zaboleq napisał(a):
Wrócę na moment to The Division: Czy Ubi coś wspominał o tym, że zmniejszą "pancerność" postaci? Pakowanie kilku magazynków żeby zabić AI albo mini robocika była dla mnie mega słaba ale ponoć jeszcze to balansują. Nie mówię, że ma być jak w DayZ ale mogliby coś z tym zrobić...
Świetnie to widać na tym filmiku:
https://youtu.be/h4GxWdA6ZNo?t=1754Koleś pakuje z shotguna a w sumie hp nic praktycznie nie ubywa. Zresztą wszędzie są takie akcje, że wywala się 3 magazynki i zbija hp o 50%. Ja wiem, że oni się chwalą, że to będzie rpg ale c'mon.
Waspie żeby coś w tej kwestii się zasadniczo zmieniło. IMHO w becie hp przeciwników było jak najbardziej ok, latałem solo po DZ i często zdarzało mi się czyścić samemu całe spawn pointy, problemów nie miałem. Były 3 rodzaje mobków, zwykłe, purpurowe, i złote/żółte (+ jeszcze bossowie), do tego przeciwnicy różnili się też rodzajami opancerzenia. Ale i tak tylko złote mobki wymagały więcej niż 2 magazynków. Ten fragment na filmiku to jest właśnie najgorszy możliwy przypadek, złoty boss mobek, w pełnym pancerzu, dodatkowo to jest kontent grupowy (misje się skalują) wiec nic dziwnego, że wymagał sporo ołowiu
Edit: Zapomniałem dodać jeszcze, że przeciwnicy często mają słabe punkty, np koleś z filmiku, plecak z amunicją, czy dla gości z miotaczami - zbiorniki z paliwem, które zdejmują im całkiem dużą ilość hp jak się je wykorzysta, a słabsze mobki giną na miejscu.