mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 14:53 
Cytuj  
Podoba mi się taming (możesz oswoić wszystko co się rusza), housing (możesz postawić budę gdzie tylko znajdziesz kawałek płaskiego terenu), podobają mi się cycki tej panny co stoi teraz koło mnie pod bankiem, podoba mi się mounted combat i mounted archery, podoba mi się realizm czyli to o czym pisałm rozmówca przedemną....itd


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 14:53 
Cytuj  
komu nam?
Ja doszedłem na walki na pięści gdzie zamach trwa 2s

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 14:53 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
joshe - jeszcze zabroń mi tutaj pisać, bo obrażam Twoją gre ;)


I COMMAND YOU !

Mark24 napisał(a):
Konia też widziałem już od środka.
Combat jest opóźniony jakieś 1-2s. Nie wiem z jakiego powodu - do tego te wyprowadzanie ciosów conajmniej śmierdzi - rozmach bierzemy przez 1s, bo generalnie walka przypomina walkę anemików/paralityków.

1 uwaga odnośnie opóźnienia.
Pewien lag w combacie jest "hardcoded". Założyli że 0.5 sec wystarczy, ale nie jestem w stanie potwierdzić czy udało im isę to osiągnąć. To jest min. czas potrzebny na synchro pomiędzy rozpoczęciem ataku, potwierdzeniem na serwerze i rozesłaniem tego dalej. Dlatego nie wiem czy ten 1-2 sec laga to są problemy z synchrem, hardware lag czy ordynarny lag sieciowy :\
To jest m.in musowe do naprawy.

Mark24 napisał(a):
Nie przewidują by po premierze grało w to więcej osób niż teraz.
A jad toczę bo przez posty takie jak Twoje wywaliłem 50 euro na produkt który jest w fazie pre-alfa. Więc moze ktoś przeczyta moje posty i zastanowi się czy też wywalić te 50 euro i dostać pusty świat, chujowy combat, chujową grafikę, animację, performance, sterowanie z dupy, ale za to MA BYĆ full loot, housing, craft, gathering i PENISY.

Chwila moment. Zdania były podzielone. A w tym co pisałem, nie brakowało wątpliwości. Nikt Twoją forsą nie zarządzał ;)

Z innej bańki, to możesz odzyskać swoją kasę. Na forum MO jest trochę infa na ten temat.

Mark24 napisał(a):
Jak oni to wydadzą teraz to chyba posypią się pozwy sądowe

Już im się odgrażają ;)

zaboleq napisał(a):
Ciekawi mnie tylko czy wszyscy są tak zaślepieni czy po prostu każdy topic na forum mo typu "this will fail" etc jest systematycznie usuwany ?

Jaki sens ma odpowiedź zawierająca tylko 3 słowa: "this will fail". Szkoda miejsca w bazie.
Ale nie zauważyłem żeby odpowiedzi Mark24 wylatywały :P

Mark24 napisał(a):
dokładnie - teraz warto się zastanowić czy 5% gry to już gra, czy tylko początki tworzenia gry. Tak jak pisałem wcześniej żaden tytuł w tym stadium tworzenia nie powinien ujrzeć światła dziennego.

Kilka(naście) stron temu listowałem ficzery wchodzące w RC
powinienem pogrubić słowa basic ;)

Tak mi się widzi, że ilość możliwych do robienia rzeczy ma się nijak do tego, które z nich działają jak należy.
Gdyby combat był zajebiście doszlifowany, zaczęłoby się że domki krzywo stoją. I na huj taka robota ?


Morgul napisał(a):
fujary przeciw vaginom?

You made my day :lol:


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 14:57 
Cytuj  
Proponuje zobaczyć sobie ten filmik z mounted comat kolesia zakutego w zbroje...naprawdę uważacie że to aż tak źle wygląda?? Wg. całkiem nieźle...proszę zobaczyć...

http://www.youtube.com/watch?v=7ocoXRAdfCc


_________________
LaMoon#2988

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 15:06 
Cytuj  
joshe - jeszcze o jedno prosiłem - napisz jedną rzecz dla której warto grać w tą grę i która działa tak jak należy? Bo na razie to jest śmietnik i bugowisko, może zamiary są zacne, tylko skilla im brak by to wykonać.

Filmiki zadziwiająco dobrze wyglądają w porównaniu do tego co widze na kompie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 15:08 
Cytuj  
niestety za dobrze tez to nie wyglada :)
troche wurm'a mi przypomina ten mortal.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 17:02 
Cytuj  
kheh napisałem program do wbijania skilli:

http://rapidshare.com/files/312067797/mortal.exe.html

program działa całkowicie w tle
shift+alt+s - start
shift+alt+k - koniec

co 5s naciska nam "1" - więc wrzucamy skill który chcemy podbić do slota numer 1 stajemy w odpowiednim miejscu i startujemy program - shift+alt+s, jak wbijemy odpowiedni poziom lub trzeba będzie łup zanieść do vendora shift+alt+k, startować/pauzować można dowolną ilość razy.

źródło - dla nieufnych - można sobie samemu skompilować pod autoitem:
$a=1;
$i=0;
HotKeySet("+!s", "start"); shift+alt+S
HotKeySet("+!k", "koniec"); shift+alt+k

while $a=1

Sleep (2000);
while $i=1
sleep(5000);
send("1");
WEnd
WEnd

func koniec()
$i=0;
EndFunc

Func start()
$i=1;
EndFunc

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 17:28 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
komu nam?
Ja doszedłem na walki na pięści gdzie zamach trwa 2s

Unarmed fighting też wymaga ćwiczeń ;)

Mark24 napisał(a):
joshe - jeszcze o jedno prosiłem - napisz jedną rzecz dla której warto grać w tą grę i która działa tak jak należy? Bo na razie to jest śmietnik i bugowisko, może zamiary są zacne, tylko skilla im brak by to wykonać.

Filmiki zadziwiająco dobrze wyglądają w porównaniu do tego co widze na kompie.


1. nie jest to kolejna klikanina, z afk "graniem", bezsensownym farmowaniem na spotach, rajdami, zbieraniem tony zbindowanego szitu, w której PvP to dodatek, gdzie nie obchodzi mnie zdobywanie punktów, totemów czy innych gówien. Dla mnie pvp jest po to, aby przypierdolić oponentowi tak, żeby to poczuł. A tutaj poczuje tracąc stuff i czas. Wszędzie i zawsze, beż żadnych tfu bezpiecznych miejsc.

2. nie ma odwiecznej mechaniki kamień|papier|nożyce
nie ma über graczy z über lvlem których można połaskotać co najwyżej. Wymęczony skill avatara + manualne umiejętności gracza > rozdzielanie punktów na każdym lvlu w pełni zautomatyzowanej grze

3. fpv którego jestem fanem od wielu lat. Nie tpv + fpv, a tylko i wyłącznie fpv. Dla mnie to zawsze większe wrażenia, niż kontrolowanie biegającego worka z widoku kamery latającej za nim.

4. Bo jeśli MO nie przetrwa nawet 3 miechów, to żadna inna firma nie spróbuje zrobić gry opartej na: fpv , skill based, open pvp, z przynajmniej full dropem (niekoniecznie full lootem). Do tego miło by było gdyby posiadała jak najmniejszą ilość isntancji i była osadzona w świecie średniowiecznego fantasy.

Pomijam EVE i DFo. Nie o nich mowa.


Nie przytaczam już wszelkich znanych obecnie niedociągnięć w MO. Nie mam ciśnienia żeby grać od pierwszego dnia po wydaniu, aczkolwiek bardzo chętnie rozpocząłbym przygodę od wydania. Ale jeśli nie MO, to już nie widzę siebie jako gracza mmorpg, bo nic tylko kolejna kopia kopii dla mas powstaje.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG


Ostatnio edytowano 25 lis 2009, 17:32 przez joshe, łącznie edytowano 3 razy
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 17:29 
Cytuj  
Tez tak mieliscie ze jak doszlo do konca tworzenia postaci - wybralem ktora lokacja startowa i wciskam enter game i nic sie nie dzieje :F....

Super, wybrałem postać co była już na koncie i co...dokładnie 7 minut mija jak mi sie mieczyk kręci na ekranie i jakieś odgłosy w tle :D....Bez komentarza


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 17:48 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Tez tak mieliscie ze jak doszlo do konca tworzenia postaci - wybralem ktora lokacja startowa i wciskam enter game i nic sie nie dzieje :F....

Super, wybrałem postać co była już na koncie i co...dokładnie 7 minut mija jak mi sie mieczyk kręci na ekranie i jakieś odgłosy w tle :D....Bez komentarza


Czy Ty się dobrze czujesz?


_________________
LaMoon#2988

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 18:40 
Cytuj  
A dlaczego mam sie zle czuc??

Pograłem - combat to jakiś chyba żart a sama gra to skok na kasę ...Niech lepiej opóźnią premierę albo już widzę tych samobójców :roll:

Więcej/dokładniej powiem jak pogram ciut więcej pod wieczór.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 19:59 
Cytuj  
mam dwa pytania:
1. jak mam czarną tarczę bo zabiłem ze 2 npców i jednego ludka - btw. z gościa jak go zaciachałem siekierką za miastem spadła zbroja i leżał z gołym fiutem na wierzchu. printscreena niestety nie dało się wkleić do painta :/ Genialna fota by była.
No ale właśnie jak zrobić by tarcza wróciła do normalności?
2. gdy używam siekierki to w ogóle mi nie wchodzi skill "axe", tzn. że mam złą broń - mam tylko tą podstawową co daje kowal, czy to jest akurat zbugowane?

skilluje melee - btw skillując gathering/minning/woodcutting siła mi skoczyla z 25 do ponad 60 :)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 21:07 
Cytuj  
joshe - moim zdaniem w rzadko którym mmo był balans oparty na systemie - nożyce - papier - kamień. To się nigdy nie sprawdza i zawsze na to narzekałem - trzeba dążyć do normalnego balansu tak by każdy zawsze miał szansę wygrać z innym a wygrana zależała od skilla/sprzętu/taktyki itp.
"Niestety" to gra RPG a co za tym idzie sprzęt też powinien mieć znaczenie. I jeżeli kmiotek z widłami atakuje rycerza w full zbroi na opancerzonej kobyłce to większe szanse na wygraną powinien mieć ten rycerz. Wystarczy że widły się ześlizgną z pancerza a rycerz przyjebie raz a porządnie płaskim cięciem pomiędzy głową a resztą ciała ;)

Mi fpv nie przeszkadza aczkolwiek lepiej mi się gra w tpv. Nie rozumiem cisnienia na "tylko i zawsze fpv" - nie lubisz - nie musisz, daj pograć innym, a sobie ustaw tpv. Przy tpv masz większą kontrolę pola walki, mozna coś zaplanować etc.

co do punktu pierwszego - rozumiem, że tu zamiast wypraw na bossa czy do instancji będzie kopanie/rąbanie by wykuć wymarzony miecz +12 do hartu ducha. Kheh no ok, jak ktoś dla mnie będzie kopał to nie ma sprawy bo mnie stanie przy kamieniu i naciskanie co 5s "1" całymi godzinami czy może dniami jakoś wiesz w ogóle nie zachwyca i sama idea nie porywa.

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 23:08 
Cytuj  
Jako, że mniej lub więcej testuję MO od sierpnia powiem tylko tyle, że módlmy sie by przesunęli release o pół roku. W tym czasie niech wszystko dorzeźbią zwłaszcza combat i będzie najlepszy mmorpg 20l+ obok EVE na rynku.

Jeśli wydadzą MO w grudniu to będzie znaczyło, że fail tak wielu mmorgów wydawanych przed czasem ich nic nie nauczył a devsami zostają wyłącznie ludzie którym w życiu nic innego nie wychodzi.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 23:18 
Cytuj  
To raczej producent decyduje o dacie premiery, ciezko winic devsow chyba. Jak tu juz ktos napisal, MO to ostatnia nadzieja na rynku na mmorpg. Nic co powstaje nie budzi mego zainteresowania oprocz tej gry wlasnie. Uprzedzajac TOR to nie pelnoprawne mmo. Troche szkoda. Ja spierdola to przynajmniej na pare lat ten typ gier mam z glowy.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 23:27 
Cytuj  
Jesli MO ma byc ostatnia nadzieja to mamy przesrane :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2009, 23:34 
Cytuj  
Cos na ksztalt. Jak dla mnie ten gatunek przezywa recesje od pojawienia sie wow. W sensie pomyslow na gry i ich wykonania.


_________________
Χ Ξ Σ

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 00:16 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
joshe - moim zdaniem w rzadko którym mmo był balans oparty na systemie - nożyce - papier - kamień. To się nigdy nie sprawdza i zawsze na to narzekałem - trzeba dążyć do normalnego balansu tak by każdy zawsze miał szansę wygrać z innym a wygrana zależała od skilla/sprzętu/taktyki itp.

A w którym fantasy mmo mechanika nie była oparta o knight > mage > archer > knight > ...

UO ? DFo ? i tyle ?

Zresztą, kamień/papier/nożyce implikuje znane szeroko mechanizmy, bez których na powyższym nie wystarczy bazować.

Cytuj:
"Niestety" to gra RPG a co za tym idzie sprzęt też powinien mieć znaczenie. I jeżeli kmiotek z widłami atakuje rycerza w full zbroi na opancerzonej kobyłce to większe szanse na wygraną powinien mieć ten rycerz. Wystarczy że widły się ześlizgną z pancerza a rycerz przyjebie raz a porządnie płaskim cięciem pomiędzy głową a resztą ciała ;)

We wszystkich rpg sprzęt + lvl = nie do zajebania.
Nie ważne ile człowiek lat by grał, znał wszystkie skille postaci, rodzaje uzbrojenia, to i tak lvl 10 nie udupi lvl 30. Ba, nawet 10x lvl10 często tego temu zadaniu nie poradzi. Koniec i kropka.

Cytuj:
Mi fpv nie przeszkadza aczkolwiek lepiej mi się gra w tpv. Nie rozumiem cisnienia na "tylko i zawsze fpv" - nie lubisz - nie musisz, daj pograć innym, a sobie ustaw tpv. Przy tpv masz większą kontrolę pola walki, mozna coś zaplanować etc.

nie rozumiesz co mówisz. Jeśli jest tpv i fpv, to nikt nie będzie korzystał z fpv. Powodów jest przynajmniej na 10 stron w tym temacie, a co najmniej miliard tematów o tym jest na oficjalnym forum MO.
Albo tylko fpv, albo niech się producent nie kłopocze w ogóle z tą perspektywą jako dodatkową.

Cytuj:
co do punktu pierwszego - rozumiem, że tu zamiast wypraw na bossa czy do instancji będzie kopanie/rąbanie by wykuć wymarzony miecz +12 do hartu ducha. Kheh no ok, jak ktoś dla mnie będzie kopał to nie ma sprawy bo mnie stanie przy kamieniu i naciskanie co 5s "1" całymi godzinami czy może dniami jakoś wiesz w ogóle nie zachwyca i sama idea nie porywa.

Hmm...mam wrażenie że płyniesz w tę stronę, w którą płynie masa. Ani się nie interesujesz gdzie, ani po co, ani na czym.

A skąd niby wezmą się najlepsze materiały do craftingu. Bo na pewno nie z grzebania w ziemi, łupania piaskowca, ani skubania kory z drzew.

Poza tym, pomysł kierowania unikatowymi potworami przez GM-ów nie jest nowy. Nie jest jednakże często stosowany.


Wiesz, próbujesz zgrywać mastaha, a nawet nie sprawdziłeś co wchodzi/wejdzie w skład tego, na co wyłożyłeś 50€.
Imo głupota, ale to nie moja kasa bądź co bądź.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 09:35 
Cytuj  
Tor MO nie ma jako takiego producenta. Wszystko robi SV, także wyłącznie Henrik decyduje kiedy wyda swoje dzieło, oczywiście jeśli uzyska zgodę inwestorów :]

Zobaczymy jeszcze co wyjdzie z Earthrise bo wciąż zapowiada się ciekawie zwłaszcza, że ponoć zmienili combat na coś ciekawszego w ciągu ostatnich pół roku. No i jeszcze Black Prophecy.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 26 lis 2009, 09:45 
Cytuj  
1. w każdym mmo gdzie balans był jako tako zrobiony. Biegnąc warriorem w WoW (tak to ta głupia gra) miałem szansę wygrać z każdą inną klasą i równie dobrze mogłem z każdą inną klasą przegrać. Jako przykład daję WoW-a bo akurat Blizzardowi najlepiej się udało zbalansować klasy.
2. w ogóle nie brałem lvl pod uwagę
3. ja rozumiem - to ty się upierasz na fpv, po czym przyznajesz, że gdyby była możliwość wyboru to nikt z fpv by nie korzystał. Oczywiście, że nie, bo fpv jest zjebane samo z siebie i nie da się w tym widoku sensownie grać.
Zresztą mortal Online już ma zjebany widok fpv i to same podstawy - moja postać oczy ma na wysokości kolan :/
4. to co będzie w tej grze zaimplementowane za lat 10 raczej mało mnie obchodzi, bo nie wiem czy dożyję. Zapłaciłem teraz i widzę co teraz przedstawia ich "produkt" a przedstawia niewiele:
można iść tamować dziki - co jest idiotyczne
jak się stamuje taką domesticpig to można zmienić jej nazwę - na mydickisthelongestontheworld
można ją potem zabić
można sobie stanąć przy skałce i klikać 1111111oneone przez cały dzień co daje niesamowity fun
to samo można zrobić przy dowolnym drzewie
To wszystko było już w innych grach - nawet tych darmowych.

Teraz combat który miał być uber-mastah-killer tego tytułu. Zaciachałem jakiegoś gostka za miastem - fajnie z niego spadła zbroja - fiut na samej górze. Ale sama walka - boże to była walka anemików z prawie całkowitym paraliżem wszystkich kończyn. Ganialiśmy się z siekierkami po polu wyrowadzając te ciosy które wchodziły w przeciwnika (albo nie bo był już 10m od nas) z 2-3s opóźnieniem. Do tego widok fpv zupełnie się do tego nie nadaje.

Zaskoczyło mnie że można pływać, tzn. można wejść do wody i w pewnym momencie zaczynamy się dusić, a można płynąć tylko przy dnie (rotfl) więc uważajcie.
Jakieś zamczysko na górze - okazało się pustymi ruinami.
Z drugiej strony - jak przebiegałem pustynię - to napotkałem zaraz za miastem na niewidoczną ścianę.

magia - nie działa wcale - wszystko jest zjebane.
axe nie da się wyskillować - skill zjebany
Jest housing - ale to akurat nigdy mnie nie interesowało w mmorpg.

Generalnie może coś z tej gry by było, ale na pewno nie w tym roku. Pomysł na skill based mmorpg jest całkiem miłym powiewiem świeżości, ale jak ta gra wyjdzie teraz to nawet nie będzie fail-a. Bo imho fail jest wtedy jak te conajmniej 10 000 osób quitnie po darmowym miesiącu - tu nie będzie 10 000, moze się uzbiera 1 000 i spokojnie 900 z nich quitnie po pierwszym tygodniu, żądając zwrotu kasy od producentów.
A ta setka do której zapewne i ty będziesz się zaliczał - będzie łaziła po forach i pisała jaka ta gra jest świetna, co prawda już wyszła i 99.5% contentu jeszcze nie działa, ale i tak jest boska - bo jest skill based!, bo ma housing, fiuty, cyce i tylko fpv!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.