mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2009, 13:43 
 
Targaryen napisał(a):
EJedni wolą skoki na spacji i ilość>jakość mobków plus pvp (szeroko pojęta wolność eksploracji i dynamiczne walki), inni wolą taktyczne podejście do gry jako takiej.
Oświecę Cię - jedno z drugim da się połączyć... :roll: Ale lepiej srać po krzakach ze strachu przed potworem zwanym "PS2/PS3/X360....... restrictions" i trwać w propagandzie, że to by było świętokradztwo zakończone apokalipsą i wiecznym paleniem w ogniu piekielnym :roll:


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2009, 14:26 
 
Targaryen napisał(a):
Patent z "expieniem" na crafcie do maksymalnego "levelu" i podnoszenia w ten sposób siły samej postaci chyba nie był obecny w FFXI?

Nie nie było w FF11, było natomiast w SWG preNGE. I generalnie wiele rozwiązań, które pojawią się w FF14 kojarzy mi się z SWG. Jak tu nie być napalonym na tą pozycję? ;)

Stok: celem firm jest zarobek. 20$ za dodatek to dużo? To nawet nie jest jedno wyjście do pubu.
Można wiele zarzucić supportowi SE - podejście do klienta, niekompetentni GM, nie zawsze logiczne banhammery. Jednak sam support gry i jej rozwój należy do co najmniej dobrych.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2009, 14:34 
 
No tak, przecież na upartego mogli by zrobić grę gdzie grupa czarnych pixeli odpiera grupę białych pixeli o dynamiczno taktycznym podejściu do walki i potem dostaje expa/przedmioty. Z pewnością byś się w to zagrywał, Kassei?

Podam Ci doświadczenia z PS3:

-Devil May Cry 4 Bloody Palace (taka arena gdzie się zabija mobki na czas) pietro około 90- mamy na ekranie jakieś 60 mobków i gra wyraźnie zwalnia- chcesz tego w mmorpg? PS3 limitations to mit?

-Demon's Souls 4 graczy na ekranie, 4 mobki- gra zwalnia, kolejny mit?


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2009, 15:30 
 
Targaryen napisał(a):
Op, serio liczysz jeszcze na rewolucje w jakimś gatunku gier?


Tylko w mmo, moim zdaniem jeszcze wiele mozna wykorzystujac rozne gatunki gier "offline", niby byly juz mmortsy, mmofpsy, ale albo malo popularne, albo srednio wykonane.

Gry "offline" sie dla mnie skonczyly juz ladne pare lat temu. Teraz kazda nowa produkcja to poprawianie starych gier z lepsza grafika i paroma mniej lub bardziej grywalnymi bajerami.

Rewolucji wlasnie spodziewalem sie po SE (FFXI naprawde jest inny niz pozostale mmo). Moze jeszcze blizzard ze swoja gigantyczna kasa bedzie nas w stanie czyms zaskoczyc.

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2009, 18:24 
 
jak się czyta ten cały topic to można też odnieść wrażenie że ludzie po prostu boją się że SE zrobi mmorpg'a w którym nie będzie można być po prostu dobrym graczem :)
raczej mało kto na tym całym forum uważa się za słabszego gracza od innych (nie wiem jak jest w wow, tam chyba nie ma w ogóle słabych graczy) więc ciężko będzie grać w grę w którą będzie się ... tylko grać :D
na dodatek w grę która nie wiadomo czy wyjdzie w 2010, 2011 czy 2012 roku, lub czy w ogóle wyjdzie
bajeczki że (jak wyjdzie) pogram sobie w FFXIV dla funu i wyścig mnie nie interesuje można wciskać komuś kto nie wie co to mmorpg, na tym forum przecież widać że XX osób już wystartowało a każdy i tak się modli żeby gra była jak najbardziej podobna do FFXI bo wtedy będzie łatwiej i szybciej, SE o tym doskonale wie i nie ma powodów żeby szykować jakieś niespodzianki które nie mają mieć nic wspólnego z serią FF, po to wymyśla się inne tytuły żeby było inaczej :D


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2009, 09:47 
 
Huckster napisał(a):
Fajnie będzie zaczynać od nowa ze starą ekipą. Już się nie mogę doczekać :)


Co by nie gadac i ile by nie narzekac to Huck ma racje.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2009, 11:32 
 
Targaryen napisał(a):
No tak, przecież na upartego mogli by zrobić grę gdzie grupa czarnych pixeli odpiera grupę białych pixeli o dynamiczno taktycznym podejściu do walki i potem dostaje expa/przedmioty. Z pewnością byś się w to zagrywał, Kassei?
W śmieszne skrajności popadasz, co się bierze najprawdopodobniej z przekonania, że w innych mmo bicie bossów i raidy polegają na wciskaniu spacji i spamowaniu jednego przycisku, a jedyną "poważną" grą jest Twój ukochany FFXI. Praktycznie każde mmo ma element taktyczny i jednocześnie MNIEJ FLEGMATYCZNĄ walkę niż FFXI, czy właśnie FFIV stwierdzając po tym co SE pokazało na filmikach. Różnica jest jedynie taka, że SE zawyżyło poziom trudności wprowadzając nienormalne UI i zabraniając używania addonów (choć pewnie i tak masa ludzi używa klasowych wtyczek do windowera), a w takim WoW/WAR są dozwolone nawet odpowiednie modyfikacje na każdą okazję (raid,boss,pvp) i dla każdej profesji...


Targaryen napisał(a):
Podam Ci doświadczenia z PS3:

-Devil May Cry 4 Bloody Palace (taka arena gdzie się zabija mobki na czas) pietro około 90- mamy na ekranie jakieś 60 mobków i gra wyraźnie zwalnia- chcesz tego w mmorpg? PS3 limitations to mit?

-Demon's Souls 4 graczy na ekranie, 4 mobki- gra zwalnia, kolejny mit?
Ja nie twierdzę, że problemu nie ma. Nie bez powodu wspominany tutaj masę razy B&S pierwotnie przewidziany właśnie na PS3 wyjdzie jedynie na PC, bo developer stwierdził, że wydając grę na platformie Sony MUSIAŁBY ZREZYGNOWAĆ Z WIELU ASPEKTÓW GRY, które chce jednak w swojej produkcji umieścić.
SE najprawdopodobniej dostanie bajeczną sumę pieniędzy od SONY, bo - co tu ukrywać - dzięki FFIV sprzedadzą masę konsol, choć też do końca nie jest to takie pewne. My gracze, za to dostaniemy taki a nie inny produkt, bo nasze kochane SE świadomie zamknęło się w sztucznej klatce ograniczeń. Najsmutniejsze jest to, że jednocześnie udało im się wmówić ludziom, a raczej fanboyom do których należy też Twoja osoba, że musi być tak a nie inaczej bo się po prostu nie da. Jest oczywiście w tym trochę prawdy, ale jak już mówiłem SE świadomie przyjęło te ograniczenia przenosząc je z pełną premedytacją na graczy.
Wystarczyło wzorem innych developerów skupić się na PC i pokusić się o coś oryginalnego, a nie powielać koncepcję z FF11 z założeniem, że jeśli PS2 miało pewne ograniczenia to jego następca je odziedziczył i tego trzeba się trzymać. W takim AION, który ma chyba najlepszy silnik jaki spotkałem dotychczas w mmo, przy zdobywaniu twierdzy napierdala się nieraz 200+ graczy, nie licząc całej NPC obsady keepa, a gra na bardzo średnim sprzęcie nawet nie przycina. Przy czym ludzie nie stoją w miejscu jak w FF11, tylko biegają, latają, okrążają, podchodzą, pullują, kitują... więc da się...
Zresztą nie wiem po co się produkuję, bo z Tobą to jest chyba tak, że w momencie gdyby urwało Ci nogi to byś twierdził, iż nie możesz ubrać butów ponieważ stopa Ci urosła... ;) Peace O/


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2009, 12:05 
 
Z pixelami to była ironia ponieważ tak zaciekle bronisz pięknych gier w których wszystko się super dynamicznie ale taktycznie dzieje. Piszesz, że zrobienie czegoś ładnego i dynamicznego pod PS3 to by była apokalipsa ale jednocześnie "nie twierdzisz, że problemu nie ma" :roll:
Co to znaczy "zawyżyło poziom trudności"? Co to znaczy "nienormalne UI"? Rozwiń proszę bo nie rozumiem tych pojęć. Czy to się w jakiś pokrętny sposób wiąże z problemami z hate przy tankowaniu krabów w Gustav?

Zabroniło używać add onów? Owszem, da się grać bez żadnych ułatwień i to całkiem dobrze więc po co add ony? Żeby ci co nie pamiętają, że raz na 5 minut mogą wcisnąć umiejętność z menu mieli na ekranie głównym wielkimi czcionkami odliczanie kiedy znów będą mogli? Aby widzieli cudze TP czy MP?
FFXI to nie jest doktorat z genetyki, trochę skupienia i każdy kto gra swoją profesją te kilka miesięcy powinien wiedzieć co i kiedy mu wolno.

Jak a nie inaczej ma być w FFXIV? Co mi wmówiono? To, że odpowiada mi system XI mi wmówiono? Wątpię, wolę kilka skilli, które coś znaczą niż pasek z 30 skillami z których połowa robi to samo tylko na mobka innej klasy albo skille dublujące się w różnych klasach. gdzie walka polega na klikaniu tych skilli jak się tylko zrefreszują bo zwykły atak niewiele znaczy.

Nadal mimo wielu stron nie odpisałeś co takiego biednego jest w grafice prezentowanej w FFXIV ale ok, rzucaj krytyką a potem ignoruj jak się ktoś dopytuje o szczegóły wypowiedzi.

Jak rozumiem lepiej jest pograć w -naście mmorpgów, każdym znudzić się po kilku miesiącach/znaleźć wadę, która pozwoli quitnąć i wrzucić nazwę do sygnaturki niż grać w jednego.

Może i gram w FFXI długo, co nie znaczy że jeśli gra+system by mi nie pasowała to bym nie quitnął mimo sentymentu jakim darzę serię FF jako całość. Ale ok, niech będzie że jestem fanboyem jeśli ci to pozwoli spać w nocy . :roll:

Wspominasz Aion. Podajesz go jako przykład doskonałego silnika, kiedy gra wychodzi na PS3? Czy może dajesz do zrozumienia, że SE powinno olać jeden z największych rynków jakim są konsole, będąc firmą wydającą wszystkie swoje dotychczasowe tytuły na konsole (prędzej czy później XIV wyjdzie na Xpudło tak jak XI wyszła) i skupić się li tylko na PC? To tak, jakby Blizzard nagle oznajmił, że dla nich rynek PC nie ma sensu bo w następnych produkcjach specyfikacje konsol będą bardziej optymalne dla ich finalnego produktu. :D


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2009, 12:20 
 
Targaryen napisał(a):
jestem fanboyem
I tu się kończy jakikolwiek sens rozmowy z Tobą :]


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2009, 12:36 
 
Tak z pewnością jest łatwiej niż wytłumaczyć się z przeczenia samemu sobie :D


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2009, 00:21 
 
Ding PLD 68


_________________
Obrazek

Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2282
Dołączył(a): 24.10.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2009, 13:08 
 
Bartelius napisał(a):
Ding PLD 68



Ato ... spierd..... nie śmieć w tak poważnym topiku plz


_________________
COLD is BACK !

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2009, 13:39 
 
coldee1 napisał(a):
Bartelius napisał(a):
Ding PLD 68



Ato ... spierd..... nie śmieć w tak poważnym topiku plz


Chcialem pogodzic towarzystwo jednoczac ich przeciwko wspolnemu wrogowi!


_________________
Obrazek

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 343
Dołączył(a): 20.05.2009
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2009, 21:30 
 
coldee1 napisał(a):
Bartelius napisał(a):
Ding PLD 68



Ato ... spierd..... nie śmieć w tak poważnym topiku plz


Temat się skończył kilka stron wcześniej btw.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2282
Dołączył(a): 24.10.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2009, 21:49 
 
Ragni napisał(a):
Temat się skończył kilka stron wcześniej btw.




.... mialo powiac ironia w tym momencie :)

wiem , ze sie dawno skonczyl .... dziwi mnie tylko ze tak duzo spekulacji , wyzwisk i klotni - gdy gra jeszcze nawet we wczesnej becie nie istnieje

Poza tym - wszyscy - w jakis sposob porownujecie FFXI z ( mozliwym ) FFXIV

roznice - cechy wspolne ....

Pamietajcie , ze jak FFXI wyszedl to nie bylo ZM,CoP ( nie wspomne o ToAU i WoTG ) .... nawet . teraz - pomimo ze na dzien dzisiejszy gra jest przestarzala ( dla co niektorych ) , to w porownaniu z wersja "startowa"

to "niebo a ziemia" .

.... nie chce mi sie znow rozniecac dyskusji ( chociaz to dobrze jak Forum zyje - nawet w takich "Zasmieconych" topikach ) .... wole poczekac na Gre .... a potem sie wypowiem na temat roznic podobienstw ... do FFXI czy innych MMORPG .


_________________
COLD is BACK !

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 07:38 
 
Plotki na temat info, ktore ma podobno pojawic sie w Famitsu:

- Necklaces, belts, and rings, unlike XI, will be reflected graphically when equipped

- It seems as though westerners translated my comments as “everything would be seamless” but in actuality not everything from towns and the worlds will be seamless

- Seamless movement in an area equivalent to the size of a region in XI will be possible.

- You will be able to draw weapons in towns.

- Battles with enemies will take into account front/back/left/right positioning. Haven’t thought about elevation effects

- Characters will not age, however, you will be able to change your hairstyle

- Deterioration of weapons may be reflected graphically as well

-Translated in the west as fully voiced, but not all NPCs will have voice

-Etherlite (sp?) is not just a warp device, but can also be a place for people to gather

- Character movement utilizes motion capture. Was not used at all in XI

- Character’s visual expressions will also change during the game

- Basic play will be in windowed mode, rather than full screen mode for PC version

- Miquottes only have ears above (positioning?). Some Miquotte will have glasses like Humans (forget what they’re actually called) but please don’t ask why they can wear glasses (probably due to ear stem positioning vs. ear position)

- Tanaka: Even with this, graphics are at around 50%. Please look forward to the graphical aspect

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 08:12 
 
Gokulo napisał(a):
- You will be able to draw weapons in towns.


Teraz tez sie da wystarczy zrobic /hurray :D :D :D

Gokulo napisał(a):
- Battles with enemies will take into account front/back/left/right positioning. Haven’t thought about elevation effects


W FFXI jest identycznie, wogle to chyba standard zaraz napisza jako info ze bedzie cos takiego jak chat log...

Gokulo napisał(a):
- Tanaka: Even with this, graphics are at around 50%. Please look forward to the graphical aspect


W tym zdaniu jest zawarta cala prawda na czym sie skupili niestety i zapominaja o calej reszcie.


_________________
Obrazek

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 09:26 
 
Bartelius napisał(a):
Teraz tez sie da wystarczy zrobic /hurray :D :D :D

W FFXI jest identycznie, wogle to chyba standard zaraz napisza jako info ze bedzie cos takiego jak chat log...

W tym zdaniu jest zawarta cala prawda na czym sie skupili niestety i zapominaja o calej reszcie.


I latac z wyciagnieta bronia, a nie pomachac przez 2 sek.

Nie jest. Tylko pare mobow "nie mozna" bic z przodu, tylko np z tylu czy przodu bo maja zwiekszony def. Teraz caly system oparty bedzie na positioningu.

Nie wiem jak po jednym zdaniu, ze grafika bedzie jeszcze lepsza stwierdzasz na czym skupiaja sie tworcy gry. ;)


Ostatnio edytowano 10 wrz 2009, 09:42 przez Gokulo, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 09:36 
 
Gokulo napisał(a):
Nie wiem jak po jednym zdaniu, ze grafika bedzie jeszcze lepsza stwierdzasz naczym skupiaja sie tworcy gry. ;)

Bo ato jest taki zajebisty.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2009, 10:48 
 
Gokulo napisał(a):
- Characters will not age, however, you will be able to change your hairstyle

YESSSSSSSSSSSS!


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.