mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 22:32 
 
Dobiłem lvl 7 control wizardem, walka ok, ale po czasie troche męcząca. Do DDO to nie ma startu, ale to było oczywiste, dostaliśmy slasherek z nazwami i światem z D&D. No ale dam grze szanse jak wyjdzie, questy nie są złe i całkiem przyjemnie się biega.

DDO jak dla mnie troche się zestarzało i jak nie ma się nie ma full party to kiepsko ze zrobieniem większości questów - do byle waterworksów nie mogłem długo party znaleźć co dopiero do jednego challenging VIP queścika.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 22:35 
 
Kiedys bylo calkiem fajne i duze PL community? Rozeszlo sie? Chyba na ddo.pl siedzieli. Jak ja gralem to party bylo 'drzwiami i oknami'. Z tym ze to rzeczywiscie dawno bylo.


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 22:40 
 
ddopl.com

No sprzed tygodnia nikogo nie mogłem tam złapać, więc przeniosłem się na Khyber (największy podobno serwer DDO) gdzie faktycznie największa była liczba party, no ale głównie content 20-23+.

Swoim Favored Soul jak zrobiłem Korthos z jakimś randomem, tak w Harbor wszystko solo - questy typu Kobold Assault czy całe Waterworksy musiałem ominąć bo nie sposób było znaleźć party. Przy lvlu 4 dałem sobie spokój bo takie granie w DDO to nie granie.

No ale może teraz będzie zastrzyk nowych graczy rozczarowanych NW

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 22:51 
 
Czemu w tym Shadowrunie postacie poruszają się jak paraolimpijczycy (prócz tego, że żółw ma szybsze i płynniejsze ruchy)? To alpha - ok, mam nadzieję, że będzie lepiej ostatecznie.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 23:17 
 
Tomb raider + komp + TV + kanapa z padem w reku = o kurwa ale win.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 00:58 
 
Nyx napisał(a):
Tomb raider + komp + TV + kanapa z padem w reku = o kurwa ile QTE.


fix'd


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 01:13 
 
Pograłem w ten NWN chwilę. Wbiłem ten 5 lvl. No wygląda na slasherka. Pamiętam jak z ciekawości kiedyś ściągnąłem C9 bo ktoś fapował do combat-u i chciałem na własne oczy i palce to cudo poznać, to miałem podobne odczucia jak w tym NWN. Tyle, że w tym NWN będzie więcej jakiś miejsc gdzie gracze koło siebie będą przebiegać poza miastem.

Poza tym:
- zero klimatu Neverwinter i w ogóle D&D. Mogłoby być równie dobrze 'zachodnie generic high-fantasy #1349'.
- grafika jak w grze sprzed 6 lat, która niedawno dostała lifting pod postacią lepszych efektów, światełek, itd Miasto w porównaniu do reszty gry odpicowane graficznie, co nie dziwne bo tam się będzie siedzieć czekając na sformowanie grupy via jakiś LFG lub w przerwie miedzy solo instancjami.
- combat slasherkowy, nie porwał mnie, było już takich gier trochę. Może się zaloguje jeszcze jutro jak będe w lepsze formie, bo mi się oczy zamykają, żeby zobaczyć czym się ludzie podniecali combat-wise.

Cytuj:
Rzucilem okiem na sklepik to wiekszosc rzeczy tradeable.

To gra PWE przecież, prawie wszystko będzie tradeable. Azjatycki model F2P, czyli: Dostęp do całej zawartości questów, dungów, itd. Można grindzić cash store.(tzn. dokładnie coś co można na CS kasę wymienić) Spory sklepik, no i przedewszystkim dużo lockboxów. W nich pewnie jakieś uber-kryształki do enchantu czy co tam wymyślą opróćz ultra rare mountów i ubranek.


Ostatnio edytowano 9 mar 2013, 01:23 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 01:17 
 
The Showdown Effect
http://www.youtube.com/watch?v=lU3Pxfw9bvY
http://www.theshowdowneffect.com/

lulz, z tego chca zrobic competitive gre? ;d cos ostatnio to popularne.


_________________
.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 02:04 
 
Aldatha napisał(a):
Nyx napisał(a):
Tomb raider + komp + TV + kanapa z padem w reku = o kurwa ile QTE.


fix'd

QTE jest mało. Jestem prawie przy końcu i takich scenek nie ma co chwilę. Nie ma to jak pisanie bzdur.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 02:08 
 
Aldatha napisał(a):
Nyx napisał(a):
Tomb raider + komp + TV + kanapa z padem w reku = o kurwa ile QTE.


fix'd


No film to jest lepszy niz crapiki z Angelina. jako gra slabo. :) QTE/cutscenki/on rail napierdalalnie headow jednym buttonem - whatever. Efekt jest taki sam. Samograj.

PS. Gra przestala crashowac i pogralem troche w tego NWN... w sumei to /bleh...
Zgadazam sie wlasciwie codo joty z Sula. Najgorszy jest totalny brak 'zachodniego', 'powaznego' klimatu jakim zawsze zajezdzaly gry AD&D. Bieda dla dzieci w sumie.
Jak ktos chce gre AD&D to raczej polecam DDO jednak albo najlepiej odswiezyc sobie singleplayery bo to to takie troche zmenione GW2 czyli nawet jak ktos sie zaprze to gra 'do przejscia dla widoczkow' i wyjebania.

No i animacje... sama walka jeszcze jako-tako dzieki wlasnie temu ze nie mozna walczyc i biegac rownoczesnie (tzreba sie zatrzymac - dzieki temu combat wyglada na w miare realistyczny i nieprzerysowany na maxa) ale postcie plywaja podczas normalnego ruchu gorzej niz w GW2 i jest uczucie lewitacji a nie ciezkeij postaci biegnacej po podlozu. Odrzuca wrecz to. Przynajmniej mnie.

Ogolnie dziwi mnie to bo to Cryptic a oni zawsze mieli troszke inny design type.. ale z drugiej strony mamy PWE, ktore pewnie rzedzi kazdym aspektem gry i identyczna sytuacje jak AN-NcSoft-Nexon (totalna zmiania designu i filozofii gry/gier pod wplywem azjatow).

W sumie to cale foundry zapowiada sie ciekawe ale ile czasu minie zanim ludzie cos sensownego zaczna robic i jakie to ma mozliwosci to nikt nie wie.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 04:10 
 
QTE to masz w glowie. Widac gry nie widzal wiecej jak za prolog.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 09:10 
 
Mnie się podoba neverwinter online jeśli traktować grę jak pykajke, co innego jako ddo 2.0 (wtedy gówno dla emosów) :D

Ehh grać klerykiem Maski i podrzynać gardła szlachcie neverwinter, marzenia ściętej głowy.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 09:12 
 
Kabraxis napisał(a):
identyczna sytuacje jak AN-NcSoft-Nexon (totalna zmiania designu i filozofii gry/gier pod wplywem azjatow).


A tego akurat nie rozumiem. Przeciez GW1 tez mial design azjatycki mocno (przynajmniej jesli chodzi o postacie).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 09:45 
 
Neverwinter Online to całkiem przyjemna zabaweczka. Coś jak DDO, tylko znacznie mniej toporne.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 11:18 
 
@Perrin z forum(HBS)
"Berlin is going to be released as downloadable content after the game launches and will be free to Backers. Prawie na pewno to będzie bardziej dodatek niż dlc> w planach mają dodanie lootowania ciał do gry(między innymi). Zapewne wyjdzie dopiero w 2014.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 11:28 
 
@warhameron
No, jeśli backerzy mieliby to dostać i ze swoimi miernymi 30$ bym się załapał, wtedy faktycznie, wsparcie na Kicku daje więcej korzyści i jest opłacalniejsze niż późniejsze zakupienie gotowej gry :).


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 11:28 
 
Bah, dwuclick a nie można kasować własnych postów.
Do ewentualnego usunięcia, sorry ;).


Ostatnio edytowano 9 mar 2013, 11:30 przez Perrin, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 11:36 
 
Można. Masz taki x po prawej stronie, obok buttona do edycji. Musi to byc ostatni post w temacie, zeby sie dalo

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 14:42 
 
http://www.strategyinformer.com/news/22 ... ategy-game
Kick ma niedługo ruszyć. Coraz więcej ludzi będzie odchodzić z korporacji i starać się o własny kawałek tortu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 15:07 
 
http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=6348

Obrazek

*mlask*

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.