Oyci3C napisał(a):
Przecież rozwijanie samego modu jest oparte o skrypty tylko i wyłącznie.
Zgadzam się, jeśli mówimy o rozwijaniu moda przez Rocketa i community.
Oyci3C napisał(a):
Jeśli były jakieś patche do Arma 2 nawiązujące do DayZ to pojawiały się dość rzadko.
Dość rzadko to się pojawiały przed DayZ, po DayZ wychodziły BARDZO często - sprawdź sobie jak często były fixy pre-DayZ. Co oznacza, że Bohemia na rzecz DayZ przyłożyła się do roboty. Podkreślę, Bohemia nie Rocket.
Oyci3C napisał(a):
No chyba, że na forum DayZ czytałem bzdury od Rocketa i tak sobie ściemniał, że w sumie standalone robi dla jaj bo przecież ma full access do Arma 2.
Ale po co prowokujesz? Dobrze wiesz, że w tym temacie masz racje. Rocket w ostatnim info napisał, że początkowo DayZ standalone to miała być Arma 2 z małymi poprawkami pod DayZ a teraz plany się zmieniają i podstawy kodu piszą od nowa... bo chcą aby DayZ było zajebistym produktem.
Dla Ciebie temat jest czarno-biały. A ja to widzę w ten sposób, że pomimo braku dojścia do kodu źródłowego modyfikacje/fixy Army 2 były robione pod DayZ przez ekipę BI a Rocket, jak sam napisałeś zajmował się skryptami. Co się de'facto mocno zmieniło (odczuwalnie) po tym jak BI zrekrutowało Deana.