visilis85 napisał(a):
Dzisiaj pogralem z 5 godzin.
Swiat maly nie jest, teraz ma mase wolnej przestrzeni. Gracze juz to zapelniaja domami. Tylko przydaloby sie zmiejszyc modele, bo lebem postac do okna nie siega...
Zauwazylem to w wielu grach, szczegolnie mmo. Z daleka niby wszystko wyglada ok, ale jak sie porowna postac, do roznych elementow to wychodzi komedia. Chocby to ze glowa jest an wysokosci 1/3 drzwi w niektorych przypadkach.
Jeśli przyrównujesz tylko do chawir, to jest to poniekąd błędne.
Podstawowa chawira jest całkiem dobrze zwymiarowana.
A te największe stodoły to albo są 3 poziomu (czy tam drugiego, nie pamiętam) albo domek szefa gildii.
btw. widziałem już kilka osad graczy z palisadami i pomniejszymi pierdołami (studnia, brukowany placyk itp) i całkiem klawo to wygląda.
visilis85 napisał(a):
Bledy sa i sporo rzeczy kuleje, jak nie poprawia bedzie zle.
Cokolwiek ponadto co było już flamowane na 10 ostatnich podstronach ?
z najświeższych to thieving na razie kuleje
W sumie to nie do końca, bo kraść można na potęgę w chwili obecnej
visilis85 napisał(a):
Z innej beczki natomiast. Podoba mi sie to, ze dodaja ambient w niektorych miejscach. To jak zrobili mining city (ogolny klimat), czy tez ta wielka lokacje w przeleczy (fajnie wiatr daje na moscie po uszach).
bez 2 zdań, udźwiękowienie jest jednym z lepszych jakie spotkałem w grach mmo. Co prawda ledwo połowa soundtracków mi się podoba (reszta typowy standardzik), ale po wejściu do jaskini to mi się włosy zjeżyły
visilis85 napisał(a):
Nie podoba mi sie za to jak wygladaja pochodnie. Na trailerze, tym pierwszym, wygladaly tak jak powinny, ta blada poswiata jest nie dobra. Mam nadzieje ze to zmienia, bo psuje calosc w sensie zajebistej ciemnicy w jaskiniach i (przypuszczalnie) nocą (soon tm).
Nie wiem jak w nocy, bo jeszcze nie byłem w kompletnej ciemnicy, ale takim wieczorkiem to poświata jak dla mnie ok.
W jaskiniach nie sprawdzałem.
Dlatego nie świecę ocebe z tym psuciem zajebistej ciemnicy.
Wolałbym nie wpaść pod cudzy mieczyk
Mark24 napisał(a):
to nie wina modeli - zauważ, że czasami trawa sięga Ci do oczu. Już o tym pisałem - ktoś źle umieścił kamerę, dużo za nisko, stąd to wszystko komedyjnie wygląda.
A czasem sięga do łydek.
Od kiedy to niby trawa ma służyć tylko tym którzy się w niej ukrywają ? Skoro z zewnątrz praktycznie nie widać wystającego łba, to z jakiej paki ten kto w niej siedzi miałby mieć czysty widok ?
nonsens
I tak trawa jest jeszcze zbyt przerzedzona. Imo w ogóle nic nie powinno z niej widać dopóki się nie podskoczy.
lamoon napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=9IzkZKZCl-wSorki za offtopa ale co to za muza przez pierwszą minutę. Jakaś panna zapiewa tam cienkim głosikiem. Żonie się podoba i powiedziała że mam się dowiedzieć co i jak co by ściągnąć nielegalnie z neta. Jak ktoś będzie wiedział to poproszę o info. Filmik jest całkiem fajny tak btw.
To dupencja która robi przyśpiewki do soundtracka z MO, ponoć pieje w operze szwedzkiej
Obydwa kawałki z jej udziałem robią za podkłady do oficjalnych trailerów.
A ten o który pytasz to
http://www.mortalonline.com/videos -> Beta in Production Footage
Liczę na to że w owym big content patchu wyłączą debug mode i combat zacznie pykać tak jak powinien.