mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 16:24 
 
Arturnik napisał(a):
Z najnowszych coh2
Jest kilka ważnych różnic w samym balansie względem coh1 ale pomimo hejtu jest bardzo przyjemna


multi faktycznie wymaga zakupu tych wszystkich dlc? czytalem opinie w weekend i ludzie naprawde narzekali strasznie na balans bez nich.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 16:40 
 
Mendol napisał(a):
Arturnik napisał(a):
Z najnowszych coh2
Jest kilka ważnych różnic w samym balansie względem coh1 ale pomimo hejtu jest bardzo przyjemna


multi faktycznie wymaga zakupu tych wszystkich dlc? czytalem opinie w weekend i ludzie naprawde narzekali strasznie na balans bez nich.


narazie jestem za duzym scrubem zeby sie wypowiadac, prawde mowiac tych commanderow to jeszcze nie odrozniam po prostu wbijam w kolejke 2v2 czy 3v3 i staram sie budowac tego co brakuje w druzynie, najczesciej ide w commandera z IS-2

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 16:45 
 
kurde w becie mialem wrazenie, ze balansu nie bylo za bardzo.
no i juz widze, 3 dlc ...
zjebalem, bo weekend mozna bylo za free popykac, no nic pomysle, bo na steamie 11 euro.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 18:50 
 
Shador von Dal napisał(a):
Tzn. ?
Jest zajebisty.

To, ze nie dam 50 ojro za early access, kota w worku.

O, wargame sam chcialem zagrac.


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 19:16 
 
Mendol napisał(a):
kurde w becie mialem wrazenie, ze balansu nie bylo za bardzo.
no i juz widze, 3 dlc ...
zjebalem, bo weekend mozna bylo za free popykac, no nic pomysle, bo na steamie 11 euro.



Jesli mowa o CoH II to kup tą wersję z amazona (deluxe z dodatkowymi doktrynami). Promo na amazonie niedługo zniknie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 19:18 
 
CoH II sux , nie mozna grac germans i ownowac stalingradu :<


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 19:34 
 
kupilem na steamie ta wersje deluxe.
tylko ni chuja nie udalo mi sie znalezc info czy zawiera te dlc czy nie.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 21:22 
 
Mendol napisał(a):
kupilem na steamie ta wersje deluxe.
tylko ni chuja nie udalo mi sie znalezc info czy zawiera te dlc czy nie.


Nie zawiera na bank dlc: case blue, victory at stalingrad, Southren Fronts.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 21:26 
 
ta, juz zauwazylem :)
a ten dlc daja cos sensownego do multi, czy to tylko single player?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 23:23 
 
hm niby fajnie gra sie na poczatku, ale po 30min wszedzie nawala artyleria i fun spada o 50% jak ci jednym strzalem rozwala heavy tanka.
te wstawki z cod'a sa zupelnie niepotrzebne w tej grze.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 21 sty 2014, 01:39 
 
Ja tam czołgów nie stawiam. Anti tank piechota, moździerze, km y działka ppanc. Te dlc dodają głównie do pve. Do pvp nowe mapy i doktryny?

SS i trochę info z Warlocka 2
http://www.spacesector.com/blog/2014/01 ... formation/

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 21 sty 2014, 03:22 
 
Ja sobie raz w multi wyjechałem IS2 (koszt ponad 720 manpower i 240 paliwa) i przejechałem bez zastanowienia przez jakieś zamrożone jeziorko, po chwili jakas mozdzierz tam jebnela i gg is2 zatopiony :(

Fakt faktem, przynajmnjej dla mnie w porównaniu do pierwszego CoHa gdzie sam skład ckm był w stanie utrzymać punkt bez problemu tak tutaj mozdzierz na tyłach jest niezbędna. Podobnie z pojazdami, kiedys w CoHu mozna było robic rush stugami i mało co mogło ten rush zatrzymać tak tu pojazdy sa mam wrażenie duzo slabsze

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 sty 2014, 09:34 
 
t34 nie sa takie zle, szczegolnie jak przeciwnik nie zwraca uwagi.
ale dalej spierdolony na maxa pathfinding (wczoraj uslyszalem, ze zaczyna sie ostrzal arty, chcialem wycofac t34 to sie zaczal kurwa krecic i oczywiscie nie zdazyl), jak juz pisalem - wsparcie artyleryjskie przy predkosci poruszania sie/zbierania piechoty jest masakrujace.
probowalem pare razy ustawic wlasnie heavy defence line (at gun, ckm, engi z miotaczami, mortar oraz piechota) po czym jeden nalot i nara.
piechota i engi z reguly zdazyli sie ewakuowac a reszta w pizdu.
efekty sa na plus, te pekajace rzeki, sniezyce, ogolna rozpierducha wyglada fajnie.
nadal wkurwia 'gracz ma zbyt wysokie detale i laguje gre, po czym wyrzuca go z gry.
trucki z miotaczami sa chyba troche op u niemcow.
ruska piechota z granatami at, w porownaniu do niemieckich sil z panzerfaustami gowno moze zrobic.

no ale na razie dopiero zaczalem grac, klimat ww2 jest naprawde fajny, w sumie na ta chwile chyba mi sie podoba :)
a, przegieli w chuj z tymi dowodcami, bonusami dla jednostek, tyle pieprzenia, ze nawet nie chcialo mi sie tego wczoraj ustawiac.
mam tez wrazenie, ze w poprzedniej czesci, jednak wiecej zalezalo od samego gracza, tutaj te dodatki troche psuja zabawe.


btw. znacie jakas strone gdzie sa opisane taktyki itd. itp?
chociaz jak tak patrze i biorac pod uwage czas oczekiwania na gre, to chyba jednak bardzo niewiele osob gra ;/

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2014, 09:50 
 
Mendol napisał(a):
t34 nie sa takie zle, szczegolnie jak przeciwnik nie zwraca uwagi.
ale dalej spierdolony na maxa pathfinding (wczoraj uslyszalem, ze zaczyna sie ostrzal arty, chcialem wycofac t34 to sie zaczal kurwa krecic i oczywiscie nie zdazyl), jak juz pisalem - wsparcie artyleryjskie przy predkosci poruszania sie/zbierania piechoty jest masakrujace.
probowalem pare razy ustawic wlasnie heavy defence line (at gun, ckm, engi z miotaczami, mortar oraz piechota) po czym jeden nalot i nara.
piechota i engi z reguly zdazyli sie ewakuowac a reszta w pizdu.
efekty sa na plus, te pekajace rzeki, sniezyce, ogolna rozpierducha wyglada fajnie.
nadal wkurwia 'gracz ma zbyt wysokie detale i laguje gre, po czym wyrzuca go z gry.
trucki z miotaczami sa chyba troche op u niemcow.
ruska piechota z granatami at, w porownaniu do niemieckich sil z panzerfaustami gowno moze zrobic.

no ale na razie dopiero zaczalem grac, klimat ww2 jest naprawde fajny, w sumie na ta chwile chyba mi sie podoba :)
a, przegieli w chuj z tymi dowodcami, bonusami dla jednostek, tyle pieprzenia, ze nawet nie chcialo mi sie tego wczoraj ustawiac.
mam tez wrazenie, ze w poprzedniej czesci, jednak wiecej zalezalo od samego gracza, tutaj te dodatki troche psuja zabawe.


Jako, że pograłem ponad 100h w tą gierkę i mam ten 70+ lvl (ostatnio olałem grę na rzecz innych gierek ale wróce pewnie niedługo jak tylko dodadzą kolejne nacje...)
Pathfinding pojazdow nie jest zjebany - zasada jest prosta: jeśli pojazd sobie stoi a tu kazesz mu np wrócić się do bazy, to on nie pojedzie tyłem tylko zacznie nawracać. Jak jeszcze jest śnieg albo błoto to już w ogóle jest masakra :). Dlatego trzeba używać "wstecznego" zamiast klikać na pałę, żeby gdzieś jechał. Micro się kłania ;)

Artyleria nie jest masakrująca tylko trzeba robić zwiad żeby wiedzieć czy koleś jakieś paki buduje albo jakąś dużą artylerię. Moździerze możesz rozjechac albo rozwalic podstawowym oddziałem. Wszystko zależy od micro tylko i wyłącznie tutaj.

Na tą chwilę są dwie OP jednostki:
1. As tygrysów - trochę wsparcia anty AT + 2x engi i ruskie mogą wyjść z gry.
2. Shocki u ruskich - robią co chcą z każdą inną jednostką. Nawet szwaby z panzerfaustami i karabinami nie są tak dobre na piechotę(dodatkowo po paczu można shock troops robić praktycznie od początku - gg szwaby)

Ogólnie gra się fajnie ale gra po pewnym czasie staje się nudna. Ruskie musza grać w uj schematycznie bo nie mają zbyt wielu opcji. T34 nie ma szans z pzIV a isu-152 można objechac panterom. IS2 jest ok ale jest po prostu za wolny i raczej nie wyjezdza za czesto na pole bitwy. KV2 daje radę ale strzela tak wolno, że po prostu czasami się odechciewa.

Szwaby mają fajniejsze jednostki i tyle. Ruskimi gra się nudno po jakims czasie.

No i płatne dlc z komanderami do multi to przegięcie pały. Szczególnie, że komanderzy wprowadząją nowe jednostki i opcje jak np as pancerny albo spam jednostek u ruskich lub totalnie przegiecie - zamiana MP na paliwo/ammo :)(wtf!).

Brakuje zdecydowaniej kolejnej nacji żeby grało się fajniej.
Lagi wkurwiają, balans jest zjebany jednak (wystarczy popatrzec ile % gra daną nacją i jaki jest stosuen win/loss). Grę ratuje feeling WWII oraz granie z kumplami 2v2, 3v3 i 4v4.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 sty 2014, 10:00 
 
no z reguly jak atakuje inne czolgi to jade front armorem do nich, a jak sie chce szybko wycofac to nie kaze mu sie obracac w kolko, tylko wlasnie chce zeby cofal. dlatego to nie wina micro, bo tak samo zjebane jest to w przypadku piechoty.
a co mi da zwiad na ich dowodcow? i nie mowie o mozdzierzach (co ma micro z tym wspolnego) tylko o skillach u dowodcow.

jak sie te shock troops robi?

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2014, 10:56 
 
Highlander napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
Tzn. ?
Jest zajebisty.

To, ze nie dam 50 ojro za early access, kota w worku.

O, wargame sam chcialem zagrac.


Błagam Cię, poczytaj, pooglądaj let's playe i będziesz wiedział czy warto czy nie.

Chociażby po partyjkach Wonzia byłbym w stanie kupić.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2014, 12:24 
 
Dobry ten PA. Czuć TA. Hype :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2014, 12:38 
 
Mendol napisał(a):
no z reguly jak atakuje inne czolgi to jade front armorem do nich, a jak sie chce szybko wycofac to nie kaze mu sie obracac w kolko, tylko wlasnie chce zeby cofal. dlatego to nie wina micro, bo tak samo zjebane jest to w przypadku piechoty.
a co mi da zwiad na ich dowodcow? i nie mowie o mozdzierzach (co ma micro z tym wspolnego) tylko o skillach u dowodcow.

jak sie te shock troops robi?


Ja tam takich problemów z jednostkami nie miałem. Może po prostu nabrałem wprawy w tym jak nimi poruszać żeby się nie pojebały. Nie jest idealnie ale i tak lepiej niż było na premierze...

Shock troopsy są z doktryny (taka jednostka co ma w ikonie tarcze z błyskawicą). Jednostka jest dostępna u kilku komanderów. Ważne to pamiętać aby walczyć nimi z bliska i rzucać granatami bo fajnie działają.

A co do "artylerii" z dowódców to naloty owszem są ale wymagają sporo Ammo i spamować się tego nie da. Chyba, że koleś kontroluje wszystkie ammo pointy np :).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 sty 2014, 12:45 
 
a powiedz mi, jak kontrowac niemieckie half tracki z flame?
no i pozniej te ich czolgi z dupy, tutaj rozumiem ci rifle guards sa lepsi?

heh probowalem jakies streamy ogladac, ale wszyscy graja niemcami

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 21 sty 2014, 14:08 
 
Mendol napisał(a):
btw. znacie jakas strone gdzie sa opisane taktyki itd. itp?
chociaz jak tak patrze i biorac pod uwage czas oczekiwania na gre, to chyba jednak bardzo niewiele osob gra ;/



jesli chodzi o jakies 99% rtsow korzystam zawsze z gamereplays.org

http://www.gamereplays.org/community/in ... forum=4274

co do ilosci osob grajacych, nie jest zle
http://store.steampowered.com/stats/?l=english
24 miejsce.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.