mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338 ... 522  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2010, 20:58 
 
Skoro będzie na source engine, to może będzie się dało FPP włączyć komendą, jak w Alien Swarmie.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2010, 21:00 
 
Dana napisał(a):
Ja bym z chęcią zagrał w dotę w trybie FPP. Nie mam zdrowia do napierdalania w Rtsy na multi.

gwoli scislosci, nazwac dote rtsem to troche fail imo ;)


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2010, 21:03 
 
Od niedawna to się ponoć MOBA nazywa.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2010, 21:05 
 
Highlander napisał(a):
Dana napisał(a):
Ja bym z chęcią zagrał w dotę w trybie FPP. Nie mam zdrowia do napierdalania w Rtsy na multi.

gwoli scislosci, nazwac dote rtsem to troche fail imo ;)


Chodziło mi raczej o model sterowania.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2010, 21:08 
 
Highlander napisał(a):
Dana napisał(a):
Ja bym z chęcią zagrał w dotę w trybie FPP. Nie mam zdrowia do napierdalania w Rtsy na multi.

gwoli scislosci, nazwac dote rtsem to troche fail imo ;)


ummm... a dlaczego nie? Real Time Strategy, wszystko sie zgadza.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2010, 21:15 
 
imo za mało stratedżi


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2010, 22:48 
 
gufnowapnjasz napisał(a):
iiii to troche slabizna.
remakiem doty jest hon, dla niektorych lol. po co kolejny? :roll:


Oprocz tego ze zmienilbym w tym zdaniu klojenosc gier, bo to LoL jest gra popularniejsza i bardziej "uznana" niz HoN. To obie sa chujowe na dluzsza mete.

Ja tam dalej czekam na remake Doty, ktora dorwna jej zajebistoscia. Oby to bylo wlasnie to.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 07:14 
 
Sprostowanie do ploteczek ktore wyslalem strone temu
Cytuj:
- gameplay will still be the same as dota (pretty much like LoL or HoN)
- they will port every heroes, every items, every creeps, and the map (as well as the same juke spots) from dota
- 5v5. no 16v16 BS.
- there will be ingame voice communication
- there will be matchmaking based on players skills (not sure how that works out)
- there will be a coach system (where you can take a player under your wings. you will be able to see his screen)
- there will be some kind of rewards for being a good guy in the community (helping out newbies and whatnot. no exact details yet on what kind of reward you would be getting)


@up
Nie wiem jak HoN moze byc chujowy, a dota zajebista, skoro w 99% to to samo ze zmienionymi nazwami hero, rzeczy i lepsza grafika.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 07:33 
 
z robionych na calego modow z wc3 ja osobiscie najbardziej bym chcial battleships pro :har:


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 08:14 
 
PPoniżej moje krytyczne spojrzenie na Arcanie (czekamy na Risen 2 i TW2). Nie jestem sam - w necie też jest sporo ocen na 50%.

Gdy w necie przeczytałem słowa dyrektora SP:

Fani klasycznego Gothika mogą być rozczarowani, ponieważ gra nie ma już charakterystycznego dla serii podejścia. Zrobiliśmy to jednak celowo. Chcemy dzięki temu trafić do szerszej, międzynarodowej publiczności. To po prostu stary problem: nie można każdego elementu gry tak, aby wszystkim się podobało. Jasne jest, że Gothic 4 może nie spodobać się wyjadaczom serii. Jednak sukces sprzedaży wydaje się słuszną sprawą, aby się poświęcić.

To już grałem w angielską wersję(skończyłem dziś rano), która zakupiłem z bratem na ślepo w UK. NIgdy bardziej nie żałowałem zakupu ale jest pewien hak(nie haczyk), który muszę wyjaśnić.

Według mnie każdy fan serii gothic, która kochał te wszystkie smaczki, dodatki - kochał po prostu to co było nieodzownym elementem części I, II i w sumie III będzie zawiedziony tym, co zobaczy w "pseudo gothicu". Panowie z SP sami się przyznali, że robią grę pod szerszą publikę dla większej sprzedaży - najwiekszy grzech i życzę im z całego serca aby mieli klapę finansową i studio padło - po prostu dawno nie grałem w tak denną gre TPP (bo trudno to nazwać cRPG mając w pamięci G1 i G2 a nawet G3 czy Risena).

A co jest dokładnie nie tak z Arcanią?? Niestety, prawie wszystko. Począwszy od dennego systemu walki, w którym nieprzerwane atakowanie moba gwarantuje nam zwycięstwo(są małe wyjątki ale niestety małe...) oraz walki, która miała być chyba zrobiona na miarę tego z PoP albo Two Worlds ale autorom to niezbyt wyszło(dynamika to niestety nie wszystko). Dalej mamy niewidzialne ściany(nawet do brodzika w demie nie można było wejść a dalej nie jest lepiej, nawet gorzów niż w Taki Guild Wars, które też gracze pamiętali z powodu niewidzialnych barier). Brak interakcji z otoczeniem CO JEST NAJWIEKSZĄ WADĄ W TEJ GRZE. Przecież nie tylko fani wiedzą, że w G1-G3 istaniało kowalstwo, alchemia etc. Z recenzji/opinii w necie wiemy, że można było spać, napić się wody z butelki, latać po dachach domów i robić wiele innych rzeczy, które były wizytówką serii i tylko powiększały jej ocenę końcową.Wywalili nawet trenerów i teraz po wbiciu lvl-a sami sobie dodajemy punkty...Aha, zapomnijcie o magii - może i efekty są fajne ale dopóki nie poprawią dmg i nie dodadzą nowych czarów to nawet mając 11 lvl magia to po prostu słabizna niestety(kulnia ognia to raczej taka flara jeśli chodzi o robienie krzywdy).System magi w ogóle nie przypomina tego ze starych gothiców... Tutaj jak widać, zrobiono grę pod konsole - twórcy chyba żyją stereotypami iż gry muszą być łatwe i przystępne bo nikt ich nie kupi (a jednak się mylą, patrz taki Demon Soul). Idźmy dalej - denna optymalizacja. Gra potrafi przyciąć nawet na mocnym sprzęcie i nawet wyłączenie cieni nie daje zbyt dużo. Już na dniach ma się ukazać patch(w sumie to już jest chyba nawet), który poprawia płynność gry. WTF??!?! Dopiero co premiera była a już wyszlo na jaw, że SP się nie popisało i w sumie grę łatać muszę zaraz po premierze... Teraz kolej na liniowość. Wykonaj zadanie x aby móc przejść do punktu y. Ten schemat zostal wykonany z taką perfekcją iż liniowość czuć na każdym kroku. To już trochę przegięcie, bo to nie fps a cRPG(jak się gra reklamuje) a mamy rok 2010 a nie 2000, żeby twórcy nie mogli sobie z tym poradzić. Można jeszcze dodać takie wady jak nierealny system walki(turlanie w zbroi płytowej, machanie tasakiem jak osiką, możliwość zrobienia krzywdy każdym typem broni[nie ma czegoś takiego jak uszkodzenie np wiekszy dmg na opancerzonym przeciwniku czy szkielecie przy użyciu broni obuchowej] etc). Wad jest niestety więcej ale są one powiązane z tymi wymienionymi wcześniej. Aha - anty grawitacyjny skok głównego bohatera jest w top3 worst jumpów ever w histori gier tego typu(nie licząc wpadek z Kaszanka Zone w CD-A). Początkowo myślałem, że gra zauroczy mnie, kiedy pójdę troche dalej, zobaczę pierwsze większe miasto i troche poważnieszjego(bardziej wymagającego) przeciwnika. Niestety - myliłem się... Fabuła jest dość interesująca, część graczy zapewne domyśla się o co chodzi po tym co przeczytali w necie i zobaczyli w Intrze(nie będę spoilerował). W sumie, to fabuła wydaje się najmocniejszą z zalet tego "gothica". Wytrwali zapewne zobaczą zakończenie. Szkoda tylko, iż jak już napisałem fabuła jest liniowa do bólu...

A plusy jakieś są?? Może i są ale zobaczy je raczej tylko ten, kto wo Gothicach nie słyszał i w nie nie grał. Ja grałem niestety bardzo dużo(dlugie nocne posiedzenie). Może i jakiś klimat jest, grafika też nie najgorsza i niektóre lokacje są naprawdę ładnie wykonanie, cienie również nie pozostawiają niedosytu.Oczywiście grafika kosztem optymalizacji(dość popularne ostatnio). Voice Acting też niczego sobie chociaż część aktorów odstaje od pozostałych(Gorn w angielskie wersji taki sobie - ciekawe jak będzie w wersji PL). Niestety te wszystkie grzechy popełnione przez twórców sprawiły, iż Arcani nie ukończę, już wylądowała na aukcji. Może jak coś zmienią z poziomem trudności (hard to prościzna) i wyjdą jakieś fanowskie mody to wrócę ale kto to wie.

Może trochę chaotycznie ale cóż... Nerwy:)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 08:55 
 
Ja sobie odpuściłem zakup Arkanii, czekam na TW2. Odpuściłem ale z powodu "płytkości" tego tytułu - patrząc żonie przez ramię jak grała w demo zauważyłem mizerny system umiejętności (coś co się zowie tam magią to śmiech na sali). Gierka wygląda ładnie, jest prosta i chyba tylko przez to może trafić do szerszej widowni (czyli w pewnym sensie o to chyba twórcom chodziło).

Nie zgodzę się tylko z tym, że Arcania może spodobać się komuś kto w Gothiki nie grał - odwrotnie, moim zdaniem spodoba się tym, którym Gothiki się nie podobały (część ludzi twierdzi, że były właśnie zbyt skomplikowane).

Suma summarum, Spellbound udało się chyba jedno - a raczej JoWoodowi się tym razem udało - nie spartolić procesu i efekt końcowy nie jest tak porażająco zbugowany jak Gothik 3 (za tamto JoWood ma u mnie przerąbane do końca swych dni).


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 12:44 
 
Co za amatorzy robili tego Medal of Honor, nie mam nic przeciwko oskryptowanemu single ala CoD, ale to tutaj dosłownie skrypty wyłażą na wierzch.

Wchodzisz do pustego pokoju, pstryk przed twoimi oczyma pojawia się Taliban którego tam wcześniej nie było, a który ma zostać zabity w scence przez twojego towarzysza który również przeteleportował się na miejsce obok ciebie (bo się zbytnio wysforowałeś i scenariusz nie nadążył).

...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 13:22 
 
Fabuła Arcani jest w miarę ok i tutaj zastrzeżeń nie mam (poza liniowością). Na dodatek potem przeciwnicy są bardziej wymagający i gra sporo zyskała w moich oczach w okolicach 10 lvl. Niemniej jednak jeśli ktoś będzie szukał w tej grze "pełnego" następcy Gothica to się zawiedzie. Jako nowa gra Arcania nie radzi sobie aż tak mega tragicznie. Owszem, rozgrywka jest uproszczona, fani będą zawiedzieni ale i tak większość zagra - dla fabuły :).

P.S

Trochę ochłonąłem...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 13:35 
 
Hah, niedlugo bedzie zajebista;). A przypomnialo mi sie:D

Boo!
- Boooo!
- That was the worst thing I ever heard!
- It was terrible!
- Horrendous!
- Well, it wasn't that bad.
- Oh yeah?
- There were parts of it I liked.
- Yeah, I liked a lot of it.
- Yeah, it was good, actually.
- It was great!
- It's wonderful!
- Ah, bravo!
- More!
- More!
- More!
- More!

Mniej wiecej tak to pewnie bedzie wygladac;]

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 13:37 
 
Warto poczytac forum hehe. Zostalo mi 250PLN w kieszeni. W sumie dobrze bo zaraz New Vegas. Tego nie spierdola, bo sie nie da.


_________________
Χ Ξ Σ

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 13:39 
 
tiomor napisał(a):
Hah, niedlugo bedzie zajebista;). A przypomnialo mi sie:D

Boo!
- Boooo!
- That was the worst thing I ever heard!
- It was terrible!
- Horrendous!
- Well, it wasn't that bad.
- Oh yeah?
- There were parts of it I liked.
- Yeah, I liked a lot of it.
- Yeah, it was good, actually.
- It was great!
- It's wonderful!
- Ah, bravo!
- More!
- More!
- More!
- More!

Mniej wiecej tak to pewnie bedzie wygladac;]


Statler & Waldorf z Muppetów :D Pamiętam! (tylko, że tam szło to w odwrotnej kolejności)


_________________
For the pony!

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 13:47 
 
Z tego co pamietam to oni mieli te teksty w setce wariantow :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 14:02 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Warto poczytac forum hehe. Zostalo mi 250PLN w kieszeni. W sumie dobrze bo zaraz New Vegas. Tego nie spierdola, bo sie nie da.


Mam wieksze nadzieje co do Two Worlds II. Po hands-on w Gamecornerze jestem mocno podjarany, zapowiada sie super gra. A NV juz we wtorek wychodzi w USA, takze ci co sa legalni inaczej zagraja wczesniej :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 15:01 
 
Bez watpienia jak sie pojawi pirat to zagram wczesniej. Za gre zaplacilem, tylko do odbioru. :>


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2010, 16:13 
 
gothic skomplikowany lolz ;] ale dobra moze faktycznie sa tacy ludzie. Arcania, To co warto nie warto?

Jak tam plynnosc tej gry? Bo jak to kodowy crap jak G3 to ja dziekuje.

A TW2 raczej musze obadac.


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338 ... 522  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.