mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 809 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 01:20 
Cytuj  
mnie dziwi, ze w play 4 free cos takiego sie pojawilo http://p4fleague.com/


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 08:15 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
bf2 ma wszystkoo co potrzeba, jest bardziej skomplikowany niz bf3, ma ciekawsze strzelanie mimo zjebanych hitboxow a nie przetrwal. CoD4 i wczesniej jakos przezyl jako tako.

Jak grales 1,5 roku regularnie w teamie CS, to naprawde dziwie sie, ze masz problemy z ogarnieciem bf3.

O quaku tez mozesz powiedziec, ze trzeba nolifowac by cos tam osiagnac, jest bardzo prosty z jednej strony, ale tez cholernie trudny.

bf i tak zginie i tak.


Ale co ma ogarnianie w cs-a do ogarniania w bf3? w BF2 nie grałem tylko w BC2 i to nie az tak duzo. TO nie cs, ze wszyscy latają z m4/kałachem albo mp5 jak groszem nie śmierdzą. Mechanika rozgrywki jest w chuj inna i tak samo strzelanie. To jest tak jakby powiedzieć, że ktos kto grał xx lat w total anihhilation (hail to hte king!), to będzie od razu w SC wymiatał - bez sensu.

CS jest spoko jednak popularność zawdzięcza nie dzięki temu, że jest skillowy tylko temu, że pojawił się jako mod do HL i był za darmo. Szybko wyłapano, że to kura znosząca złote jaja i od tej pory darmowy nie jest. Tam gdzie jest kasa jest i porządnie zbudowana scena. Pro playerzy nie grają za darmo. Oczywiście taki LoL pokazał, że liczy się duża popularność i nowe rozwiązania.

BF3 może i zostanie prędko zastąpiony bo to inny model biznesowy ale nie o to chodzi. Po prostu ktos jebnął głupotę, że CS wymaga mega skilla a rzeczy do ogarniecia jest w chuj mnie niz w takim BF czy quakeu. Owszem jak ma sie skill to mozna wymiatac ale to co innego niz gadanie, ze gra jest skillowa a inne gry nie.

A gadanie o randomowości BF to juz pierdolenie. Praktycznie kazda bron w BF inaczej strzela i na dodatek równiez inaczej zachowuje sie na roznych dystansach z roznymi dodatkami etc. w CS AWP trafia tam gdzie chcesz - zawsze :).

Szanuje dobrych wymiataczy w CS ale bardziej szanuje tych co atakują w Q3/q2.

Ok - każdy ma swoją rację i tak dyskusja może się ciągnać jeszcze 100 stron. Może ktoś coś więcej napisać kiedy i czy będzie OB??


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 10:29 
Cytuj  
Ogarnianie w cs ma to do siebie, ze tam istnieja rozgrywki, lany, itp. natomiast w BF nie (może jest jakiś 1%) i skupia się tylko i wyłącznie na publiku. I tu jest właśnie rożnica i nie ma co porównywać. Randomowosc w BF? przejezdzam kolesia jeepem a ten przeżywa. Gdyby wyszly mod toolsy do BF to wycieliby polowe random rzeczy ,EOT.


_________________
.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 11:10 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Ogarnianie w cs ma to do siebie, ze tam istnieja rozgrywki, lany, itp. natomiast w BF nie (może jest jakiś 1%) i skupia się tylko i wyłącznie na publiku. I tu jest właśnie rożnica i nie ma co porównywać. Randomowosc w BF? przejezdzam kolesia jeepem a ten przeżywa. Gdyby wyszly mod toolsy do BF to wycieliby polowe random rzeczy ,EOT.

Uwziąłeś się na te konkursy i turnieje. Powiedzmy sobie szczerze, gdyby EA wyłożyło na nie większą kasę niż idzie na te CSowe, to ci pro playerzy już następnego dnia głosiliby wszem i wobec jakie to BF3 jest pro a CS to crap.
Wniosek z tego taki, że gdyby nie te konkursy to CS zdechłby już dawno, bo TECHNICZNIE ta gra nie oferuje nic, czego nie mają inne strzelanki, do tego na ich tle wygląda żałośnie. BF nie ma "sceny" może i zostanie szybko zastąpiony, to źle?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 11:31 
Cytuj  
owszem oferuje, podstawowe rzeczy jak LAN, nagrywanie dem, spectator, mody itp. ingerencje graczy w gre.

EA na takie coś po prostu nie pozwala, tak jest a nie inaczej, dlatego tez tak wyglada sama gra. Pewnie, że daloby sie cos competitive sklecic z BF, ale nie ma takiej mozliwosci. Ludzie nie maja cisnienia, nic sie samo nie napędza.

Czuje, ze wchodzimy w gestie gustu, lubie strzelanki igry gdzie istnieje scena, poniewaz wtedy czuc, ze ktos jest zafiksowany na to i robi by cos polepszyc. W cod4 gralem dlugo, nawet do teraz i zaden nowy cod tego nie ma.

W cod ludzie gaja o nic, za zadna kase, dla przyjemnosci, w ligach i jakos to funkcjonuje. A bf2 po prostu zdechl.


_________________
.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 11:56 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Czuje, ze wchodzimy w gestie gustu, lubie strzelanki igry gdzie istnieje scena, poniewaz wtedy czuc, ze ktos jest zafiksowany na to i robi by cos polepszyc. W cod4 gralem dlugo, nawet do teraz i zaden nowy cod tego nie ma.

W cod ludzie gaja o nic, za zadna kase, dla przyjemnosci, w ligach i jakos to funkcjonuje. A bf2 po prostu zdechl.

Fakt, spectator mode w bf nie ma, podobnie modów. LAN miałby zastosowanie chyba tylko w konkursach. Pisząc o technicznych aspektach miałem na myśl mechanikę gry w sensie modelu otoczenia, zachowania się broni i ich działania (hitboxy, rozrzut, podbicie przy strzale etc.). Te rzeczy podobnie wyglądają we wszystkich strzelankach. Patrząc z tej strony CS nie jest jakąś nadzwyczajną grę, jest jedną z wielu. Co do "sceny" lig itp, masz rację, CS daje większe możliwości, ale ten aspekt nigdy mnie nie interesował.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 13:27 
Cytuj  
Mozna sobie zadac jedno zasadnicze pytanie:

Co z powtorki-powtorki powstanie? Odrzgewany kotlet czy wykwintne danie?

Ktos ma ochote pobawic sie w wyrocznie??

Tez trudno mi uwierzyc, ze nagle cala scena CS przeniesie sie do GO. Jesli na WCG czy na innych turniejach bedzie tylko GO to tak i pojda za kapucha ale w innych przypadku nie i bedzie to casual gra dla noobow bo czolowka nadal bedzie siedziec w 1.6 czy tam source?

Ja jedynie chcialem pokazac, ze CS to nie jakis mega skillowy tytul i to chyba juz zostalo powiedziane. To tytul scenowy dlatego ze ukazal sie w takich a nie innych realiach(mod do HL) i nie mial jako takiej konkurencji na rynku. Byl free dla mas jak LoL i to sprzyja rozwojo sceny. Gry robilo sie inaczej niz dzisiaj i model finansowy tez jest inny.

Juz pomijam gadanie o randomowosci BF3... Szkoda komentarza w sumie.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 14:18 
Cytuj  
Zdecyduje o tym kasa imo i jak gra bedzie skonsolowiala. A jak jestes taki pro w CS to jak mozesz miec problem z BF? bo ja mam raczej na odwrot, bo w CS zębów nie zjadlem. ja z kolei lubie gry co maja scene, bo imo to daje imo kolejnego smaczku i glebi.

Ja chcialbym by powstawaly gry, ktore maja 2 oblicza. Mozna zadowolic proso i casuali moim zdaniem. Starczy stworzyc w grze competitive mode i wtedy wilk syty i owca cala. Chcialbym by prekursorem byl CS : GO, skoro ma byc casual mode i competitive.


_________________
.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 15:54 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
. Chcialbym by prekursorem byl CS : GO, skoro ma byc casual mode i competitive.

Jeśli ten nowy CS zaoferuję grafikę na poziomie BF3 i jeszcze ciekawszy model zniszczeń to czemu nie. Samą "sceną" nie przyciągną nowych graczy.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 16:26 
Cytuj  
jaki model zniszczen:|?
Ta gra jest wlasnie dlatego popularna i skillowa ze nie ma zadnych zbednych pierdol.
Mapy sa proste , zasady proste, nie ma czolgania sie po krzakach, dokladnego celowania jak sie wcisnie prawy przycisk itp.
Ale strzelanie kazda bronia mozna opanowac do perfekcji.(kazda bron ma "spray pattern" o ile stoisz w miejscu a zdaje sie ze w bf naprzyklad nie da sie tak bo rozrzut jest bardziej randomowy?)
Albo strzelanie w ruchu zatrzymujac sie na ulamki sekund i puszczajac po 2-3 kule itp.
Rzucanie flashem, grantami - jakie z tym fajne myki mozna robic.
Granie na sluch i przewaga jaka to daje.
Jak wazne bylo zeby nie zdradzic swojej pozycji za szybko i na bombsite czesto szlo sie w kompletnej ciszy skradajac sie nie wydajac zadnych dzwiekow.

Trzy lata gralem a i tak ledwo zakosztowalem "skillowego" grania. Pozniej jak ogladalem prosow to widzialem ile jeszcze mozna sie nauczyc o tej grze.
Na poczatku to z kalasza czesciej sufit udawalo mi sie ostrzelac niz goscia co wyskoczyl mi przed nosem a pod koniec to wyskawilem na 2-3 i puszczalem takiego spraya ze mnie od czitow wyzywali.

Mi ta gra dawala niesamowita frajde i satysfakcje z podnoszenia "skilla".
Moze i w jakims quaku trzeba skakac jak malpa i miec wiecej zrecznosci itp ale dla mnie teamplay w cs > rocket jumpy itp

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 16:55 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
Ale strzelanie kazda bronia mozna opanowac do perfekcji.(kazda bron ma "spray pattern" o ile stoisz w miejscu a zdaje sie ze w bf naprzyklad nie da sie tak bo rozrzut jest bardziej randomowy?)

Bo każda broń w rzeczywistości ma "randomowy" rozrzut?
Zapewne większość z tych rzeczy które opisujesz da się zrobić i w BF + nawet o te czołganie więcej ;p. O dziwo tam strzelanie 2-3 pociskami też daje lepszy efekt niż walenie serią. Ale o ty już było i nie ma sensu się rozwodzić.

Ja generalnie w strzelanki nie gram, bo to zawsze uważałem je za jeden z najbardziej prymitywnych gatunków gier (zaraz po wszelkiego rodzaju mordobiciach). Choć ofk miały one ogromny wpływ na rozwój grafiki.
To co mnie na trochę przyciągnęło do BF3 to głównie grafika, pojazdy (jakie są takie są, ale są), możliwość niszczenia otoczenia, duże mapy, 64 graczy.
Tego CS nie ma, ma za to (z mojego punktu widzenia) archaiczną grafikę. "Scena" jak pisałem wcześniej w ogóle mnie nie interesuje.
Spróbuje napisać to w miarę prosto. Odpowiada ci prostota i zasady obecnego CS, w porządku. Jeśli ten nowy CS będzie odgrzewanym kotletem z nieco lepszą grafiką, to co najwyżej będziecie sobie brać udział w waszych "skilowych" konkursach i kisić się w gronie graczy, którzy w CS tną od czasu jego powstania. Bo nikogo nowego ta gra nie zainteresuje. Nawet jeżeli do tego czasu BF3 padnie 5 razy.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 17:54 
Cytuj  
" Bo nikogo nowego ta gra nie zainteresuje"
Ale przeciez nawet stary cs to chyba jedna z najpopularniejszych gier na steamie? A jak dodac source do 1.6 to najpopularniejsza?
To co bedzie jesli nowy cs bedzie zlotym srodkiem miedzy cs 1.6 a source z przyzwoita grafika i paroma dodatkami?
Cs to byla dla mnie gra gdzie liczyl sie tylko skill i satysfkacja z grania na dobrym poziomie i meczykow 5 na 5. W bf 3 gralo mi sie tez niezle ale wlasnie glowny fun to byl pojazdy fajna grafika niszczenie budynkow, klimat pola walki .

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 18:23 
Cytuj  
Vercin napisał(a):
Ale przeciez nawet stary cs to chyba jedna z najpopularniejszych gier na steamie? A jak dodac source do 1.6 to najpopularniejsza?
To co bedzie jesli nowy cs bedzie zlotym srodkiem miedzy cs 1.6 a source z przyzwoita grafika i paroma dodatkami?

Nie wiem :) zobaczymy. Mnie chyba jednak nie zainteresuje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 19:19 
Cytuj  
Havok napisał(a):
Jeśli ten nowy CS zaoferuję grafikę na poziomie BF3 i jeszcze ciekawszy model zniszczeń to czemu nie. Samą "sceną" nie przyciągną nowych graczy.

Spojrz na gameplaye, nie ma opcji by tam byla grafa jak w bf3, model zniszczen tez nie, to nie tego typu gra ;]

i nie przypisuje realizmu do bf3 czasem ;]

Havok - niestety nie da sie tego w bf3 zrobic, bo nie ma takiego nastawienia w tej grze, niestety. Mielibysmy mod toolsy, to pewnie moznaby w to grac ze 3 lata.

CS 1.6 jest fajny, ale nie moga w to grac wiecznie i traci na popularnosci coraz bardziej, ile mozna meczyc oczy grafika?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 636
Dołączył(a): 2.12.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 19:31 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
CS 1.6 jest fajny, ale nie moga w to grac wiecznie i traci na popularnosci coraz bardziej, ile mozna meczyc oczy grafika?
Ludzie do dzisiaj grają w Q1, i to nie mało :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 19:52 
Cytuj  
Ilu gra? Bo "nie mało" to dość luźna odpowiedź.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 19:52 
Cytuj  
oczywiscie, a z ezQuake nie wyglada az tak zle, ale kurde no jednak grafiak idzie do przodu. Milo byloby zobaczyc quake 5 z old schoolowym feelingiem.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 21:56 
Cytuj  
http://www.cybergamer.com.au/forums/thr ... rnal-LIVE/
http://www.cybergamer.com.au/pc/csgo/

Casual
Start with $2000 minimum.
Matches last 30 minutes.
Each round lasts 3 minutes.
You have 45 seconds to buy (NOT freeze time).
Free spectate either team.
Start with kevlar and helmet already bought.
Friendly fire slows down your teammates but doesn’t hurt them.
Can voice chat between teams (only when dead as far as I know).

Competitive ( "Classic" )
Start with $800 minimum.
Matches last 30 rounds.
Each round lasts 2 minutes.
You have 45 seconds to buy.
You can only spectate your team and only in first person.
You have to buy kevlar and helmet if you want it.
Friendly fire is lethal; beware of trolls!
Voice chat will probably be limited to your team

tia ogromne roznice heh


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 22:35 
Cytuj  
lol i to wszystkie zmiany miedzy tymi trybami? :DDD
competitive w chuj sie zapowiada :roll:


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 30 gru 2011, 22:45 
Cytuj  
Zdaje sie ze w casual gracze przenikaja przez siebie.
To sa zmiany ktore zauwazyl jakis gosc nie wiadomo czy wszystkie pozatym narazie to closed beta.
No i jakie zmiany jeszcze powinny byc w sumie?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 809 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 41  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.