Cytuj:
Zaraz zaczynasz inną postać
Nie zaczne. Na samą myśł o tym, że mam znowu wbijać XX leveli chce mi się żygać -;-.
Cytuj:
Po drugie nawet jak dojdziesz, nie marnują się bo ciekawość ludzka nie zna granic.
Granica jest bardzo prosta.
JEst profit to wróce, nie ma profitu to po jaką cholere mam tam iść ?
Taki idealizowanie, że gracze będą coś robić tylko dlatego, że będą coś robić to można sobie wsadzić. Fakty są takie, że nie będą.
Cytuj:
Po tym jak wbijesz max level się marnują? Dla tego po pierwsze dojście do max level powinno być maxymalnie wydłużone.
A po co ? Lepiej dać graczom odrazu dostęp do całego contentu. Levelowanie usunac, albo uprosić tak, zeby max level dało się zrobić w 3 dni spokojnego grania. Jeśli chcesz graczy zmusić do maksymalnie długiego levelowania dla samego levelowania, i to tylko celem zatrzymania ich na dłużej w grze, to coś ci się IMO w założeniach gry popsuło. Gra powinna przykuwać, tym że jest ciewaka i grywalna, a nie tym, że musze wbić jeszcze 234 leveli, zeby wkońcu zobaczyć co jest dalej..
Cytuj:
Tak czy inaczej nawet endgamowe zdobywanie gearu to swoisty leveling. Bez tego nie ma RPG
To już co innego. Tu masz dostęp do całęgo contentu i możesz w zasadzie robić co chcesz. Natomiast kiedy masz 10 leveli mniej niż wymagane, to możesz się co najwyżej poślinić i pomyśleć "jeszcze tylko miesiac i wkońcu to zobacze!". Faktycznie fun w chuj.
Idealnym rozwiązaniem, jest free-target + zminimalizowane znaczenie leveli + skile + brak klas. Czyli coś podobnego do Morrwina/Obliviona/i pewnie Skyrim ;p.