mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 203  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 12:54 
Cytuj  
White Trox napisał(a):
Ale z drugiej strony jak miałoby wyglądać inaczej to mmo?

Koreański grind fest? Czy może hardcorowo nolife'owy sandbox ( z koreańskim grindfestem) ?


Od pierwszych filmików było widać, że to będzie wow. Lepiej tak niż jakiś shit.

Jedni Knight Online. JA bylbym zachwycony.

Cytuj:
Nie wiem o kim mowicie, ale podejrzewam, ze o osobach grajacych postaciami na wysokich lvl. A tu mamy filmik kolesia na 8lvl, robiacego noob zone, czyli taki duzy tutorial, i spodziewacie sie cudow po takim filmiku. IMHO troche przesadzacie i siejecie panike. Ja sie martwilem jedynie o animacje w TOR. Po tym filmiku, dosc starym btw, jestem spokojny o animacje, a o fabule, questy, swiat, lore bylem spokojny od samego poczatku.

Problem w tym, ze to dalej wyglada na single-player wow-like pseudo-mmo. W ktorym podejmowane decyzje maja wplyw na nas.. i tylko na nas.
Czekam na GW2. Event-system, to jest to czego brakuje w takich theme-parkowych MMO..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 13:18 
Cytuj  
Hm, no tak, to pewnie sprawa podejscia. Ja traktowalem od poczatku TOR jako gre, w ktorej bede cieszyl sie fabula, settingiem, lore, czyli mowiac krotko: single player z rozwiazaniami mmo. Mysle, ze w tych kategoriach to bedzie swietna gra. A jak ktos szuka gry takiej jak ty inside, to pewnie faktycznie sie zawiedzie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 14:00 
Cytuj  
no podejscie powinno byc takie jak w ddo.
grupka znajomych, ktora robi questy, zwiedza swiat z zajebistym narratorem i story.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 14:05 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no podejscie powinno byc takie jak w ddo.
grupka znajomych, ktora robi questy, zwiedza swiat z zajebistym narratorem i story.


jeszcze dodaj, ze powinno byc rowniez darmowe jak ddo, bo za taki gameplay to nikt nie bedzie placic abonamentu :)


_________________



****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 14:06 
Cytuj  
Jak już napisałem dla mnie ta gra dokładnie wypełnia moje wymagania i niczego innego się nie spoodziewalem. Jednak czytając wasze posty zaintrygowalo mnie czego tak naprawdę oczekiwaliscie bo biorąc pod uwagę to piszecie: ze oczekiwaliscie kotora mmo, systemu eventow a co mnie zaskoczyło najbardziej to tego ze decyzje podejmowane przez was powinny wpływać na świat...
Muszę przyznać ze mimo ze grałem prawie w każda grę mmo na rynku, gry bioware pokonczylem kilka razy, lubię minecrafta który stoi na szczycie sandboxow, swg kolekcjonerka ciagle na polce stoi - nie jestem w stanie sobie wyobrazić czego oczekiwaliscie?
Przede wszystkim decyzje pojedyncżego gracza nie moga wplywac na gre wszystkich innych, jaki algorytm/moc obliczeniowa mogłby wtedy zarządzać tzw. Chaosem? Zmiany w questach musialyby zmieniać się w stosunku do każdego innego zdarzenia w całym uniwersum które wplywalyby na tenże quest ("efekt motyla"). A interakcja z otoczeniem? Jedni rozwalili a drudzy maja widzieć już tylko ruiny w jakiejś lokacji? No bo jak wpływ na innych to musimy być konsekwentni.
Słowem moim zdaniem czyste mrzonki.
A jeśli chce interakcji to mam od tego RL - na komputerze chce się bawić a nie cieżko pracować.


_________________
Sathorn#2230

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 14:13 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Hm, no tak, to pewnie sprawa podejscia. Ja traktowalem od poczatku TOR jako gre, w ktorej bede cieszyl sie fabula, settingiem, lore, czyli mowiac krotko: single player z rozwiazaniami mmo. Mysle, ze w tych kategoriach to bedzie swietna gra. A jak ktos szuka gry takiej jak ty inside, to pewnie faktycznie sie zawiedzie.

No dokładnie, wiedziałem co z tego wyjdzie, nic więcej nie oczekiwałem i mimo że nie przepadam za grami tego typu, to tutaj interesuje mnie w 90% uniwersum i fabuła.

Cytuj:
Jedi Knight Online. JA bylbym zachwycony.

To proponuje zainstalować sobie jednak Jedi Outcasta, bo najprawdopodobniej podobna gra w takim stylu nie wyjdzie, a zwłaszcza nie MMO.

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 14:24 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Jedni Knight Online. JA bylbym zachwycony.


jak sobie to wyobrażasz niby? bo innej opcji przy takim gameplayu nie było by jak tabula rasa czy obecny galaxies


ja za taką 'heroic' i 'iconic' grę bym z góry podziękował


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 14:25 
Cytuj  
Cytuj:
Przede wszystkim decyzje pojedyncżego gracza nie moga wplywac na gre wszystkich innych, jaki algorytm/moc obliczeniowa mogłby wtedy zarządzać tzw. Chaosem? Zmiany w questach musialyby zmieniać się w stosunku do każdego innego zdarzenia w całym uniwersum które wplywalyby na tenże quest ("efekt motyla"). A interakcja z otoczeniem? Jedni rozwalili a drudzy maja widzieć już tylko ruiny w jakiejś lokacji? No bo jak wpływ na innych to musimy być konsekwentni.

No w GW2 wyglada to tak, ze nie ma questow poprostu. Jest tylko system chain-eventów, które się urchamiajac w zalenosci od poczynan graczy w innych eventach. Czyli kiedy wioska zajma bandyci, to zostanie ona zajeta przez bandytów do momentu az gracze jej nie odbiją. Chyba, ze wcześniej odeprą atak bandytów i ich rozporsza. W tedy wioska jest bezpieczna az sie nie zbierze nowa banda (czyt, az sie event nie zresetuje).

Oczywistym, jest ze w MMO nie da sie zrobic w pelni interaktywnego swiata... Narazie.
Ale Chain-Eventy sa swietnym kompromisem. Z jednej strony nie ma questow, nie ma znaków zapytania i wykrzyników.
Z drugiej strony dostajemy system w ktorym, mozemy poczuć, ze nasze poczyniania mają wpływ na całość świata.
JAsne. Wielki boss po zakoniczeniu chain-eventu się zrespawnuje (no twórcy GW2 mieli na tyle wyczucia, ze boss nie zdycha tylko ucieka co by mogl wrocic pozniej ;p).

Cytuj:
jak sobie to wyobrażasz niby? bo innej opcji przy takim gameplayu nie było by jak tabula rasa czy obecny galaxies

Jak to jak ? Zwyczajnie. Robie swojego uber-jedi i ide napierdalac heady dla szata moim lightsaberem. Od biedy combat moze byc podobny do tego z AoC.


EDIT!!!!!
OD biedy combat by mogl byc jak w DDO. Bo to co jest teraz w SWTOR, to jest srednio fun. Zwlaszcza jak na gre PvE.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 15 maja 2011, 14:30 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 14:28 
Cytuj  
proponuje zainstalować jedi knighta w takim razie bo taki gameplay nie miał by sensu najmniejszego i nie było by to mmo tylko zwykły multi fps/tpp


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 14:30 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
proponuje zainstalować jedi knighta w takim razie bo taki gameplay nie miał by sensu najmniejszego i nie było by to mmo tylko zwykły multi fps/tpp

Nie to by bylo Action MMO. DO WANT!


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 14:33 
Cytuj  
nie, to był by multi tpp h&s


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 14:36 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
nie, to był by multi tpp h&s

Powiedz to tworca TERA Online w takim razie. Najwyrazniej biedaczki same nie wiedza co wyprodukowały ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 14:42 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Oczywistym, jest ze w MMO nie da sie zrobic w pelni interaktywnego swiata...


Da sie.

Hint: Archeage


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 14:47 
Cytuj  
Nie piszcie ze czegoś się nie da, alternatywa dla wypalonego i wyeksploatowanego eq2/wow jest ddo, tu sprawdziłby się świetnie.
Spokojnie wtedy by mogli zrobić mechanikę jak w kotor, nawet mogą dać grafe jakości jak w bc2 czy ostatecznie jak w AoC.
Ten kto zna kotor wie o co chodzi i zrozumie dlaczego wielu miało na to nadzieje, a nie na klona wow/eq2.

Bioware idzie w złym kierunku, nawet jeśli się im uda zdobyć miliony graczy i tak jak chcą "walczyć" o klienta z blizzem to jednak omija to szerokim łukiem moje gusta, dlatego pisze wyłącznie za siebie i moja ocena gry po krótkim gameplay jest negatywna, niezachęcająca na przyszłość.

@Huragan
Poczytaj może ponownie temat Rift bo bzdury piszesz i jednocześnie hypujesz się na archeage.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 14:57 
Cytuj  
embe napisał(a):
@Huragan
Poczytaj może ponownie temat Rift bo bzdury piszesz i jednocześnie hypujesz się na archeage.


Rift nigdy nie mial interaktywnego swiata, tylko respawnujace sie eventy ciagle w tych samych miejscach.
Interaktywny swiat to taki, ktory sam gracz moze tworzyc/niszczyc... i takie cos to bedzie wlasnie w Archeage
GW2 tez wprowadza mala namiastke interaktywnosci w tym wlasnie co napisal iniside, ze np. spalona wioska sama sie nie odbuduje.


_________________



***

Posty: 522
Dołączył(a): 28.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 17:42 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
Przede wszystkim decyzje pojedyncżego gracza nie moga wplywac na gre wszystkich innych, jaki algorytm/moc obliczeniowa mogłby wtedy zarządzać tzw. Chaosem? Zmiany w questach musialyby zmieniać się w stosunku do każdego innego zdarzenia w całym uniwersum które wplywalyby na tenże quest ("efekt motyla"). A interakcja z otoczeniem? Jedni rozwalili a drudzy maja widzieć już tylko ruiny w jakiejś lokacji? No bo jak wpływ na innych to musimy być konsekwentni.

No w GW2 wyglada to tak, ze nie ma questow poprostu. Jest tylko system chain-eventów, które się urchamiajac w zalenosci od poczynan graczy w innych eventach. Czyli kiedy wioska zajma bandyci, to zostanie ona zajeta przez bandytów do momentu az gracze jej nie odbiją.


poczekaj aż zobaczysz jak wyglądają te chain-questy zanim zaczniesz je wychwalać pod niebiosa.

Jeszcze się okaże że co 5ty chain-quest to wioska z bandytami którą ma 2 scenariusze (obrona wioski, odbicie wioski).

Co w tym takiego rewelacyjnego..

na upartego można porównać SWTOR do WoWa bo widok zza pleców, nicki/hp kolegow z party po lewej stronie.. no i skille odpalane klawiszami (mimo ze bez auto attacku)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 18:08 
Cytuj  
wypalonego eq2/wow? Chodzi ci o standardy ktore te gry ustanowily? A gdzie i kto powiedzial ze one sa wypalone? Moim zdaniem siwetnie sie sprawdzaja i wlasnie wynalazki w rodzaju ddo to pomylka.
Poza tym przyjrze sie temu ArchAge - obadamy.
Co do graczy to dziela sie na dwa rodzaje, jedni lubia sprawdzone schematy w innej otoczce a inni ciagle i zawsze szukaja nowych podniet...


_________________
Sathorn#2230

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 18:33 
Cytuj  
Sathorn napisał(a):
Co do graczy to dziela sie na dwa rodzaje, jedni lubia sprawdzone schematy w innej otoczce a inni ciagle i zawsze szukaja nowych podniet...


To tak samo jak z kobitkami, jedni cale zycie z jedna, a inni sobie urozmaicaja i zmieniaja, h3h3


_________________



****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 19:54 
Cytuj  
....a potem pierwsi maja z kim spedzic starosc, a drudzy spedzaja ja z panem Rysiem z MOPSu hiehiehie :P


_________________
Sathorn#2230

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 maja 2011, 20:25 
Cytuj  
czemu darmowe?
ddo z tego co pamietam bylo platne - i jest to jedno z niewielu mmo, ktore zajebiscie nadawalo sie do wspolnego pogrania.
pve tez tam przebijalo wszystko.
jesli star warsy pojda w tym kierunku to nie widze problemu.
wole placic za to, niz za pseudo pvp i instancjonowane bitwy morskie w archage.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 203  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.