mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 162  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 2 mar 2013, 12:04 
Cytuj  
w quakelive pewnie nie, w cpma juz pewnie tak. Pewnie obejrze jeszcze raz ;d ale od razu sprawia, ze chce mi sie zagrac ;]


_________________
.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 2 mar 2013, 17:40 
Cytuj  
Tak mnie natchneliście do oglądania innych wypasnych filmików gdzie siępopisują:
http://www.youtube.com/watch?v=YbnNpUv0DDo


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 3 mar 2013, 04:29 
Cytuj  
Ci ludzie o q3 CPM co tak cisną z rakiet muszą mieć jakieś mikrochipy w mózgu od liczenia trajektorii :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 mar 2013, 07:44 
Cytuj  
Bez kitu, w ogole nie ma porownania odnosnie skilla miedzy quake a jakimis innymi fpsami. Ilosc rzeczy do ogarniecia jest znacznie wieksza.

Trzymam kciuki za projekt 2GD o nazwie Reborn, jak bedzie kickstarter to chyba 1 raz zaplace.


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 3 mar 2013, 08:42 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Bez kitu, w ogole nie ma porownania odnosnie skilla miedzy quake a jakimis innymi fpsami. Ilosc rzeczy do ogarniecia jest znacznie wieksza.

UT > Q!

Tak, jestem fanbojem UT! :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 mar 2013, 21:58 
Cytuj  
jak jestes fanbojem UT to mam dla Ciebie newsa odnosnie Rise of the Triad:
"If we had to compare ROTT to another game it would be ROTT 95. If we HAD to compare it to another multiplayer game it would be Unreal Tournament."

duży plus leci. http://riseofthetriad.net/web/app.php/features/ gra ma byc fast paced + air control. ogolnie ambitnie imo. http://shootersmania.blogspot.com/2013/ ... triad.html

a jakby ktos chcial pograc w quakelive i nie bawic sie z lego quake configiem - plaskie tekstury, to polecam ten:
http://www.esreality.com/files/placeima ... -injx1.jpg
r_gamma 1.5
r_overBrightBits 1
r_mapOverBrightBits 1
r_lightmap 0
r_fullbright 0
r_picmip 0
r_vertexLight 0
r_contrast 1
r_enablePostProcess 1
r_enableColorCorrect 1
r_enableBloom 0
r_textureMode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR

hud+config
http://www.funender.com/quake/files/injx/injxqlhud.zip

Ja akurat swoj przerobilem z rapha configu i dodalem powyzsze opcje.

haha, film motywacyjny ;D http://www.youtube.com/watch?v=7eSlxii7FpY


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 4 mar 2013, 07:25 
Cytuj  
ROTT to ostatnia nadzieja bialych;) Trzymam kciuki, tylko zeby nie bylo tak jak ostatnio z Painkillerem. Giera w multi od samego poczatku byla martwa.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2013, 09:06 
Cytuj  
Mozliwe, ze najpierw skupiaja sie na SP, multi bedzie ok ale chyba po premierze beda sporo poprawiac, mimo wszystko ma wyjsc stabilny, spoko MP, z old school trybami. Gra na pewno bedzie miala support dla LAN. W painkillerze byl w ogole problem z wyszukiwaniem serwerow nawet....

Sama gra ma prawie okolo 4 razy taka popularnosc jak Insurgency.

Prawdziwa nadzieja bialych to Reborn od 2GD.


_________________
.

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 4 mar 2013, 14:29 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
Ci ludzie o q3 CPM co tak cisną z rakiet muszą mieć jakieś mikrochipy w mózgu od liczenia trajektorii :P


szczerze mówiąc w vq3/vql jednak trudniej trafić air rocket, ponieważ stosunek prędkości w stosunku do prędkości jest lepszy dla rakiet w cpma (czytaj : rakiety szybciej zapierdzielają w stosunku do graczy :D ), oraz mają silniejszy splash i odrzut, dmg to zależy czy mówimy o cpm 1.41 czy 1.43 itp ;)

tak czy siak filmiki ładne, a te rott to dla mnie spore zaskoczenie, chociaż dopóki nie zobaczę to nie uwierzę, przypomnę parę przykładów gier które miały być competetive a wyszło im to w ostatecznym rozrachunku miernie

ut3 (pamiętam że na początku nei można było nawet tworzyć zahasłowanych serwerów, a gra na publikach miała przez pierwsze dwa miesiące usterki typu nie można zacząć gry bo jakiś leszcz odszedł od komputera i nie wcisnął ready a opcje serwera nie pozwalają na zaczęcie gry z większością zamiast całości graczy, czy też na wyłączenie tej funkcji, brak możliwości modowania gry żeby ją doprowadzić do jakiegoś stanu gry)

pewnie pominąłem jakieś inne średniackie tytuły które powstawały poza głównymi franchise, ale one zazwyczaj miały 10 osób na serwerze w dniu premiery, z czego 6 to byli devsi, więc whatevs
quake 4 - gra była w miarę grywalna dopiero od wyjścia community moda na którym były rozgrywane turnieje nawet te sponsorowane na id, jednak to nie na wiele jej pomogło i zainteresowanie względnie mierne przez pierwsze 3 miesiące, a potem go już nei było i turnieje skończyły się niecały rok po premierze, tak samo z ladderami, jakimiś ligami etc.

quake wars - twórca et pro które uratowało oryginalne et, po zobaczeniu qw stwierdził że ta gra jest skazana na porażkę, miał racje

wolfenstein - wszyscy rzucili w kąt po zobaczeniu multiplayer dema, o ironio zainteresowanie oryginalnym rtcw eksplodowało tworząc z miejsca nową scene po wydaniu... również mp dema :D

brink - jakiś pi arowiec nawet udzielał się na forum crossfire żeby zjednać sobie community et, ale sama gra była tragiczna, z resztą dla mnie każdy fps z oskryptowanym częściowo movementem musi być tragiczny, koniec kropka

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2013, 15:51 
Cytuj  
A jest cos takiego jak zmodowany QL?
btw. teraz to ostatni bastion to chyba tylko QL?

jest jeszcze warsow, teraz jest na greenlight i chca dodac do steam. Jak to podsumowali na crossfire w stylu "50 players, 2000 votes" ;d gralem w to chwile i nie bylo tragiczne.

Masz nową shootmanie i troche graczy quake w to gra, ale ogolnie leją z tej gry ;p

na gamestv widac, ze ET nie jest tak martwe jakby sie wydawalo. Ale ET to juz jednak inna bajka niz full arcade quake. Ciekawe czy dirtybomb bedzie w miare dobre czy tragiczne.

Zaprawde powiadam Wam, ze jak puszcza kickstartera dla 2GD Reborn to zaplace 1 raz ;d


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 4 mar 2013, 16:55 
Cytuj  
Dirty Bomb ma sie nijak do szybkich shooterow.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2013, 18:46 
Cytuj  
odnosnie ql, to ja wiem tylko o pql http://www.quakelive.com/forum/showthre ... L-Movement

condziu- niby nie, ale wlasciwie o nowych szybkich szuterach wiele sie powiedziec nie da bo ich nie ma. A brink byl szybszy mimo wszystko. O dirty bomb sie wspomina, bo robia to tworcy ET... chyba bardziej z nostalgia, niz nadzieja...


jeszcze ROTT:
Q: "Being that the game is in the Unreal Engine, how easy will it be to mod the game and build custom levels? The same as any Unreal engine game? Would be nice to get, maybe, a tile-based editor like the original. Might be asking for too much though. :)"
A: "As easy as we can make it! The game will be fully moddable and we're streamlining UE3 with our assets as best we can for everyone!"

Q: "Hey, if you guys are releasing a playtest version for the beta testers, should we expect a pre-sale very, very soon?"
A: "Pretty soon, yes"


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 mar 2013, 21:49 
Cytuj  
ROTT:

Q: oh well that's what i am guessing when you said "fully moddable" but i am wondering what a full wolfenstein total conversion would look like for ROTT 2013
A: Sure, you can make your own assets if you wish. Do a Wolf Total Conversion if you like, just don't try to sell it and make ZeniMax mad! :P

shut up and take my money. ;d


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2013, 00:12 
Cytuj  
ROTT, rakietka:
http://www.youtube.com/watch?v=Jam-lXgo ... e=youtu.be

malo co widac, ale raczej powinno byc zywsze ;]


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 mar 2013, 07:19 
Cytuj  
ciekawe czy od 17 sekundy do 20tej filmik jest przyspieszony, czy to normalne tempo.
Anyway, rozwalilem monitor rzucajac w niego monetami.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2013, 10:49 
Cytuj  
Tez jestem ciekaw czy to przyspieszenie.

http://esreality.com/post/2397274/quake ... ents-leak/
heh, quakelive na steam?

acziwy w ROTT http://devinwatson.com/SteamSchema/217140.html

btw. klling floor 2 ? czyli kolejne zombiaki.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... ostcount=1


_________________
.

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 mar 2013, 17:58 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
A jest cos takiego jak zmodowany QL?
btw. teraz to ostatni bastion to chyba tylko QL?

jest jeszcze warsow, teraz jest na greenlight i chca dodac do steam. Jak to podsumowali na crossfire w stylu "50 players, 2000 votes" ;d gralem w to chwile i nie bylo tragiczne.

Masz nową shootmanie i troche graczy quake w to gra, ale ogolnie leją z tej gry ;p

na gamestv widac, ze ET nie jest tak martwe jakby sie wydawalo. Ale ET to juz jednak inna bajka niz full arcade quake. Ciekawe czy dirtybomb bedzie w miare dobre czy tragiczne.

Zaprawde powiadam Wam, ze jak puszcza kickstartera dla 2GD Reborn to zaplace 1 raz ;d



sory, że tak dawno nie pisałem ale ostatni post tutaj pisałem pod wpływem i odpowiedzi jakoś mi umknęły ;)

w każdym razie warsow to taki twór w który gra trochę ludzi ze sceny cpma albo clan areny któym nudzą się mapki w quake, różnica gameplayowa to trckjumping do którego ktoś ogarnięty w quake przyzwyczaja się dosyć łatwo (przez co w pewnym momencie różnica między graniem w warsow i cpm polega na tym na jakie mapki mamy ochote)
za to nowi mają się trochę gorzej niż w quake bo masz dwa różne rodzajów skoków i odbicie od ściany jak w ut, dla kogoś kto zjadł zęby na kwaku to po prostu parę nowości, ale dla kogoś z zewnątrz w połączeniu z resztą gameplaya a'la quake to już natłok i dostajesz mocniej w dupe niż w quake

a co do quake live to jedyna rzecz o jakiej wiem odnośnie modowania to fakt, że ktoś zrobił execa któy odpala gre z pominięciem otwierania przeglądarki, niby komuś to ułatwiało życie, ale nie jestem pewien (prism)

ten filmik z rott z rakietą spadającą do studni wygląda na fan - made, jest gdzieś dostępny klient? :D


et chyba też ściągnę :)

a dirtybomb = brink pod przeglądarkę, bo brink był klapą jako produkt retailowy, więc teraz popatchują to, dadzą jakieś inne mapki i puszczą z itemshopem, czyli fail

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2013, 18:56 
Cytuj  
Nie ROTT nie wyszlo, jedynie co pisza o release czy beta to "SOON". Ale sledzac ten tytul wizje maja jasna, wyglada, ze chca po prostu zrobic klasyczny remake.
http://www.youtube.com/watch?v=CmCQKcbk7cA boom baby ;d rocket jump w 1:09!
Warsow niby ok ale brakuje mu jaj.
Ja w quakelive gram na Prism i sobie chwale, polecam.

http://dirtybombers.com/ - co jak co ale tu są swietne artykuly i jesli gra bedzie w 50% co koles tam opisuje to moze byc niezle, aczkolwiek duzo wolniejsze pewnie od ET.Ale to ma byc przez przegladarke? Z tego co widze to raczej nie bedzie to pay2win i obiecuja support dla competitive, spectatora itp. Jak wyjdzie, to sprawdze w koncu za free. Takie tribes przeciez jakos sobie dziala a ma jakiegos tam item shopa. Najwazniejsze, zeby movement nie byl oskryptowany.

super artykul o serwerach, ladderach itp. http://dirtybombers.com/gaming/servers- ... ers-oh-my/


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 mar 2013, 19:34 
Cytuj  
nie moge edytowac...

to bardzo wczesny gameplay z multi, mysle, ze wiele sie zmieni http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=bgm ... =endscreen


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 mar 2013, 20:59 
Cytuj  
strasznie dziwnie FOV ustawiony, chyba, ze nagrywali kamera ekran monitora i im sie caly nie zmiescil;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 162  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.