Highlander napisał(a):
CoD1:UO, CoD2,CoD4 jak na swoje czasy były bardzo popularne w multi.
CoD przejal paleczke po Medal of Honor jesli chodzi o online MP (Allied Assault->Spearhead->Breakthrough), glowni devsi zalozyli studio i zaczeli robic CoD.
Akurat UO - ktore dla nieswiadomych, bylo standalone dodatkiem dodajacym m. in. pojazdy - nie bylo tak popularne, scena nie istniala w porownaniu do vanilla skad wywodzily sie np. mp_carentan, mp_pavlov, mp_brecourt czy mp_chateau - do dzisiaj pamietam layout tych map.
Wtedy tak samo jak i teraz tez fanboje battlefielda i cod sie przekrzykiwali, co zawsze uwazalem za bzdure, bo te gry wtedy, jak i teraz za bardzo roznia sie od siebie.
Faktem jest ze w ostatnich latach Battlefield stal sie bardziej arcade + Rush stal sie czescia gry, co przypomina troche Search & Destroy, ale w dalszym czasie olbrzymie mapy, pojazdy i conquest stanowi trzon BF, czym rozni sie nieporwnywalnie do Call of Duty
Oczywiscie wraz z wydaniem CoD2 to on przejal paleczke pod wzgledem sceny multiplayer - jesli dobrze pamietam, to sam juz zrezygnowalem, nie za bardzo mi sie podobalo usprawnienie ze HP samo sie regenerowalo, w jedynce trzeba bylo za apteczkami biegac.