mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 7 sty 2013, 11:44 
Cytuj  
Enjoy :)

http://www.youtube.com/watch?v=oD0N5EOq ... e=youtu.be

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 7 sty 2013, 21:42 
Cytuj  
Mam coraz większe wrażenie że ta gra zgangbanguje (tak po Tczewsku :P) wszystkie inne mmo w 2013.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sty 2013, 07:59 
Cytuj  
Zangetsukun napisał(a):
Mam coraz większe wrażenie że ta gra zgangbanguje (tak po Tczewsku :P) wszystkie inne mmo w 2013.


Ehh, watpie :p Mimo wszystko to jest prawie standardowy themepark, a wielu juz sie to znudzilo :p Dla innych plusem jest po prostu setting i klimat FF ;) Plus swietny storytelling imo, zadne mmo jeszcze dla mnie nie pobilo tego jak S-E przedstawia story w swoich mmo.

Chyba, ze mowisz subiektywnie "dla ciebie" :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 sty 2013, 12:38 
Cytuj  
No wlasnie. FF XI byl produktem oryginalnym, zupelnie innym niz pozostale mmorpg. FF XIV juz niestety tylko silil sie na oryginalnosc.

Powiedzcie jak wyglada 2.0? Dodali jakies nowe features w stosunku do 1.0 czy poprostu to co dzialalo zle dzial teraz dobrze?
Wiadomo jakie bedzie endgame? Outdoor bossy? Jakies pokrecone eventy jak w FFXI? Czy klasyczne instancje?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sty 2013, 13:47 
Cytuj  
Features nowych w porównaniu do 1.0 jest bardzo dużo, rozpisywać się nawet może być ciężko.

Jeżeli chodzi o end-game to będa klasyczne instancje, raidy - Crystal Tower z FF3 i Labirynth of Bahamuth , którę bedą się zwiekszać z patchami.

Będą tzw. FATE - przypominające dynamic eventy ala Rift, GW2 itp. - od eskorty karawany chocobo, po Hamlet defense - obronę miasteczek w terenie.

W 1.0 były też outdoor cytadele beatmanów i każda miała swojego bossa, ale nie jestem pewien czy w 2.0 nie zmienią ich w instancje.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 sty 2013, 13:49 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
No wlasnie. FF XI byl produktem oryginalnym, zupelnie innym niz pozostale mmorpg. FF XIV juz niestety tylko silil sie na oryginalnosc.


FFXI był jaki był bo mógł sobie pozwolić w tamtych czasach na oryginalność. FFXIV też próbował (nie biorąc pod uwagę doświadczeń zebranych przy pracy z FFXI - Tanaka powinien być za to powieszony za jajca) ale jak się skończyło wszyscy wiemy.

mrynar napisał(a):
Powiedzcie jak wyglada 2.0?


Wygląda pięknie. Gra świateł i cieni jest fenomenalna, różnorodność terenu i bogactwo detali powodują, że każda lokacja jest unikalna i nie sposób pomylić jej z inną. Nie ma wrażenia, że tereny są wielkie tylko dlatego, że ktoś w SE zrobił 30x copy+paste tych samych 5 makiet pagórków. Przejścia między terenami są bardzo subtelne- nie bija po oczach jak np. przejście z KH na diuny z XI. :)

mrynar napisał(a):
Dodali jakies nowe features w stosunku do 1.0 czy poprostu to co dzialalo zle dzial teraz dobrze?


Na razie nic nowego nie dodali: są leves, crafting leves ale ma być dużo więcej. Póki co była tylko alfa z bardzo małą zawartością, która kradnie graczom czas. Był jeden instancjonowany rajd dla 4 osób i mimo, że w pewnym momencie cisnęło się na niego z 60+ osób nie było żadnych opóźnień czy ograniczeń z wchodzeniem.

mrynar napisał(a):
Wiadomo jakie bedzie endgame? Outdoor bossy? Jakies pokrecone eventy jak w FFXI? Czy klasyczne instancje?

Pewnie wszystkiego po trochu z naciskiem na instancje. System claimu będzie ciekawy, bo jeśli zada się dość obrażeń pomagając z claimniętym przez inną grupę stworkiem to też się dostanie przedmioty z puli. Jestem beznadziejnym optymistą pod tym względem ale łudzę się, że przez to tzw. worldspawny nie będą botowane.

Od siebie dodam, że teraz crafting i gathering rządzi. Tak jak w 1.0 przysypiałem przy crafcie i kurwiłem przy gatheringu/miningu bo przez lagi z menu nie mogłem trafić odpowiednio kilofem czy wędką tak teraz jest bardzo dobrze. W końcu to co się nosi ma znaczenie przy crafcie/gatheringu a sam gathering z możliwością wybrania co się chce wydobywać jest genialny. Menusy dla powyższych z przepisami i logiem co się do tej pory zrobiło/wydobyło z bonusowym expem motywującym do robienia nowych rzeczy to strzał w dziesiątkę. No i nie trzeba biegać przez pół zony do następnego gathering pointa- przeważnie są bardzo blisko siebie. Nareszcie nie odnosi się wrażenia, że podczas gatheringu więcej biegasz niż zbierasz. :)


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 sty 2013, 13:58 
Cytuj  
Dzieki Rha za wyczerpujaca odpowiedz! Szczegolnie system claimu mi sie podoba i gathering, ktory podobal mi sie juz w 1.0, wiec jak jest lepiej to super! Lubie sobie pokopac, mam nadzieje ze choco digging tez dodadza.

Zapisuje sie na bete! :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 8 sty 2013, 16:35 
Cytuj  
Zapisany oczywiście! Większość zmian bardzo mi się podoba i mimo że jest to klasyczny theme park to liczę że przyciągnie mnie na dłużej :)


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 8 sty 2013, 22:40 
Cytuj  
W ostatniej chwili przed zamknięciem alfy postanowiłem sobie potestować crafting.

Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Nie jest skomplikowany za bardzo i a przy okazji strasznie wciąga. Może potem będzie każdy kraftował z automatu, ale teraz system kraftowania (wybór różnych wspomagaczy za CP) jest bardzo fajny.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.