nie wiem jaka jest lista zmian ale poza tym co pisali ludzie powyżej zauważyłem:
- pogorszyli DRASTYCZNIE stability większości medium shieldów (z jednym wyjątkiem - EAGLE SHIELD dalej ma stability >>80 na +15)
- zmniejszyli mocno parametry def większości szmat (tzn armorów bez poise). Omineło to niektóre - np. pyro starting set, armor of the sun - dalej są takie jak pre patch
- dmg z pyro mocno ucierpiało (nerf rekawicy), nerfneli dmg z miracla WoG, nerfneli czasy spowolnienia i antimagic do 10 sek (czytaj: praktycznie unsless teraz) za to buffneli dmg ze spearów miraclowych. Z Sorcery nerfneli dmg hommingów ale dalej zadają straszny dmg.
- niektóre bronie mają zmodyfikowany dmg (za dużo zmian żeby o tym pisać ale generalnie różnice nie są drastyczne)
- buffneli bonus do drop rate z hummanity (przy +6 z ringiem mam 384 teraz) ale raczej nie ruszali generalnego drop rate mobów (przynajmniej tam gdzie sprawdzałem dalej się dropi jak dropiło)
- w niektórych miejscach podbili ilośc souli za moby (np. ghosty dropują teraz po 200 soulsow, sentinele w anor dawały 1k soulsów, teraz 3k) ale też to raczej jest zrobione z głową a nie na zasadzie "zróbmy grę łatwiejszą")
No i generalnie efekt "multiplayera" jest teraz o niebo lepszy. Szybko Cię summonują więc napisy muszą się propagować szybciej, PvP jest wreszcie różnorodne a nie tylko 2-3 techniki "I WIN" etc.
Bardzo duży plus tutaj
Ciekawy jestem jak zmienili convenanty, szczególnie te PvP based.