mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 797 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 09:10 
Cytuj  
Wczoraj znalazłem tajemniczą kapliczkę a tam... MEGA WIELKI TV z oldschoolowym ogromnym padem leżącym przed nim ;) Wszystko wielkości, gdzieś tak domu. loled.


_________________
Obrazek

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 09:37 
Cytuj  
Kuzwa, dali rade...ehhh az mi sie lezka w oku zakrecila.
Dla mnie RPG roku 8)


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

***

Posty: 695
Dołączył(a): 18.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 10:14 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Alarmy w specyficznych przypadkach, U kolejarzy niby powinny być potrzebne, ale chyba jest bug.
Handel też jakoś super przydatny nie jest.
Speeche to od stylu gry. Wysokie skill checki są, efekty powalające nie są.
Zaklinacz zwierząt trochę się przydaje w LA.
Naprawa też jakoś niezbędna nie jest.
Traper do unikania spotkań. Więcej expa jest z walki.
Pistolety,bijatyka,obuchowa, ciężka... są lepsze bronie.
Nie ma umiejętności bezużytecznych, np. naprawy można użyć na zamku po krytycznej porażce.


Ten skill z outdoorem wydaje mi się całkiem przydatny - w większości random encounterów na mapie mam "Run - 100%", co się generalnie przydaje, bo jak gdzieś idę to włąśnie po to żeby wyleczyć drużynę czy dokupić apteczek/ammo. Ale nie warto tego mieć w core teamie, bo w highland do drużyny można przyłączyć indiankę, która ma tam już kilka punktów (plus ma skillsy w snajperkach <3), więc nie zaczynasz od zera.

Ale nie wiem jak to wygląda jeżeli ktoś wybrał Ag Center, w sensie czy ktoś w Highland przyżyje :)


_________________
Altaya | BF4

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 10:29 
Cytuj  
Ja nie mowie, ze jakies skille są nieprzydatne ale potrzebne w mniejszym stopniu ;]

np. Tor pisal, ze tank mu niepotrzebny


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 10:44 
Cytuj  
Rzeznik napisał(a):
Kuzwa, dali rade...ehhh az mi sie lezka w oku zakrecila.
Dla mnie RPG roku 8)


Jeśli chodzi o warstwę rpg to nawet dekady. Nie było tak dobrej od Morrowinda. Jakby oprawa graficzna, inventory i mechanika były lepsze to mielibyśmy grę wybitną. A tak, mamy tylko bardzo dobrą. ;)

Meatbags of Los Angeles, listen to your overlord! hehe


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 10:52 
Cytuj  
Mnie przekonala koza na początku w... jezyku polskim ;)

"taką zajebistą kozę zajebaliście, jesteście pojebani" :D


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 11:42 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Tu za 75,20 zł (ale sklep nie ma super opinii )
https://www.g2a.com/wasteland-2-steam-c ... d=LOW&id=3

g2a to keye.pl - wszystko jest ok.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 11:48 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Mnie przekonala koza na początku w... jezyku polskim ;)

"taką zajebistą kozę zajebaliście, jesteście pojebani" :D


Albo ten tekst z muszką wielkości jebanego orlika białego :D

Vorten napisał(a):
Ten skill z outdoorem wydaje mi się całkiem przydatny - w większości random encounterów na mapie mam "Run - 100%", co się generalnie przydaje, bo jak gdzieś idę to włąśnie po to żeby wyleczyć drużynę czy dokupić apteczek/ammo. Ale nie warto tego mieć w core teamie, bo w highland do drużyny można przyłączyć indiankę, która ma tam już kilka punktów (plus ma skillsy w snajperkach <3), więc nie zaczynasz od zera.


Angela tez ma trapera od samego poczatku, chyba 3 na starcie. Rozwinąłem to i dokładnie tak samo wykorzystuje. W momencie kiedy nie chcę wyprztykać się z nabojów na low-lvl przeciwników.

Swoją drogą, wkurwia mnie tylko to, że przeciwnicy nie skalują się razem z nami tylko - im bliżej Strażnicy tym mniejszy lvl mają, im dalej to tym ciężcy są. Tak też było w Falloutach czy źle pamiętam???

Tak swoją drogą, tego chłopaczka indianina przed Wieliczką to można przygarnąć do bandy?


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 12:02 
Cytuj  
To old school rpg, nie ma skalowania, a jak zapuscisz sie za daleko to dostaniesz w leb:)
W F1/F2 bylo tak samo.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 12:04 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):

Swoją drogą, wkurwia mnie tylko to, że przeciwnicy nie skalują się razem z nami tylko - im bliżej Strażnicy tym mniejszy lvl mają, im dalej to tym ciężcy są. Tak też było w Falloutach czy źle pamiętam???

Tak było. Zresztą bardzo dobrze - skalowanie jest jednym z daremniejszych pomysłów jakie zaimplementowano w rpg-ach.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 12:21 
Cytuj  
sula napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):

Swoją drogą, wkurwia mnie tylko to, że przeciwnicy nie skalują się razem z nami tylko - im bliżej Strażnicy tym mniejszy lvl mają, im dalej to tym ciężcy są. Tak też było w Falloutach czy źle pamiętam???

Tak było. Zresztą bardzo dobrze - skalowanie jest jednym z daremniejszych pomysłów jakie zaimplementowano w rpg-ach.


No dokladnie, skalowanie wkurwia!

Ostatnio chcialem sobie solo pyknac jakas stara instancje w LOTRO, wchodze a tu tylko opcja ze skalowaniem...

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 12:29 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
To old school rpg, nie ma skalowania, a jak zapuscisz sie za daleko to dostaniesz w leb:)
W F1/F2 bylo tak samo.

ten ciągły wpierdol spuszczany przez patrole Enklawy jak prosto z Arroyo szło się do San Francisco i potem do Navarro, żeby zabrać APA <3
Skalowanie jest do dupy.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 12:48 
Cytuj  
Vorten napisał(a):
Ten skill z outdoorem wydaje mi się całkiem przydatny - w większości random encounterów na mapie mam "Run - 100%", co się generalnie przydaje, bo jak gdzieś idę to włąśnie po to żeby wyleczyć drużynę czy dokupić apteczek/ammo. Ale nie warto tego mieć w core teamie, bo w highland do drużyny można przyłączyć indiankę, która ma tam już kilka punktów (plus ma skillsy w snajperkach <3), więc nie zaczynasz od zera.

Ale nie wiem jak to wygląda jeżeli ktoś wybrał Ag Center, w sensie czy ktoś w Highland przyżyje :)

To kwestia expa. Na randomie masz ~5 przeciwników za których zgarniesz 10 razy więcej exp, niż za ucieczkę. Może traper wpływa też na wykrywanie kapliczek/schowków.
Co do indianki z High, to "umieranie" AG zaczyna się przy naprawie zaworów, wiec chyba da się ją zatrudnić wcześniej.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 13:26 
Cytuj  
mrynar napisał(a):

No dokladnie, skalowanie wkurwia!


JA bym se pyknal w jakies mmo ze skalowaniem, bez leveling zones. To mi sie podobalo w Skyrim na przyklad, ze moglem od razu lazic po calym swiecie


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 13:29 
Cytuj  
Kwestia gustu. Mnie po kilku godzinach każde TES po prostu wkurza z tego powodu. W ogóle nie czuć rozwoju postaci jak się gra zwykłym typem co wali z axa ;o

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 13:33 
Cytuj  
no wlasnie gdzie mozna znalezc ta laske, ktora moze dolaczyc zaraz na poczatku gry?

***

Posty: 695
Dołączył(a): 18.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 13:33 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
To kwestia expa. Na randomie masz ~5 przeciwników za których zgarniesz 10 razy więcej exp, niż za ucieczkę. Może traper wpływa też na wykrywanie kapliczek/schowków.
Co do indianki z High, to "umieranie" AG zaczyna się przy naprawie zaworów, wiec chyba da się ją zatrudnić wcześniej.


Nie doszedłem jeszcze do etapu, gdzie czuję, że mam za dużo ammo i chętnie zużyje je na jakiś randomów :)
Plus imo lepiej mimo wszystko mieć możliwość ucieczki jak jedziesz na kompletnych oparach (w sensie bez apteczek, minimalne ilości ammo i nieuleczona drużyna).

Plus zastanawiałem się czy da się to wykorzystywać na zasadzie: chodzę w kółko wokół oazy, co jakiś czas jest random encounter, ja uciekam - wpada trochę expa - chodzę dalej i tak x czasu aż wbiję tyle xp ile potrzebuje. Ale raczej by mi się chciało, czułbym, że oszukuję no i nie wiem czy po jakimś czasie nie zaszłyby jakieś zmiany w grze.

Btw, mnie rozbawiła mocno możliwość odpalenia głowicy w cytadeli - tego do końca się nie spodziewałem...


_________________
Altaya | BF4

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 13:41 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
Kwestia gustu. Mnie po kilku godzinach każde TES po prostu wkurza z tego powodu. W ogóle nie czuć rozwoju postaci jak się gra zwykłym typem co wali z axa ;o


tak to wygląda chyba tylko w skyrim.
W morrowind było od biedoka do penera.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 13:44 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
no wlasnie gdzie mozna znalezc ta laske, ktora moze dolaczyc zaraz na poczatku gry?


Na lewo od wyjscia z pierwszej mapy w grze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2014, 13:45 
Cytuj  
dzieki

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 797 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 40  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.