mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 295  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 20:09 
Cytuj  
Dla przypomnienia co się działo w 3-ce -> http://www.youtube.com/watch?v=F5Tllv30k6c
:D


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 20:09 
Cytuj  
Jak się błaźni ehehehe.

@High - nie ma znaczenia po której stronie jest hit detection jeśli coś jest spierdolone. Informacja o hit i tak musi dotrzeć do serwera lub zostać odebrana przez klienta. To jest obustronne.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 20:18 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
To widzę, że się dużo od bf'a 2 nie zmieniło względem spierdolonego strzelania/hitboxow/detekcji trafień. W bf2, żeby trafić do gościa, który biegł przed tobą z lewej krawędzi ekranu do prawej to trzeba było celować kawałek za niego! (za plecy) żeby trafiać. :P

Poprawili to chyba w jakims patchu do bf2 w koncu.



Nie.
"Naprawiali" to nie jednym, a nawet kilkoma paczami, ale nic to nie zmieniło, bo prawdopodobnie spierdolone było coś u podstaw. :]

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 20:29 
Cytuj  
inside jak zawsze ekspert od wszystkiego ;dd

mi bf4 na tyle kiepsko dzialal, ze nie dalem rady sprawdzic hitboxow&netcodu i calego tego zlagowanego gowna. ale zapewne nic nie poprawili

dla mnie zdecydowanie tytul do skipniecia. jakbym mial swiezutki komp to bym sie zastanawial, ale tez raczej pass


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 20:32 
Cytuj  
Nie trzeba byc ekspertem. Wystarczy miec chociaz cwiartke mozgu i umiec uzywac google ;s.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 20:40 
Cytuj  
gosu, mozliwe, ale jak gralem ostatnio to bylo dosc normalnie.

Ojciec - no ale jakby nie bylo to lepiej jakby bylo to spierdolone wedlug jakiejs logiki. W bf2 mogles odkryc, ze trzeba celowac za postac. W nowych bf nie widze mozliwosci by to skorygowac ;)

Kabra - akurat hit boxy, same w sobie raczej poszly do przodu. Kiedys to czesto byly 1 lub 2 nawt na cala postac ;] chyba jedne z lepszych hit boxow ma teraz CSGO. CSS natomiast mial koszmarnie duze. Z tym, ze w CS one maja faktycznie duze znaczenie.


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 20:46 
Cytuj  
a testowaliście parametr "network smoothing"?

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 21:52 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
gosu, mozliwe, ale jak gralem ostatnio to bylo dosc normalnie.


To są jeszcze serwery, a na nich ludzie w bf2 ?! :P Ja grałem, wydawało mi się, że do etapu, w którym bf2 był już dość wyeksploatowany, dali część dodatków za darmo etc...

Btw. jak to wygląda ze szczelaniem w bf3(na filmikach wygląda legit!)? Chyba zrobię teraz hipsterski zakup jak już wszyscy idą do bf4.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 22:22 
Cytuj  
http://www.gametracker.com/search/bf2/? ... order=DESC
BF2 jest starszy, rozni sie mocno od BC2 czy BF3, dla czesci osob to ukochana gra, czesc pewnie ma slabsze kompy, czesc wrocila... ale raczej gra dosc dobrze zniosla probe czasu i mozna spokojnie pograc, ludzi raczej dosc sporo, zreszta widac.

jedne z moich ulubienszych serwerow tez stoja ;p http://www.superinfantryclan.com/showth ... 5&tabid=52

zdechlo bf2142, a;e tez pewnie cos sie znajdzie.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 23:03 
Cytuj  
Ja pierdole jaki płacz i hejt, naprawdę fajnie się to czyta :D. Szczególnie ojca, któremu chyba żyłka pękła albo sraczki dostał jakiejś, taki hejt leci. Hitboxy sroxy, ja takich problemów za bardzo nie mam w sumie. Staty zawsze ok(na plus albo spory plus). Nawet jak rzeczywiscie są tego typu babole, to raz mi a raz komus i jest fair. Ale wiadomo, baletnicy rąbek od spódnicy....

Widzę, że Kabra hejter też wpadł jebnąć swoje nic nie warte 3 grosze a przecież na pewno coś pograł - także standardzik :)


Rada nr 1 - zmiencie drewno na komputer aby mieć stałe 60 fps i wtedy grajcie normalnie. NIestety mając mało fps gówno da się pograć z reguły. U kumpla na gtx 770 i 144hz monitorze gra się przecudnie :E(odświeżanie było na 120hz). Optymalizacja na pewno się poprawi ale nie wiadomo o ile w sumie - sytuacja podobna jak w trójce.

Grafy się nie czepiam bo i tak jest zajebista. Po co wam lepsza skoro kompy macie drewnianie :)??

Jedyny minus bety jest taki, że jest mocno niezbalansowana jeśli chodzi o klasy i unlocki. Engi ma w uj znerfioną giwere i każdy go może w sumie położyć jak chce. Mam nadzieję, że po release to się zmieni.

Co do ceny to rzeczywiście trochę z dupy dlatego ja kupiłem podstawkę a jak wyjdzie premium tanio to wtedy kupię i tyle.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 23:05 
Cytuj  
No cóż, na moim q6600@3,4ghz i 560ti 2gb nie idzie grać niezależnie od sterownika, ustawień czy rozdziałki. Nawet na low, jakieś jedno wielkie nieporozumienie ;/

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 23:09 
Cytuj  
ok 20h na liczniku, gra sie zajebiscie, a jak jest ekipa z tsem nie mozna sie oderwac:) i ta akcja przed chwila jak z ojcem trollowalimsy dwoch typow helka co na wiezowcu byli

priceless


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 23:41 
Cytuj  
e tam, daliby w tej oprawie bf1942 to bylby win w chuj ;]


_________________
.

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2013, 00:05 
Cytuj  
problemem z WWII fpsami i ich prawdopodobną niemożliwością powrotu do łask kiedykolwiek, jest customize broni, nie dołożysz kolimatorów do thompsona i nara, mniej unlocków - mniej czasu ludzie grają, mniej wczuty w community i rankingi - mniej hajsu. mam nadzieję, żę nie mam racji, bo sam bym wolał znowu 1944 niż 2013

btw. mój emblem, hyhyhy

http://i.imgur.com/iBiJGhM.jpg?1

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 7 paź 2013, 07:38 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Nawet jak rzeczywiscie są tego typu babole, to raz mi a raz komus i jest fair.

Co z tego, ze jest fair, jak jest do dupy. W ten sposob to kazdy babol w grze mozna usprawiedliwic, bo przeciez zawsze bedzie "fair".

Ciekawa dyskusja na temat server-side vs client-side. tutaj ciekawy art na ten temat (nie jest porownanie, ale opis tego jak problem zostal rozwiazany przez m.in. Carmacka). Nie bede udawal, ze wszystko skumalem, ale dowiedzialem sie paru rzeczy. Miedzy innymi ciekawostka na temat tego, jak dzialal pierwszy Quake do czasu wydania QuakeWorld.

http://gafferongames.com/networking-for ... etworking/

Czyzby w BF zmienili zasade i "the client is the man now"?;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 7 paź 2013, 08:03 
Cytuj  
Taki mały offtop, ale jeśli ktoś narzeka na odcinanie kuponów w BF to niech spojrzy na serię NBA 2k. Kupiłem wczoraj bo mam słabość i po prostu żenada. Co roku zapowiadają rewelacyjne zmiany, co roku nowe (jeszcze bardziej rewelacyjne zmiany), kilkaset nowych animacji (next-gen baby!) a... gra się w zasadzie tak jak co rok. Plus zjebany rozwój zawodnika w trybie kariery (mikrotransakcje FTW) i jak zawsze te same babole w dniu premiery, na które pewnie trzeba będzie poczekać 3 miesiące aż poprawią.
Dodałbym do tego jeszcze NBA Live, ale oni pauzują drugi rok aby swoją serię znów wynieść na szczyt.

Przy tym, serio, BF4 a BF3 to normalnie nic ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2013, 08:12 
Cytuj  
A se poczytam, thx.
"If the client and the server disagree, the client must accept the update for the position from the server"
i to jest ważne.

btw. gdzies czytałem opinie, ze "client side" się sprawdza wlasnie w bardziej casualowych grach oraz w bardziej masywnych grach na duza skale, bo zrobić to bardziej server side za bardzo się nei da.
Planetside 2 tez ma mieć niby client side. Arma chyba tez. A BF2 czy BF2 niby nie, wtf.

Z gogle wynika, ze... niby Red Orchestra 2 to zależy jak się serwer ustawi to może być client lub server side :o i chyba default jest client side. kupuje serwer by sprawdzić.... lol, i tam większość wolala "client side".
Gdzies z kolei czytałem, ze w BF sa problemy nawet po lan... (to jest w ogole lan w bf? wtf...)

http://www.youtube.com/watch?v=n3fUok2AoaU&noredirect=1

z tym, ze to client side vs server side to chyba mocne uproszczenie postrzegania problemu.

PS. NBA, Fifa itp. to jest odcinanie kuponow, które stało się naturalne ;p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2013, 08:42 
Cytuj  
Dobra. Ujmijmy to lopatologicznie. Nie ma czegos takiego jak server-side i client-side. Jesli ten kto projektowal system ma chociaz cwiartke mozgu, server ZAWSZE bedzie dzialal autoratywnie i jesli stan clienta nie bedzie sie zgadzal ze stanem servera, to server narzuca swoj stan klientowi.

Uproszczajac problem sprawa wyglada tak:
1. Server ma stan absolutny tego jak powinien wygladac swiat.
2. Klient ma stan przyblizony.
3. Jesli stan klienta nie miesci sie w granicach bledu, to servera narzuca swoj stan klientowi.

Nie mozna tego zrobic inaczej. Kazde inne podejscie sprawi, ze hacki i czitowanie bedzie banalnie proste.
Teraz tez sa hacki i czity. Nie nie wiem jak działają. Ale moga postawic trzy hipotezy:
1. Modyfikuja pakiety ktore sa wysylane do servera.
2. Server nie sprawdza kazdej akcji tylko np. polowe.
3. Klient moze narzucic stan serverowi. Ale nie wierze, ze ktos moze byc az tak głupi, zeby cos takiego zrobic.

Cytuj:
gdzies czytałem opinie, ze "client side" się sprawdza wlasnie w bardziej casualowych grach oraz w

Ale o czy ty mowisz. Counter Strike i Quake dzialaja dokładnie na tej samej zasadzie ktora opisalem pare postow wyzej. Naprawde zasada dzialania to nie jest zaden rocket science. Implementacja tego to juz zupelnie inna sprawa.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2013, 08:48 
Cytuj  
To jak z programami o gotowaniu, tańcu, śpiewaniu. Jest pewien format i każdy nowy sezon to tylko kosmetyka. Jeden lubi oglądać Gordona Ramseya, drugi grać w kolejną Fifę, mnie odpowiada formuła BF. Czwórka da mi to czego oczekuję. :) Przyznam, że chętnie pograłby już w coś nowego też. Np. nową wersję UT, na EU 4.0. Jak nie spierdolą.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2013, 08:50 
Cytuj  
Ale czy to nie wlasnie z BF jest znana sprawa, ze ludzie wlasnie latwo czitowali?
http://www.youtube.com/watch?v=8q9Zd_e5f1Q&noredirect=1

tzw. one hit kill

"Klient moze narzucic stan serverowi. Ale nie wierze, ze ktos moze byc az tak głupi, zeby cos takiego zrobic."
moze o to wlasnie w tym wszystkim chodzi?

http://forums.tripwireinteractive.com/s ... hp?t=94274 huh...


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 295  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.