mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 774, 775, 776, 777, 778, 779, 780 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 26 lip 2015, 09:21 
 
ja tylko dwa meczyki rozegrałem - dla mnie ten cały zachwyt jest mocno przegięty. Podniecanie się bo mm działa i da się pograć online - to powinna być norma a nie nagłaśniany feature. Po pierwszym wygranym meczu poczułem się jakbym ją przeszedł całą - bo w sumie to nic więcej ona nie oferuje... nie dla mnie.

teraz gram w Tembo the Badass Elephant - też na jedno przejście ale wątpię bym przeszedł bo ten platformer robi się kurewnie skillowy w dalszych etapach.

A btw. ktoś w ogóle grał w Life is Strange - ja dopiero kupiłem skuszony ahami i ohami większości recenzji. Gra to visual story (chyba) na styl telltale games.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2015, 09:28 
 
Mark24 napisał(a):
ja tylko dwa meczyki rozegrałem - dla mnie ten cały zachwyt jest mocno przegięty. Podniecanie się bo mm działa i da się pograć online - to powinna być norma a nie nagłaśniany feature. Po pierwszym wygranym meczu poczułem się jakbym ją przeszedł całą - bo w sumie to nic więcej ona nie oferuje... nie dla mnie.

teraz gram w Tembo the Badass Elephant - też na jedno przejście ale wątpię bym przeszedł bo ten platformer robi się kurewnie skillowy w dalszych etapach.

A btw. ktoś w ogóle grał w Life is Strange - ja dopiero kupiłem skuszony ahami i ohami większości recenzji. Gra to visual story (chyba) na styl telltale games.


Przecież to gra, w której szlifujesz skilla, fifa, cod, cs, ścigałki też można "poznać" po pierwszej grze ale do wymiatania to brakuje kilkuset godzin a przecież o to chyba chodzi, żeby nie był całe życie mięsem armatnim.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lip 2015, 09:32 
 
Atherius napisał(a):
Poza tym wróciłem do enemy unknown, bo chcę przejść do listopada - xcom 2.


kurde probuje w to pograc co jakis czas, ale nie moge sie przekonac i wkurzaja mnie pewne rzeczy.
ale do listopada moze tez zdaze przejsc ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2015, 09:32 
 
Mysle, ze nikt sie jakos szczegolnie zachwycal. Po prostu gra jest ok.

dzieki Atherius.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2015, 09:44 
 
Mendol napisał(a):
Atherius napisał(a):
Poza tym wróciłem do enemy unknown, bo chcę przejść do listopada - xcom 2.


kurde probuje w to pograc co jakis czas, ale nie moge sie przekonac i wkurzaja mnie pewne rzeczy.
ale do listopada moze tez zdaze przejsc ;)


Gierka nie jest taka łatwa to na + (kumpel odpadł, bo nie nadążał z gaszeniem paniki na czas i gra mu podziękowała), sporo rzeczy trzeba na raz ogarniać no i nie ma rng także nie opłaca się wczytywać stanu gry, żeby zmienić np. celność broni podczas tury.
Ja dotarłem już do psioniki i nawet nie wiem na jakim etapie % jestem w grze, mam już bron plazmową u każdego, max perki powbijane i idzie dosyć łatwo, najtrudniej było na początku, gdy każde państwo wołało o pomoc a nie miało się ani kasy, ani na czas wytworzonych satelitów, brakowało mocy itp. Niestety grę zacząłem jak jeszcze nie było enemy within i nie chciało mi się od nowa zaczynać, bo taki jest wymóg, żeby czerpać korzyści z tego exp.

Xeno przelazłeś całe, jak oceniasz? Czytałem, że później wkurza, bo jest w chuj żołnierzy i każda tura zajmuje masę czasu.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lip 2015, 09:53 
 
nie przelazlem, pogralem pare godzin ;)
troche toporne bylo ale fun byl ogolnie. najlepiej chyba sciagnac demo i samemu sprawdzic.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 lip 2015, 10:00 
 
http://steamcommunity.com/gid/103582791 ... 0847766181
Nie dawno zakończyłem grę i takie coś JAPIERDOLE KURWA MAĆ


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2015, 13:48 
 
faktycznie mozna szlifowac skill w Rocket league https://www.youtube.com/watch?v=lVRmtgCDNYk ;]


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 27 lip 2015, 14:42 
 
Highlander napisał(a):
faktycznie mozna szlifowac skill w Rocket league https://www.youtube.com/watch?v=lVRmtgCDNYk ;]



Ja skilluje, skilluje ale for fun ta gra taka lekka jest w sam raz na 40 minut. Teraz jak gram z wyższymi tierami to zawsze jeden u nas ustawia się jako bramkarz. Czy ktoś testował rankedy, zawsze sie gra na bramkarza ?


Do tego wychodzi (pedalska i infantylna grafika, ale pójdzie na konsolach) beta Tree of Savior ( nie mylić z of Life jak Awanturnik) od 4 do 10 sierpnia na steam. HnS o wyglądzie Ragnarocka online (pewien sentyment mam)

https://www.youtube.com/watch?v=6eMAt3QBNxY


_________________
Turbot

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 27 lip 2015, 16:18 
 
zabieram się za Deus Ex HR, pierwsze raz... Polecacie?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2015, 18:10 
 
Przeszedłem razem z dlc także.. tak.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2015, 19:06 
 
Rocket League jest pro :D

pieniek - wedlug mnie bramkarz musi na pewno byc na początku, bo jest ryzyko, ze strzela prosto w brame.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2015, 19:12 
 
Mendol napisał(a):
nie przelazlem, pogralem pare godzin ;)
troche toporne bylo ale fun byl ogolnie. najlepiej chyba sciagnac demo i samemu sprawdzic.


Dzisiaj już w zasadzie skończyłem enemy unknown, została mi ostatnia misja ale chyba nie będę jeszcze jej odpalał i sobie dalej poatakuję obcych skoro mam taką możliwość. W sumie gra jest całkiem krótka a pod koniec już drużyna jest tak op, że szkoda gadać. No i dziwne, że dopiero jak opracowujemy psi, nowe budynki to gra się kończy, szkoda, że nie ma jakiegoś elementu sandboxowego, losowo generowane bronie z losowo generowanych stworów. Za dużo wymagam, tak czy siak weź się do tego przysiądź, bo gierka przekoks - pewnie większość już ją przeszła i teraz czyta ochy i achy po x latach od premiery. ;p

Btw teraz pora na fe:le, zobaczymy co to warte za tego dolara. :>


_________________
@polygamia

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 00:52 
 
Atherius napisał(a):
Mendol napisał(a):
nie przelazlem, pogralem pare godzin ;)
troche toporne bylo ale fun byl ogolnie. najlepiej chyba sciagnac demo i samemu sprawdzic.


Dzisiaj już w zasadzie skończyłem enemy unknown, została mi ostatnia misja ale chyba nie będę jeszcze jej odpalał i sobie dalej poatakuję obcych skoro mam taką możliwość. W sumie gra jest całkiem krótka a pod koniec już drużyna jest tak op, że szkoda gadać. No i dziwne, że dopiero jak opracowujemy psi, nowe budynki to gra się kończy, szkoda, że nie ma jakiegoś elementu sandboxowego, losowo generowane bronie z losowo generowanych stworów. Za dużo wymagam, tak czy siak weź się do tego przysiądź, bo gierka przekoks - pewnie większość już ją przeszła i teraz czyta ochy i achy po x latach od premiery. ;p

Btw teraz pora na fe:le, zobaczymy co to warte za tego dolara. :>



Xcoma jak grać to z Long War modem, z nim to dopiero wypas. FE LH bez modów to średniak co najwyżej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 06:38 
 
Atherius napisał(a):
Mendol napisał(a):
nie przelazlem, pogralem pare godzin ;)
troche toporne bylo ale fun byl ogolnie. najlepiej chyba sciagnac demo i samemu sprawdzic.


Dzisiaj już w zasadzie skończyłem enemy unknown, została mi ostatnia misja ale chyba nie będę jeszcze jej odpalał i sobie dalej poatakuję obcych skoro mam taką możliwość. W sumie gra jest całkiem krótka a pod koniec już drużyna jest tak op, że szkoda gadać. No i dziwne, że dopiero jak opracowujemy psi, nowe budynki to gra się kończy, szkoda, że nie ma jakiegoś elementu sandboxowego, losowo generowane bronie z losowo generowanych stworów. Za dużo wymagam, tak czy siak weź się do tego przysiądź, bo gierka przekoks - pewnie większość już ją przeszła i teraz czyta ochy i achy po x latach od premiery. ;p

Btw teraz pora na fe:le, zobaczymy co to warte za tego dolara. :>
mam nadzieję że xcom2 i losowosc będzie. mają zrobić chyba losowe spawny a nie mapy niestety.
ja już szukam preordera bo mimo że gra ma wady to fun jest.
Ja skończyłem 2 razy, xcom i dodatek


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 07:18 
 
Przecież w EU był losowy spawn wrogów, jak co mi nie poszło to dawałem load i z innej strony mnie już atakowali i jednostki chyba też się zmieniały.
Dodatek to mówisz o enemy within czy tym http://store.steampowered.com/app/209812/ ?


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 07:20 
 
nie wiem, ale ludzie nawet tutaj narzekali na powtarzalność. mi to nie przeszkadzało kompletnie. jedynie pojedyncza baza była trochę kiepska

chodzi chyba o to:

Cytuj:
The alien drops depends on where your troops are. How do i know this ? If you repeat the exact same actions you will get dropped exactly the same way, and i know exactly how to make them drop (even placement spots after reveal) on Portent for example, and many other council missions. Yeah, it is boring and the only reason that stops me from playing the game.


_________________
psn

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 14:01 
 
Naprawdę zagrajcie z Long War modem. Warto! to jak Xcom 1.5, będziecie mieć co robić przed Xcom 2 :D
http://www.nexusmods.com/xcom/mods/88/?

An extended campaign requiring far more missions to complete
Tactical missions that allow up to twelve XCom soldiers per mission with the right upgrades
Eight soldier classes: Infantry, Assault, Sniper, Scout, Gunner, Rocketeer, Medic and Engineer, and eight MEC classes: Valkyrie, Marauder, Jaeger, Pathfinder, Goliath, Archer, Guardian and Shogun
English-accent voicepacks for soldiers from England, Australia and several other nations
New and modified perks, including Ranger, Sapper, HEAT Warheads, Lock N' Load, Fire in the Hole, Hit and Run, and Javelin Rockets
New and modified technologies, including Xenopsionics, Alien Biocybernetics, Pulse Lasers, Gauss Weapons and Advanced Aerospace Concepts, and many new foundry projects
Five tiers of XCOM weaponry, many new armors and small items and S.H.I.V.s that can be equipped with perk-granting small items! See some of the new weapons here.
Earlier access to psionics and an expanded psionics tree
A system of commissioning and promoting XCOM officers who provide bonuses to your entire squad during missions (replaces the Enemy Within medals system)
Overhauled interception game, with five new UFO classes such as the Fighter, Raider and Harvester, as well as six interceptors per continent, foundry projects to upgrade your aircraft, individualized pilot names and pilot experience, and the Stingray Missile weapon system
Overhauled strategy game, in which the aliens gather resources and conduct research -- efforts XCOM must interdict if it hopes to save humanity. XCOM can now retake countries by finding and conquering alien bases in those countries. Help council countries defend themselves by fulfilling their requests for alien technology!
Aliens and EXALT forces grow tougher over time, gaining stats and perks
New weapons for XCOM soldiers
Soldiers rest after each mission, requiring the player to build a much deeper roster of soldiers
Modified Second Wave options to support longer campaigns

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 14:32 
 
Ja już przelazłem, fajna gra, ale od nowa mi się nie chce, wolę coś nowego. :D


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 14:54 
 
ten mod za bardzo komplikuje, a i tak nie naprawia mechaniki, wiec po chuju jest tbh.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 774, 775, 776, 777, 778, 779, 780 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.