mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9732 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 487  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 21:04 
Cytuj  
tczewiak - jak widzę znasz doskonale PS3, wiesz ile mocy przerobowych w każdej z ~900 aktualnie na rynku gier masz wolnych i jesteś pewien na 100% że wcisnięcie czegoś na kształt skypa do staruteńkiego Resistance 1 i całkiem nowego Uncharted 2 zrobi byle studenciak.

Naprawdę zastanów się człowieku czasami co ty wypisujesz po forach. To nie PHP i pisanie prostackich skryptów do jakiś durnych amatorskich blogów..

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 21:12 
Cytuj  
Czy masz pojęcie czym jest streaming audio? Tu nie potrzeba ogromnych mocy na kompresję/dekompresję. Jedyny problem to load balancing serwerów, bo wiadomo, że jeden serwer nie pomieści kilkuset tysięcy userów ps3 naraz. A jak load balancing przy streamingu kilku userów na kanał to także replikacja danych (chociaż można by tworzyć tymczasowe pokoje w obrębie jednego serwera).
Crossgame chat to nie coś co powinno być zależne od gry tylko od strony XMB. Problemem mogło by byś ewentualne sterowanie tym (aktywacja głosem? dodatkowy przycisk? dodatkowy kontroler? lol). Nie napisałem byle studenciak, ale byle grupa studentów po inżynierce na politechnice.
I śmiem twierdzić, że mam większe podstawy teoretyczne oraz praktyczne od ciebie w dziedzinie programowania. :D


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 21:21 
Cytuj  
Keii napisał(a):
A co do ograniczeń - cóż, wojsko kupiło PS3 dla mocy obliczeniowej i wykorzystuje na nim linuxa. Linków nie podam, bo szukać mi się nie chce, ale to nie fake. Bardziej chodziło mi o to, że najprostszym rozwiązaniem (oprócz wymagania nowszego FW w grach i umieszczania go na płycie, dla osób nie mających internetu, ale to oczywiste) jest po prostu wyłączenie portów USB dla wszelkich pendrive'ów. A to byłoby już niefajne.


Kupiło ok 2000 sztuk i się wkurwiło bo Sony w kolejnym update wyłączył możliwość custom softu. Co się dzieje jak im padnie PS3 i oddają do serwisu? Wraca z najnowszym softem kompletnie useless dla armii... /k3x. :<

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 21:40 
Cytuj  
czy w ps plusie jest juz w psn jakas opcja do sciagania trailerow filmowych itd?

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 22:45 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Czy masz pojęcie czym jest streaming audio? Tu nie potrzeba ogromnych mocy na kompresję/dekompresję. Jedyny problem to load balancing serwerów, bo wiadomo, że jeden serwer nie pomieści kilkuset tysięcy userów ps3 naraz. A jak load balancing przy streamingu kilku userów na kanał to także replikacja danych (chociaż można by tworzyć tymczasowe pokoje w obrębie jednego serwera).
Crossgame chat to nie coś co powinno być zależne od gry tylko od strony XMB. Problemem mogło by byś ewentualne sterowanie tym (aktywacja głosem? dodatkowy przycisk? dodatkowy kontroler? lol). Nie napisałem byle studenciak, ale byle grupa studentów po inżynierce na politechnice.
I śmiem twierdzić, że mam większe podstawy teoretyczne oraz praktyczne od ciebie w dziedzinie programowania. :D


a ja śmiem twierdzić że nie masz - ale żyj sobie w błogiej nieświadomości. Klejenie blogów w PHP to podstawówka człowieku.
XMB już obecnie jest przeładowane - porównaj sobie co miało XMB 3 lata temu a co ma teraz. A konsola pozostała bez zmian. Konsolę obciąża i XMB i gra aktualnie uruchomiona a biorąc pod uwagę cross-game-chat musisz wziąć obie rzeczy pod uwagę. Nie masz zapewne pojęcia jak zasoby konsoli są przydzielane, i czy to jest przydzielanie dynamiczne czy XMB ma wydzielony np. jeden rdzeń i określoną ilość pamięci. A biorąc pod uwagę jak zachowuje się XMB obecnie po odpaleniu dowolnej gry to podejrzewam, że albo XMB ledwo dyszy, albo to jest przydzielanie dynamiczne.
Więc podejrzewam, że Sony jest w tym momencie udupione.
Osobiście podejrzewam, że X-game-chatu w PS3 nigdy nie będzie. Mimo tego, że twoim zdaniem byle studenciak by to zrobił...
Jak ktoś przez całe życie bawił się we wstawianie znaczników htmlowskich w odpowiednich miejscach i szło mu to na tyle świetnie, że gdy sięgnął po najprostsze języki skryptowe to myślał, że złapał pana boga za nogi. Jak zaczniesz w czymś programować to porozmawiamy ;)


Ostatnio edytowano 23 sie 2010, 23:17 przez Mark24, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 23:14 
Cytuj  
Tak się składa, że kilka latek programuję w różnych pochodnych od C.
Swego czasu siedziało się w asmie (nie jakoś wybitnie i dużo, ale jednak - z architekturą inną niż x86 czy m68xxxx nie dałbym sobie rady). Nadal chcesz fikać? Czy ty myślisz, że jeśli specjalizuję się w php to innych języków nie używałem/nie znałem? Usługi webowe to po prostu coś co mnie kręci. Kręciło mnie także pisanie engine 3d, ale w końcu poległem, bo... w pewnym momencie stało się nudne, a szanse na wybicie się były znikome (są znacznie lepsi ode mnie, a rynek cholernie wąski).
Jeśli XMB zamula (mi nie zamula) to byłaby to wina kiepskiej optymalizacji, a nie tego, że "konsola nie da rady pociągnąć cross-game-chat". Wbij sobie do tej główki, że na cross-game-chat po stronie klienta nie potrzebujesz ogromnych zasobów. Poczytałeś jakieś głupoty na gry-online czy innej polygamii w komentarzach i myślisz, że masz o tym jakieś pojęcie? Myślisz, że jak skype zaczął być zasobożerny to sama funkcja przesyłania głosu taka jest?
TeamSpeak. Ventrilo. To przykłady, które Sony mógłby od ręki sobie kupić i tylko dostosować do platformy. Nie pożarłoby to nawet 2% zasobów PS3. IMO opóźnienia cgc przez Sony wynika z czegoś innego. Albo wprowadzą to w jakimś "fenomenalnym i innowacyjnym update", albo będzie to dodatek do czegoś na czym zbiją dodatkową kasę.

Nie mam pojęcia po co starasz się usprawiedliwiać sony, ale twoje argumenty obali każdy kto skończył jakieś studia związane z programowaniem.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 23:16 
Cytuj  
niestety marka nic nie obali ;/

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 23:32 
Cytuj  
drogi tczewiaku - problem w tym, że ja również programowałem.
Poczynając od assemblera ze 20 lat temu, poprzez kopię prince of persia pisane w basicu na 286, potem trochę C, dużo visual basica pod windowsy - moje programy w dawnej firmie pewnie do tej pory działają, access praktycznie wszystkie języki skryptowe, którymi ty się puszysz. Nauczenie się PHP od zera (chociaż ciężko napisać, ze to było zero, bo każdy język jest w dużej mierze podobny do czegoś wcześniej) na tyle by napisać algorytm rozwalania sudoku zajęło mi jakieś ~4h. Niestety ale html-ami itp. zawsze gardziłem, bo podstawówka już klepie własne stronki i całkiem niezłe rzeczy tworząc w html/java/php. Nie ma nic prostszego - więc generalnie gratuluję zainteresowań - to tak jakby w erze samolotów ponaddźwiękowych jarać się latawcami.
Jeżeli tobie XMB chodzi zajebiście szybko to jesteś jedyny (Mendol pewnie drugi bo ma plasmę), bo ja czasami czekam ~5s na samo pokazanie się ikonek.
Owszem biorąc pod uwagę PC i jego zasoby napisanie takiej aplikacji jest banalnie proste i przyznam się, że może nawet taki Mendol by sobie poradził (po przeczytaniu jakiegoś programowania pod windowsy dla idiotów). Ale mamy do czynienia z konsolą - więc twierdzenie, że ja tczewiak jestem miszcz i bez problemu ja albo inny byle studenciak który do tej pory bawił się robieniem blogów i dłubaniem w htmlu napisałbym cross-game-chat na PS3 jest moim zdaniem deko śmieszne. Po pierwsze nie znasz tej platformy i ona jest dla ciebie całkowicie obca. Po drugie nie wiesz kompletnie jak działa i na jakiej zasadzie są przydzielane zasoby pod XMB, ile masz tych zasobów, a może nie masz już ich wcale... Po czwarte o programowaniu na cella pewnie nawet nie słyszałeś bo przez całe życie obcowałeś z różnej maści Intelami.

Tczewiak - to ja nie wiem po co siedzisz w tej polsce i jebiesz za jakieś śmieszne pieniądze blogi dla jakichś blogowych pajaców. Podczas gdy te niezguły w Sony którzy pewnie koszą 10-100x tyle co ty nie potrafią sobie poradzić ze studenckim wręcz problemem :lol:


Ostatnio edytowano 23 sie 2010, 23:44 przez Mark24, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 23:35 
Cytuj  
z twoich ust marku brzmi to jak komplement :)
smieszny niestety jestes tylko ty marek bo zatrzymales sie wlasnie te 10 lat temu kiedy kraj nasz piekny opusciles. jak widac emigracja ci nie sluzy i we lbie ci sie kurzy.
wracaj do nas!

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 23:41 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
z twoich ust marku brzmi to jak komplement :)
smieszny niestety jestes tylko ty marek bo zatrzymales sie wlasnie te 10 lat temu kiedy kraj nasz piekny opusciles. jak widac emigracja ci nie sluzy i we lbie ci sie kurzy.
wracaj do nas!


co konkretnie brzmi jako komplement? Ty coś ćpasz/pijesz?
Ale ja się wcale nie muszę rozwijać, dobrym koderem jest się do 30-tki max, widzę po sobie. A wyjechać to powininem dużo wcześniej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 23:43 
Cytuj  
probe nazwania mnie idiota odbieram jako komplement w twoim przypadku.
ja pierdole jaki ty jednak glupi jestes to wymiekam.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 sie 2010, 23:48 
Cytuj  
cytuj mendol, bo jestem na 100% pewien że nigdzie cie idiotą nie nazwałem. Pewnie nie wiesz, ze jest taka seria książek, ale jak osobiście czujesz się dotknięty to już twój problem.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 00:54 
Cytuj  
Ja nie wiem po chuj wy mu odpisujecie. Rozumiem czasem jakis flamik czy nawet klotnie z argumentami ale to to jest jak wymienianie pogladow filozoficznych z szympansem.

PS. Tak wiem marku - nie mam PS3, oszczedz sobie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 01:19 
Cytuj  
Ja juz nawet nie czytam tych postow mark vs reszta swiata i reszta swiata vs mark. W kolko macieja o tym samym. Ze sie im wciaz chce, podziwiam :)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 06:50 
Cytuj  
Ja uparcie będę twierdził że tczewiak nie ma racji. I moim zdaniem dołożenie cross-game-chata w tym momencie jest już w PS3 praktycznie NIEMOŻLIWE i tyle. Lub trzeba by było przebudować cały firmware w tak znaczny sposób, że cała sprawa byłaby nieopłacalna, a ryzyko utraty kompatybilności chociaż z 10% do tej pory wypuszczonych gier jest zbyt duże.

Zresztą profesjonaliści/developerzy wielokrotnie wypowiadali się na temat PS3 i nierzadko padały stwierdzenia, że PS3 jest konsolą trudną do ogarnięcia. Programowania wielowątkowego cell-a trzeba się uczyć praktycznie od zera. Firmware pisze się językach niskiego poziomu, to dodatkowo utrudnia sprawę, to nie visual-e niestety.

Ale wystarczy że mark24 twierdzi tak, i połowa moich fanów zaraz się zbiegnie by napisać "nie" (hi mendol jak tam plasma?). Gdybym sam napisał, że dopisanie kilku funkcji do FW PS3 jest banalne i zrobi to byle studenciak to byście mnie na pewno tłumnie poparli. Ba, z waszą pomocą, ślepą wiarą w prostotę tego problemu, wsparciem duchowym (może nawet finansowym w końcu tworzymy pierwsze homebrew) już byśmy pewnie rozkoszowali się cross-game-chatem na naszych konsolach.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 15:40 
Cytuj  
http://www.ps3site.pl/sony-ujwania-swoj ... zdy/51643/
Cytuj:
Wrzesień:

-EyePet Move Edition (PS3)
-Hustle Kings with Move features (PSN)
-Kung Fu Rider (PS3)
-Sports Champions (PS3)
-Start The Party! (PS3)
-Tumble (PSN)

Październik:

-Buzz: The Ultimate Music Quiz (PS3/PSP)
-Dead Nation (PSN)
-EyePet PSP (PSP)
-Heavy Rain: Move Edition (PS3)
-Jungle Party (PSP)
-SingStar Guitar (PS3)
-The Shoot (PS3)
-TV Superstars (PS3)

Listopad

-Beat Sketcher (PSN)
-DC Universe Online (PS3)
-echochrome ii (PSN)
-God of War: Ghost of Sparta (PSP)
-Gran Turismo 5 (PS3)
-Invizimals: Shadow Zone (PSP)
-LittleBigPlanet 2 (PS3)
-No Heroes Allowed! (PSN)
-PixelJunk Shooter 2 (PSN)
-SingStar Dance (PS3)
-Sly Trilogy (PS3)
-The Fight (PS3)
-Time Crisis: Razing Storm (PS3)

Grudzień:

- Eat Them (PSN)

Luty 2011:
-Killzone 3 (PS3)
-MotorStorm Apocalypse (PS3)

2011

-Infamous 2 (PS3)
-Ratchet & Clank: All 4 One (PS3)
-Patapon 3 (PSP)
-SOCOM: Special Forces (PS3)
-Sorcery (PS3)
-Twisted Metal (PS3)
-Heroes On The Move (PS3)


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 15:54 
Cytuj  
Trochę biednie grudzień wygląda w porównaniu do reszty.. chyba coś jeszcze w tajemnicy trzymają..?


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 17:26 
Cytuj  
Koło 15-16 w środy. Amerykański jakoś we wtorek pod wieczór.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2010, 17:54 
Cytuj  
Ano, zwykle data wydania jest amerykańska, niestety. To samo miałem ze Scottem i Deathspankiem, można się przyzwyczaić :P


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 sie 2010, 08:49 
Cytuj  
Gdyby ktoś chciał przetesotwać Shanka, z US PSNa można pobrać demo (do unlocknięcia, jak było ze Scottem), zajmuje toto 2 GB.
Przeszedłem i wrażenia całkiem pozytywne. Spodziewałem się trochę bardziej złożonego systemu walki po tym co czytałem na różnych stronach, ale jak na siekankę i tak jest całkiem nieźle.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9732 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 487  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.