mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 293 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 8 lut 2012, 12:24 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Walka to jedyny element, ktory mi sie podoba. Reszta mocno taka sobie.

+1


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2012, 12:28 
Cytuj  
Problem tej gry jest taki, że została osadzona w strasznie sztampowym świecie fantasy + do tego ma zjebany artstyle. Tzn może nie zjebany - kompletnie nieinteresujący.

To, że nie wymyślili niczego nowego jeżeli chodzi o świat i fabułę to akurat łatwo zrozumieć, chociaż tutaj napomknę po raz setny Nehrima - tam jest ładnie pokazane, jak powinno się robić fabułę o przeznaczeniu.

Razi mnie brak "świeżości" którą charakteryzował się w/w ale i takie tytuły jak Mass Effect, Wiedźmin 2, Skyrim (trochę mniej ale jednak) czy Arkham City.

Tutaj wszystko jest takie mdłe i cukierkowe, kompletny brak charakteru.

Na razie gram i jest fun bo fajny combat i crafting, mam nadzieję, że jak wyjdę już z tych zjebanych lasów to będzie ciekawiej.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 8 lut 2012, 20:31 
Cytuj  
pogralem pol godzinki w Amalur i zdecydowanie grafika to jeden z slabszych punktow gry , chodzi jednak ultra plynnie na 6870 , 4 gb ram i c2d z wymuszonym AA , wiec zadne wyzwanie dla srednich i lepszych sprzetow

byloby to calkiem nie najgorsze mmo


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2012, 20:36 
Cytuj  
MMO juz tworza. Jesli tylko bedzie mialo taki sam combat to win ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2004
Dołączył(a): 29.03.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2012, 20:41 
Cytuj  
Mega fun, +++ dla gry. Na hard początek łatwy ale ok 15lvl zabicie ogrów to czasami niezłe wyzwanie.


_________________
Bishop - Teon


Posty: 39
Dołączył(a): 26.07.2006
Offline
PostNapisane: 8 lut 2012, 21:34 
Cytuj  
No na 23 przy wiekszosci walk trzeba sie nakombinowac, szczegolnie jesli dopiero zuzylismy fate. 6 Jottunow czy Bolgan to norma. Poza tym mam wrazenie ze im dalej tym szybciej, czesciej i celniej mobki uzywaja spelli i atakow.

Nie wiem o ktorym spellu mowicie ale na moim poziomie praktycznie kazdy przeciwnik potrzebuje paru dobrych krytykow zeby pasc a mam daggery 130 dmg. Aktualnie gram warlockiem (finesse/sorc) i jest wypas ale jak sie trafi 4 zwyklych bandytow z polearmami i 2-3 magow to bez fate jest straszna miazga (gram na hardzie).


_________________
Obrazek

***

Posty: 535
Dołączył(a): 2.01.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2012, 21:52 
Cytuj  
Co zrobic, zeby guardzi przestali mnie atakowac gdy zostalem zlapany na kradziezy?


Posty: 39
Dołączył(a): 26.07.2006
Offline
PostNapisane: 8 lut 2012, 22:15 
Cytuj  
Poczekac. Jak mnie przylapali to ucieklem, zrobilem 2-3 questy w innym miejscu i po powrocie bylo juz normalnie.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 lut 2012, 22:19 
Cytuj  
Zawsze mozna load wczesniejszego sava zrobic. Przewaznie tez podchodzi guard i proponuje zaplate kasiory za kradziony stuff ...

T.


_________________
Templair_@PSN

*****

Posty: 2004
Dołączył(a): 29.03.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2012, 23:05 
Cytuj  
czy rozwijanie stelth pozwala podejść do grupy przeciwników niezauważonym?


_________________
Bishop - Teon

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2012, 23:19 
Cytuj  
Tak, ale to nie jest stealth taki jak w Skyrim, że możesz w biały dzień podejść i nasrać przeciwnikowi do kieszeni. Openery bez problemu można robić na pierwszego mobka z grupy, jak się odpowiedno podejdzie.

*****

Posty: 2004
Dołączył(a): 29.03.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2012, 23:25 
Cytuj  
To jeszcze jedno pytanie. Mag sumoner dobry? Idę jako pure dmg jako mag ale jak użyje full combo skilli to mam zero mp na końcu walki.


_________________
Bishop - Teon

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2012, 00:17 
Cytuj  
Zrób quest line dla House of Ballads i dostaniesz set dla maga. Przerobiłem się na full Sorcery i gra znowu stała się bajecznie prosta.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2012, 00:24 
Cytuj  
Ładuje all w stealth i poisony (nie wybralem jeszcze czy dagger czy faeblades). No ale po 4 levelach wreszcie znalazlem jakis dagger inny niz startowy - FML z luku bilem 10x mocniej, nigdzie nic nie bylo.

Niezle sie gra, chociaz meczy ta konsolowosc (zwlaszcza UI) i troszke kamera.
Tyle ze roll - roll - hadzia! hadzia! hadzia! - piasek w oczy - finish him nie zatrzyma mnie dlugo przy grze. Zwlaszcza jak dorwe jakis lifesteal (przy tym z kapliczki to mozna full wymiane isc, zrobilem sobie tez lifesteal gemy).

Stealth troche zaluje, zwykle moby w dungeonkach i tak stoja na srodku przejsca twarza do ciebie i aggruja z daleka, a nie mam czasu zeby w cichobiegach skradac sie pol dnia do mobka.
Plus jak zwykle w takich grach wpada czlowiek do pokoju w stealth a tam cutscenka i caly stealth diabli wzieli.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2012, 01:02 
Cytuj  
Stealth jest bezużyteczny w tej grze, Lockpicking tak samo no i Dispel.

Mam już 12 godzin na liczniku i zginąłem aż raz, Ettin Warpriest mnie zajebał i to też tylko dlatego, że wjechałem w niego mając na sobie curse z +50% lighting dmg.

Ta gra jest idiotycznie prosta. Chakramy są OP, spelle są OP, jak coś jest niewystarczająco OP to odpala się Fate i nie ma walki która stanowiłaby jakieś wyzwanie.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2012, 01:05 
Cytuj  
Ponoc jest juz jakis patch, ktory wprowadzil cooldown na potki. Zobaczymy jutro jak sie gra normalnie odblokuje w EU.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2012, 01:42 
Cytuj  
Tej no nie wiem, może ja jestem cienki, ale jak grałem full Rogue to wcale nie było tak łatwo. Jak wyskoczył Fae Knight z włócznią i dwa "Skorpiony", to nie dałem rady za chuja ubić. Musiałem pullnąć Knighta by go zabić solo.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1083
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 9 lut 2012, 06:22 
Cytuj  
Czy wymaga Origina? Zakupiłbym, ale nie chce mi się tego dodatkowego gówna instalować.


_________________
- Conan, what is best in life?
- To crush your enemies, see them driven before you... and to hear the lamentation of their women!

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2012, 07:28 
Cytuj  
goatguy napisał(a):
Czy wymaga Origina? Zakupiłbym, ale nie chce mi się tego dodatkowego gówna instalować.

Wersja Originowa tak, ale możesz kupić na Steamie.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2012, 08:52 
Cytuj  
Najwazniejsze jest ze gra jest "fun". A jest. Pozatym nie zgodze sie ze setting jest nieinteresujacy i sztampowy - sztampowe to jest Dragon Age. Ofc nie jest super oryginalnie ale atm to wlasnie jest mila odmiana po tych ostatnich "smutnych/powaznych" i uzywajacych dwoch kolorow cRPG (DeusEX czy Skyrim czy ten nowy LOTR).

To jest fantasy jakie pamietam zza dzieciaka - bajkowe, kolorowe, przepelnione magia i niedorzecznosciami/kliszami a mimo to nie calkiem "dla dzieci".
Mnie pasuje. Nie wszystko musi byc mega powazne i dostojne - aby tylko nie przekraczalo granic dobrego smaku (jak np. TERA czy nawet WoW atm).

A co do mechaniki to to ze gra jest latwa to akurat w sandboxowym RPG zadna nowosc - Skyrim tez jest latwy. Jak ten nowy patch wprowadza CD na potki to juz DUUUZAAA zmiania na plus. Zaraz obadam zreszta. to wam napisze.


Ostatnio edytowano 9 lut 2012, 08:54 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 293 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.