mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 11:51 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
Mozna szczelac na padzie?

niektórymi bronmi strzela się bardzo ciężko na myszce, a co dopiero na padzie ;P

Yuurei - my gramy na serwie gdzie cykl dnia/nocy jest przyspieszony. Chyba podczas godziny jest kilka nocy i dni ;p


_________________
.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 11:51 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Nie odstapie, bo to steam ;p

Na moje to to jest mniej zbugowane i plynne niż DayZ mod. Bardzo sensowna ta alpha. I widać progres z każdym patchem. Bugow jako tako dużo się nei uswiadcza. A osobiście cziterstwa nie widziałem. Na pewno lepszy anty czit niż Arma.

Polecam, bo pewnie zagościsz na dluzej niż ja i mogloby Ci podejść, a na razie tanie było. Ja mam problem bo niekoniecznie chce mi się crafcic, ale tu jest to akurat przyjemne. No i gra jest typu, ze trzeab trochę przysiasc.

PS. a szczela się trudno.


Ale craft jest kozak, i nie trzeba farmić 3 miesiące jak w darkfallu żeby wycrafcić konkret broń. Blueprinty to największy problem, ale je dostałeś na samym początku. Jakbyś godzinkę, którą poświęcasz na machanie kutasiksem w bazie spędził na kopaniu to byś sobie zrobił pewnie z 3 mp5'tki. :P

Cytuj:
e my już mielismy gigantyczna i rozjebali nam przy uzyciu 30 szt C4. Przy takim czyms uszkodzenia zawsze będą duże.


Mieliśmy, ale słabo zaprojektowaną, bo ja to robiłem dla 1 osoby i wtedy jako tako się sprawdzało, ale jak się robi dobudówki i z 1 piętra robi się 7 to koncepcja, że bazy w dolince nikt nie zauważy, idzie się jebać. :P

Jakbym wiedział, że np. budujemy od razu schron dla 4 osób to bym to zrobił w chuj inaczej. Co nie zmienia faktu, że czy będziemy się budować osobno, czy nawet razem na jednej kratce, to i tak będziemy widoczni, bo nie ukryje się bytowania 4 osób na tak małym terenie.

Dlatego ja bym był w sumie za zaprojektowaniem kolejnej mocnej fortecy, jak będą mieli się włamać to i tak się włamią. Jak się ją dobrze zrobi to będzie się w niej łatwo i przyjemnie bronić - w przeciwieństwie do tego co mieliśmy.

A jeżeli pojedyncze domki to ja bym optował za tym, żebyśmy się nie budowali jeden obok drugiego tylko raczej właśnie się z tymi domkami pochować wedle uznania.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 11:54 
Cytuj  
No to fakt, craft jest przyjemny raczej niż wkurwiajacy. A z kutasikiem biegałem, bo było fajnie pohasać ;d po prostu obczajalem sobie gre.

najlepsze było to, ze bandyci wjebali mi się oknem, a myslalem, ze mam bezpiecznie u siebie i wysadzili drzwi. na chwile odlozylem wtedy mp5 do innego pokoju i w tym samym momencie mi się wjebali ;d


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 11:54 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Yuurei - my gramy na serwie gdzie cykl dnia/nocy jest przyspieszony. Chyba podczas godziny jest kilka nocy i dni ;p


Gram na tym samym ;p Znaczy "gram" bo 15 minut w grze to trochę mało aby powiedzieć, że gram ;)


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 11:55 
Cytuj  
Jedna forteca i robimy ją na wysokosci 20+ xD

Btw na forum Rusta pojawiają się jakieś głosy że ludzie wciąć duplikują itemy.

EDIT:

Ja bym tak widział plan fortecy:

Obrazek

Mamy dobrą możliwość ostrzału, nikt się do nas nie podbuduje, do tego robimy długie podniebne korytarze z drzwiami z masą drzwi.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:26 
Cytuj  
Koleś o takim czymś też myślałem, w Twoim projekcie dodałbym tylko pomost między schodami a naszymi strukturami, żeby jeszcze wydłużyć drogę bandytów. Nie wziąłeś tylko pod uwage ze musialy by byc 4 pary drzwi na jedno pietro schodow a to troche waste, bo im wystarczylo by rozwalic jedno na pietro.

Mój pomysł, w sumie jest trochę popobieństw ale bazgrałem zanim zobaczyłem Twój. :]

Obrazek

W moim projekciku zakładam, że to piętro główne/wejściowe jest całe wspólne razem z klatką schodową, a na piętrach w wzwyż już po kolei tak jak teraz każdy ma swoje osobne piętro (albo nawet dwa) i tam każdy sobie już wstawia liczbie drzwi ile chce, bo miejsca dużo. :D

Co kilka pięter piętra wspólne - na których nie trzymamy lootu, ale wszędzie są okna.


Ostatnio edytowano 25 lis 2013, 12:36 przez gosugamer1, łącznie edytowano 3 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 21.08.2008
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:29 
Cytuj  
nie głupie.
to gdzie sie budujemy?

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:33 
Cytuj  
ja bym proponował jakieś odludzie. :p

@High - narysujemy jak będziemy na serwerze. :D


Ostatnio edytowano 25 lis 2013, 12:37 przez gosugamer1, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:35 
Cytuj  
lol narysujcie jeszcze w 3 d ;d

szkoda, ze nie można podziemnych tuneli, na wyjście ewakuacyjne ;d


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:38 
Cytuj  
Proponował bym na dużej przestrzenni żeby były perspektywy rozbudowy.
Pozostaje ustalić gdzie budujemy, może na szczycie góry? :P

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:42 
Cytuj  
Potrzebujemy płaskiego placu, więc raczej to musi być otwarta przestrzeń niestety. :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 21.08.2008
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:45 
Cytuj  
dobra to wybierajcie to miejsce :evil:

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:47 
Cytuj  
ja około 16 wbije na godzinkę, jak znajdziecie jakieś miejsce to mogę coś pomóc budować.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:47 
Cytuj  
Dlatego zmiana uksztaltowania terenu bylaby spox, łopata i byśmy przekopali i splaszczyli teren i można nakurwiac wieze w skalach ;d

a jakby tak, wysoka wieza ze schodami, a na samej gorze wielka platforma, pierdolone miasto w chmurach ;d a nie, chyba się nie da ;P


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:49 
Cytuj  
podpory muszą być niestety ;/

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:49 
Cytuj  
Tez bym tak budował High, ale musi być podparcie w postaci fundametów, nic nie może wisieć w powietrzu albo zostać rozbudowane w szerz.

Ja dalej proponuje A22, tylko pojęcia nie mam czy tam jest płasko, jeżeli jest to budowałbym plecami do krawędzi mapy. :P


Ostatnio edytowano 25 lis 2013, 12:56 przez gosugamer1, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:50 
Cytuj  
Powinni jakieś miny dodać, czujecie zaminować dom? :P
Btw co się stanie jeśli ktoś zniszczy podpory pod ścianami? To co jest powyżej zawali się? Jest jakiś model fizyczny rozwalania budynku?

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 21.08.2008
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:56 
Cytuj  
ja czuje, ze miny albo jakies systemy zabezpieczające będą.
pułapki = fun

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:57 
Cytuj  
no wlasnie w 7 days to die możesz robic pułapki na ludzi/zombie. Tu byłoby pro.

np. widziałem, ze w 7 days to die, ludzie kopali doły, robili tam kolce z drewna, przykrywali liśćmi i ludzie tam wpadali ;d


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 25 lis 2013, 12:59 
Cytuj  
Ja jestem bardzo ciekaw czy pozwolą na edycje terenu bo póki co jak patrze na engine to jakoś tego nie widzę. Na pewno nie będzie się dało zrobić nic z tymi skałami które są obiektami. Może będzie dało się chociaż jakoś heightmape edytować, nie ukrywam przydało by się.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1448 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 73  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.