Powiedzmy to sobie szczerze. Najlepsza tzw. itemizacja wywochdzi sie z gier DnD, HERO i DotA.
Z jednej strony itemy nie rozjebuja gry (+729364 int), a z drugiej strony naprawde mocne itemy sa poprostu mocne. Co niekoniecznie wynika z tego ze maja jakies kosmiczne liczby w opisie, a np. ciekawe aktywne zdolnosci.
Cała reszta to imo kopiowanie dosc nieudolnego schematu z EQ, z potem z WoWa ktory doprowadzil go na skraj smiesznosci.
Cytuj:
Nie zgadzam się. Nie wiem czemu sądzisz ,że zaoferowanie trochę lepszego 'gearu' to zmuszanie graczy do grania ,a zaoferowanie duzo lepszego lub kosmetycznego gearu (w grze gdzie gear sie nie liczy) to już jest cacy i nie zmuszanie?
Sam sobie odpowiedziales.
Natura ludzka. Kazdy bedzie starał się być najlepszy. Jeśli itemki daja wyrazna przewage, to 98% graczy czuje sie zobligowana zeby go farmic. Po trupach, jak najszybciej, miec, miec miec.
Levele, tierowanie etc. to jest zmuszanie graczy do grania. Dlatego tak doskonale sprawdza sie wydawania contentu, ktory sprawia, ze bedziesz lepszy. Gracze go kupią, bo będą lepsi niż motłoch na serwerze. Gracze będą płacić abo, zeby wyfarmic epaxa.
To jest psychologia.
Jeśli itemki nie daja przewagi albo jest ona minimalna, to większość graczy machnie na to ręką i nie będzie sobie zadawać trudu i proprocje się odwracają..
Jeśli w GW2 bedzie jak w GW1 to pewnie kolejne expansiony nie będą dawać żadnej przewagi.