mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 paź 2014, 10:12 
 
Eee no rycie skał to super opcja :). Jak będzie z tego spoko zarobek to tylko zatrudnić obstawę i dodać piratów i już powstają super akcje;].

Szkoda że twoim zdaniem Logitech F310 jako pad wypada tak słabo przy joyu ale w sumie spodziewałem się tego. Dzisiaj zacznę walczyć z Logietech extreme 3d pro. Jak mnie nie odrzuci to pewnie kupię jednego z joyi które linkowałem wcześniej.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 21 paź 2014, 10:23 
 
A jak z wydajnością w Elite? Bo jak uruchamiam Star Citizena to mam jakieś 4FPS tyle tam nasrali tych wszystkich pierdółek graficznych ;P.


_________________
Obrazek

*

Posty: 79
Dołączył(a): 2.05.2012
Offline
PostNapisane: 21 paź 2014, 10:37 
 
Gram na Phenom II X4 955 3.2GHz, 8Gb ramu i radku R9 270x. Wszystko na maks z wyjątkiem cieniowania(medium), praktycznie cały czas 60fps w 1080p (z wyjatkiem pasów asteroidów, tam potrafi spaść do 40fps).

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 21.08.2008
Offline
PostNapisane: 21 paź 2014, 11:27 
 
a jak z Craftingiem i Exploracja w E:D ?
Ma być, lub pełnić jakies funkcje, czy narazie nie było o tym mowy?

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 21 paź 2014, 13:23 
 
"Planetary Annihilation" - niedawno dowiedziałem się(i to całkiem przypadkiem), że gra oficjalnie "wyszła". Grał już ktoś w to cudo? Bo na necie widzę przeważające opinie o kolejnym kickstarterowym niewypale, a zastanawiałem się nad kupnem tejże gierki.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 paź 2014, 13:41 
 
Grałem wczoraj w "demo", także tylko single.
+ raczej dobry balans pomiędzy produkcją metalu/energii a ich zapotrzebowaniem
+ planety, układ gwiezdny jako "plansza" - jest to coś innowacyjnego i można zaatakować "od tyłu".
+ nie ma jednostek eksperymentalnych z SC oraz budowania z SC co dla mnie jest plusem.

- bardzo prosta grafika jednostek i budynków
- budynki obronne przeciwko jednostkom naziemnym są kiepskie - lepiej wyprodukować jednostki i je postawić na obronie.
- SP jest raczej nudny
-+ nie ma tarcz energetycznych z SC, wody też jeszcze nie widziałem ale gdzieś jest bo mogę budować stocznie :)
- TA był lepszy :roll:

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2014, 22:40 
 
Lords of the Fallen.
Dzisiaj dostałem kluczyk, a na steamie teraz jest wersja beta. Za tydzień ponoć ogromny patch.
Także wypowiem się w kwestii tego co dobre, a o wadach opowiem jak już będę wiedzieć co patch ma poprawiać (wiem, że ma zostać wprowadzone m.in. "zbalansowanie" czegoś).
1. Klimat. No jest zajebisty.
2. Poziom trudności. Nie da się ustawić. Nie ma samograja i obawiam się, że mareczek nawet na ps4 z ultra padem nie przejdzie pierwszego bossa. Zwykły mobek noskilla potrafi zaciukać.
3. Do powyższego - jak zginiesz - tracisz expa od ostatniego checkpointa, ale nie tracisz sprzętu (mam nadzieję, że ulegnie to zmianie), exp czeka w miejscu śmierci jako dusza. Dusza nas leczy w trakcie walki. Oczywiście możemy ją podnieść, aby odzyskać część straconego expa.
4. Trzeba planować rozkład broni/zbroi i jej wybór. Waga ma znaczenie.

Opisuję wrażenia po 2h gry. Wcześniej jakiegoś hype na to nie miałem - ot słyszałem, że Polacy robią coś a'la DS.
Od DS (demon i ds1) wydaje mi się, że jest łatwiej, ale i tak byle ciul tej gry nie ukończy.
Gra jest bardzo mocno nastawiona na eksplorację, ale momentami wkurzają zamknięte drzwi i ciągłe rozbijanie skrzynek.
Grałem na padze więc nie wiem jak to będzie wyglądać na klawiaturze.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 21 paź 2014, 22:52 
 
za tydzien to juz premiera jest, a nie tylko jakis patch :D


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 paź 2014, 22:55 
 
EloNis napisał(a):
za tydzien to juz premiera jest, a nie tylko jakis patch :D

No wiem. Premiera i patch dla tych co już grają ;)
Ta gra możne być kolejnym wyskokiem polskiego studia jak kilka lat temu Call of Juarez.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 22 paź 2014, 11:11 
 
Mógł by mi ktoś powiedzieć jak wygląda multi w Elite? To będą tylko instancjonowane meczyki czy będzie coś ala open pvp, territory controll itp?

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 paź 2014, 11:13 
 
tczewiak napisał(a):
Lords of the Fallen.
Dzisiaj dostałem kluczyk(...)


Skąd Ty już dostałeś kluczyk?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 paź 2014, 13:26 
 
Koleś napisał(a):
Mógł by mi ktoś powiedzieć jak wygląda multi w Elite? To będą tylko instancjonowane meczyki czy będzie coś ala open pvp, territory controll itp?


Póki co to ciężko powiedzieć. Z ich opisu wynika coś a'la mega server w TESO np ale nigdzie nie ma mowy o ilości graczy. Na pewno jednak nie ma co liczyć na bitwy pokroju 1000 vs 1000 :) Ogólnie na stronie jest to opisane dość zagadkowo:

Cytuj:
Is "Elite: Dangerous" an MMOG?Edit
Note: The current beta isn't feature complete yet.
Elite: Dangerous is classified as an MMOG, but with the important addition, that you can choose if you want to meet other players or not and there is even a mode to play fully offline.
The game features a shared persistent galaxy server, where macro effects and events such as economy, society and war status etc are recorded.
The are no multi-player lobbies.
The server transparently creates free roaming sessions (instances) when meeting other players and NPCs within that galaxy based on a perception bubble around you, that is defined by your scanner/visual range. That means that those instances are not a fixed location in space as in most other MMOs, but they dynamically move around.
The effects of those instances are then stored on the central galaxy server and shared by everybody.
Because the game features very high speed twitch combat and very detailed damage models, this is the most reliable way to do it, also keep in mind there can be many sessions within a star system and those sessions can dynamically move around, also because this game uses a 1:1 scale Milky Way galaxy, sessions will typically be spread out much farther away (although most of the action will be within the core systems) and it wouldn't be immersion breaking as opposed to a space game in a smaller area.


Oraz

Cytuj:
Most of the action will take place within the human populated core systems of the major factions and because of the way interstellar hyperspace travel works, the game will ensure that you will get grouped with other ships near the largest mass (star) during hyperspace exit. You will also be able to find other ships that are super-cruising within a star system from a long distance away visually and with long range sensors.
There will also be ways to follow each other's hyperspace trail.
Players won't be able to just take off and disappear into uncharted areas of the galaxy without a huge amount of preparation and logistical equipment, and even when they do start doing that, a big reason for exploring is to find rich systems with lots of resources, so you can make more money by trading or selling information about the location of the resources, which leads them back to the core systems yet again. And if new interesting places with rich resources are found, then eventually one of the major factions may claim the system leading to it becoming part of the core and space stations being built in those system.
But of course, you can also just go sightseeing.
Having such a large quantity of star systems permits the game to have many major discoveries and many more minor ones, enough for hundreds of thousands of players to experience the opportunity of unique finds without the feeling of tripping over the Ark of the Covenant every two minutes.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 paź 2014, 17:59 
 
Zagrałem ze 3h w Shadowa Mordora i fajnie się gra - ciągnie aby grać dalej.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 22 paź 2014, 20:34 
 
JA Flashback - fail czy nie? :D

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 paź 2014, 01:41 
 
tiomor napisał(a):
JA Flashback - fail czy nie? :D


Fail - jesli porównać do JA 2 (gołego bez modów).

Obecnie gra pomimo, że devsi nazywają ja kompletną jest tak naprawdę wersją alpha (nie ma większości ficzerów zapowiedzianych na kicku). Full Control obiecał ,że jak będzie kasa ze sprzedaży to będą dokładać kolejne obiecane ficzery, a większe zmiany w dodatkach... Nadzieja jest w narzędziach moderskich i moderach (narzedzia mają być wkrótce). Za kilka miesięcy/lat może to być naprawdę dobra gra, ale na dzień dzisiejszy max 5,5/10.

Dlaczego tak dali dupy pomimo zebrania kasy na kicku? Ano prawdopodobnie po zrobieniu Space Hulk a ( słaba gra, kiepskie zyski) Games Workshop pozwał ich (może mieli takie zapisy w umowie) i większość kasy z JA F poszło na opłacenie łatania Space Hulka, a obecnie robią dodatek, który ma bardzo przypominać mechaniką wersje planszową gry + możliwość upgrejdu wizualnego Terminatorów oraz upgrejd grafiki. Wkuriwa mnie, że perfidnie zrobili zbiórkę kasy wiedząc, że mają inne zobowiązania(lub mogą mieć). No ale lepiej zebrać kasę od ludzi i nie mieć zobowiązań (bo nie ma umowy, a grę przecież zrobili) niż zaciągnąć kredyt w banku.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 paź 2014, 09:51 
 
@up

Dzięki, rozwiałeś wątpliwości. Pirata zassam i sprawdzę czy warto zainwestować :o

A teraz beka dnia:
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=88460

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 paź 2014, 12:08 
 
Sorry ale jak oni stawiali obok 2500k takiego Phenom II x4 940 3.0 GHz to wiadomo, że to raczej pomyłka:). Po prostu napisali to żeby nie było że zjebali optymalizacje np.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 24 paź 2014, 12:20 
 
Co oni odpierdalają z tymi wymaganiami? Gry wyglądają co najwyżej średnio, a wymagania jakby nie wiadomo co mieli do zaoferowania. Nikt ich nie uczy optymalizacji?


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 paź 2014, 12:59 
 
W tym przypadku to sa raczej ograniczenia PC i DX11. Przy takiej ilosci postaci, jaka jest na ekranie, to cud, że to będzie działać.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 paź 2014, 13:42 
 
Warto kupić BF4 Premium? Właśnie wyszło za 149zł.
Nie grałem w to ale w sumie BF3 się znudziło, może BF4 nie jest takie złe jak mówią?


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.