05: Fixed 1.04 bug where summon signs were invisible.

Covenant Changes:
Covenant Material drop rate improved.
Lowered requirements for Sunbro covenenant (requirements moved from 50 to 25. 3/4 assists should do the trick)


Other Changes:
Official Guide nerfed.
Forest Hunter NPC farming remains unchanged.
Dark Anor Londo NPC farming remains unchanged.
Kiln Skip Glitch still works in 1.05

Merchant stock updates:
Male Undead Merchant: Also sells bottomless box
Female Undead Merchant: Sells Arrows / Crossbolts
Andrei: Sells Arrows / Crossbolts
Domnhal of Xena: Sells Arrows / Crossbolts, Master Key (5000)
Giant Blacksmith (Fapsmith): Sells Arrows / Crossbolts, Small Titanite Shards, Large Tit Shards, Twinkling (8000 per, inf amount), Green Shards, Repair box, upgrade boxes
Vamos: Arrows / Crossbolts, Small Tit, Large tit, Repair box / upgrade boxes
Inglwood: Sells Transient Curses

Fixes:
Fixed some freeze issues
Lvl up screen displays souls needed properly now
Dragon-head glitch, snuggly, and magic shield glitches fixed.
Fixed a bug where your inputs come out 1 second later.
Fixed a bug where the second solaire event wont progress.
Fixed a bug where feeding frampt a titanite stone then going over 99 resulted in having zero.
Fixed some specific map areas where you'd get stuck or be unable to progress.
Changed some english subtitles on the overseas port.


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 09:43 
Cytuj  
no bronie pozmieniali i niestety odczulem to wczoraj dosc mocno ;/
majac 1200hp koles skladal mnie praktycznie na 2 strzaly (biegam w mieszance leather/crimson/shadow).

ale multi faktycznie to blyskawica i farma souli.
chociaz ciezko widze coop'a teraz.
kilka razy bylem summonowany wczoraj i za kazdym razem po parudziesieciu sekundach (max paru minutach) ktos invadowal.

niestety zauwazylem wczoraj kolesia, ktory jak zobaczyl, ze przegrywa to 'uciekl' od nas majac 5% hp - praktycznie insta.


z tego co czytalem to droprate jest zdecydowanie podniesiony (przynajmniej w niektorych lokacjach).

ja mam zjebana niestety swoja postac juz na maxa i w sumie powinienem zaczac od poczatku ;/
chcialem easy mode i tak bylo na poczatku.
ale teraz mam na 60lvl 25vit, 16att, 23 endu, 16 str, 15 dex, 14int, 22 faith.
i nie wiem czy da sie cos jeszcze z tego zrobic? czy lepiej meczyc sie od poczatku?
zreszta na 60lvl kolesie biegaja juz z wypasionym sprzetem w uj ;/



no i jest jedna zajebista wada tego patcha. summony sie zdarzaja co chwila i czlowiek spac nie moze isc ;p
ale w ciagu jakis 3h wczoraj zarobilem ponad 100k souli (bez zabijania boss'ow u kolesi).

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 10:35 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ale teraz mam na 60lvl 25vit, 16att, 23 endu, 16 str, 15 dex, 14int, 22 faith.
i nie wiem czy da sie cos jeszcze z tego zrobic? czy lepiej meczyc sie od poczatku?


faith do 30 i masz faith build - ja czyms takim gram, tylko vit i stamina mam niższe bo i levelowo niżej jestem

pod PvP bierzesz:
WoG, Great magic barrier + 2 inne do wyboru (jeśli jako fantom grasz to heal się przydaje, jeśli jako host to raczej coś ofensywnego)

GMB daje 70% redukcji dmg "magic" więc na każdego z bronią divine/magic albo sorcowymi czarami jesteś dość odporny :)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 10:55 
Cytuj  
oo czyli nie jest jeszcze zle hehe.
no chcialem tez force sie pobawic bo wyglada niezle.

musze zrobic bossa w anor i wrocic do fire zeby w koncu bronie zupgrejdowac.
niestety lightning spear +4 juz guzik daje.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 11:09 
Cytuj  
speary generqalnie są do dupy w PvP a lighting dmg też nie powala w PvM (mi się lepiej gra broniami fire albo divine)
listowy dmg mają spory ale w rzeczywistości jest jakby sporo słabszy

zrob sobie kuszę (fire najlepiej) jako uzupełnienie tej postaci
nie policze ile razy w PvP dobijałem uciekającego albo castującego gościa z kuszy

najlepiej zrobić to na bazie tej, która strzela od razu 3 boltami (w duke archives jest - na regale, na który trzeba wskoczyć podczas przełączania schodów)

w PvM też to będzie super sprawa

ja pod PvM noszę kuszę w prawej ręce jako backup main broni (choć chyba częściej gram kuszą niż inną bronią) a talizman mam w lewej
dopiero jak mnie ktoś invaduje to wkładam kusze pod tarczę a talizman do prawej


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 11:14 
Cytuj  
Jak już robić kuszę to tylko Avelyn i najlepiej lightning bo 3 hit stunuje na chwilę- można przerwać czyjeś czarowanie czy pyro nie wspominając o łykaniu z flaszki :)


Ostatnio edytowano 24 lis 2011, 11:16 przez Targaryen, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 11:14 
Cytuj  
no na razie mam heavy kusze +5 i faktycznie fajnie sie gra tylko, ze latwo evadowac bolty.
ten lightning nawet sie sprawdzal, ale teraz kolesie juz przebijaja sie przez blok, a wczoraj dostalem backstaba za 1k hp :)
fire zrobie jak dojde i znajde :)

ds jednak jest zajebisty i raczej nic w tym roku go nie pobije :)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 12:03 
Cytuj  
jak przebijają się przez blok to używaj eagle shielda - 84 stability ma na +15


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 12:12 
Cytuj  
A jest sens w pvp używać heavy armora + np greatsword? (lub ostatecznie ten fury z quelag)?


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 12:21 
Cytuj  
w jakim armorze biegasz karol w buildzie na faith?

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 13:03 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Jak już robić kuszę to tylko Avelyn i najlepiej lightning bo 3 hit stunuje na chwilę- można przerwać czyjeś czarowanie czy pyro nie wspominając o łykaniu z flaszki :)


IMO fire (a najlepiej chaos) lepsze - lepszy base dmg, lepsze pod PvM. A w PvP co druga osoba teraz biega z eagle shield a ona ma niski resist na fire więc nawet przez tarczę się przebijasz dośc solidnie (ok 120 dmg wchodziło mi w gościa standard boltem dziś przez tarczę).
A jak chcesz do tego mieć efekt short stuna to używasz lighting boltów i masz fizyczny/fire/lighting w jednym :)

Neonin napisał(a):
A jest sens w pvp używać heavy armora + np greatsword? (lub ostatecznie ten fury z quelag)?


claymore jest lepszy - szybkość, zasięg i dmg ma rewelacyjne
a teraz po patchu zmienili mu skalowanie w divine linii na B z faith
a furry też ok, szczególnie jak biegasz z 10 humanity

Mendol napisał(a):
w jakim armorze biegasz karol w buildzie na faith?


dark sun albo mask of mother czapka
armor of the sun+8
tattered gloves+6
czerwona sukienka+5

ewentualnie chesta zamieniam na black iron jeśli rezygnuję z kuszy "pod" tarczą na rzecz dark handa (ładne resisty na ranged magie)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 13:09 
Cytuj  
dzieki :)

i to wszystko masz na 40lvl? ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 14:15 
Cytuj  
warto dolaczyc do tego ukrytego convenantu w anor londo?
szukac ringa w katakumbach czy isc na zywca i zabic w anor ta laske?

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 15:34 
Cytuj  
Karol66: Jak kto woli, mnie lightning avelyn z lightning boltami wiele razy wygrał walki ale ja nie strzelałem na guard damage kiedy stali i blokowali tylko jak próbowali się leczyć, zaraz po uniku, rzucać fireballe czy inne aoe pyro albo lamerzyli z twop + crystal ring shield :p

Było to przed patchem, jak jest na dzień dzisiejszy to nie wiem bo mam czas tylko na skyrim jak już mam czas w coś pograć :(

Co do heavy armour to 57-60 poise w sumie wystarcza na wyrwanie się z każdego combo locka.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 15:52 
Cytuj  
hm light armor nie ma poise jak rozumiem? oplaca sie do pvp nosic tego wolf ringa co daje +40 poise? czy cos innego? (biorac pod uwage, ze mam jeden slot - bo juz nosze ten ring co daje hp/stamine)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 16:13 
Cytuj  
@Mendol: wszystko zależy od Twoich preferencji :)
Jeśli brakuje Ci w walce poise to doładuj się ringiem. Jeśli częściej giniesz od samej ilości zadanego dmg to jakiś ring resistowy Ci może pomóc etc.
Nie ma jednego "ultimate setu" itemów tak jak nie ma jednego przepisu na wygrywanie.

A co do convenantu/zabijania dark sun warto to najpierw zrobić ringiem z katakumb.
Zrobienie sobie dark anor londo to "sin" permanentny do końca pierwszej gry a nie widzę z tego jakiegoś specjalnego zysku z tego.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 16:21 
Cytuj  
Ano nie mają, za to mają dobre resisty na poison czy fire. Jak masz mało endurance to ring z +poise jest wskazany jeśli chcesz się bawić w wymiany ciosów. Ale to wszystko zależy od tego jak chcesz grać tak naprawdę.

Jeszcze co do dark anor londo to chyba znika opcja teleportu do cycoliny (tak na 80% jestem pewny ale sprawdzę dokładniej jak się patch dociągnie) a jak nas zabiją niezależnie jakiego ogniska w anor londo ostatnio dotykaliśmy to i tak pojawiamy się przy tym pierwszym gdzie była Firekeeper (to akurat wiem na 100% :p)

Zysk jest taki, że nas bardzo często niebiescy invadują no i można się pobawić w predatora :p


Ostatnio edytowano 24 lis 2011, 16:24 przez Targaryen, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 111
Dołączył(a): 31.12.2007
Offline
PostNapisane: 24 lis 2011, 16:21 
Cytuj  
Do pvp to ogólnie favor and protection ring z tego złotego npca i flip ring. Wg mnie standardowy wybór jeśli nastawiasz się na walkę białą bronią. Do tego grass crest na regen staminy, trawka co bufuje regen staminy i jazda :P

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 224  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.