mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 797 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 11:46 
Cytuj  
a to prawda, chyba nawet na karcie postaci jest "derived stats". Drobiazg.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 11:59 
Cytuj  
Kurwa, nie udalo mi sie rozwiazac konfliktu u tych pociagowych nomadow, ehhh...........

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 13:18 
Cytuj  
Maczeta mozna tez leb upierdolic


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 13:43 
Cytuj  
darwin village , przejebane miejsce , zombie , high level skill check


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 14:11 
Cytuj  
wersja steam to tutaj najlepszy deal?
http://inexus.pl/wasteland-2/wasteland-2-cdkey-steam


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 14:17 
Cytuj  
Jak nie boisz się vpn z allegro za 65zł to chyba tak. ;>

---

Sam myślę nad zmianą teamu, chyba warto każdego wyposażyć w jakąś broń białą i skilla do tego, bo np. taki snajper z bliska nic nie może robić a i szkoda marnować pestek nieraz na finishujące ciosy.
Póki co dotarłem do high i zaczynają się pierwsze braki w ammo i brak tanka też doskwiera, warto sobie chwilę pograć i zobaczyć czego nam już na samym początku zaczyna brakować i rerollnąć team póki wczesny etap rozgrywki.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 14:20 
Cytuj  
Jaki jest sens tanka w tej grze, skoro npce i tak atakują randomowo? Mam gościa z wysoka siłą, blunt i speed i obszedłbym się bez niego bez problemu.


_________________
Χ Ξ Σ

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 14:28 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
wersja steam to tutaj najlepszy deal?
http://inexus.pl/wasteland-2/wasteland-2-cdkey-steam


Chyba najtaniej. Sprawdź allegro, jakiś czas temu były aukcje po 80-90 (ludzie sprzedawali kopie z kicka).

Recka W2 w PL + wywiad z Fargo (dla tych wahających się nad zakupem)
https://www.youtube.com/watch?v=wqvbJQoFzCg

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 14:46 
Cytuj  
Nie no najtaniej wychodzi to http://allegro.pl/wasteland-2-pl-klucz- ... 35578.html 70 zł, ale wersja GoG.

vpn na pewno nie chce się bawic.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 14:54 
Cytuj  
Ammo jest praktycznie nieograniczone po High/Ag, bo w Cytadeli mają spore zapasy.
Mobki atakują częściej najbliższego przeciwnika, siła przydaje się do miotania granatów. No i noszenia gratów, których jest dużo.
Peem czy pistolet też dają radę na bliski dystans, melee jest dobre na ludzi, bo krytyki i krwawienie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 15:00 
Cytuj  
Czyli jak o ammo się nie martwić to może pociągnę stary team dalej.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 15:01 
Cytuj  
tank sie przydaje do hit & run i do neutralizowania groznych ranged

i czesto tez potrafi jako jedyny wytrzymac hita silnych melee , na hard zombie potrafi wypierdolic za 90 hp i najczesciej zabija na miejscu nie-tanka

co do ammo , to zalezy czy masz duzo snajperow czy nie , amunicja do snajpery jest droga


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 15:08 
Cytuj  
Jeden snajp i faktycznie drogie pestki. Rozumiem, że po drodze będzie kilka możliwości wymiany załogi z npcami ?


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 15:17 
Cytuj  
masz sporo npcow , w rail nomad camp mozesz zrekrutowac menela scotchmo (shotgun) i indianca (naprawia tostery)

tylko uwazaj bo menel podpierdala z party flaszki ;) , zjebalem sie prawie ze smiechu jak to pierwszy raz zobaczylem

nie wspominajac o gadkach jego kumpli z lawki w parku :)

ogolnie ilosc pracy wlozona w detale niszczy i widac ze fargo wolal sie skupic na czyms takim niz na grafice , im wiecej pogracie
tym bardziej to dostrzezecie


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 15:31 
Cytuj  
Grafa mi nie przeszkadza, nie jestem mareczkowym zjebem, jest klimatyczna i miodna. ;>


_________________
@polygamia

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 15:50 
Cytuj  
To moze i ja sie podziele spostrzeżeniami :)

12h na liczniku od piątku i dopiero przeszedłem Agrocentrum. Nie wiem, przeznaczyłem może z godzinę na tworzenie party? Jakoś chyba tak. Wyszło mi takie cudo jak, silny melas na maczugi (+ dźwiga stuff) z dodatkiem brutala i mechanika, gościu od shotgunów z (+ chyba dowódca) lockpickiem i na szyfry, gościu od karabinów z hackingiem i cwaniakiem no i snajper z pierwsza pomoca i chirugia. Z perspektywy tych 12h stwierdzam, ze moglbym sie spokojnie obejsc bez melasa ew. dac mu shotguny. Dwoch pierwszych npc ktory dolaczaja do nas na samym poczatku sa w porzadku, tylko pod tym wzgledem, ze maja wiekszy lvl (no ja Cie piernicze, Angela ile ma? 140hp w porownaniu do 30/40 startowych w mojej druzynie?) i lepiej rozwiniene skille poboczne.

Wrażenia po Agrocentrum? Mega zajebiste. Fajny plot i te opisy które drukują się w odpowiednich momentach i budują ciężki klimat :) Dawno już tak się nie wkręciłem w grę, aż chce się czytać i iść dalej. Fajny jest też temat w jaki sposób stworzyli postacie w Agrocentrum, każdy ma zdanie na czyjś temat, coś się bierze z czegoś i ogólnie wszystko ma ręce i nogi.

Jeśli chodzi o system walki to jak na razie mam wrażenie, że przeszedłem taki dosyć zaawansowany tutorial a poziom trudności będzie rósł razem z grą. Trzeba wziąć pod uwagę, że jak na razie miałem styczność z przeciwnikami głównie melee więc sporo w tym temacie może się zmienić. Podoba mi się liczenie punktów akcji, odkładanie ich na następną ture, kucanie, kombinowanie z zasłonami które wpływają na uniki i celność. A co odkryłem dopiero jakiś czas temu, są też drabinki po których faktycznie możemy się wspinac. Nie wiem dlaczego ale automatycznie założyłem, że poruszamy się po powierzchniach płaskich i tylko takich. A tutaj niespodzianka - można się wspiąć gdzieś takim snajperem i mieć całkiem zacny bonus do strzelania (na reszcie można celować w dyńkę z sensownym %).

System craftu jest całkiem przyjemny, im większa broń tym więcej rzeczy możemy w niej zmodyfikowac (za co odpowiada rusznikarz). Dla przykładu broń krótka ma dwa sloty na upgrade, m14 cztery itp. itd. każdą broń można rozłożyć a z tego mamy szansę na jakiś upgrade który będziemy mogli wykorzystać w innych broniach. Trzeba też pamiętac, że zainstalowany upgrade można też wyjąć... ale możemy go stracić jeżeli mamy kiepskiego rusznikarza itp. itd.

Co do systemu itemów to na razie znalazłem tylko itemki które zmieniają wygląd moich postaci (in plus) i widziałem też jakieś zbrojki do kupna u sprzedawców których spotkałem. Na razie ceny dla mnie mocno abstrakcyjne i wolę inwestować w apteczki i pestki (tylko snajperskie). Co do pestek o których tutaj ktoś mówił, że jest ich miało to ciężko się z tym zgodzić. Jedynie problem mam z gościem od snajperki gdzie czasem po prostu decyduję się nie strzelać co skutkuje tym, że ciągle mam tych nabojów ~10 w zapasie (chyba ich jest najmniej). A tak to z resztą problemów żadnych nie ma. Tak jak mówiłem melasa przerobiłbym na shotguny a pod względem pesteczek spokojnie bym wyrobił.

Tak jeszcze powracając do systemu walki. Zazwyczaj mam tak, że gram na dosyć oddalonej kamerze, obserwuje czy są przeciwnicy, jak są to ustawiam w odpowiednim ułożeniu mój team, który zazwyczaj wygląda tak, że na flankach ustawiam typka od shotgunów i typka mele, rzadek wcześniej stoi 2ch typków od broni szturmowej i snajper - Ci konieczie kucnięci. Gdzieś z tyłu laseczka na pistoly (która de'facto nic nie robi...). Startuję snajperem co daje mi kolejne dwa strzały od Angeli, w ten sposób zazwyczaj większość jednostek do mnie nie podchodzi a jak już podejdą to moja pompka lub melas zadba już o to, żeby nikomu krzywda sie nie stała. Przy cięższych walkach czasem wykorzystuje dynamit i granaty ale to staram się aby przeciwnicy ustawili się tak jak ja chcę co nie zawsze się udaje. Ale to tak jak mowię, na razie to się sprawdza bo melasi, zobaczymy jak będą przeciwnicy ranged. Tak na koniec, widziałem, ze ktoś napisał, że przeciwnicy idą do najbliższej jednostki, nie do końca się z tym zgodzę... króliki które spotkałem często zmieniały target... nie bardzo wiem od czego to było zależne. Albo jak szarżowały to nie w tanka (melasa/shotguniarza) tylko kogoś z tyłu.

Podsumowując, gra mi się zajebiście. Nie mogę się doczekać bardziej skomplikowanych walk (ranged albo jakiś mocny mix) ale jak na razie sprawia całkiem sporo frajdy. Oprawa wizualna dupy nie urywa, ale nie tego spodziewałem się po tej grze a po za tym, zajebiście mi się podobają wstawki wizualne typu zacieranie rączek przed lock-pickiem albo jaranie fajurek. Takich smaczków jest sporo tylko trzeba na nie zwracac uwage. Audio za to jest zajebiste, jest ciche, spokojne a w odpowiednich momentach nabiera mocnego przytupu. Opisy, pierwsza klasa, większość gier powinna taie mieć a co do fabuły to wkręca oj wkręca. Fajnie, że główny plot jest jakoś sensownie powiązany z pobocznym, ciekawe czy poboczny może jakoś wpłynąć na główny, to się niedługo okaże bo mam jeden temat na tapecie. Na koniec mała cyferka, mocne 8,5 na 10.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 15:58 
Cytuj  
zombiak w darwin sprzeda plombe twojemu melasowi za 90+ i sie zlozy :)

snajper to jest podstawa w ciezkich walkach , zaluje ze nie zrobilem drugiego a teraz to mi szkoda punktow , zreszta trzeba tez staty ladnie rozlozyc pod niego


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 16:00 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
zombiak w darwin sprzeda plombe twojemu melasowi za 90+ i sie zlozy :)

snajper to jest podstawa w ciezkich walkach , zaluje ze nie zrobilem drugiego a teraz to mi szkoda punktow , zreszta trzeba tez staty ladnie rozlozyc pod niego


Zakladam, ze zombiak jest wolny tak jak Ci zainfekowani - wtedy po prostu warto przeznaczyc jedna turke na cofniecie sie i darmowa serie lub nawet dwie ;) Pod warunkiem, ze jest miejsce :)


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 16:13 
Cytuj  
Jeszcze pare tipow:
W Cytadeli zbierają złom po rozwaleniu broni (skil rusznikarza) i gówno. I dobrze płacą.
Z tosterów i w niektórych miejscach wypadają itemki z białym napisem (maść na hemoroidy, książka "Czy androidy..." pierwsze wydanie itd). Można je dawać NPC, czasem na czuja, czasem jak wyniknie z gadki. Cwaniak się przydaje, bo nie trafiłem na dołączalnego npc który to ma.
Żeby dołączyć niektórych npc trzeba mieć charyzmę. Czasem sporą. Liczy się suma grupy.
Percepcja+łopata rox.
W muzeum w Cytadeli jest Davy Crockett. Save&press the Button!
Melas dostaje bonus z siły (kryty, a spokojnie potrafi zasadzić całkiem zacny hit za mało AP). Strzelba jest ok, ale przeciwnicy lubią przyklejać się do graczy i jej aoe jest wtedy problemem, (za) dużo kombinacji żeby swoich nie postrzelić. Z ctrl można strzelać w dowolne miejsce.
Han Solo shoot first, pierwszy strzał ze snajperki potrafi ustawić całe starcie.
Granaty/rakiety się przydają na późniejszych etapach, nie warto ich sprzedawać.
Koło vendora w Cytadeli jest schowek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 16:35 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
Aldatha napisał(a):
zombiak w darwin sprzeda plombe twojemu melasowi za 90+ i sie zlozy :)

snajper to jest podstawa w ciezkich walkach , zaluje ze nie zrobilem drugiego a teraz to mi szkoda punktow , zreszta trzeba tez staty ladnie rozlozyc pod niego


Zakladam, ze zombiak jest wolny tak jak Ci zainfekowani - wtedy po prostu warto przeznaczyc jedna turke na cofniecie sie i darmowa serie lub nawet dwie ;) Pod warunkiem, ze jest miejsce :)


problem w tym ze w darwin jest ich masa i beda Cie spychac coraz dalej az nie bedzie gdzie uciekac i wtedy robia the walking dead ;)

dawalem rade zdejmowac je w 1-2 strzalach , ale jednak takie wolne znowu nie sa , no i maja 50 hp , nie zawsze zgina od headshota


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 797 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 40  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.