mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 17:06 
Cytuj  
Marciol napisał(a):
I tak btw. którego forum?

O jezu. Przeciez wszystko masz dokladnie opisane, co i jak. Slownik w lape i czytac.

X.


_________________
http://zaginiony.net

*

Posty: 135
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 18:30 
Cytuj  
tak DDO forum ktorego adresu NIE ZNAM
a jak w google wpisalem to nie znalazlem takowego forum wiec podaj mi adres :P


_________________
" Rób co chcesz niczego nie żałuj chciałes wybrałeś ej w dup* mnie pocałuj wiesz? "

PFK

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 19:05 
Cytuj  
ddo.com ... rzeczywiscie ciezko sie bylo domyslic.

btw Marcio(l) - Barcio
Jestescie przypadkiem spokrewnieni?

*

Posty: 135
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 19:43 
Cytuj  
konrador napisał(a):
btw Marcio(l) - Barcio
Jestescie przypadkiem spokrewnieni?

lol? Raczej nie :P
Jak nie wiezysz patrz na date utworzenia konta mojego i tego drugiego


_________________
" Rób co chcesz niczego nie żałuj chciałes wybrałeś ej w dup* mnie pocałuj wiesz? "

PFK

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 19:50 
Cytuj  
Marciol napisał(a):
konrador napisał(a):
btw Marcio(l) - Barcio
Jestescie przypadkiem spokrewnieni?

lol? Raczej nie :P
Jak nie wiezysz patrz na date utworzenia konta mojego i tego drugiego


Pasuje jak w mordę..

Barcio konto założone 20 marca 2005, Marciol 11 kwietnia 2005. :]

*

Posty: 135
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 20:22 
Cytuj  
lol ale to nie ja
a kto to ten Barcio?


_________________
" Rób co chcesz niczego nie żałuj chciałes wybrałeś ej w dup* mnie pocałuj wiesz? "

PFK

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 20:27 
Cytuj  
Koles na podobnym poziomie co ty.

X.


_________________
http://zaginiony.net

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 20:43 
Cytuj  
Znaczy levelu :]

***

Posty: 557
Dołączył(a): 9.03.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 21:18 
Cytuj  
LARP- opowiem w jaki gralem: są 2 teamy i jeden killer wybrane przez kolege kolegi kolegi kogos. Przez pewien okres strzelają do siebie z pistoletów na kulki, we wszelkich możliwych miejscach gdzie tylko się spotkają. Ostatni team wygrywa.
RPg- to z kościami....
cRPG- RPg ogrodzone przez kompa...
mmoRPG- RPG jeszcze bardziej ograqniczone w dtronę fabuły

LARPY są grami w które się gra najciekawiej... "stała czujność", i w najgorszym momencie przez dziwny podstęp giniesz ...;)

Czy były jeszcze jakieś osoby na tym forum na podobnym lvl'u co barcio?

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 22:47 
Cytuj  
O Jezu...

Prosze Cie... nie pisz takich bzdur na temat Larpów... please...

SvD.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 13 maja 2005, 23:50 
Cytuj  
ciocia eusta napisał(a):
LARP- opowiem w jaki gralem: są 2 teamy i jeden killer wybrane przez kolege kolegi kolegi kogos. Przez pewien okres strzelają do siebie z pistoletów na kulki, we wszelkich możliwych miejscach gdzie tylko się spotkają. Ostatni team wygrywa.


Ty chyba grales w paintball. :<


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***

Posty: 557
Dołączył(a): 9.03.2005
Offline
PostNapisane: 14 maja 2005, 15:14 
Cytuj  
Fabuła była walka mafii, z tym że nikt z poza tego okręgu się nie może o tym dowiedziec. Ukryta walka na pistolety kulkowe w każdym miejscu w jakim spotkasz przeciwnika.Policjant był dla kazdego wrogiem, a musiał zawsze bić silneijszego, żeby się wybili równo.

Mnie zmietli w szkole...przyszli z innej szkoły na przerwie x/ W kol;ejnych wersjach miał być informator wymyślający zadqania, ale nie grałem dalej... ach ta szkoła ;/;/;/;/;/

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 maja 2005, 18:20 
Cytuj  
ciocia eusta napisał(a):
Fabuła była walka mafii, z tym że nikt z poza tego okręgu się nie może o tym dowiedziec. Ukryta walka na pistolety kulkowe w każdym miejscu w jakim spotkasz przeciwnika.Policjant był dla kazdego wrogiem, a musiał zawsze bić silneijszego, żeby się wybili równo.

Mnie zmietli w szkole...przyszli z innej szkoły na przerwie x/ W kol;ejnych wersjach miał być informator wymyślający zadqania, ale nie grałem dalej... ach ta szkoła ;/;/;/;/;/

Czyli fabularny paintball ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 17 maja 2005, 08:56 
Cytuj  
Dungeons & Dragons Online: Stormreach Trailer
http://www.fileplanet.com/153368/150000 ... ch-Trailer


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/

*

Posty: 133
Dołączył(a): 12.06.2004
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 16:52 
Cytuj  
Hehe , zamieszanie sie zrobilo :)
Turbine teraz przeprasza za wyslanie e-miali z aktywacja konta ( pre-alpha)
No pisali ze wybrali tylko nie liczne osoby :) w tym mnie :)

Please click the following link to apply for this test:

Click here for Call-out

***

Posty: 967
Dołączył(a): 9.05.2003
Offline
PostNapisane: 18 maja 2005, 19:13 
Cytuj  
damn tez dostalem tego maila wczoraj ....a juz myslalem ze mi sie uda , a tu dupa :( no nic moze innym razem ;]


_________________
"Something worked as intended?? 0_0"

"This means we will have to get someone to create a bug and another guy to nerf it, I will deal with this immediately !"


Posty: 12
Dołączył(a): 15.05.2005
Offline
PostNapisane: 31 maja 2005, 18:32 
Cytuj  
tak ja tez juz mam te wszystkie konta ale niewiem jak ściągnąc clienta

*

Posty: 133
Dołączył(a): 12.06.2004
Offline
PostNapisane: 31 maja 2005, 20:22 
Cytuj  
Kolego :) Nie wiem czy to przedchwila wpadles na forum i nie czytajac nic co jest wyzej napisales posta aby miec wieksza ilosc na koncie. Zrozum ( po to masz rozum ) ze ta gra jest jeszcze w fazie Alpha i nie bylo jeszcze rozdawania kont ( chyba ze juz jest od dawna , w bardzo zawezonym gronie wzajemnej adoracji ). Byla jedna maniana z aktywacja kont ...... ( czytaj wyzej )

Na przyszlosc czytaj co jest wyzej

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2005, 03:48 
Cytuj  
Cytuj:
Dobra :DTaka symulacja wymagalaby duzych polaci terenu (aby byc wiarygodna musialaby oblugiwac 10k+ graczy naraz) ale to da sie rozwiazac juz teraz (zclusterowane servery). Teraz tak jesli chcialbys dostawac xp za same "kwesty" podobne do tego co masz na sesji musialyby byc bardzo rozwiniete (a jak wiemy im bardziej rozwiniety scenariusz tym wieksza szansa na zaciecie sie, co za tym idzie taka druzyna,robiaca danego questa, , musialaby byc oblugiwana na biezaco przez GMa a co z tego wynika musialby byc ich przeogromna ilosc dostepna 24/7 w grze, co z kolei nie oplaca sie ze wzgledow finansowych, rozwiazaniem moglaby byc AI, ale jak wiadomo ta jeszcze mocno raczkuje), nie powinno zdazyc sie,aby dany scenariusz powtarzal sie wiecej niz raz (przynajmniej ttroszke powinny sie roznic) co powoduje, iz ilosc kombinacji musialaby byc niemalze nieskonczona (czlowiek, w tym wypadku ich tabuny nie bylyby w stanie wymyslac na bierzaco takiej ilosci przygod, i tu znow z pomoca przyszlo by AI)


Rozumiem że 1 drużyna = 1GM czyli idąc dalej tym tropem 5000 graczy / ~5 osobowe drużyny = 1000 GM non stop w grze i to tylko na jednym server-ze :roll:
A nie lepiej zrobić q:
- niepowtarzalne (zwykłe) - proste q (na zasadzie kto pierwszy ten lepszy) np. zanieś książke x do kolesia y który żyje w mieście z
- niepowtarzalne (normalne oraz epickie) zabił nekromante x w wiezy y
- powtarzalne (które polegały na obronie miasta przed orkami, no chyba że ktoś wykonał by q epickiego na ostateczne eliminacje orków, ochronie karawany, pilnowania czegoś tam przez kilka-kilkanaście minut...
- oraz q tworzone przez graczy, mistrz gildii magow "tworzy q" na zdobycie zwoju - moim zdaniem te q bylyby najlepsze GM maja spokoj, q multum, a q robilo sie poprzez tool-sa ktory bylby w samej grze.
A gracze jeśli jakimś cudem mieliby problem z q, piszą do GM że mają problem, a GM w wolnej chwili pomaga ruszyć dalej przygode, a jakby co to zawsze druzyna moze zaczac robic inny q.

Cytuj:
wreszcie niemozliwe jest obejscie sie bez static spawnow w dungeonach (no ok pol static dzis bije w dungu gobosy a jutro sa tam trolle, co z kolei jest troszke bez sensu) na samym koncu tego wszystkiego jest ograniczonosc swiata, ktory nie moze byc tak duzy (mimo clusterow), ze nie poznasz go calego w powiedzmy 2 lata gry...


IMHO ma to sens, przecież po pewnym czasie "dom" miałby nowych lokatorów, a dzień to jednak odpowiedni czas na respawn

Cytuj:
Tam nie chodzie o zabijanie i lvl , ale o sam fakt gry i jej mozliwosci

Cytuj:
No ok teraz dochodzimy do craftingu i sociala. Samo stanie w miejscu to jeszcze nie jest gra w wolnej chwili musisz miec mozliwosc zajecia sie czyms (crafting - bardzo rozbudowany moze i zmudny ale przedstawiajacy widok profitow/przyjemnosci z wykonywania jakiejs tam profesji, tu z pomoca przyszloby wywalnie NPCow, ale z kolei trudno bybloby utrzymac wlasciwe proporcje popytu/podarzy oraz ilosci craftujacych do ilosci chetnych na zakup przy takiej populacji bez interwencji z gory), dalej rozrywka - nie wczujesz sie tak samo pijac w karczmie na sesji z kolegami jak gapiac sie w monitor gdzie twoch avatar zlopie kolejene bajty piwa..

Sorry ale nie widze problemu, np. moze zrobic wspolczynnik zapotrzebowania (na starcie wynosi 1) wraz z zwiększeniem popytu wspolczynnik wzrasta i tym samym ilosc itemow wykonanych ta sama iloscia przedmiotow, albo nic nie robic nie moze byc tak ze item wart 10g bedzie sprzedawany za 1g

Z pewnoscia lepiej pic w real-u ale bez przesady...moze troche inwencji i miec piwo pod reka

Cytuj:
Kolejna sprawa death system oraz PvP - co sie dzieje kiedy giniesZ? wydajesz Pnkt rpzenzaczenia (czy jakkolwiek to nazwiemy) i jedziesz dalej? skad bedzie bral te punkty z questow?? A co sie stanie jesli PPki wyjda ci w trakcie misji?? Jak mialoby wygladac PvP, a walsciwie looting, mijaloby sie z celem wtedy zdobywanie wszeslkich magicznych broni/artefaktow/ksiazek z czarami. Bo co by sie stalo kiedy szedlbys sobie sam przez las (w rzeczach na ktore pracowales swoje cale growe zycie) i wyskakuje na ciebie 20 chlopkow z widlami (gracze), jak wiadomo i herkules dupa gdy szkieletow kupa. Nic tylko usiasc i plakac. Brak lootingu?? Cmon przeciez to RPG!!!
Moznaby tak jeszcze dlugo dywagowac, ale mysle ze nie ma sensu. Jak dla mnie na ten moment wykonanie czegos takiego jest awykonalne


Punkty przeznaczenia za q jesli sie koncza np. minus do statystyk na stałe chyba że wydasz PP albo czasowe np. 1h

Looting? oczywiscie ze tak, mozna by wprowadzic zabezpieczenie na item-y np. ze moze uzywac dana postac albo specjalnie zakladac itemy przeklete (klatwa) :P ze nie mozna zdjac przedmiotu
A dwa to nie WoW albo Diablo ze liczy sie tylko itemz, magiczne przedmioty powinny bardzo trudne do zdobycia oraz drogie co skutecznie wyelimowanało płacz z powodu straty itemow, wogole 20 chłopów ~5lvl nie wygra z wojownikiem na 20lvl


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*

Posty: 133
Dołączył(a): 12.06.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2005, 08:07 
Cytuj  
OO , widze ze ktos nie odrobil lektury :)
Cytuj:
Rozumiem że 1 drużyna = 1GM czyli idąc dalej tym tropem 5000 graczy / ~5 osobowe drużyny = 1000 GM non stop w grze i to tylko na jednym server-ze

TO nie jest jeszcze powiedziane. Na officialnym forum trwaja rozmowy jak to ma byc. Wydaje mi sie ze i tak zrobia jak beda chcieli.
Cytuj:
- niepowtarzalne (zwykłe) - proste q (na zasadzie kto pierwszy ten lepszy) np. zanieś książke x do kolesia y który żyje w mieście z
- niepowtarzalne (normalne oraz epickie) zabił nekromante x w wiezy y
- powtarzalne (które polegały na obronie miasta przed orkami, no chyba że ktoś wykonał by q epickiego na ostateczne eliminacje orków, ochronie karawany, pilnowania czegoś tam przez kilka-kilkanaście minut...
- oraz q tworzone przez graczy, mistrz gildii magow "tworzy q" na zdobycie zwoju - moim zdaniem te q bylyby najlepsze GM maja spokoj, q multum, a q robilo sie poprzez tool-sa ktory bylby w samej grze.
A gracze jeśli jakimś cudem mieliby problem z q, piszą do GM że mają problem, a GM w wolnej chwili pomaga ruszyć dalej przygode, a jakby co to zawsze druzyna moze zaczac robic inny q.

Hmm , gdzie nie gdzie zgodze sie z toba. Ale z tymi prostymi questami to niee. Bo tu nie chodzi aby zrobic to szybko i dostac exp'a , nawalic se do 20 lvl i mowic ze jestem " UBER CLASS". Tutaj chodzi o klimat.
Pomysl z robieniem questow przez ludzi z gildi jest dobry. Napisz moze na offical forum. Napewno ktos cie poprze.
Cytuj:
Quote:

No ok teraz dochodzimy do craftingu i sociala. Samo stanie w miejscu to jeszcze nie jest gra w wolnej chwili musisz miec mozliwosc zajecia sie czyms (crafting - bardzo rozbudowany moze i zmudny ale przedstawiajacy widok profitow/przyjemnosci z wykonywania jakiejs tam profesji, tu z pomoca przyszloby wywalnie NPCow, ale z kolei trudno bybloby utrzymac wlasciwe proporcje popytu/podarzy oraz ilosci craftujacych do ilosci chetnych na zakup przy takiej populacji bez interwencji z gory), dalej rozrywka - nie wczujesz sie tak samo pijac w karczmie na sesji z kolegami jak gapiac sie w monitor gdzie twoch avatar zlopie kolejene bajty piwa..

Sorry ale nie widze problemu, np. moze zrobic wspolczynnik zapotrzebowania (na starcie wynosi 1) wraz z zwiększeniem popytu wspolczynnik wzrasta i tym samym ilosc itemow wykonanych ta sama iloscia przedmiotow, albo nic nie robic nie moze byc tak ze item wart 10g bedzie sprzedawany za 1g

Craftinqu w tej grze nie bedzie , lektura tutaj :) [url=http://mmorpg.com/gamelist.cfm/gameId/163/setView/features/loadFeature/164[url]LINK[/url]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.