mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 07:41 
Cytuj  
tylko ze rozmawiamy o grach mmo przez interenet, nie rzadko z setką graczy na ekranie. Jak komuś odpowiada bicie solo mobków w "przecudnej" grafice rodem z "hita" EQ to niech sobie podnieca się tymi pixelshaderami i innymi super bajeranckimi, oczojebnymi wodotryskami.
EQ2 oszczędza na animacji - tam praktycznie cały świat jest mocno statyczny co drastycznie psuje końcowy efekt, ale na screenach tego nie widać - trzeba zagrać by zobaczyć, że końcowy efekt jest chujowy.
Nie sądzę by nawet posiadacze stacji roboczych byli w stanie pograć w EQ2 w zergu 40 czy 100 osób. WoW jest wtedy jak najbardziej grywalny, ba ma nawet porządny FPS.

Trzeba pamiętać, że MMORPGi to cały czas gry cRPG - grafika tam nie jest najważniejsza. Ważniejszy jest content. I co to za MMORPG który przy 10 osób w zasięgu wzroku zaczyna się dławić?

*

Posty: 133
Dołączył(a): 12.06.2004
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 19:00 
Cytuj  
Zlamie zasade cholera , mialem tu nic nie pisac ale co tam :)
Co sadzicie o motywie Farming'u ( nie chodzi to gospodarke tylko o styl gry) czyli teskty z seri " let's camp here, here are the best monsters" :)
Bo jak wiecie , czy nie wiecie , to GM przyznaje exp za questy a nie za zabicie potworow i przynajmniej musza byc 2 rozwiazania do jakiegos questu np : pokojowo lub uzycie sily. Wyrazcie swoje opinie na ten temat :)

Radze poczytac watki w ddo bo naprawde wiara mocne rzezczy tam pisze :)

Oto wypowiedz do dyskusji "the fact that DDO is quest based, contains no static spawns/dungeons on areas instanced for a group I think will go a long way into negating any type of farming"

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 19:08 
Cytuj  
Anen napisał(a):
Oto wypowiedz do dyskusji "the fact that DDO is quest based, contains no static spawns/dungeons on areas instanced for a group I think will go a long way into negating any type of farming"

fajnie i zanim znajdziesz spot do expienia (bo nie wierze ze ktos cala gre, w sensie do max lvlu, bedzie q robil) minie 2h polowa grupy sobie pojdzie wpisdu z nudow i w piz** poszlo expienie :D
IMO


_________________
retired...

*

Posty: 133
Dołączył(a): 12.06.2004
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 20:45 
Cytuj  
No wlasnie wiedze ,ze nie grales nigdy w D&D ( gambit odpusc se rozmowe ze mna :) ). Tam nie chodzie o zabijanie i lvl , ale o sam fakt gry i jej mozliwosci. Mam nadzieje ze nie bedzie ograniczen co do questow i beda one naprawde rozne np. ratowanie kury czy obrona krowy przed bykiem ( to pamietam byl rox , bo byk rozwalil mnie i 3 innych kolegow w 3 turach :)
Cala zabawa polega na kostkach a nie na jakims tam DPS ( Damage per Second) czy damage 20-30 i juz :) Tam masz atak mieczem oburecznym to rzucasz kostka xk20 ( mowie o systemie d20) i okreslane jest czy przebijasz pancerz a potem rzucasz xk12 gdzie x to damage , dodajesz jeszcze pare innym modifikatorow i wolla = twoj damage

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 21:10 
Cytuj  
Anen Foot mowi o mmorpg, o tym ze wlasciwie mmorpg gdzie nie ma walki i grindu jest zrobic kosmicznie ciezko. Przestan sie juz zachowywac jak ktos kto wie wszystko na temat pnp rpg, tym bardziej jesli nie znasz realiow mmorpg. Pozatym moj drogi, jesli piszeszz e calal zabawa w rpg polega na rzucie k20 to ja ci serdecznie wspolczuje i proponuje gre w KC. Pozatym Foot gra, mysle, duzo dluzej od ciebie w pnp

juz.

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 21:26 
Cytuj  
Dluzej nie dluzej mysle, ze jakby Anen sam sie dluzej zastanowil (i pogral w mmorpg)to by doszedl do wniosku, ze zrobienie "symulacji" pnp jest niemozliwe przy obecnym rozwoju techniki (no powiedzmy dostepnej dla szarego uzytkownika:))

PS wygrzew i manczkinizm 4tw :D


_________________
retired...

*

Posty: 133
Dołączył(a): 12.06.2004
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 21:41 
Cytuj  
Z tego co wiedze to Foot gra jeszcze w DAoC :)
Ja gralem juz w SWG i EQ2 a te gry sa ze stajni SONY i naprawde sie roznia. Nie ma czegos czego nie da sie zrobic. Bo powiedzmy ze 2 lata temu nikt nie wierzyl , ze bedzeimy mieli taka grafike jak teraz :) Nikt nie sadzil , ze jakis tam format mp3 bedzie najbardziej popularny. ehh co ja tam gadam , znow pewnie ktos powie ze sie znam za duzo na technice i ze mam sie nie popisywac :P ja tu proboje podtrzzymac watek a wy zawsze mnie gnoicie :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 21:57 
Cytuj  
Wiesz anen... my z footem gralismy w uo 7 lat temu......
W miedzyczasie sie troche gier przewinelo.
Nie widze na podstawowym poziomie roznicy miedzy eq2 a daocem. i tu i tu schemat gry wykorzystuje potrzebe osiagniec. i tu i tu sie grinduje. i tak dalej.

juz.

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2005, 22:05 
Cytuj  
Dobra :DTaka symulacja wymagalaby duzych polaci terenu (aby byc wiarygodna musialaby oblugiwac 10k+ graczy naraz) ale to da sie rozwiazac juz teraz (zclusterowane servery). Teraz tak jesli chcialbys dostawac xp za same "kwesty" podobne do tego co masz na sesji musialyby byc bardzo rozwiniete (a jak wiemy im bardziej rozwiniety scenariusz tym wieksza szansa na zaciecie sie, co za tym idzie taka druzyna,robiaca danego questa, , musialaby byc oblugiwana na biezaco przez GMa a co z tego wynika musialby byc ich przeogromna ilosc dostepna 24/7 w grze, co z kolei nie oplaca sie ze wzgledow finansowych, rozwiazaniem moglaby byc AI, ale jak wiadomo ta jeszcze mocno raczkuje), nie powinno zdazyc sie,aby dany scenariusz powtarzal sie wiecej niz raz (przynajmniej ttroszke powinny sie roznic) co powoduje, iz ilosc kombinacji musialaby byc niemalze nieskonczona (czlowiek, w tym wypadku ich tabuny nie bylyby w stanie wymyslac na bierzaco takiej ilosci przygod, i tu znow z pomoca przyszlo by AI), wreszcie niemozliwe jest obejscie sie bez static spawnow w dungeonach (no ok pol static dzis bije w dungu gobosy a jutro sa tam trolle, co z kolei jest troszke bez sensu) na samym koncu tego wszystkiego jest ograniczonosc swiata, ktory nie moze byc tak duzy (mimo clusterow), ze nie poznasz go calego w powiedzmy 2 lata gry...
Cytuj:
Tam nie chodzie o zabijanie i lvl , ale o sam fakt gry i jej mozliwosci

No ok teraz dochodzimy do craftingu i sociala. Samo stanie w miejscu to jeszcze nie jest gra w wolnej chwili musisz miec mozliwosc zajecia sie czyms (crafting - bardzo rozbudowany moze i zmudny ale przedstawiajacy widok profitow/przyjemnosci z wykonywania jakiejs tam profesji, tu z pomoca przyszloby wywalnie NPCow, ale z kolei trudno bybloby utrzymac wlasciwe proporcje popytu/podarzy oraz ilosci craftujacych do ilosci chetnych na zakup przy takiej populacji bez interwencji z gory), dalej rozrywka - nie wczujesz sie tak samo pijac w karczmie na sesji z kolegami jak gapiac sie w monitor gdzie twoch avatar zlopie kolejene bajty piwa..
Kolejna sprawa death system oraz PvP - co sie dzieje kiedy giniesZ? wydajesz Pnkt rpzenzaczenia (czy jakkolwiek to nazwiemy) i jedziesz dalej? skad bedzie bral te punkty z questow?? A co sie stanie jesli PPki wyjda ci w trakcie misji?? Jak mialoby wygladac PvP, a walsciwie looting, mijaloby sie z celem wtedy zdobywanie wszeslkich magicznych broni/artefaktow/ksiazek z czarami. Bo co by sie stalo kiedy szedlbys sobie sam przez las (w rzeczach na ktore pracowales swoje cale growe zycie) i wyskakuje na ciebie 20 chlopkow z widlami (gracze), jak wiadomo i herkules dupa gdy szkieletow kupa. Nic tylko usiasc i plakac. Brak lootingu?? Cmon przeciez to RPG!!!
Moznaby tak jeszcze dlugo dywagowac, ale mysle ze nie ma sensu. Jak dla mnie na ten moment wykonanie czegos takiego jest awykonalne

PS
No do dyskusji pozostaje jesio VR :D
PS2
Sory za burdel w wypowiedzi, ale wlasnie "grinduje"
Track 4 today Dj tiesto - A tear in the open :D
PS3 :D
Tak gram w daoc od dluzszego czasu, w miedzyczasie probowalem innych zabawek, ale i tak wszystko sprowadza sie do zrobienia max lvlu a potem pvp( o ile takie istnieje -vide FFXI,EQ), a jako ze pvp w daoc IMHO (zaznaczam ze najwiekszy nacisk klade na grp oriented PvP) i jest w tej chwli najbardzie skladnym i rozsadnie rozwiazanym systemem to i nie odczuwam potrzeby zmiany gry
PS4
No i chyba najwazniejsze, interakcja z calym swiatem - powstajace miasta, umierajace wioski, wycinane lasy, rosnace nowe, od czasu do czasu moze jakis kataklizm (hehe :D), mozliwosc wykopania se ziemianki albo postawienia domku na drzewie itp. itd.
PS5 (mam nadzieje ze ostatni :D)
Anen ja cie nie probuje gnoic tylko ostudzam twoj zapal, bo juz widzialem nie raz zapowiedzi mmorpg bez static spawnow i quest based :d (Nie pamietam nazw bo projekty poupadaly, ale jedna z nich bylo cyba DFO)


_________________
retired...

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2005, 02:08 
Cytuj  
Swoja droga, tak myslalem ze fajnie by bylo gdyby mmo mialy tyle questow zeby spokojnie mozna bylo max level glownie na nich zrobic.

Jeszcze lepiej jakby zatrudnili troche gm'ow ktorzy by byli odpowiedzialni za rozwijanie przygod, kazdy by operowal jakims obszarem i byl 1-2 nadzorujacych. I tak ci nadzorujacy dogaduja sie z cala grupa i mowia - bog x sie zezloscil za costam, tu tu i tu wrzucamy jakies budowle, te i te wioski niszczymy, te i te sa atakowane przez szkielety, w tych miastach grasuja demony, aby to zakonczyc trzeba pojsc tu i tu, poprosic tego a tego boga o pomoc, wtedy da jakies instrukcje, i jak zrobia to, stwory te a te przestana sie spawnowac.

Tak co jakies kilka miesiecy, a pomiedzy nimi by pracowali nad mneijszymi eventami np obok wioski tej a tej jest nekromanta ktory ja gnebi, i quest taki a taki.

Wszystko by to ustawiali w specjalnych toolsach, i szlo by na wszystkie serwery.

Zaloze sie ze koszta az tak duze by nie byly a napewno poprawilo by to zabawe z gry.


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

***

Posty: 967
Dołączył(a): 9.05.2003
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2005, 07:19 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
Swoja droga, tak myslalem ze fajnie by bylo gdyby mmo mialy tyle questow zeby spokojnie mozna bylo max level glownie na nich zrobic.

Jeszcze lepiej jakby zatrudnili troche gm'ow ktorzy by byli odpowiedzialni za rozwijanie przygod, kazdy by operowal jakims obszarem i byl 1-2 nadzorujacych. I tak ci nadzorujacy dogaduja sie z cala grupa i mowia - bog x sie zezloscil za costam, tu tu i tu wrzucamy jakies budowle, te i te wioski niszczymy, te i te sa atakowane przez szkielety, w tych miastach grasuja demony, aby to zakonczyc trzeba pojsc tu i tu, poprosic tego a tego boga o pomoc, wtedy da jakies instrukcje, i jak zrobia to, stwory te a te przestana sie spawnowac.

Tak co jakies kilka miesiecy, a pomiedzy nimi by pracowali nad mneijszymi eventami np obok wioski tej a tej jest nekromanta ktory ja gnebi, i quest taki a taki.

Wszystko by to ustawiali w specjalnych toolsach, i szlo by na wszystkie serwery.

Zaloze sie ze koszta az tak duze by nie byly a napewno poprawilo by to zabawe z gry.


Takie byly zalozenia WISH'a ale wszyscy wiemy co sie stalo :( niestety


_________________
"Something worked as intended?? 0_0"

"This means we will have to get someone to create a bug and another guy to nerf it, I will deal with this immediately !"

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2005, 07:57 
Cytuj  
Takie sa rowniez zalozenia dnl, na razie z mala iloscia garaczy podobno to wychodzi mniej wiecej, nie wiadomo jak bedzie wychodzic jak bedie grac masa ziutkow :>

juz.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 08:53 
Cytuj  
Nie wnikając w techniczne szczegóły to moim zdaniem to nie ma szans powodzenia. Będzie to raczej taki bardziej rozbudowany NWN niż mmo. Na starcie nie przewidzieli ani craftingu ani pvp więc wszystko będzie się sprowadzało to chodzenia na questy ze znalezionym party, (bo za moby nie dostajesz exp wiec lvlowac na mobach się nie da), ale czy cos takiego można nazwa mmorpg? Chyba raczej nie.

Co do próby przenoszenia PnP rpg i jego klimatu do mmorpg'a to raczej mnie to śmieszy. Gdzie tu możliwość graczy wpływania na świat, np czy jak jedna drużyna zrobi jakiegoś questa to czy będzie to miało wpływ na otoczenie? Czy otworzą się nowe możliwości itp itd. A co wtedy z resztą graczy?. Gdzie rozbudowana narracja i dialogi? Gdzie miejsce na nieprzewidziane rozwiązania (np dialog zamiast walki, albo próba oszustwa, albo przekupstwa, albo wykorzystania jakiegoś oryginalnego pomysłu na pokonanie trudnego przeciwnika?

Bez szans... A do tego brak pvp i craftingu. Zresztą zasady dnd niezależnie czy 2ed czy 3ed czy nawet 3.5ed raczej ograniczają mmo niż dają mu więcej możliwości. Nie były one przewidziane do takich celów i jako takie moim zdaniem średnio się sprawdzą

*

Posty: 135
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 12:47 
Cytuj  
wiem wiem noobowskie pytanie ale czy gra jest darmowa? jesli tak to skad mozna pobrac? bo grafa jest zarypista i klimat tez podpasowny pod moje ulubione wiec... prosze o odpowiedz


_________________
" Rób co chcesz niczego nie żałuj chciałes wybrałeś ej w dup* mnie pocałuj wiesz? "

PFK

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 12:53 
Cytuj  
Marciol napisał(a):
wiem wiem noobowskie pytanie ale czy gra jest darmowa? jesli tak to skad mozna pobrac? bo grafa jest zarypista i klimat tez podpasowny pod moje ulubione wiec... prosze o odpowiedz


W pierwszym poście masz opisane mniej więcej o co chodzi.
Jest tam też kilka linków.

Alpha/Beta ma to do siebie, że jest darmowa. Żeby się do niej zakwalifikować trzeba jakieś warunki spełnić. Pod linkami z pierwszego postu możesz się dowiedzieć szczegółów.


Ostatnio edytowano 13 maja 2005, 14:19 przez Dwutlenek, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 135
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 13:27 
Cytuj  
ta dzieki ale pierwsze linki to galerie!! I to nawet nie ze strony producenta
Chyba ze widzisz tam jakis link z ktorego mozna sciagnac gre bo ja takiego nie widze wiec...


_________________
" Rób co chcesz niczego nie żałuj chciałes wybrałeś ej w dup* mnie pocałuj wiesz? "

PFK

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 13:52 
Cytuj  
To przeczytaj UWAZNIE pierwszy post.

X.


_________________
http://zaginiony.net

*

Posty: 135
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 15:34 
Cytuj  
Sory ale na tym turbine beta jest tylko do log in :P nie ma creat account
tak po pierwsze:
1. Kminie ze mozna komus dac raz upomnienie ale jak ktos nadal nie wie gdzie cos jest to sie mu ODPOWIADA przynajmniej ja tak robie a nie sie wymądrzać w nieskończoność
i powiem ze nadal nie znalazlem tego czego chcialem


_________________
" Rób co chcesz niczego nie żałuj chciałes wybrałeś ej w dup* mnie pocałuj wiesz? "

PFK

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 16:10 
Cytuj  
Jeszcze raz: przeczytaj UWAZNIE. To sie dowiesz, ze sa zapisy na alpha testy. ZAPISY, nie tworzenie konta. I to tylko dla membersow ichniego forum. Juz jasne? A jak nie rozumiesz po angielsku, to skorzystaj z jakiegos slownika.

X.


_________________
http://zaginiony.net

*

Posty: 135
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 16:36 
Cytuj  
Heh no i trzebabylo tak odrazu a nie :P
I tak btw. którego forum? Jak bys był tak mily i mi powiedzial
No ale dzięki


_________________
" Rób co chcesz niczego nie żałuj chciałes wybrałeś ej w dup* mnie pocałuj wiesz? "

PFK

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.