mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2014, 10:34 
 
Najpierw to:
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=87577
Czyli zawieszamy produkt i mamy społeczność w 4 literach.
Później to:
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=87633
Czyli poprośmy społeczność o wsparcie finansowe dla naszego nowego projektu!



Jeśli zbiorą kasę, to ewidentnie ludzie są idiotami :P


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2014, 11:53 
 
http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy ... -total-war

Yesssssssssssssssss. Chociaz po fiasku Rome II to nawet Warhammer mnie nie zmusi do pre-ordera :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2014, 12:04 
 
nie jest zle , jak zmienilem komputer to zagrywam sie w rome II , w dodatek ceasar in gaul


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2014, 12:55 
 
No jestem bardzo ciekaw jak rozwiążą niektóre kwestie - czary, jednostki latające, stworzenia potrafiące solować całe armie. Albo armie nieumarłych, które lorewise i rulewise powinny się rozsypywać po śmierci generała.

Biorąc pod uwagę, co CA wyprawia z tą serią pewnie i tak godniejszy uwagi będzie Call of Warhammer.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2014, 16:10 
 
Junkier napisał(a):
No jestem bardzo ciekaw jak rozwiążą niektóre kwestie - czary, jednostki latające, stworzenia potrafiące solować całe armie. Albo armie nieumarłych, które lorewise i rulewise powinny się rozsypywać po śmierci generała.

Biorąc pod uwagę, co CA wyprawia z tą serią pewnie i tak godniejszy uwagi będzie Call of Warhammer.


Odpal sobie właśnie Call of Warhammer. Skoro moderzy potrafili to i CA da w bólach radę. Zresztą to samo było W LOTR Total War i wszystkich tego typu modach. Zawsze były jakieś OP jednostki na które trzeba było wysłać pół armii.

Co do Rome II. Czy którykolwiek Total War na starcie nie był definicją buga? Taki urok serii :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2014, 16:25 
 
tiomor napisał(a):
Junkier napisał(a):
No jestem bardzo ciekaw jak rozwiążą niektóre kwestie - czary, jednostki latające, stworzenia potrafiące solować całe armie. Albo armie nieumarłych, które lorewise i rulewise powinny się rozsypywać po śmierci generała.

Biorąc pod uwagę, co CA wyprawia z tą serią pewnie i tak godniejszy uwagi będzie Call of Warhammer.


Odpal sobie właśnie Call of Warhammer. Skoro moderzy potrafili to i CA da w bólach radę. Zresztą to samo było W LOTR Total War i wszystkich tego typu modach. Zawsze były jakieś OP jednostki na które trzeba było wysłać pół armii.

Co do Rome II. Czy którykolwiek Total War na starcie nie był definicją buga? Taki urok serii :D

Ja bym powiedział raczej ze to uroki totalnej nieudolnosci programistow ktorzy tam pracuja, albo faktu, ze nikt tam niechce pracować i Lead Engine Programmer zmienia sie raz na rok.

Ja niewierze, że przez tyle lat pracowania na jedna w sumie grą, nie dało sie udoskonalić kodu. Po prostu nie mieści mi sie taki fakt w głowie. Rozumiałbym jakby za kazdym razem pracowali nad zupelnie inna gra majaca inne wymagania. Ale do ciezkiej kurwy. Oni wydaja co kilka lat te sama gre z ulepsza grafika :wtf: :wtf:

To tak jakby producent samochodów istniejacy od 70 lat ciagle produkował samochód z wygladem AD 2014, silnikiem 1930 i bez wspomagania kierownicy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2014, 17:17 
 
Iniside dobrze prawi, polać mu.
Total War: Warhammer to mokry sen każdego gracza, ale pewnie to spierdolą.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2014, 18:49 
 
Cytuj:
Odpal sobie właśnie Call of Warhammer. Skoro moderzy potrafili to i CA da w bólach radę. Zresztą to samo było W LOTR Total War i wszystkich tego typu modach. Zawsze były jakieś OP jednostki na które trzeba było wysłać pół armii.

W Call of Warhammer:
-magowie napierdalają jakimś promieniem śmierci,
- jednostek latających nie ma, generalnie próby implementowania takowych w modyfikacjach wyglądają żałośnie
-z potężniejszych jednostek są tylko trolle

to świetna, dopracowana modyfikacja, ale Medieval 2 nigdy nie był tworzony z myślą o światach fantasy, zwłaszcza tak epickich jak Warhammer.

W Warhammerze bitewniakowym:

- jest kilkanaście szkół magii z mniej lub bardziej unikalnymi czarami, cała osobna tura poświęcona magii, rzucaniu i negowaniu czarów, niektóre armie w bardzo dużym stopniu polegają na swoim potencjale czarodziejskim, podobnie jak niektóre postacie
- są ziejące ogniem, latające smoki, gryfy, harpie, pegazy, demony wielkie jak stodoła (z czego niektóre pizgają czarami jak z karabinu maszynowego)
- sądząc po artworkach typowa potyczka w tym świecie wygląda tak, że kilkadziesiąt tysięcy chłopa leje się między sobą i wszelkiej maści stworami, nad polem bitwy latają stworzenia wielkości jombo jeta, a czarodzieje napierdalają magią i pilnują, żeby ziemia nie zapadła się od nadmiaru epickości.

Wszystkie te elementy dosyć łatwo przenieść do turowej strategii typu Heroes of M&M. Zrobienie z tego gry czasu rzeczywistego to trochę większe wyzwanie. Teoretycznie jest to możliwe, ale podejrzewam, że te leniwe gnidy zamiast "WARHAMMER TOTAL WAR", stworzą "total wara z krasnoludami i orkami oraz nowymi ustawieniami kamery".

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2014, 19:53 
 
Junkier napisał(a):
te leniwe gnidy zamiast "WARHAMMER TOTAL WAR", stworzą "total wara z krasnoludami i orkami oraz nowymi ustawieniami kamery".



Nowe rasy będą po 10$ jako dlc. Do tego Hirosi jako dlc,magiczne przedmioty(kilka zestawów), sztandary(command grp), czary(kilka zestawów), latające jednostki, statki, army painter do każdej armii itp. Nawet jak wydadzą to napierdolą w uj dlc za grubą kasę. Te universum jest wręcz stworzone do wydania kilkudziesięciu dlc :D

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2014, 20:03 
 
Z seria Total War to jest taki problem, ze nie dosc, ze nie poprawiaja jej bledow i niedomagan istniejacych od samego poczatku, ale wrecz seria sie uwstecznia. Takie np. AI jest coraz slabsze, co jest zalosne.

No, ale co sie dziwic - gry z tej serii dalej sie sprzedaja, a Total War Warhammer to w ogole rozejdzie sie jak cieple buleczki - nawet jak na premiere bedzie outrage na miare Rome II, to zrobia dobry marketing 'patchy', a nerdy kupia po cichu w przecenie + DLC.

Sytuacja sie nie poprawi, dopoki Sega nie bedzie zmuszona jej poprawic, a na to sie nie zanosi.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2014, 20:06 
 
Cytuj:
Nowe rasy będą po 10$ jako dlc. Do tego Hirosi jako dlc,magiczne przedmioty(kilka zestawów), sztandary(command grp), czary(kilka zestawów), latające jednostki, statki, army painter do każdej armii itp. Nawet jak wydadzą to napierdolą w uj dlc za grubą kasę. Te universum jest wręcz stworzone do wydania kilkudziesięciu dlc :D

new dlc "Malekith in Ulthuan" coming next month!

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2014, 21:28 
 
sula napisał(a):
Z seria Total War to jest taki problem, ze nie dosc, ze nie poprawiaja jej bledow i niedomagan istniejacych od samego poczatku, ale wrecz seria sie uwstecznia. Takie np. AI jest coraz slabsze, co jest zalosne.

No, ale co sie dziwic - gry z tej serii dalej sie sprzedaja, a Total War Warhammer to w ogole rozejdzie sie jak cieple buleczki - nawet jak na premiere bedzie outrage na miare Rome II, to zrobia dobry marketing 'patchy', a nerdy kupia po cichu w przecenie + DLC.

Sytuacja sie nie poprawi, dopoki Sega nie bedzie zmuszona jej poprawic, a na to sie nie zanosi.

+1
Nie potrafię, po prostu nie potrafię zrozumieć fanów tej serii. Tuż przed premierą Rome 2 i kilka miesięcy po dokładnie śledziłem tematy na polskim forum dot. tejże gry. Sprzeczność goniła sprzeczność - z jednej strony rzucali błotem na lewo i prawo, jeden przez drugiego wykrzykiwał jaka ta gra zjeb... Po czym chyba 90% użytkowników kupiło ten wybrakowany produkt z nadzieją w oczach, bo "Twórcy" obiecali im poprawki. No i później wielkie zdziwienie dlaczego seria się uwstecznia. Przecież to normalne, skoro producentom kasa spływa rzekami, to nie będą się wysilać bardziej - bo po co ? Kiedy ludzie nauczą się głosować portfelami ?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2014, 23:21 
 
A mnie wciągnął Kerbal.
Mam z 1,5gb modów, bawię się statkami, teraz będę popitalał na księżyc.
Mam w planach wyjebać bazę na orbicie ziemi a potem księżyca, zrobić bazę na księżycu i bawić się dalej.
Wsiąkłem w pizdu.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2014, 08:15 
 
Teraz w humblu za 10$$$ jest m.in. Prison Architect, polecam.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2014, 08:34 
 
Farin napisał(a):
sula napisał(a):
Nie potrafię, po prostu nie potrafię zrozumieć fanów tej serii. Tuż przed premierą Rome 2 i kilka miesięcy po dokładnie śledziłem tematy na polskim forum dot. tejże gry. Sprzeczność goniła sprzeczność - z jednej strony rzucali błotem na lewo i prawo, jeden przez drugiego wykrzykiwał jaka ta gra zjeb... Po czym chyba 90% użytkowników kupiło ten wybrakowany produkt z nadzieją w oczach, bo "Twórcy" obiecali im poprawki. No i później wielkie zdziwienie dlaczego seria się uwstecznia. Przecież to normalne, skoro producentom kasa spływa rzekami, to nie będą się wysilać bardziej - bo po co ? Kiedy ludzie nauczą się głosować portfelami ?


Generalnie masz racje, ale pierwszy co robie z każdym TW to czekam aż wyjdzie Darthmod i go instaluje. Ewentualnie inne mody, zależnie od potrzeb :o.
Podstawki Total Wara są... nudne? Proste?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2014, 09:05 
 
Medieval 1 był 100% playable bez modów. Ściągnąłem chyba jednego, który przenosił akcję do XVII wieku. Nie wiem, może człowiek miał wtedy mniejsze wymagania. Następne części to faktycznie wyłącznie podstawki pod fanowskie modyfikacje.
Swoją drogą może by tak w końcu dali możliwość spieszenia kawalerii przed bitwą :roll:

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2014, 09:14 
 
Do rome2 co się opłaca z modów ? Kupiłem kiedyś na allegro za 12zł, bo do procesorów intela dodawali i było tego zatrzęsienie i na dobrą sprawę nie grałem za długo. :D


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2014, 09:22 
 
Oyci3C napisał(a):
A mnie wciągnął Kerbal.
Mam z 1,5gb modów, bawię się statkami, teraz będę popitalał na księżyc.
Mam w planach wyjebać bazę na orbicie ziemi a potem księżyca, zrobić bazę na księżycu i bawić się dalej.
Wsiąkłem w pizdu.


Kupiłem to rok temu, ale niewiele było zaimplementowane jeszcze. Teraz chyba dali tryb kariery? Jakieś fajne mody?


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2014, 10:10 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Kupiłem to rok temu, ale niewiele było zaimplementowane jeszcze. Teraz chyba dali tryb kariery? Jakieś fajne mody?


Jest tryb kariery, mody dodające setki misji do kariery i research.
Poczytaj forum bo tego są dziesiątki jak nie setki i gra obecnie to opad szczęki.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2014, 10:56 
 
Junkier napisał(a):
Medieval 1 był 100% playable bez modów. Ściągnąłem chyba jednego, który przenosił akcję do XVII wieku. Nie wiem, może człowiek miał wtedy mniejsze wymagania.

Medek I byl barziej dopracowany, a AI bylo troche jednak lepsze. Oczywiscie na standardy obecne AI z Medka I, jest i tak bardzo slabe i zostalo by zjechane. No, ale to naturalne - gracz doswiadczony = wieksze wymagania + Nowe TW slabsze niz starsze = odczuwalna przepaść vs doswiadczenia z przeszlosci.

Nic sie jednak nie zmieni - bo obecnie powszechne sa dwa podejscia - jedno "stac mnie to sobie kupilem, bo moge niewazne ze chujowa" - wrecz jest to powod do dumy czesto. Drugie - 'kupilem sobie bo bylo tanio na duzej przecenie'.

Wystarczy poczytac dyskusje o jakiejkolwiek grze chocby nawet na mmorpg.pl - obydwa podejscia powtarzaja sie nagminnie.

Takze zmian ze strony firm tworzacych takie serie jak TW nie bedzie, bo po co?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.