mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 10 sty 2010, 12:02 
Cytuj  
joshe napisał(a):
Kruzer: nie frajerzą się ci, którzy tylko klepią o failu, a na własne oczy widzieli tylko video z YT z rąbaniną podstawowymi siekierkami, będącymi w inwentarzu od stworzenia avatara.
Aha, oczywiście ze skillem avatara równym 0 w posługiwaniu się bronią.


Widziałem na własne oczy i na youtube, zeby nie bylo. W takim stanie to moze conajwyzej oczarować Shavera aka CheeGee dla ktorego najlepszym MMO byl Priston Tale.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 10 sty 2010, 23:20 
Cytuj  
Nagralem filmik pokazujacy jak wygladaja u mnie cienie. Mial ktos podobnie?

http://www.youtube.com/watch?v=HbUO1SCiyMQ

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 00:01 
Cytuj  
Asmax napisał(a):
Widziałem na własne oczy i na youtube, zeby nie bylo. W takim stanie to moze conajwyzej oczarować Shavera aka CheeGee dla ktorego najlepszym MMO byl Priston Tale.


te moment moment. Ja pisalem strone temu ze mi sie nie podoba. Wiec wybierz inny przyklad.

A priston byl i jest zajebisty.


_________________
oumn da lololegend

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 03:19 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=kQ5W3fPO4II ok spoko trailer, grafika calkiem si, ale combat na koncu to straszne scierwo.

zapodajcie gameplaya z ladnym combatem, bo nei widze takich.

http://www.youtube.com/watch?v=dOz3ZpGIy9w >.<


Ja chyba nie jestem w stanie strawic fps melee.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 06:08 
Cytuj  
Pogralem pare godzin po dlugiej przerwie.

Lag zniknal calkiem. Poskillowalem troche ale walczylem tylko podstawowym toporem do gatheringu, wiec dupa. Mimo wszystko nie bylo tak zle (pod wzgledem latency, synchronizacji i timingu), tylko ze obrazenia slabe i zabeira miliard staminy. Nie mowiac o tym jak wolno sie nim macha.

Crafting sie calkiem zmienil. Nie wiem jak teraz refinowac materialy. Robilem tak jak w intrukcjach ale nei wychodzi.

Kradziez kieszonkowa dziala bez zarzutu. Jakas laska z fioletowa skora pokazywala mi i paru innym osoba cycki ( :wtf: ) przy czym wszyscy rozmawiali. Jak odeszla okazalo sie, ze wszystkich okradla, w tym mnie.

Chcialem dzis napisac cos o walce, czy wyglada lepiej niz przed patchem/lagiem ale dopoki nie dostane jakiejs normalnej broni, to nic dokladnego nie moge powiedziec.

Synchro sie poprawilo. Postacie nie skacza i nie przesuwaja sie bez sensu.

Tyle z plusow ktore zdarzylem zauwazyc. Nowych wad na razie brak, oczywiscie poza tymi, ktorych do teraz nie poprawili.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 11:00 
Cytuj  
Faktycznie założyłem nową postać i pograłem troszek. Gra się tak jak powiedział przedmówca Vis. Myślę że coś może z tego być...zobaczymy co się stanie na końcu stycznia 8)


_________________
LaMoon#2988

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 19:03 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
Nagralem filmik pokazujacy jak wygladaja u mnie cienie. Mial ktos podobnie?

Spotkałem się z tym na forum MO. Dość dużo ludzi wspominało o tym. Afaik kombinowali ze zmianą renderowania cieni, dlatego obecnie chmury nie rzucają cienia. Szkoda, bo efekt dawało zajebisty.


Odnośnie złodziejstwa i dupy pokazującej cycki, to po prostu owned xD

Co do laga, ogólnego latency i synchro to jest już miodzio. Nie wiem niestety jak wyjdzie w większych grupach (>25osób). Przy 4-5 osobach w pobliżu nie miałem żadnych spadków wydajności, a sprzęt mam dość cienki jak na MO.

Z rzeczy które zauważyłem to poprawy tekstur ciąg dalszy. Na minimalnych bardzo ładnie wszystko wygląda. Flora dużo lepiej wygląda. Ekwipunek (zbroje) wygląda wspaniale, bez dwóch zdań.

Wygląd avatarów też się poprawił. Rzekłbym nawet że nie widziałem lepszych modelów postaci w mmorpg niż w MO.
Aczkolwiek w giery mające wyjść w 2010 nie grałem.

Visilis: pisałeś o walce. Odpalono w końcu AI i uruchomiono moby ? bo do przedwczoraj PVE było wyłączone ze względu na problemy ze stabilnością serwera.
Bo po pół godzinie biegania po myrland zakląłem szpetne WTF: czemu nie ma mobów ? :)

Nie wiem jak się ma łucznictwo, do przetestowania na pewno.
Obiło mi się o uszy że już nie ma walenia w linii prostej, tylko strzały już latają po łuku.

Aaa i skillsy o których zapomniałem. Podstawowe drzewo skilli jest już ukończone i prezentuje się zajebiście. Brakuje trochę ergonomii w poruszaniu się po nim, ale nie jest źle.
Co do craftingu to refining wymaga skilla extraction.
Problem w tym że obecnie jest zbugowany. Jeśli nie będziesz widział ikony, to zrób reloga.

Mnie interesuje inżynieria, wymaga inta. Jak pamiętam wymagane jest to do budowy maszyn oblężniczych.
Ciekawym jak będzie wyglądał w praktyce przemarsz całej bandy z maszynami. Zwłaszcza jeśli po drodze będą jakieś chawiry albo nawet wiocha

Startował może ktokolwiek w nadmorskiej dziurze w pobliżu morin khur ? Jest tam przycumowany stateczek. Jeśli tak będą wyglądały gdy dodadzą naval warfare, to zajeboszka :)

Jeśli wyeliminują wszystkie obecne bugi, dodadzą system zarządzania bandą (+ewentualną kontrolę terenu) + transport dla zbieraczy/crafterów, to lista podstawowych ficzerów, z którymi MO miało zostać wydane będzie kompletna. :lol:


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 19:28 
Cytuj  
Cytuj:
Nie wiem niestety jak wyjdzie w większych grupach (>25osób). Przy 4-5 osobach w pobliżu nie miałem żadnych spadków wydajności, a sprzęt mam dość cienki jak na MO.


http://www.youtube.com/watch?v=cmMp77e5UdM - tutaj jest jakies 100+ osob. Jak widac laga nie ma (autor tez tak twierdzi) a wydajnosc nie spada.

Mozna zauwazyc problemy typu skaczace postacie, trzesienie sie itd. Jednak nie u wszystkich.

Trzeba tez dodac ze na tym filmie, 90% postaci stoi bez ruchu.

Event mial miejsce wczoraj ale nawet o nim nie wiedzialem

---

Tutaj ten sam czas i miejsce, lecz cos sie dzieje.

http://www.youtube.com/watch?v=-2lZ5P5LYwo
http://www.youtube.com/watch?v=YP3x3z52uS4

Mozna zauwazyc wiecej bugow. Jednak wyglada to milion razy lepiej niz ostatni taki event z zeszlego roku.

Uprzedzajac whine. Prawie wszyscy na tych filmach walcza axami do gatheringu.

---

Co do samych wymagan MO. U mnie na i7-920 i radeonie 5870, przy obecnych maksymalnych ustawieniach i 1920x1200, gra nie spada ponizej 60 klatek. Dodatkowe chlodzenie na karcie sie nawet nie uruchamia, choc przy innych grach z 2009 roku (Call of Juarez 2, Modern Warfare 2 etc.) sie wlaczalo.

Poprzednio gralem na 7600GS i zeby uzyskac cos wiecej niz 10-15 fps, musialem wylaczyc dynamic lighitng, cienie i inne efekty. Po release prawdopodobnie nie bedzie to mozliwe (tak pisali gdzies na forum).

Najbardziej wszyscy obawiali sie tego, ze silnik bedzie kwiczal jak na malym obszarze pojawi sie duzo postaci. Jak widac przypuszczenia byly bledne.

Cytuj:
Visilis: pisałeś o walce. Odpalono w końcu AI i uruchomiono moby ? bo do przedwczoraj PVE było wyłączone ze względu na problemy ze stabilnością serwera.


Siedze w Toxai i jeszcze nie wychodzilem. Czekam na lepszy ekw.

Cytuj:
Nie wiem jak się ma łucznictwo, do przetestowania na pewno.
Obiło mi się o uszy że już nie ma walenia w linii prostej, tylko strzały już latają po łuku.


Strzaly leca juz po luku. Zrobilem najprostszy luk z greywood (o ile sie nie myle).


Ostatnio edytowano 11 sty 2010, 19:35 przez visilis85, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 19:34 
Cytuj  
a te przeskakujące postacie to co jak nie lag? Może sie myle, ale na tym filmiku dystans wyswietlania postaci jest krotki, czy moze te nagle pojawiajace sie postacie byly w jakims stealthu? Animacja skakania wyglada dziwnie, ale powornujac do wczesniejszych gameplayi to wyglada lepiej ale nie wyglada by mialo to byc grywalne.

niektore postacie nie maja animacji.


_________________
.


Ostatnio edytowano 11 sty 2010, 19:36 przez Highlander, łącznie edytowano 2 razy
**

Posty: 335
Dołączył(a): 5.12.2009
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 19:35 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=YP3x3z52uS4

Najbardziej wszyscy obawiali sie tego, ze silnik bedzie kwiczal jak na malym obszarze pojawi sie duzo postaci. Jak widac przypuszczenia byly bledne.


O dzizas, ale syf. Ja takie cos moze sie komukolwiek podobac ? Niech zaczna castowac spelle to lag ich zabije :)
Darkfall przy tym to mistrzostwo swiata.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 19:36 
Cytuj  
Ale na tych filmikach masz pusty teren, tekstura w zielone plamy i zacinajace sie postacie, mega lagoza nie nadajca sie do gry, lepiej nie dawajcie takich filmow bo zniechecaja calkowicie.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 20:00 
Cytuj  
McMaster napisał(a):
visilis85 napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=YP3x3z52uS4

Najbardziej wszyscy obawiali sie tego, ze silnik bedzie kwiczal jak na malym obszarze pojawi sie duzo postaci. Jak widac przypuszczenia byly bledne.


O dzizas, ale syf. Ja takie cos moze sie komukolwiek podobac ? Niech zaczna castowac spelle to lag ich zabije :)
Darkfall przy tym to mistrzostwo swiata.


^ This.
Ja pierdole, nie sadzilem ze moze to wygladac tak zle.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 20:09 
Cytuj  
McMaster napisał(a):
visilis85 napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=YP3x3z52uS4

Najbardziej wszyscy obawiali sie tego, ze silnik bedzie kwiczal jak na malym obszarze pojawi sie duzo postaci. Jak widac przypuszczenia byly bledne.


O dzizas, ale syf. Ja takie cos moze sie komukolwiek podobac ? Niech zaczna castowac spelle to lag ich zabije :)
Darkfall przy tym to mistrzostwo swiata.


Na ten moment moze i tak. W DFO gralem krotko. Nigdy nie bralem udzialu w zadnej wiekszej walce, wiec ciezko mi oceniac.

Jednak po tym co widze na YT, nie wydaje mi sie aby MO stal na duzo nizszej pozycji niz DFO. Pozatym porownywac bedziemy mogli, kiedy MO bedzie mialo wiekszy staz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 20:20 
Cytuj  
porownywac mozemy na dobra sprawe juz teraz.
MO opiera sie w duzej czesci na gotowych rozwiazaniach (jesli chodzi o engine).

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 20:33 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
porownywac mozemy na dobra sprawe juz teraz.
MO opiera sie w duzej czesci na gotowych rozwiazaniach (jesli chodzi o engine).

chcesz porównać autorski engine DFo do UE3.5 ?

powodzenia :D


high: nagłe pojawianie się zależy od ustawień dystansu widoczności. Afair są 4 czy 5.
Odnośnie skakania postaci, zacznijmy od tego czym łapano filmik i od hardware laga przy używaniu frapsa na sprzęcie ze średniej półki.

A teraz odbicie piłki:w którym mmo >100 osobach w zonie przy sterowaniu only WSAD nie występują przeskakujące postacie ?
3 tytuły proszę.

http://www.youtube.com/watch?v=VDimc_Ylb7k


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 20:45 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
porownywac mozemy na dobra sprawe juz teraz.
MO opiera sie w duzej czesci na gotowych rozwiazaniach (jesli chodzi o engine).


Chodzilo mi raczej o czas, gdzie serwer wypelniony jest przez graczy. Bez graczy i regularnego fixowania, ciezko o cokolwiek dobrego. DFO jest w tym etapie juz od prawie roku, MO zdecydowanie krocej.

Od razu mowie ze nie gnoje tutaj Darkfalla. Wlasciwie to ciezko mi powiedziec, dlaczego wole grac w zabugowanego MO niz w fukncjonujacego na przyzwoitym poziomie DFO. Pewnie dlatego ze wedlug mnie MO ma wieksze perspektywy.

****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 21:22 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
Od razu mowie ze nie gnoje tutaj Darkfalla. Wlasciwie to ciezko mi powiedziec, dlaczego wole grac w zabugowanego MO niz w fukncjonujacego na przyzwoitym poziomie DFO. Pewnie dlatego ze wedlug mnie MO ma wieksze perspektywy.


Poczekajmy do wydania. Zobaczymy wtedy ile devsi mogą z siebie wydusić.

Przyznam jednak że pokazali już jakie postępy można zrobić w 3 miesiące, a został jeszcze niecały miech do releasu.


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 21:25 
Cytuj  
joshe a grales kiedys w dfo? i jaki sens ma wklejanie filmiku z czerwca 2009?
bo chyba nie rozumiem do konca.
ja rozumiem, ze na maxa mo ci sie podoba i zeby skaly sraly to bedziesz go bronil.
ale pozwol innym, ktorzy oprocz MO graja w inne gry miec swoje zdanie.
ja juz przezylem 'oczekiwanie' w dfo, w mo za kazdym razem jak sie loguje to cos jest nie tak.
ale licze, ze za pol roku mo bedzie super fajnie grywalne.

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 21:33 
Cytuj  
joshe napisał(a):
chcesz porównać autorski engine DFo do UE3.5 ?


Wbrew pozorom, to może być sedno problemu. Zapomniałeś dodać autorski engine, stworzony pod konkretną grę, od podstaw, co devsi DFO podkreślali od bardzo dawna(from scratch), wyspecjalizowany do DFO, goście mieli kompletną wizję, co ten engine ma obsłużyć. A z drugiej strony UE, mocno uniwersalny, wcześniej nie próbowany do MMO, do tego z licencją ograniczającą modyfikacje.

Tak wg mnie wygląda pełniejszy obraz porównania obu enginów.

Pozdro.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 sty 2010, 21:42 
Cytuj  
no wlasnie. zaraz po premierze w dfo nie dalo sie grac (pvp) bo byl totalny desynch postaci. kolesi trzeba bylo walic 10m dalej niz widzialo sie ich faktycznie.
ale po 3 dniach udalo sie ten problem wyeliminowac. i teraz nawet na siegach gdzie bierze udzial po paredziesiat osob mozna spokojnie pograc.
w ue laga nie ma nawet przy 20 osobach na mapie, wiec mysle, ze mo moze pociagnie do 50 osob, pytanie co sie stanie w momencie jak dodamy do tego moby.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.