mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 6 lut 2016, 23:34 
 
Atherius napisał(a):
To nie mogłeś poczytać recenzji to byś wiedział na co się nastawić a tak przykra niespodzianka.
RotTR to rozwinięcie TR z 2013 a nie jakaś rewolucja i ewolucja.


Nie chodzi o to, że była to przykra niespodzianka...gra zła nie była i nie załuje zakupu.
Jedyne co to niedosyt odczuwam i już.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 11:11 
 
Wtf Wurm Unlimited? :O

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 11:52 
 
dragon dogma? gral juz ktos na pc? pamietam ze bylo jakos fajne na ps3 ale nie sadze zebym pogral dluzej niz pare dni. xcom juz sie nudzi jakos.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 12:14 
 
Fajna gierka na kilkadziesiąt godzin.
Po prostu próbujesz grać we wszystko na raz i każda gra się nudzi po chwili, też tak kiedyś miałem. :>


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 13:13 
 
Dla mnie xcom będzie na dość długo.
Gra jest dokładnie w stylu jaki lubię.


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 13:19 
 
Piszpan napisał(a):
dragon dogma? gral juz ktos na pc? pamietam ze bylo jakos fajne na ps3 ale nie sadze zebym pogral dluzej niz pare dni. xcom juz sie nudzi jakos.


Fajne, na PS3 miałem ponad 120h, teraz na PC już ponad 60h i nie nudzi się. Tak zajebistej walki z wielkimi przeciwnikami nie ma w żadnej innej grze na świecie ;).


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 14:29 
 
Odpaliłem Rise of the Tomb Raider. Niezły klon uncharted. Graficznie miażdży jaja. Szkoda tylko, że lara przeszła amputację cycków :(


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 14:33 
 
Wzorowali się ale jak dla mnie przy uncharted to nawet nie stało. :>


_________________
@polygamia

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 15:31 
 
Wrócę na moment to The Division: Czy Ubi coś wspominał o tym, że zmniejszą "pancerność" postaci? Pakowanie kilku magazynków żeby zabić AI albo mini robocika była dla mnie mega słaba ale ponoć jeszcze to balansują. Nie mówię, że ma być jak w DayZ ale mogliby coś z tym zrobić...

Świetnie to widać na tym filmiku: https://youtu.be/h4GxWdA6ZNo?t=1754
Koleś pakuje z shotguna a w sumie hp nic praktycznie nie ubywa. Zresztą wszędzie są takie akcje, że wywala się 3 magazynki i zbija hp o 50%. Ja wiem, że oni się chwalą, że to będzie rpg ale c'mon.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 16:01 
 
zaboleq napisał(a):
Wrócę na moment to The Division: Czy Ubi coś wspominał o tym, że zmniejszą "pancerność" postaci? Pakowanie kilku magazynków żeby zabić AI albo mini robocika była dla mnie mega słaba ale ponoć jeszcze to balansują. Nie mówię, że ma być jak w DayZ ale mogliby coś z tym zrobić...

Świetnie to widać na tym filmiku: https://youtu.be/h4GxWdA6ZNo?t=1754
Koleś pakuje z shotguna a w sumie hp nic praktycznie nie ubywa. Zresztą wszędzie są takie akcje, że wywala się 3 magazynki i zbija hp o 50%. Ja wiem, że oni się chwalą, że to będzie rpg ale c'mon.

Waspie żeby coś w tej kwestii się zasadniczo zmieniło. IMHO w becie hp przeciwników było jak najbardziej ok, latałem solo po DZ i często zdarzało mi się czyścić samemu całe spawn pointy, problemów nie miałem. Były 3 rodzaje mobków, zwykłe, purpurowe, i złote/żółte (+ jeszcze bossowie), do tego przeciwnicy różnili się też rodzajami opancerzenia. Ale i tak tylko złote mobki wymagały więcej niż 2 magazynków. Ten fragment na filmiku to jest właśnie najgorszy możliwy przypadek, złoty boss mobek, w pełnym pancerzu, dodatkowo to jest kontent grupowy (misje się skalują) wiec nic dziwnego, że wymagał sporo ołowiu ;)

Edit: Zapomniałem dodać jeszcze, że przeciwnicy często mają słabe punkty, np koleś z filmiku, plecak z amunicją, czy dla gości z miotaczami - zbiorniki z paliwem, które zdejmują im całkiem dużą ilość hp jak się je wykorzysta, a słabsze mobki giną na miejscu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 16:15 
 
nie bardzo kumam na czym ten endgame bedzie polegac:

http://www.gram.pl/news/2016/02/06/the-division-nie-skonczy-sie-na-dobiciu-do-maksymalnego-poziomu.shtml


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 16:19 
 
Na tym co zwykle w tego typu grach - farmie i grindzie ;).

Kwestia gustu czy to komuś się spodoba czy nie.

@zaboleq
Goatus w sumie wszystko wyjaśnił. Wszelkie badassy są strasznie twarde, ale to kwestia samego zamysłu tej gry. Na początku mnie to odpychało, ale jednak się sprawdza.


Ostatnio edytowano 7 lut 2016, 16:22 przez tiomor, łącznie edytowano 2 razy
*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 16:21 
 
Piszpan napisał(a):

Na tym samym na czym polega w diablo i pochodnych? Farmieniu lepszych itemków w group content / pvp? Oczywiście to moje gdybanie bo mało informacji dali na ten temat jak na razie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 16:24 
 
No ale itemków współczesnych broni może w pewnym momencie być już za mało. W grach fantasy RPG mamy nieskończoną ich ilość, pytanie co tutaj, przecież M16 jest w kilkunastu wersjach tylko.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 16:29 
 
M16 normalny, m16 policyjny, m16 z gówna, m16 wojskowy, m16 oddziałów specjalnych, złotogówniany m16 itd...
+ dodatki o różnych nazwach i właściwościach
+ jakieś kolorki etc

Na to przynajmniej zapowiadało się na becie.
Czyli dokładnie to samo co w fantasy, tylko masz to zamiast miecza z knagi smoka i zwykłego stalowego mieczyka :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 16:30 
 
Gra po 3-6 miesiącach zemrze. O ile zakład? ;p swoje zarobią to swoją drogą.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 16:32 
 
O co? ;)

(zajarałem się tą grą jak dawno żadną)

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 16:33 
 
Sobtainer napisał(a):
No ale itemków współczesnych broni może w pewnym momencie być już za mało. W grach fantasy RPG mamy nieskończoną ich ilość, pytanie co tutaj, przecież M16 jest w kilkunastu wersjach tylko.

erm, zakładasz, że jedna wersja ma stałe statystyki, co ma sens w odniesieniu do realizmu, ale średnio się przekłada na RPG. W division z tego co zaobserwowałem w becie możesz mieć 10 sztuk m16 w tej samej wersji, różniących się statystykami. Coś jak długi miecz, długi miecz +1, długi miecz +2, itp itd tyle, że w wersji bazującej na czasach współczesnych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 16:58 
 
wyglada jak uo2 , ale pewnie to scam ;d
http://www.playwildterra.com/


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 7 lut 2016, 17:18 
 
No bez jaj. UO miało lepsze animacje niż to :v

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 899, 900, 901, 902, 903, 904, 905 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.