mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 564 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 29  Następna strona

Kto jest najtwardszy od 40 milleniow?
Space Marines 48%  48%  [ 76 ]
Space Marines 53%  53%  [ 84 ]
Liczba głosów : 160
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 lut 2009, 17:55 
Cytuj  
Pomyslodawce, wrzucenia tej gry na steama powinni lamac kolem. 10 razy bym to zaktualizowal normalnym paczem. :/


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 09:43 
Cytuj  
Ktos moze ukonczyl juz kampanie i moze powiedziec jak dluga jest ta gra? Jestem na misji gdzie mam zabic wraithlorda. Nie mam jeszcze ani dreada ani predatora, wogole sa w kampanii dostepne?


_________________
Χ Ξ Σ

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 09:58 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ktos moze ukonczyl juz kampanie i moze powiedziec jak dluga jest ta gra? Jestem na misji gdzie mam zabic wraithlorda. Nie mam jeszcze ani dreada ani predatora, wogole sa w kampanii dostepne?


Tylko dread jest dostępny i warto go mieć w squadzie (koniecznie ancient defender z drzewka health).

35dni
75k punktów


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 10:03 
Cytuj  
Troche slabo, ze nie ma predatora, ale chociaz dredem sie pobawie. Dzieki za podpowiedz w co pakowac.


_________________
Χ Ξ Σ

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 10:08 
Cytuj  
Zalezy jaki poziom trudnosci. Na primarch mozna sobie dreada odpuscic raczej bo pada jak szmata. Na primarch bez zkoxanego cyrusa nie podchodzic w ogole do zadnej misji zreszta.

Na nizszych imho dread powinien miec dzialko ( meele ssie, za wolny jest, kreci sie dookola, zanim zada sensowny dmg to starcie sie konczy), barrage robi taka sieke ze az milo popatrzec. Piechota, pojazdy, budynki, wszystko sie rozpada. Docelowy setup dreada to punkty w skillach do samonaprawy, hellfire ammo, venerable w odpowiednich drzewkach.

Te dodatkowe misje to sie robi raczej dla itemzow, i expa. Przed ostatnia bedziesz mial 3 dosc trudne misje z rewradem w postaci termosow. Potem zdobyc gear do nich i jazda na ostatnia.

Preda nie ma niestety.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 10:11 
Cytuj  
czy warto dow 2 kupic dla samej kampanii single player?

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 10:16 
Cytuj  
Huba napisał(a):
Na primarch bez zkoxanego cyrusa nie podchodzic w ogole do zadnej misji zreszta.


A on po co? Dla instant reza w stealtcie?


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 10:18 
Cytuj  
Hm.... IMHO tak. Chociaz tak na prawde ta gra jest robiona na multi i kampania to tylko przymiarka.

Co do samej kampanii zdania sa podzielone. Jedni psiocza ze tylko bossy i bossy, inni sie zachwycaja ze fajne.

Ujme to tak, kampanie skonczylem 2 razy na easy i med. Na primarch dalem sobie spokoj przed misja z avatarem. Ale tez da rade w koncu.

Kampanii w red alert 3 nie ruszylbym jeszcze raz.
Ot taka roznica ze basebuilding crap to juz widzialem milion razy i srednio to fajne. To co oferuje DOW2 nie jest idealem, ale gra daje duzo radochy z kombinowaniem squadami.

Polecam "niestandardowe" buildy jak np meele tactical squad.

EDIT: MagPS: walic instant reza, szkoda skillpointow na ten crap.

Daje mu sie slot na akcesorium dodatkowy, ammo specialist, a potem max w stelfa.

Po co? Rozwalanie budynkow ze stelfa, wrzucanie granatow/meltabomb. Powershot ze snajperki rozwala strzalem kazdego tyranida oprocz carnifexa ( 1shot w synapse i robale dostaja szalu atakujac siebie) i kazdego orka. Na primarchu jak wskoczysz na chama w nieprzygotowany teren to nawet stimpack/banner spam moze nie pomoc. Cyrus jest swietny do oczyszczania "klopotow". Na nizszych poziomach trudnosci wystarczy Thaddeus z granatami, a potem w termosie ze skillem na niesmiertelnosc po teleporcie i teleport spam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 10:46 
Cytuj  
Ja gram na przedostanim poziomie trudnosci i bez Cyrusa nie wyobrazam sobie niektorych misji. Stealth plus niszczenie budynkow must have.
Mendol napisał(a):
czy warto dow 2 kupic dla samej kampanii single player?

Dla mnie gierka swietna. Zazwyczaj szyko sie nudze, a tu mnie kampania wciagnela. Z tym, ze ja lubie swiat WH40K, w sumie jeden z moich ulubionych. Najwiekszy plus to oderwanie od monotonii budowania bazy. Na wyzszych poziomach trudnosci trzeba sie troche pomeczyc, nie da rady grac na pale zaznaczajac wszystkich i do przodu jak to jest w znacznej czesci rts-ow.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 mar 2009, 20:08 
Cytuj  
w jakie atrybuty polecacie wrzucac pkt jednostek? nie chcialbym sie ocknac za pare misji z bohaterem i jednostkami ze zjebanymi statami ;)

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 mar 2009, 20:56 
Cytuj  
Generalnie:

Generalnie do atutu ktory chcemy miec. Puste punkty sie nie oplacaja.

Tarkus:
Wytrzymalosc: Zdecydowanie do veteran gear, potem imho sa wazniejsze rzeczy.
Energy: dodatkowe accesory.
Albo ranged albo meele na maxa. Wbrew pozorom Tarkus w meele wymiata. Jest cholernie wytrzymaly, i tak ma taunta, zreczniej rzucac granatem ( range), tactical march upgradowany zmniejsza dmg received.
Thaddeus:
Pod ostatni skill wytrzymalosc, i meele. Energy do dodatkowego slota na ccesory.
Avitus: Wytrzymalosc do Honory terminatorskie. Ranged max, Meele nic, energy reszta. ( dluzej wali z focus fire, a to fajny skill)
FC:
Wytrzymalosc pod ostatni skill, ranged/meele max ( jesli idziemy ranged to meele do battle cry, bardzo zwieksza szanse na instakill). Energy: dodatkowe accesory.
Dread:
Wytrzymalosc do selfrepair. Ranged pod hellfire ammo. Energy do Venerable.
IMHO meele dread jest zenujacy, za wolny, stuckuje sie, kreci dookola bezsensu, latwo pada. Ranged cannon barrage jest z kolei poprostu niszczycielski, wiec wybor jest oczywisty.

Cyrus: Energy max, Meele do dodatkowego accesory, Ranged max.

Cyrusa musze jeszcze potestowac. Ze snajperka, dobrym stelfem i zestawem granatow/melta/demolition moze wyczyscic ladny kawal mapy. Ale z flamerem tez wymiata niesamowicie. Co kto woli.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2009, 00:37 
Cytuj  
Ja cyrusem gralem tylko tam gdzie musialem.

Na co komu takie nieopancerzone chuchro. Tarkus biega z granatami i odciaga ogien, avitus reza z boltera jak slayer na gitarze, tadek rozprasza przeciwnika a kommander dobija reszte z mlotka.

Zeby nie bylo, jestem na ostatniej misji w grze na poziomie captain.


_________________
Nestor#1522

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2009, 06:54 
Cytuj  
Ostatni boss jest chyba najłatwiejszy ze wszystkich


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 4 mar 2009, 09:20 
Cytuj  
No nawet na primarch sa mozliwe 2 style przechodzenia gry.
1. Thaddeus invul tanking. Spamujemy teleport sciagajac na tadka co sie da, reszta rozwala. (Przed termoska raczej niemozliwe, nawet rally/stimpack spam nie pozwala przezyc attack move na primarch).
2. Stelf cyrusem. Tutaj rozwalanie wszystkiego co sie da ze stealth, reszta dobija. Zdecydowanie latwiejsze na primarch niz inne sposoby.

No i co kto lubi, niektorzy wola silowo, inni spec ops.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2009, 09:52 
Cytuj  
Curus jest przydatny zanim dostanie sie dreda. Na misjach z eldarami jest swietny do niszczenia budynkow. POtem z niego zrezygnowalem. Z bosow jakas w sumie tylko idranel sprawila mi troche klopotow, ale jak sie ja wyciagnelo na gore to poszlo latwo. Ostani jest prosty, chociaz pare razy podnosilem team, bo zabija dosc szybko jakims pluciem.


_________________
Χ Ξ Σ

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2009, 10:38 
Cytuj  
Rozumiem ze avatara i warbossa to tak na lajcie pojechales? :D

Ja musialem z cyrusem zrobic carnifexa. Kite'owanie gorsze jak w wowie :) No i co to kur.. jest bioplasma? :D


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 mar 2009, 10:52 
Cytuj  
Warboss byl trywialny, z tym ze walka byla dluga. Avatar niewiele trudniejszy. Mozna bylo go wyciagnac pod schody praktycznie bez obstawy. Duzo ciezszy byl dla mnie na poczatku wraithlord. Nie mam pojacie co to jest bioplasma . :)


_________________
Χ Ξ Σ

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 4 mar 2009, 11:55 
Cytuj  
Ostatni boss rozczarowuje. Jesli sie utrzymalo shriny i zostawilo rosarius na koniec, to walka nie stanowi absolutnie zadnego problemu. Tego sie po prostu nie da spartolic nawet na primarch. Rosarius/stimpack/Gabriel shield spam, prawie zawsze niesmiertelni, nawet jak ktos padnie to stimpack podnosi. Banalne, zbyt banalne na ostatnia misje ktora swoja droga moglabybyc rozwiazana zdecydowanie inaczej. Byla fajna do momentu z relayem, potem ten motyw z bossem ostro naciagany.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2009, 00:36 
Cytuj  
gram na primarch, atm jestem na 34dniu... i sorry, ale gra jest nudna jak flaki z olejem - zrzut, przebijanie sie przez dziesiatki przeciwnikow, zajecie bazy i do bossa, ktory jest w gornym rogu mapy. i tak dziesiatki razy w 2/3 przypadkow na tych samych mapach (potem bazy wczesniej przejete beda juz nasze, co sprawia, ze jeszcze szybciej dochodzimy do bossa).
pare zalosnie prostych misji z obrona bazy wcale nie sprawia, ze gra sie bardziej podoba - cieszylem sie na pomysl z brakiem baz do budowania itd, ale single w CoH>DOW2. i to jest imho powod do placzu, bo liczylem na ta kampanie :(

p.s. jesli cos sie potem zmienia w kampanii: dochodza jakies nowe rodzaje misji, lub poprzednie sa bardziej roznordone to mozecie tu postnac takie info - moze sie przemoge do grania dalej.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2009, 22:55 
Cytuj  
Tak, ale jest to lepsza konstrukcja kampanii niż ta zastosowana w soulstorm. Niestety albo coś takiego albo tak jak w DoW (liniowo). Hmm...póki nie będzie wyglądać tak jak w...powiedzmy w Star Wars Rebellion to preferuje liniową kampanię.


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 564 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 29  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.