Mendol napisał(a):
lamo cyrki byly przez pierwsze 3 dni w dfo.
My chyba nie rozmawiamy o tej samej grze. Przez pierwsze 3 dni (albo i dłużej) to nie można było tej gry kupić.
Cytuj:
potem byli w stanie naprawic laga. i problemy z dc, lagami usuwali na biezaco - bo wiedzieli co je moze powodowac i gdzie.
Napewno nie rozmawiamy o tej samej grze
"na bieżąco" to raczej ostatnie co można powiedzieć o DFO i jej twórcach AV.
Cytuj:
i serio, ale w small scale pvp w dfo rzadko byly problemy.
w MO nawet to nie jest zrobione grywalnie.
Faktycznie w small scale PvP nie było problemów ale MO też ich nie ma.
Cytuj:
domyslam sie, ze DA sie grac. problem w tym, ze dosc duza czesc ludzi jest juz znudzona/zmeczona/ma wyjebane na produkty, ktore sa ledwo grywalne.
DFO w tej chwili nadal brakuje duzo do miana 'dopracowanego produktu' ale nie ma co porownywac z dzialaniem MO.
Ale jak widać nawet ta część znudzona i zmęczona gra w MO a DFO ma 2 lata a MO niecałe pół roku.
Cytuj:
i nie pierdol o kolejkach lamoon porownujac MO i DFO. pomysl ile osob na poczatku gralo w DFO a ile gra w MO.
biorac pod uwage, ze na serwerze w MO jest pewnie nie wiecej niz 100-200 osob jednoczesnie zalogowanych to faktycznie moze nie byc KOLEJEK.
A skąd wiesz ile osób grało w DFO na początku a ile gra teraz w MO? W DFO nawet nie wiesz ile osób gra teraz bo to przecież super tajna informacja.
BTW. Wczoraj wszedł następny patch poprawiający teksturki, animację postaci itd. Odnosząc się do stabilności serwera w dniu dzisiejszym ok.9GMT mają wprowadzić cytat:
"New cluster system that will both increase server capacity and node calculations for each player. This should improve repsonse on all actions and allow for more players to be more accurate in crowded areas. This will go live Thursday 28th ~9:00 am GMT+2 so we can monitor the server. It is simple a server-side option so there is no downloadable patch for it."