mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 88  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 19:17 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
jak sie robi nowe miasto? ;d

dobra giera, ale malo czasu :/

Rekrutujesz jednostkę pioneer - czy jakoś tak się to pisze
Tylko nie próbuj jej upgrade-owac bo wtedy traci możliwość zakładania wiosek :/

BTW czy to że "zakupimy" pioneer jako grupę czy squad to ma jakąś różnicę oprócz kosztów?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 19:20 
Cytuj  
tak, ale nie ojro tylko $ i z couponem na 10% czyli 36$. Sciagnelo mi dokladnie: -116,41 zł

Ale czasu by grac coraz mniej ;)

Pionierzy mi robia outposty tylko, chyba, ze jestem slepy. ;d


_________________
.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 19:39 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
tak, ale nie ojro tylko $ i z couponem na 10% czyli 36$. Sciagnelo mi dokladnie: -116,41 zł

Ale czasu by grac coraz mniej ;)

Pionierzy mi robia outposty tylko, chyba, ze jestem slepy. ;d

HA!
Przycisk settle jest po lewej stronie ikony jednostki - niedaleko przycisku outpost.
Problem jest taki, iż aby założyć nową wiochę trzeba spełnić parę warunków:
- wioski nie moga być bliżej siebie niż 8 pól
- można osiedlać się tylko na miejscach gdzie są "zielone" pola(tu uwaga bo jest także fioletowy kolor). Tzn, tam gdzie mozna coś uprawiać w ziemi - czyli wszelkie "wyschnięte" ziemie ni hu hu :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 21:15 
Cytuj  
skad masz kupon? :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 21:15 
Cytuj  
podawal warhammeron, SURVEY2011.


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 21:29 
Cytuj  
Dorzucę w kwestii budowy miast: aby miasto dało się rozbudować do 5 levelu (najfajniejsze bonusowe budynki) trzeba założyć miasto na polu z food minimum 3( 4 powinno być, 5 to wypas).

Idealne miejsce na 1 miasto to takie : pole daje po 5 materiałów i żarcia, w pobliżu jest krysztal, żelazo, złoto, dodatkowe pole z żarciem (kilka rodzaji), shard + rzeka(mozliwość wybudowania doków(kasa i żarcie). (strona 5 tego tematu)

Miasto w którym jest mało żarcia (mieszkańcy głodują) nie będzie się rozwijać, nie zadowolenie będzie rosnąć=spadek dochodu oraz produkcji> najlepsze rozwiązanie>raze.( w grach na poziomie chellenge +, na niższych poziomach trudności, może to nie mieć takiego znaczenia-nie sprawdzałem).

**

Posty: 230
Dołączył(a): 13.11.2007
Offline
PostNapisane: 12 mar 2012, 11:34 
Cytuj  
Da się jakoś przewidzieć, które pola będą mieć te bonusy 5/5, jest jakiś algorytm, który można sobie przyswoić czy jest to kompletnie random?

Którą frakcję możecie polecić do grania, aby była w miarę zbalansowana? Pograłem kilka dni Lordem Reliasem i Królową Porcipinee i jak dla mnie są mocno OP, na hardzie bez większego problemu rozwaliłem 4-5 AI.

Gra może być fajną kopią Master of Magic, ale walki taktyczne wymagają jeszcze sporo doszlifowania. No i dla weterana Fall from Heaven 2 na razie czuć trochę niedosyt - mało ficzersów ;). Oby Kael rzeczywiście zróżnicował rozgrywkę różnymi frakcjami.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 12 mar 2012, 11:55 
Cytuj  
Co do bonusów to radom, ale jeśli pole jest mocno zielone i niedaleko jest dodatkowe żarcie ( do wybudowania w późniejszym czasie) to takie pole będzie miało 5. Podobnie z materiałami> niedaleko gliny poziom będzie 5. Aczkolwiek to może być przypadek.

Co do tych frakcji , którymi grałeś (królestwa) to nie wiem cz y są OP. Ja preferuje Imperium (Wraithy) i nie gram gotowymi bohaterami. Wole sam ich stworzyć.

Jeśli odpalisz grę na Hardzie( i ustawisz rzeczywiście 4-6
przeciwników na Hardzie/Radiculus) + resztę opcji na maxa (max neutrali, mało surowców) i to wygrasz w parę dni to szacun. Mnie zajęło rozwalenie 6 przeciwników na chellengu/hardzie 8dni (raporty z przebiegu gry i screeny tu na forum). AI na hardzie i rad zalewa takimi ilościami, że ciężko się obronić, a jak wpadnie swoim bohaterem+czempy podlevelowane to jest hardcor>miasto bez obrony w postaci czempow z przydatnymi czarami padnie na 100%.
Teraz zacząłem grę dobrymi i idzie mi jak po grudzie na chellengu. Walczę tylko z 1 przeciwnikiem jak na razie i z nutralami. (jak mnie inni znajda to przechlapane, jedyna nadzieja ,że się wezmą za łby między sobą)


Co do AI na razie jest w powijakach (w becie 1 według mnie było lepsze AI, ale nie umiało korzystać z czarów). Ta beta 2 to raczej testowanie zoptymalizowanego silnika po 1 becie (która dość często craszowala>parę razy na dzień)+ dodali troszkę contentu. W ten czwartek ma być beta 2B, może byc ciekawiej, ale dopiero beta 3(wiosna, może w ciągu miecha) przyniesie poważniejsze zmiany w zakresie contentu. 4 to będzie coś i na jej podstawie będą się zastanawiać wydajemy or testujemy i upgrejdujemy dalej (ale to lato).

http://forums.elementalgame.com/419478 warto przeczytać (jeśli nie czytaliście jeszcze)

**

Posty: 230
Dołączył(a): 13.11.2007
Offline
PostNapisane: 12 mar 2012, 12:45 
Cytuj  
Zacząłem się uczyć gry na challengu i default wszystkie inne ustawienia, grając Reliasem i bonusy dla chempów (exp) ma wręcz śmieszne. Skończyłem grę rozwalając wszystko mając 7 god-mode chempionów.

Potem przesiadłem się na hard i na Królową Porcipinee. Z ustawień zmieniłem monster na dense, ale imo to chyba jeszcze tylko bardziej ułatwia, bo jest na czym levelować champów. Rozegrałem kilka partii i było chyba jeszcze łatwiej niż Reliasem. Jeśli spotkam AI to nie czekam tylko od razu rushuję i to wystarczy by wygrać. Do 70 tury mam już zniszczone pierwsze AI i 3-4 miasta, nie zakładając żadnego. Od tego momentu jestem już stale na topie punktacji siły militarnej.

Od początku produkuję właściwie jedynie pionierów, których czas produkcji jest też imo za krótki. Wystarczy stawiać outposty gdzie się da i AI biega tylko pomiędzy nimi niszcząc je i dając czas na podesłanie uber elity do kontrataku. Stracone outposty banalnie łatwo odbudować, można się nimi bufforować od AI, które mamy z jakiejś flanki. W momencie kiedy AI rusza na nas to wiemy to na 10 tur zanim dojdą do jakiegoś miasta.

OP w przypadku Królowej Porcipinee jest to, że dostaje na start zbyt mocną magię, w tym przede wszystkim summon shadow warg na 3 levelu kosztujący tylko 1 mana na turę, którym można od pierwszej rundy wyczyścić wszystko w okolicy, dostając przy okazji chore ilości expa dla królowej i dla pierwszego random champa, którego robimy tankiem. W ciągu około 30-40 tur obie postacie są na 4 levelu. Jeśli dostaniemy trait summoner, to warg dostaje 6 level (wg opisu powinien 1 level tylko, więc może to bug) i armie wroga można po prostu gwałcić, pomimo jego liczebnej przewagi na hard. Poza tym Porcipinee dostaje na start itemek (korona), który nie jest hełmem i który można przekazywać innym champom (imo bug), a itemek ten pozwala na stałe zbuffować tego champa wszystkimi dostępnymi spellami i nie ponosić kosztów w manie co turę za te buffy. A więc tank dostaje za darmo bonusy do dodge, hp, regenerację hp co turę w tactic combat - wszystko od kilku pierwszych tur gry.

Do tego szkoła magii życia jest OP. Niektóre spelle w walce taktycznej np. Shrink. Królową można bardzo szybko wylevelować, a dobry caster zmniejsza smoka czy innego silnego przeciwnika i ten traci połowę ataku, co można już w miarę łatwo wytankować drugim też już dopakowanym champem. Szczególnie, że caster który zmniejszył moba, ma heale, gdyż jest to ta sama szkoła magii - również błąd designu jak dla mnie. Wszystko to pozwala zebrać szybko masę mocnych artefaktów i leveli.

AI owszem zalewa masą militii i spearmeanów, ale w większości wypadków ciągle wystarczy ta startowa trójka (królowa, warg, pierwszy champ), żeby podbijać kolejne miasta. Czasem trzeba tylko im podesłać 1-2 milite, które pójdą jako mięso armatnie i zablokują wroga na początku walki. Drugi AI pada w okolicach 110 tury, a ja posiadam koło 7-8 miast i dziesiątki outpostów.

Nie zauważyłem, że można robić własne postacie lol, dzięki za podpowiedź. Idę przetestować, mam nadzieję, że teraz będzie lepiej.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 12 mar 2012, 13:02 
Cytuj  
No ciekawa taktyka (ale dla mnie za banalna idziesz jak armia czerwona >masą :P)

Podług tego co pisał , chyba frogboy z czasem AI uczy się wykorzystywać stworzone jednostki. Ale ,żeby tak się stało musisz właśnie stworzyć bohatera rozegrać nim grę, natworzyć ciekawych jednostek (np tanie i skuteczne), a później wystawić go przeciwko sobie. Będzie on wtedy produkował takie jednostki jakie ty robiłeś ( przeciwnik z reguły ma surowców pod dostatkiem, więc jest szansa ,że nagle zaleje cie pełnymi armiami w full plate castując fireballe :D).

Jeśli jest tak jak piszesz to warto ta taktykę opisać na forum FE bo to jest imo taktyka na głupie AI w Hirkach 6. Może dzięki temu coś obmyślą, bo z taką taktą jest za prosto i banalnie co w efekcie przełoży sie na nie grywalność. (Ja osobiście preferuje ostrożne i wolne rozgrywanie gry lubię się delektować rozgrywką. Twoja takta<nie mówię ,że zła> jest jak połknięcie lodów w całości i nawet ich nie polizanie<hu wie jaki mialy smak> :P )

**

Posty: 230
Dołączył(a): 13.11.2007
Offline
PostNapisane: 12 mar 2012, 13:40 
Cytuj  
Wiesz, nie będę raczej dawał fory AI, żeby jak mówisz delektować się grą. To jest dobre na dwa trzy razy jak uczysz się gry, a potem staje się nudne. Liczę, że w przeciwieństwie do Fall from Heaven 2, FE zaoferuje niezbugowane multi, a dopiero tam się zacznie prawdziwa gra. Moje największe oczekiwanie wobec tej gry to ciekawy balans i multi podobne do tego z Master of Orion 2, gdzie miarą progresu nauki gry było to do której tury się dotrwało. Póki co balans w FfH2 jest na pewno lepszy, choć też nie idealny (istnieją uber strat, ale nie są takie łatwe do odkrycia), ale FE kupiłem w ciemno dlatego, że balansuje to ta sama osoba, więc jestem dobrej myśli.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 mar 2012, 06:47 
Cytuj  
http://forums.elementalgame.com/419942
Beta 2B najwcześniej 22 marca :( Ale zapowiedz tego co dostaniemy jest smakowita.

@Meta
Ja tez chcę , żeby FE miało dużo lepsze AI prosta gra = nuda i nie grywalność. Nawet jeśli Stardock się nie popisze (wątpię bo ta gra i Rebelion to są być lub nie być dla nich) to moderzy poprawią (ewom stało się grywalne tylko dzięki modom).

Multi według zapowiedzi będzie dopiero po wydaniu FE (gdy już będzie dopracowane), wtedy zajmą się tylko i wyłącznie multiplayerem( i pewnie jako free dlc przynajmniej dla pre orderowców).

Ja osobiście pokładam największe nadzieje w kampanii/kampaniach (to może być dopiero coś).

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 13 mar 2012, 16:23 
Cytuj  
Jeżeli AI jest lepsze w Becie niż w WOM to ogromny skok do sukcesu. W finalnej na pewno będzie lepsza ;).

Dla mnie i tak gra stanowi ogromne wyzwanie i cięzko mi się w nią gra. Eh wracam po póltora tygodnia przerwy ;/

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2012, 16:26 
Cytuj  
ja czekam juz na ta nowa wersje bety - ta mnie znudzila w koncu,AI jednak slabe jest, chetnie te nowe ficzersy zbadam po 22gim


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 mar 2012, 16:44 
Cytuj  
No też chcem w łapki tą 2b bete(widać już palce Kael a w różnicowaniu frakcji>imo jak w FFH). Ale dopiero beta 3 przyniesie to co tygrysy lubią najbardziej>mody. Znudzi się gra goła to będzie się grało z modami, a ich powinno być już parę na wejściu B3.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2012, 20:57 
Cytuj  
http://forums.elementalgame.com/419942
Fallen Enchantress - Faction Differentiation


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 14 mar 2012, 19:04 
Cytuj  
They are thinking about giving a Steam activation key at the release for Stardock Store pre-purchasers I think, they said it possible on the Twitter to somebody. I hope they will officially announce that and I will pre-purchase the game from Stardock Store right now.

https://twitter.com/#!/stardock/stat...41313309982720

**

Posty: 263
Dołączył(a): 26.02.2012
Offline
PostNapisane: 14 mar 2012, 20:36 
Cytuj  
Fajnie jakby była możliwość wrzucenia klucza ktory mam ze stardock store do Steam :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 mar 2012, 20:54 
Cytuj  
kupiłem ale nic nie dali, zero maila kodu , poczekam

ticketa zrobiłem bo nic nie ma w historii zakupów a z karty ściągnęło, nawet w koszyku dalej jest gra...


_________________
psn

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 14 mar 2012, 21:27 
Cytuj  
Spokojnie , ręcznie obsługują (moze potrwac do paru godzin, ale z reguły 1-2 godziny max). Prawdopodobnie gra się dobrze sprzedaje i po prostu jest kolejka .

CavieZ napisał(a):
Fajnie jakby była możliwość wrzucenia klucza ktory mam ze stardock store do Steam :(


No właśnie taka możliwość prawdopodobnie zaistnieje.


Ostatnio edytowano 14 mar 2012, 21:30 przez warhameron, łącznie edytowano 2 razy
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 88  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.