mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 109  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 17:03 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
jestem w podobnym wieku co Nestor i mam 'tak samo', uruchamiam gre i licze na dobra zabawe
jak bylem dzieckiem/dorastajacym nastolatkiem to swietnie mi sie gralo np w taka Ultime 7 :The Black Gate
ktora nawet jak na wczesne lata 90-te,byla dosc trudna i w wielu miejscach 'hardcorowa'

a teraz chce glownie relaksu :)

Miałem już okres, że chciałem łatwej rozwałki, ale w ostatnich ~2 latach znowu 'zhardkorowiałem' choć nie do takiego stopnia jak np. w wieku 13 lat. Coś pomiędzy teraz mam. Jednak zbyt łatwo-wygodne produkcję nie dają mi funu ani relaksu.

Do nastolatka już mi też daleko.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 18:03 
Cytuj  
Wszystko to fajne.
Ale..
Skyrim jest gra na tyle OTWARTA, ze kazdy moze sobie grac jak mu sie podoba.
Jak kogos draznia chodzenie za szczałką. Albo zainstaluje moda który ją wyłącza. Albo za nia nie chodzi.
Jak kogos draznia teleporty. To niech ich nie uzywa.

Mnie na przykład do ciękiej kurwy doprawdzało inventory. Jego pojemnosc i koniecznosc ciagleo chodzenia z lootem w te i z powrotem.

Wkurza mnie ilosc atrybutów scieta do trzech(!!). Wkurza mnie mizeria rozwoju postaci. Pod tym względem, Skyrim niebezpiecznie zbiliżył sie do dna. Bezklasowosc do jego jedyna zaleta. Reszta do wymiany.

System magii tez był chujowy (tzn. jest). Dobrze ze sa mody które chociaż częsciowo to naprawiaja. Przydałby sie jeszcze mod który pozwalałby bezposrednio kontrolować miniony. Ha!. W tedy mój nekromanta siałby prawdziwy postrach w Skyrim.

Idealnym RPG jest gra z otwartą strukturą (co pokazuje nadal wysoka sprzedaż Skyrim). W które odnajdzie sie kazdy i w której kazdy moze sobie ją modować jak mu sie podoba, aby spełniała ona jego potrzeby.

Problemem jest do, ze duzi wydawcy boją sie jak ognia modowania. Z jakiś zupełnie nie racjonalnych powodów (Skoncu ArmA 2 i Skyrim udowodniły, że sie mylą).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 18:14 
Cytuj  
iniside - boją się bo już niejednokrotnie Moderzy udowodnili, że potrafią zrobić coś lepszego niż sami twórcy.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 18:24 
Cytuj  
Farin napisał(a):
iniside - boją się bo już niejednokrotnie Moderzy udowodnili, że potrafią zrobić coś lepszego niż sami twórcy.

No i ? No wiesz. Jakoś to nie przeszkodziło gosciowi który stworzył DayZ dostać robote w Bohemia ;p
Jakoś też nie przeszkadza to w sprzedaży Skyrima. Ba, tylko dzieki modom ta gra dalej sie sprzedaje. I bedzie sie sprzedawać do czasu aż wypuszczą TES VI.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 18:41 
Cytuj  
Hm, wydaje mi sie, ze od czasu Obliviona to jednak konsole napedzaja sprzedaz tej gry :)

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 19:00 
Cytuj  
Naaah ostatnio prawie kupilem Skyrima zeby obczaic kilka modów... Prawie ;P ...

T.


_________________
Templair_@PSN

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 19:12 
Cytuj  
Mi sie marzy TES z tak duzym swiatem jak Daggerfall (oczywiscie bez generatora tylko hand made lokacje), gdzie nie podruzujemy samotnym mscicielem lecz grupa najemnikow/rycerzy/pospolitego ruszenia jak w Mount & Blade. Wszystkie TESy sa poprostu zbyt male by sie w nie "zatopic" bez reszty.

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 19:26 
Cytuj  
Morrowind mały nie był


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 20:46 
Cytuj  
lepsze by bylo jakby bylo bardziej tak jak w ME czyli z grupa ludzi ktorzy maja wlasna historie i mozna z nimi w interakcje jakies wchodzic. w skyrimie i ogolnie w serii tes najbardziej brakuje mi tej tozsamosci postaci, zarowno wlasnej jak i npc, wszyscy sa szarzy i bez charakteru. W ME (1 w szczegolnosci, w 2 tez bylo costam ale nie az tak dobrze, w 3 to juz byla klapa jesli chodzi o to) to dawalo niesamowity efekt, mozna sie bylo utozsamic z postacia, a nie tylko biegasz maszynka do siekania smokow i innych badziewi.


_________________
steam: Deathel

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 30 paź 2012, 08:30 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Wszystkie TESy sa poprostu zbyt male by sie w nie "zatopic" bez reszty.


Powiedziałbym, że po tym co zaserwował Daggerfall reszta TESów jest wręcz klaustrofobiczna :D Jakby ktoś popełnił jego remake to chyba bym przełknął nawet random generated dungeons..


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 31 paź 2012, 12:20 
Cytuj  
Pięć nowych screenów z Enderala:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Znowu Bethesda będzie mogła klęknąć do miecza tak coś czuję. :)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 paź 2012, 12:42 
Cytuj  
So bjutiful! Szkoda, ze jeszcze troche poczekamy :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 paź 2012, 13:05 
Cytuj  
fap, fap, fap, fap....

Szykuje sie najlepszy TES :) Ciekawe czy pobije zajebistoscia Morka. Nehim (dla mnie) byl tuz, tuz.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 31 paź 2012, 14:10 
Cytuj  
Dacie jakies info o tym Enderalu? Co to ? ;p


_________________
.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 31 paź 2012, 14:15 
Cytuj  
http://enderal.de/?lang=en#contentInfo


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 paź 2012, 14:18 
Cytuj  
Sequel Nehrima, moda total conversion do Obliviona. Moda ktory zjada na sniadanie Obka i Skyrim raze wziete i jest jedna z najlepszych gier RPG w jakie gralem w zyciu.

http://www.youtube.com/watch?v=ZUyTB-97pmk


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 31 paź 2012, 14:20 
Cytuj  
a jest juz angielski dubbing neherima? ;p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 paź 2012, 14:24 
Cytuj  
Do Nehrima nie ma i nie bedzie.

To jest 'amatorski' (w cudzyslowie bo przy nim robota Bethesdy wyglada na amatorska) mod - ciesz sie ze jest jakikowiek kdubbing ;)

Naprawde WARTO przebolec ten niemiecki. na poczatku razi.. po paru h sie przyzwyczajasz i nawet zaczyna ci sie podobac a jak skonczysz gre to bedziesz uwazal ze gralo ci sie lepiej niz w gry po angielsku. :)

Zreszta w tej grze niewazny jest dubing... lazenie po dungeonach w nehrimie rozkurwia wszytko co widzialem w TESach, wlaczajac w to Morrowinda.

Polecam goroco... jak sie wciagniesz to masz minimum kilkadziesiat h wyciete z zyciorysu (questy) a jak bedziesz np kompletowac sety armorow i explorowal dodatkowe dungeony to kilkaset nawet. :)

Sa tez mody do Nehrima np.. dom itd..


_________________
Obrazek

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 31 paź 2012, 14:25 
Cytuj  
kurde ale sobie smaczka na tego nehrima zrobilem. co jest potrzebne do tego? tylko zwykly oblivion? i czy mody graficzne do obliviona beda dzialac z nehrimem?


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 paź 2012, 14:28 
Cytuj  
W sumie to zagralem w tego Neherima z godzinke moze, jak tak zachwalacie to zasysam :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 109  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.