mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 616, 617, 618, 619, 620, 621, 622 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 13:18 
 
yabaddi napisał(a):
Highlander napisał(a):
i co? teraz znowu mam zacząć szukac co to była za gra po takim cool opisie? :D


Zostaw. W temacie "crpg" pisałem o tym 4 lata temu. Nie baw się w nekrofila :]

http://www.decklinsdemise.com/ ?

:D


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 14:53 
 
http://kingdomsage.com/
Kingdoms Age is a skill based MMORTS game in a vast, living, breathing, player driven, and ever evolving fantasy world.

http://www.youtube.com/watch?v=dzQE3kCcyIY

zalatuje total warem.


_________________
.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 16:00 
 
Highlander napisał(a):
http://kingdomsage.com/
Kingdoms Age is a skill based MMORTS game in a vast, living, breathing, player driven, and ever evolving fantasy world.

http://www.youtube.com/watch?v=dzQE3kCcyIY

zalatuje total warem.

To ty w Total War nigdy nie grałeś :P


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 17:01 
 
To mi przypomniało o tym że Total War kupił prawa do Warhammera i to jak bardzo bym chciał zagrać w coś takiego :] Coś się wykluło na ten temat?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 18:33 
 
Jest Call of Warhammer na Medieval 2, obawiam się, że nie ma co liczyć, że CA wysmaży cokolwiek zbliżającego się poziomem zajebistości do tego moda.

Ewentualnie dodadzą smoki i resztę potworów, ale spierdolą collision system [*]

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 19:05 
 
Jakoś nie "czułem" tego CA, do tego za trudny był dla mnie, znaczy taki mega niezbalansowany.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 19:14 
 
Bahamut napisał(a):
Jakoś nie "czułem" tego CA, do tego za trudny był dla mnie, znaczy taki mega niezbalansowany.


:lol: :lol:

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 20:52 
 
Bahamut napisał(a):
do tego za trudny był dla mnie, znaczy taki mega niezbalansowany.

Jest trudny, ale to jeden z nielicznych modów w których AI stanowi dla gracza wyzwanie, a nie wyłącznie chłopca do bicia.
+ te spawnujące się armie można wyłączyć jeśli komuś to nie pasuje


a z tym czuciem to już nie wiem co powiedzieć, klimat w tej modyfikacji przeciąga pod kilem i robi dziury w autostradach, już kilka razy spuszczałem się nad nim na łamach tego forum :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 21:33 
 
Generalnie Call of Warhammer ma poziom trudności do bólu normalny. Cudów z AI moderzy nie zrobią.
Największa trudność to właśnie te spamujące się armie i prawie zawsze duża przewaga liczebna AI. Grając krasnoludami w którymś momencie stałem w 3 wąskich miejscach i 3 pełnymi armiami i po prostu odbijałem od siebie kolejne pełne armie AI...
Może dlatego, że jakimś fanatykiem uniwersum nie jestem ;p

Mod jak mod, klimat jakiś tam ma, ale dupy nie urywa. Ten sam poziom co Third Age.
Z Total Warów i tak najlepsze i niedoścignione dla mnie Europa Barbarorum dla Rome1 ;P

Dupa mnie boli, że 2 mi nie chodzi. Rome1 to najlepsza część serii (do 2 oczywiście, bo w to nie grałem, więc nie wiem).

btw, właśnie jak 2? Słyszałem, że bug buga bugiem pogania :D

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 21:48 
 
Cytuj:
Generalnie Call of Warhammer ma poziom trudności do bólu normalny. Cudów z AI moderzy nie zrobią.
Największa trudność to właśnie te spamujące się armie i prawie zawsze duża przewaga liczebna AI. Grając krasnoludami w którymś momencie stałem w 3 wąskich miejscach i 3 pełnymi armiami i po prostu odbijałem od siebie kolejne pełne armie AI...

To prawda, ale dzięki tym stackom gra stanowi jakieś wyzwanie (które w przypadku niektórych frakcji zamienia się w walkę o przetrwanie), a nie ogranicza się tylko do wysyłania kolejnych zagonów na wszystkie strony świata. AI na mapie kampanii jest cholernie pasywne i żeby wymusić na niej np. atak na określoną osadę trzeba uciekać się do takich oskryptowanych eventów.

Poza tym w przypadku orków, goblinów czy beastmenów (a od najbliższej wersji skavenów <3) gigantyczne armie wyskakujące znikąd są jak najbardziej uzasadnione.


Z modów utrudniających i urealniających rozgrywkę świetny jest byg's grim reality mod, niestety strasznie spowalnia grę i przez to np. dla mnie jest niegrywalny. + submody do stainless steel nie są z nim kompatybilne :(
Cytuj:
Ten sam poziom co Third Age.

No jak dla mnie dwa najlepsze mody fantasy pod tą grę :) Żeby jeszcze ktoś zrobił tak dopracowanego moda w uniwersum Wiedźmina to jeśli chodzi o strategie byłbym urządzony do emerytury.
Cytuj:
Z Total Warów i tak najlepsze i niedoścignione dla mnie Europa Barbarorum dla Rome1 ;P

O i tutaj pełna zgoda.


Zapomniałem, że jest jeszcze The Sundering traktujące o wojnie domowej Elfów (duuh), twórcy chyba rzeźbią kampanię rozgrywającą się w starym świecie z rasami z bitewniaka, ale nie wiem na jakim to jest etapie, w każdym razie jednostki wyglądają przepięknie.

https://www.youtube.com/watch?v=VQ2VwOJqD1E

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 21:55 
 
Kwestia gustu... Ja tam jestem amatorem TW i Warhammera, najdłużej grałem w zajebistego Dark Omen na PSX i w Shoguny(dla mnie zajebioza), ale jakby w końcu ktoś zrobił porządnie Total wara w świecie warhammera to by było epickie.

A CoW jest mega trudne dla kogoś kto nie ogarnia originału gry na którym był mod(Ja to tylko dla CoW zainstalowałem :) ). Wpierdol dostwałem taki że tylko co chwila save/load. No ale mod i jednostki i cała reszta zrobiona na poziomie.


Ostatnio edytowano 24 cze 2014, 22:07 przez Bahamut, łącznie edytowano 1 raz
*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 22:01 
 
Bahamut napisał(a):
A CA jest mega trudne dla kogoś kto nie ogarnia originału gry na którym był mod(Ja to tylko dla CA zainstalowałem :) ). Wpierdol dostwałem taki że tylko co chwila save/load. No ale mod i jednostki i cała reszta zrobiona na poziomie.


Bahamut, ja się smiałem z tego nie czucia CA, bo "CA" to creative assembly, twócy gry, a nie Call of Warhammer :D

Cytuj:
(a od najbliższej wersji skavenów <3)


Nawet nie wiedziałem, że jeszcze grzebią w tym modzie. Te modele z linku, którego wrzuciłeś wyglądają zajebiście.

Cytuj:
Z modów utrudniających i urealniających rozgrywkę świetny jest byg's grim reality mod, niestety strasznie spowalnia grę i przez to np. dla mnie jest niegrywalny. + submody do stainless steel nie są z nim kompatybilne


To da się bardziej spowolnić, niż Stainless Steel/Deus Lu volt (czy jak to sie piszę)? :D

Był do Medka 2 taki zajebisty modzik. Włoski. Pamiętam, że jak ja grałęm to ciągle połowa gry była po włosku, bo byli na etapie tłumaczenia. Generalnie rozbudowana dyplomacja, wasale, królowie, chyba zarządzanie dynastią etc.
Oczwiście jak klikało się "następna tura" to można było w tym czasie zjeść obiad, strawić i się wypróżnić jak dobrze poszło...


Ostatnio edytowano 24 cze 2014, 22:12 przez tiomor, łącznie edytowano 5 razy
****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 22:06 
 
No chodzi mi oczywiście o Call of Warhammer, nie wiem czemu zaczołem pisać CA, ale w sumie nie wiem co w tym śmiesznego, bo i tak każdy wie ocb.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 22:31 
 
Cytuj:
To da się bardziej spowolnić, niż Stainless Steel/Deus Lu volt (czy jak to sie piszę)?

Stainless Steel spowalnia głównie właśnie grim reality mod (tam do wyboru są dwie wersje, IV daje m.in. prywatny majątek każdemu dowódcy, ograniczone możliwości rekrutowania jednostek, ewolucję armii z systemu feudalnego do armii zawodowych i inne takie. W wersji II jest chyba tylko system zaopatrzenia, wojska przebywające na obcym terenie z czasem tracą morale. Bez nich tury ładują się "dosyć szybko".

Jest jeszcze samodzielna wersja V przeznaczona dla totalnych hardcorów w której 1 tura = 1 miesiąc, a cały nacisk położony jest właśnie na zarządzanie dynastią, rozwój generałów itp. Z ciekawych rzeczy w jakiś sposób ograniczyli możliwość wydawania rozkazów oddziałom w czasie bitwy, ale nie mam pojęcia jak to działa.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 23:19 
 
Hm, może odpalę tą V. W SS grałem daaaaaawno temu, jakoś w momencie premiery Empire, a więcej w DLV (granie Flandrią bądź Danią powinno być w top3 ulubionych zajęć masochisty :D) i to włoskie coś.

Ta "V" wygląda interesująco głównie dlatego, że Total War spłycony tylko do bitew szybko staje się monotonny. Jakaś oprawa musi być ;)

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 25 cze 2014, 09:15 
 
Bahamut napisał(a):
Kwestia gustu... Ja tam jestem amatorem TW i Warhammera, najdłużej grałem w zajebistego Dark Omen.


//Nostalgia thread on//

Obrazek

Niech zrobią wersje HD + wszystkie armie i sprzedają to za 30$, proszę. :D

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 25 cze 2014, 14:08 
 
Obrazek

H1Z1 wygląda coraz fajniej :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2014, 14:21 
 
Smutna Sarna :(


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2014, 20:02 
 
Plant vs Zombies: Garden Warfare <- tylko informuje ze takie cos dzisiaj wychodzi,
odrzuca mnie ze to EA - czyli masa dlc, + pewnie sklep

Ma parę typów multi - od obrony ogródka przed botami do walki 12na12(chyba 12)

http://www.youtube.com/watch?v=30qKS6YUD_U#t=328


_________________
Turbot

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2014, 21:19 
 
Ja sobie pykam w Xenonauts.
Bardzie fajne dla fanów UFO pozycja obowiązkowa. Gra ma braki jak słabe AI przeciwnika czy praktyczny brak animacji podczas walki.
Nie wiem czemu nie można też celować w poszczególne części celu jak głowa itp. No ale to indie. Ale to pierdoły ( poza AI, ale pracują nad tym)
Za to mamy dużo klimatu, dobieranie składu, rozwój bazy etc. Grunt, że się gra dobrze, więc polecam.

Jeśli ktoś nie ma parcia to radzę poczekać jakiś czas aż dodadzą więcej contentu albo na porządnego moda ;]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 616, 617, 618, 619, 620, 621, 622 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.