Nestor napisał(a):
shp napisał(a):
Destroyer 10 lvl + 40 hp steala = poziom trudności vhard i nie tracę w ogóle hp wpieprzając się prosto w spore grupy mobków,
już nawet to mnie tak nudzi, że przebiegam pół mapy, ściągam wszystko ze sobą i dopiero jakiegoś aoe skilla używam - byle tylko szybciej to przejść ;F
Choćbyś nie wiem jakie skille wziął wystarczy znaleźć ze dwa purple/dobre green i poenchantować trochę. Potem tylko gemy na lifesteala i nie giniesz do końca gry, gg.
Ja myslalem ze jestem zajebisty moich alchemistem lv10, przechodzilem przez story prawie bez problemu, odpalilem sobie dungeon z mapy kupionej od vendora spotkanego w lochu (mapa 1-10, zeby nie bylo), i poziom trudnosci skoczyl dwukrotnie
No... te dungeony z mapek sa trudne w miare. Lochy ktore otwieraja Phase Beasty (potworki, ktore po zabiciu zostawiaja za soba portal) tez sa trudne.
Ogolnie rowniez musze cofnac swje zdanie na tem poziomu trudnosci bo im dalej tym rzeczywiscie troche trudniej - po 20 lvl lochow skacze poziom dosc znacznie IMHO a bossy to juz wogole.
Boss na lvl 20 to chyba najladniej zrobiona walka jaka widzialem w H'n'S a ten na 24lvl to ok. 5 minut napierdalania bo ma 4 pomagierow od leczenia
No i w przypadku zagapienia sie moje 1k HP schodzi instant (jeden hit). Fajne - gra zaczyna sie rozkrecac.
PODOBNO finalowa walka to ok. 10 minut na EASY.
Im dalej graw tym widze wiekszy potencjal w tej grze - czekam na edytor.
Z ostatniej chwili - znalazlem kolejny swietny motyw w grze - CHAOS GEMY (randomowe gemy do socketowania - inne od tych zwyklych i losowo generowane - sa w kolorze zielonym czyli magic item). Ciekawe czy sa rare gemy albo unikaty - ze nie wspomne ze sam pomysl zestawow gemow jest simply awesome.