mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1967 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 99  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 21:34 
Cytuj  
Zdarzyło mi się że podczas chowania broni głównej do plecaka po prostu zniknęła, okazało się że miałem za mało slotów w plecaku (mniej niż 10). Czy to normalny dla DayZ bug? Zamierzają go naprawić?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 21:43 
Cytuj  
To bug od zarania dziejów.
Musisz mieć 10 slotów.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 21:54 
Cytuj  
Czy on jest tak głęboko zakorzeniony w kodzie że nie da się go fixnąć czy co z nim jest nie tak 0_0? Nie można jakiegoś warunku dodać, jeśli więcej niż 10? 0_0?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 22:00 
Cytuj  
Nie zastanawiaj sie nad bugami, one po prostu są i tyle. Potraktuj to jako czesc gry ;]


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 22:11 
Cytuj  
Taa... takie dodatkowe utrudnienie w survivalu :P
Swoją droga obawiałem się że arma-DayZ może podupaść po premierze standalone ale społeczność wydaje się prężnie rozwijać moda.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 22:27 
Cytuj  
Niech rozwijają ale to bez sensu chociażby z jednego oczywistego powodu: brak dostępu do sourcecode.
Dlatego pewne bugi będą zawsze i pewnych rzeczy w modzie nie będzie nigdy.
Mod umrze śmiercią naturalną sam z siebie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 22:28 
Cytuj  
Koleś niekoniecznie wiele bugów moze tak naprawde ocalic zycie.


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 12 sty 2013, 23:48 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Niech rozwijają ale to bez sensu chociażby z jednego oczywistego powodu: brak dostępu do sourcecode.
Dlatego pewne bugi będą zawsze i pewnych rzeczy w modzie nie będzie nigdy.
Mod umrze śmiercią naturalną sam z siebie.


da fuq? Jak to brak dostepu do sourcecode?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 00:03 
Cytuj  
Przecież rozwijanie samego modu jest oparte o skrypty tylko i wyłącznie.
Jeśli były jakieś patche do Arma 2 nawiązujące do DayZ to pojawiały się dość rzadko.
No chyba, że na forum DayZ czytałem bzdury od Rocketa i tak sobie ściemniał, że w sumie standalone robi dla jaj bo przecież ma full access do Arma 2.
DLATEGO robiony jest standalone, right? Ten jest oparty o sourcecode i pewnie jest branchem Army 2.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 01:31 
Cytuj  
Developerzy Army2 sie wypowiadali ze nie zamierzaja grzebac w kodzie glownej gry dla jednego moda bo chodz DayZ sciagnal mase graczy to jednak jest sporo innych modow ktore pewna tam popularnosc maja zmienianie pod DayZ moze spieprzyc cos innymi.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 01:39 
Cytuj  
Ravu - przy standalone jest grzebany kod silnika.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 02:00 
Cytuj  
Gadka tyczyla sie moda i czemu czesc rzeczy jest tak zjebana jak np znikajacy stuff z plecaka bo masz za malo slotow wolnych.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 09:05 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Przecież rozwijanie samego modu jest oparte o skrypty tylko i wyłącznie.


Zgadzam się, jeśli mówimy o rozwijaniu moda przez Rocketa i community.

Oyci3C napisał(a):
Jeśli były jakieś patche do Arma 2 nawiązujące do DayZ to pojawiały się dość rzadko.


Dość rzadko to się pojawiały przed DayZ, po DayZ wychodziły BARDZO często - sprawdź sobie jak często były fixy pre-DayZ. Co oznacza, że Bohemia na rzecz DayZ przyłożyła się do roboty. Podkreślę, Bohemia nie Rocket.

Oyci3C napisał(a):
No chyba, że na forum DayZ czytałem bzdury od Rocketa i tak sobie ściemniał, że w sumie standalone robi dla jaj bo przecież ma full access do Arma 2.


Ale po co prowokujesz? Dobrze wiesz, że w tym temacie masz racje. Rocket w ostatnim info napisał, że początkowo DayZ standalone to miała być Arma 2 z małymi poprawkami pod DayZ a teraz plany się zmieniają i podstawy kodu piszą od nowa... bo chcą aby DayZ było zajebistym produktem.

Dla Ciebie temat jest czarno-biały. A ja to widzę w ten sposób, że pomimo braku dojścia do kodu źródłowego modyfikacje/fixy Army 2 były robione pod DayZ przez ekipę BI a Rocket, jak sam napisałeś zajmował się skryptami. Co się de'facto mocno zmieniło (odczuwalnie) po tym jak BI zrekrutowało Deana.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 15:05 
Cytuj  
ciekawostka http://www.moddb.com/mods/stalker-misery

czy dayz bedzie na silniku arma3? czy bedzie mozna modowac Dayz standalone?


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 15:24 
Cytuj  
gdyby ten stalker miał mp ala dayz :P

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 16:10 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
ciekawostka http://www.moddb.com/mods/stalker-misery

czy dayz bedzie na silniku arma3? czy bedzie mozna modowac Dayz standalone?


DayZ bedzie na silniku ArmA2+

Ale z tego co sie orientuje MOD powinien dzialac tez na Arma3


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 16:22 
Cytuj  
Szkoda, bo ten silnik to techniczny koszmar. Trzeba zjechać z ustawieniami mocno, żeby dało się w ogóle grać, a grafa jaka jest wiadomo. Do tego słabe animacje, bugi itp. No ale daje sporo możliwości zwiększania realizmu rozgrywki, których nie trzeba od zera kodować.


_________________
Χ Ξ Σ

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 16:43 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Szkoda, bo ten silnik to techniczny koszmar. Trzeba zjechać z ustawieniami mocno, żeby dało się w ogóle grać, a grafa jaka jest wiadomo. Do tego słabe animacje, bugi itp. No ale daje sporo możliwości zwiększania realizmu rozgrywki, których nie trzeba od zera kodować.


To nie stricte Arma tylko modyfikacja silnika Army i z tego co wiem to wprowadzili poważne zmiany.

We'll see, we'll see.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 17:38 
Cytuj  
Skad moge pobrac Arme? Mam kluczyki ale cholera wcielo mi gdzies plytki :(


_________________
Pawson#2704

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 sty 2013, 17:55 
Cytuj  
Chrisq napisał(a):
Skad moge pobrac Arme? Mam kluczyki ale cholera wcielo mi gdzies plytki :(


probowales doac do steam?


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1967 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 99  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.