mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 13:02 
Cytuj  
Czyli swiat okiem.... tfuuu fiutem gracza, fpp nabieru to nowego znaczenia :)

Czy pisali juz ostatecznie kiedy premiera ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 13:12 
Cytuj  
Eeeee... odnosnie fiuta i patrzenia w dol ze stopami ;) Pamietacie taka gierke w ktorej biegalo sie laska i skakalo po dachach? :) Ogolnie to jak patrzyles w dol nie widziales psitki tylko stopy :)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 14:09 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
Dzisiaj pogralem z 5 godzin.

Swiat maly nie jest, teraz ma mase wolnej przestrzeni. Gracze juz to zapelniaja domami. Tylko przydaloby sie zmiejszyc modele, bo lebem postac do okna nie siega...

Zauwazylem to w wielu grach, szczegolnie mmo. Z daleka niby wszystko wyglada ok, ale jak sie porowna postac, do roznych elementow to wychodzi komedia. Chocby to ze glowa jest an wysokosci 1/3 drzwi w niektorych przypadkach.

Jeśli przyrównujesz tylko do chawir, to jest to poniekąd błędne.
Podstawowa chawira jest całkiem dobrze zwymiarowana.
A te największe stodoły to albo są 3 poziomu (czy tam drugiego, nie pamiętam) albo domek szefa gildii.
btw. widziałem już kilka osad graczy z palisadami i pomniejszymi pierdołami (studnia, brukowany placyk itp) i całkiem klawo to wygląda.


visilis85 napisał(a):
Bledy sa i sporo rzeczy kuleje, jak nie poprawia bedzie zle.

Cokolwiek ponadto co było już flamowane na 10 ostatnich podstronach ? :)

z najświeższych to thieving na razie kuleje
W sumie to nie do końca, bo kraść można na potęgę w chwili obecnej ;)

visilis85 napisał(a):
Z innej beczki natomiast. Podoba mi sie to, ze dodaja ambient w niektorych miejscach. To jak zrobili mining city (ogolny klimat), czy tez ta wielka lokacje w przeleczy (fajnie wiatr daje na moscie po uszach).

bez 2 zdań, udźwiękowienie jest jednym z lepszych jakie spotkałem w grach mmo. Co prawda ledwo połowa soundtracków mi się podoba (reszta typowy standardzik), ale po wejściu do jaskini to mi się włosy zjeżyły ;)

visilis85 napisał(a):
Nie podoba mi sie za to jak wygladaja pochodnie. Na trailerze, tym pierwszym, wygladaly tak jak powinny, ta blada poswiata jest nie dobra. Mam nadzieje ze to zmienia, bo psuje calosc w sensie zajebistej ciemnicy w jaskiniach i (przypuszczalnie) nocą (soon tm).

Nie wiem jak w nocy, bo jeszcze nie byłem w kompletnej ciemnicy, ale takim wieczorkiem to poświata jak dla mnie ok.
W jaskiniach nie sprawdzałem.
Dlatego nie świecę ocebe z tym psuciem zajebistej ciemnicy.

Wolałbym nie wpaść pod cudzy mieczyk ;)

Mark24 napisał(a):
to nie wina modeli - zauważ, że czasami trawa sięga Ci do oczu. Już o tym pisałem - ktoś źle umieścił kamerę, dużo za nisko, stąd to wszystko komedyjnie wygląda.

A czasem sięga do łydek.

Od kiedy to niby trawa ma służyć tylko tym którzy się w niej ukrywają ? Skoro z zewnątrz praktycznie nie widać wystającego łba, to z jakiej paki ten kto w niej siedzi miałby mieć czysty widok ?
nonsens

I tak trawa jest jeszcze zbyt przerzedzona. Imo w ogóle nic nie powinno z niej widać dopóki się nie podskoczy.


lamoon napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=9IzkZKZCl-w

Sorki za offtopa ale co to za muza przez pierwszą minutę. Jakaś panna zapiewa tam cienkim głosikiem. Żonie się podoba i powiedziała że mam się dowiedzieć co i jak co by ściągnąć nielegalnie z neta. Jak ktoś będzie wiedział to poproszę o info. Filmik jest całkiem fajny tak btw.


To dupencja która robi przyśpiewki do soundtracka z MO, ponoć pieje w operze szwedzkiej :)

Obydwa kawałki z jej udziałem robią za podkłady do oficjalnych trailerów.

A ten o który pytasz to http://www.mortalonline.com/videos -> Beta in Production Footage




Liczę na to że w owym big content patchu wyłączą debug mode i combat zacznie pykać tak jak powinien.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 14:28 
Cytuj  
aha czyli to nie jest żaden bug po prostu trawa tak im urosła...

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 15:08 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
Nie podoba mi sie za to jak wygladaja pochodnie. Na trailerze, tym pierwszym, wygladaly tak jak powinny, ta blada poswiata jest nie dobra. Mam nadzieje ze to zmienia, bo psuje calosc w sensie zajebistej ciemnicy w jaskiniach i (przypuszczalnie) nocą (soon tm).

Tak działa global illumination. I tak to wlasnie powinno wygladac. Zreszta wez pochodnie i wejdz do jaskini to zobaczysz, ze swiatlo odbija sie od scian, chociaz sam promien swiata z pochodni jest bardzo maly.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 15:36 
Cytuj  
Nie wiem czy to tylko moje wrażenie ale jak dzisiaj odpaliłem MO to jakby troszek lepiej się grało. Nie wiem jak to dokładnie opisać ale tak jakby inaczej. Wszystko było jakby takie płynniejsze i ładniejsze. Kurcze nie wiem ale może mam już haluny od patrzenia się na tą wiochę 8)


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 15:44 
Cytuj  
To nie haluny, chyba ze zbiorowe, przez dwa tygodnie duzo poprawili, tekstury sa podorabiane tam gdzie bylo w stanie surowym, odbijanie sie swiatla poprawione i teraz zaczyna to wygladac normalnie.
Zobaczymy 17 grudnia co zaprezentuja po patchu bo mimo ostatnich poprawek to jeszcze daleka droga przed nimi.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 15:54 
Cytuj  
caly czas dfo jest 10 razy lepsze od mo.
poogladajcie filmiki z walki o fortece.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 17:43 
Cytuj  
iniside napisał(a):
visilis85 napisał(a):
Nie podoba mi sie za to jak wygladaja pochodnie. Na trailerze, tym pierwszym, wygladaly tak jak powinny, ta blada poswiata jest nie dobra. Mam nadzieje ze to zmienia, bo psuje calosc w sensie zajebistej ciemnicy w jaskiniach i (przypuszczalnie) nocą (soon tm).

Tak działa global illumination. I tak to wlasnie powinno wygladac. Zreszta wez pochodnie i wejdz do jaskini to zobaczysz, ze swiatlo odbija sie od scian, chociaz sam promien swiata z pochodni jest bardzo maly.


Chyba sie nie zrozumielismy. Mi wlasnie chodzi o to o czym mowisz, z tym ze aktualnie, poza tym ze otoczenie zostaje oswietlone, od pochodni wychodzi dodatkowo dziwny, plaski promien, wygladajacy troche jak dysk. Do tego idzie tylko przed pochodnie, natomiast za nia go nie widac.

Na tym filmiku mozna zobaczyc jak to aktualnie wyglada:

http://www.youtube.com/watch?v=iwittRZhZ68

A tutaj stary trailer, niby pelne ingame footage ale animacje na pewno zrobili na potrzeby tego fragmentu, od 1:28 widac jak zachowuje sie pochodnia:

http://www.youtube.com/watch?v=dgWySV1o_hU

Oswietla obszar wokol, jednak nie ma tej sztucznej bladej poswiaty wychodzacej od samej pochodni.

Oswietlenie na scianach w jaskini z minotaurem (tylko w niej bylem) zachowuje sie tak jak powinno i wyglada zajebiscie, inaczej niz pochodnie u graczy.

Jak sie zbierze kilka osob z pochodniami, to efekt jest taki a chyba nie o to chodzi:

Edit: Zauwazylem jeszcze cos na jednym z filmow. Ta poswiata o ktorej mowie, wystepuje tlyko wtedy kiedy inny gracz ma wyciagnieta pochodnie i jej uzywa. Ten placek zachowuje sie jak spirte. Jest ustawiony rownloegledo gracza ktory uzywa pochodni i prostopadle do naszej 'ocznej' kamery. W momencie kiedy zmieniami kat patrzebia (obracamy sie) placek swiatla u innego gracz rusza sie razem z nami.

Tutaj mozna to zobaczyc od 2;45

http://www.youtube.com/watch?v=_cTmQMAiCoc
Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 18:42 
Cytuj  
embe: wytłumacz mi link z twojej sygny -> pole D2 Obrazek
:roll:

Jeśli jesteś częścią tego przedsięwzięcia, to skąd ten sceptycyzm ? :]


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 19:31 
Cytuj  
Sceptycyzm bo mam dostep do bety, a o jakie ci chodzi przedsiewziecie ( to co wkleiles to ja robilem ale o co chodzi ) ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 19:33 
Cytuj  
embe napisał(a):
Sceptycyzm bo mam dostep do bety, a o jakie ci chodzi przedsiewziecie ?


Ja dzisiaj pogralem troche w mortal.

Generalnie powiem Wam tak. Jest to calkowicie niegrywalne. Dla przykladu. Od razu po stworzeniu postaci zaczalem bic gazele, ta sobie nic z tego nie robila i dalej skubala trawke. Dalej, poszedlem do miasta ktore bylo troche dalej i widzialem gazele czy tez jakies inne badziewie biegnace w... mury, od tak po prostu bieglo w mury tak jak by myslalo ze je przesunie.

Dodatkowo, WTF?! mobki w miescie stoja wszystkie zwrocone ku zachodowi... WSZYSTKIE. WTF?!

Ogolnie jak oni maja to wydac 18 to... whahahahahaha... nie wierze.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 19:52 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
Dodatkowo, WTF?! mobki w miescie stoja wszystkie zwrocone ku zachodowi... WSZYSTKIE. WTF?!


Widocznie tam w swiecie MO jest biegun magnetyczny.


Jak wie nawet początkujący pasterz, wszystkie krowy w pasącym się stadzie
kierują pysk w tę samą stronę. Dotychczas przypuszczano, że ustawiają się
względem położenia Słońca lub kierunku wiatru.

Jednak prof. Hynek Burda z uniwersytetu w Duisburgu na podstawie zdjęć
satelitarnych 308 stad (w sumie 8510 krów) na sześciu kontynentach, ustalił,
że zwierzęta ustawiają się w kierunku nieznacznie odchylonym od linii
łączącej północ i południe, natomiast dokładnie wskazującym biegun
magnetyczny. Podobne wyniki uzyskano obserwując jelenie.


http://kopalniawiedzy.pl/kompas-krowa-l ... -5528.html


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 20:03 
Cytuj  
czyli nie bug, a feature? nice.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 20:15 
Cytuj  
brazz napisał(a):
czyli nie bug, a feature? nice.


Made my day! :)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 20:37 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
Ogolnie jak oni maja to wydac 18 to... whahahahahaha... nie wierze.


sypnij linkiem do oficjalnej noty o domniemanym 18tym jako data wydania.


tomugeen: überown :lol:


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 20:57 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
iniside napisał(a):
visilis85 napisał(a):
Nie podoba mi sie za to jak wygladaja pochodnie. Na trailerze, tym pierwszym, wygladaly tak jak powinny, ta blada poswiata jest nie dobra. Mam nadzieje ze to zmienia, bo psuje calosc w sensie zajebistej ciemnicy w jaskiniach i (przypuszczalnie) nocą (soon tm).

Tak działa global illumination. I tak to wlasnie powinno wygladac. Zreszta wez pochodnie i wejdz do jaskini to zobaczysz, ze swiatlo odbija sie od scian, chociaz sam promien swiata z pochodni jest bardzo maly.


Chyba sie nie zrozumielismy. Mi wlasnie chodzi o to o czym mowisz, z tym ze aktualnie, poza tym ze otoczenie zostaje oswietlone, od pochodni wychodzi dodatkowo dziwny, plaski promien, wygladajacy troche jak dysk. Do tego idzie tylko przed pochodnie, natomiast za nia go nie widac.

Na tym filmiku mozna zobaczyc jak to aktualnie wyglada:

http://www.youtube.com/watch?v=iwittRZhZ68

A tutaj stary trailer, niby pelne ingame footage ale animacje na pewno zrobili na potrzeby tego fragmentu, od 1:28 widac jak zachowuje sie pochodnia:

http://www.youtube.com/watch?v=dgWySV1o_hU

Oswietla obszar wokol, jednak nie ma tej sztucznej bladej poswiaty wychodzacej od samej pochodni.

Oswietlenie na scianach w jaskini z minotaurem (tylko w niej bylem) zachowuje sie tak jak powinno i wyglada zajebiscie, inaczej niz pochodnie u graczy.

Jak sie zbierze kilka osob z pochodniami, to efekt jest taki a chyba nie o to chodzi:

Edit: Zauwazylem jeszcze cos na jednym z filmow. Ta poswiata o ktorej mowie, wystepuje tlyko wtedy kiedy inny gracz ma wyciagnieta pochodnie i jej uzywa. Ten placek zachowuje sie jak spirte. Jest ustawiony rownloegledo gracza ktory uzywa pochodni i prostopadle do naszej 'ocznej' kamery. W momencie kiedy zmieniami kat patrzebia (obracamy sie) placek swiatla u innego gracz rusza sie razem z nami.

Tutaj mozna to zobaczyc od 2;45


Myslałem ze chodzi o pochodnie przyczepione do sciany ;e.

Wszelkie ruchome (aka dynamiczne), oswietlnie w ue3 zachowuje sie albo dziwnie albo nieciekawie. Tak samo dynamiczne cieniowanie na obiektach.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 20:57 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
zaczalem bic gazele, ta sobie nic z tego nie robila i dalej skubala trawke.


Tak, nie reaguja wogole.

Jak chcesz sobie powalczyc PVE to idz poszukaj minotaura kolo jaskin. Porzuca sobie Toba troche :)

Byly jakies slowa od devsow odnosnie tych pochodni, bo jak zostanie tak jak jest to dupowato.

Cytuj:
Myslałem ze chodzi o pochodnie przyczepione do sciany ;e.

Wszelkie ruchome (aka dynamiczne), oswietlnie w ue3 zachowuje sie albo dziwnie albo nieciekawie. Tak samo dynamiczne cieniowanie na obiektach.


Najdziwniejsze jest to, ze jesli sie nie myle, swiatlo pochodni ktora sam trzymasz, zachowuje sie tak samo jak statyczne oswietlenie (typu wiszace pochodnie w jaskini). Problem jest chyba tylko z pochodniami trzymanymi przez innych graczy.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 21:27 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
Ogolnie jak oni maja to wydac 18 to... whahahahahaha... nie wierze.


sypnij linkiem do oficjalnej noty o domniemanym 18tym jako data wydania.


tomugeen: überown :lol:


Nie, nie. Chodzi mi tutaj o to, ze ja tak gleboko w temacie nie siedze, sledze tylko to co tutaj sie dzieje, tzn. w tym temacie.

Ogolnie chodzi mi tutaj o to, ze ta gra wyglada na dany moment... zalosnie.

Aczkolwiek jesli devsi sie postaraja to... powiem cos mocnego. Moze to byc nowe pokolenie Ultimy Online.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 21:50 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
Najdziwniejsze jest to, ze jesli sie nie myle, swiatlo pochodni ktora sam trzymasz, zachowuje sie tak samo jak statyczne oswietlenie (typu wiszace pochodnie w jaskini). Problem jest chyba tylko z pochodniami trzymanymi przez innych graczy.

Statyczne oswietlnie jest statyczne i jest calkiem inne od dynamicznego (tak przynajmniej wynika z moich eksperymentow).
Dynamiczne oswietlnie wogole nie obslugje AO i GI (co daje bardzo smieszne efekty jak doslownie uciete w polowiie obiekty, ktore staja sie czarne czarne :E).
A wiszace pochodnie to moze byc zwykly static light albo Emissive Material, jeden chuj prawde mowiac jedno i drugie w kombinacji z dynamicznym oswietlniem nie wie co ma zrobic E:.

O znikajacych cieniach nawet nie mowie (DominatDirectionalLight + Point Static i z cienami zaczyna sie cuda dziac..).

Ogolnie LightMass to swietny wynalazek ale do UberShader CryTEKa to ma sie tak jak trabant do mercedesa..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.