Highlander napisał(a):
Nie odstapie, bo to steam ;p
Na moje to to jest mniej zbugowane i plynne niż DayZ mod. Bardzo sensowna ta alpha. I widać progres z każdym patchem. Bugow jako tako dużo się nei uswiadcza. A osobiście cziterstwa nie widziałem. Na pewno lepszy anty czit niż Arma.
Polecam, bo pewnie zagościsz na dluzej niż ja i mogloby Ci podejść, a na razie tanie było. Ja mam problem bo niekoniecznie chce mi się crafcic, ale tu jest to akurat przyjemne. No i gra jest typu, ze trzeab trochę przysiasc.
PS. a szczela się trudno.
Ale craft jest kozak, i nie trzeba farmić 3 miesiące jak w darkfallu żeby wycrafcić konkret broń. Blueprinty to największy problem, ale je dostałeś na samym początku. Jakbyś godzinkę, którą poświęcasz na machanie kutasiksem w bazie spędził na kopaniu to byś sobie zrobił pewnie z 3 mp5'tki.
Cytuj:
e my już mielismy gigantyczna i rozjebali nam przy uzyciu 30 szt C4. Przy takim czyms uszkodzenia zawsze będą duże.
Mieliśmy, ale słabo zaprojektowaną, bo ja to robiłem dla 1 osoby i wtedy jako tako się sprawdzało, ale jak się robi dobudówki i z 1 piętra robi się 7 to koncepcja, że bazy w dolince nikt nie zauważy, idzie się jebać.
Jakbym wiedział, że np. budujemy od razu schron dla 4 osób to bym to zrobił w chuj inaczej. Co nie zmienia faktu, że czy będziemy się budować osobno, czy nawet razem na jednej kratce, to i tak będziemy widoczni, bo nie ukryje się bytowania 4 osób na tak małym terenie.
Dlatego ja bym był w sumie za zaprojektowaniem kolejnej mocnej fortecy, jak będą mieli się włamać to i tak się włamią. Jak się ją dobrze zrobi to będzie się w niej łatwo i przyjemnie bronić - w przeciwieństwie do tego co mieliśmy.
A jeżeli pojedyncze domki to ja bym optował za tym, żebyśmy się nie budowali jeden obok drugiego tylko raczej właśnie się z tymi domkami pochować wedle uznania.