mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 15:58 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
Usnieto idiotyzmy typu rury z woda, albo maszty z pradem.

Te idiotyzmy to była kwintesencja Sim City, czyli planowanie przestrzenne. A tak to są tylko popłuczyny.

Będzie jak z Diablo 3. Tydzien zachwytu i do kąta.

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 16:19 
Cytuj  
Meta napisał(a):
Ciekawy test gry - miasto z jedną drogą http://imgur.com/a/gVKs3

Mnie to bardziej zniechęciło, niż fail z launchem.


Tiaaaa, miasto 600k mieszkancow na takiej malej powierzchni, yea right... Wyglada to absurdalnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 16:19 
Cytuj  
Xanth dobrze gada :)


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 18:00 
Cytuj  
Sprzedają prostą gierkę, która wymaga bycia online, a nie działają serwery, więc grać się nie da. Wygląda na zwykły scam. ;)


_________________
Χ Ξ Σ

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 19:06 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Meta napisał(a):
Ciekawy test gry - miasto z jedną drogą http://imgur.com/a/gVKs3

Mnie to bardziej zniechęciło, niż fail z launchem.


Tiaaaa, miasto 600k mieszkancow na takiej malej powierzchni, yea right... Wyglada to absurdalnie.

Niezła ściema, zacząłem dziś testować Cities XL Platinum z powodu faila nowego SC i miasto z ~94tyś mieszkańców wygląda tak:

Obrazek

Prawie cała mapa:

Obrazek

Całkiem fajny tytuł, wielkość bez porównania do SC jedynie optymalizacja ssie.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 19:14 
Cytuj  
No miasto wyglada jak miasto (a raczej miasteczko jeszcze) a nie jak 'neighborhood' z Simsow i to zrobione z klockow lego.

Srsly wstyd to cos nawet nazwac gra strategiczna czy symulacja.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 22:31 
Cytuj  
lul: http://www.metacritic.com/game/pc/simcity

lulx2: http://www.destructoid.com/ea-simcity-s ... 8186.phtml


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 23:18 
Cytuj  
też się zainteresowałem Cities XL po tym jak wczoraj trafiłem na to:
http://gamerinvestments.com/video-game- ... 1-1280.jpg

oczywiście mój komputer prędzej wypaliłby dziurę na wylot przez biurko niż udźwignął połowę tego co jest na tym screenie, ale mimo wszystko gra jak na razie prezentuje się ciekawie.

to 650k miasto z SC to jakaś parodia

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 00:02 
Cytuj  
Junkier napisał(a):
też się zainteresowałem Cities XL po tym jak wczoraj trafiłem na to:
http://gamerinvestments.com/video-game- ... 1-1280.jpg



O kurwa. Jak bym kupił ShitCity5 i zobaczył tego screena to poczułbym się nieźle wyruchany w dupala.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 00:21 
Cytuj  
Cities XL daje radę, grafika bardziej real a nie simowe kolorowanki jak i imho o wiele większe możliwości budowy miasta. U mnie działa w miarę ok przez pierwsze pół godziny na mieście ze screenów wyżej, później zaczyna przycinać. Wygląda jakby się jakiś bufor zapychał/brakowało pamięci.. Niewiele więcej zrobiłem bo jestem pod kreską więc pewnie zacznę następne miasto, ale jest fun z gry.
gram na amd x2 250+ 4GB ram i 7900 GTX i z automatu miałem ustawione 1920x1200 low settings. Przy małej ilości zabudowy działało płynnie, później framerate spada niestety. Podobno gra korzysta tylko z jednego rdzenia i generalnie optymalizacja ssie :/

edit:

no kuźwa bez porównania.. http://forum.citiesxl.com.pl/new-town-3 ... t2141.html


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 01:05 
Cytuj  
widze, ze prydaloby nam sie wymazanie z pamieci starych pozycji by moc spokojnie pograc ;d

widze, ze EA jak zwykle dala rade.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 02:14 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
widze, ze prydaloby nam sie wymazanie z pamieci starych pozycji by moc spokojnie pograc ;d


Wystarczy ze wylaczysz mozg i mozesz sie 'bawic'. Niektorzy to potrafia robic na zawolanie albo maja tak pernamentnie. :)
Fajno wyglada te CitiesXL - trzeba bedzie obadac demko w wolnej chwili. ;)


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 04:08 
Cytuj  
Nudne jak flaki z olejem.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 10:00 
Cytuj  
Co ciekawe CitiesXL zaliczyło kiedyś podobnego faila jak właśnie SimCity. Nie pod względem tym że nie można grać (z tym to już od 2 dni nie mam problemu osobiście), ale dali grę jako pseudo MMO z subskrypcją a z tego co pamiętam to gierka była single + właśnie trading i odwiedzanie miast.


No ale na temat -
http://kotaku.com/5989630/ea-will-give- ... ht-simcity

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 12:20 
Cytuj  
kiedy zmłamią to sim city ....


_________________
PSN_id: Adhoc8810

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 12:22 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Nestor napisał(a):
Usnieto idiotyzmy typu rury z woda, albo maszty z pradem.

Te idiotyzmy to była kwintesencja Sim City, czyli planowanie przestrzenne. A tak to są tylko popłuczyny.

Będzie jak z Diablo 3. Tydzien zachwytu i do kąta.

X.


Not sure if troll.

Planowanie przestrzenne?

Ja we wszystkich simcity dociagalem prad i wode z miejsca gdzie byly wytwarzane do glownego rejonu miasta. Potem w poprzek kazdego kwartalu i tyle. Serio, zajmowalo mi to moze z 2 minuty na cala sesje. A potem jak cos sie stalo to musialem biegac po miescie i szukac gdzie ten 1-kratkowy masz z pradem sie przerwal. Chociaz zazwyczaj i tak poprostu budowalem nowy.

JESLI planowanie pradu i wody wymagalo by zarzadzania cisnieniem i napieciem pradu, to wtedy tak, to bylby gameplay element. Ale w momencie, gdy rysuje sie kilka kresek na krzyz to taki 'gameplay' poprostu jest uciazliwy i ani troche ciekawy. Planowales przestrzen na maszty elektryczne? Woda i tak mogla przecinac sie z metrem. Gdzie tu jest challenge?

Daj spokoj Xanth, takis stary a fanbojujesz jak jakis huragan ;-)

@Adhoc, not likely.


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 13:08 
Cytuj  
Adhoc napisał(a):
kiedy zmłamią to sim city ....


Raczej nigdy.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 13:26 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Adhoc napisał(a):
kiedy zmłamią to sim city ....


Raczej nigdy.

No jest serwer based jak Diablo 3 czy gry mmo, także ciężko. Ogólnie singli i nie-mmo multiplayer-ów z takim rozwiązaniem będzie coraz więcej. Olbrzymi sukces sprzedażowy Diablo 3 i popularność mmo przetarła szlaki. Dodatkowo z punktu widzenia producentów gier plusy są takie, że mają prawie totalną kontrolę - oni decydują do kiedy grasz (mogą wyłączyć serwery np. przed premierą sequela), eliminują piracenie, uwalają modowanie w zarodku, no i oczywiście łatwiej mogą monetyzować grę.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 13:53 
Cytuj  
Czyli w tą gre też nie da się grać offline? Orwell się przewraca.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 14:09 
Cytuj  
No jak kickstartery nie wypalą, to będzie smutna sytuacja, bo atm trendy w branży growej idą w stronę takiego skurwienia, że ciężko uwierzyć.

A tak przynajmniej byłaby sensowna alternatywa.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.